O ja. Die had ik al voorbij zien komen gisteren.quote:Op zondag 20 april 2025 15:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jazeker![]()
[ afbeelding ]
Ongeveer de helft is nu op
Ja daar kan je nu lekker vertoeven.quote:Op zondag 20 april 2025 15:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Heerlijk in het zonnetje op het terras gezeten, wat een lekkere dag
En de andere helft werk je vanavond naar binnen?quote:
Dan hebben we aspergesquote:Op zondag 20 april 2025 16:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En de andere helft werk je vanavond naar binnen?
En een halve tulband als toetje,quote:
Volgens mij heeft mijn moeder tiramisu gemaaktquote:Op zondag 20 april 2025 17:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En een halve tulband als toetje,
ik snap
Wordt een dubbel toetje dusquote:Op zondag 20 april 2025 17:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Volgens mij heeft mijn moeder tiramisu gemaakt
Ik denk dat we van beide nog de hele week gaan etenquote:
Schuif je het nou meteen op hem af jaquote:Op zondag 20 april 2025 17:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik denk dat we van beide nog de hele week gaan eten
Al komt Domni vanavond ook en dat is een veelvraat![]()
Altijdquote:Op zondag 20 april 2025 17:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Schuif je het nou meteen op hem af ja
2 x succes van de 3 en we hadden op 1/10 seconde nog bijna de Olympische mannen acht verslagenquote:
Ik nooit zonder gehaktballetjes en friet te hebben gescoordquote:Op zondag 20 april 2025 10:18 schreef Aoibhin het volgende:
IKEA![]()
Ik vertrek nooit zonder even in dat Zweedse winkeltje te hebben gekeken
Jij gaat goed op paard?quote:Op zondag 20 april 2025 19:26 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik nooit zonder gehaktballetjes en friet te hebben gescoord
Das niet slechtquote:Op zondag 20 april 2025 19:25 schreef pullup het volgende:
[..]
2 x succes van de 3 en we hadden op 1/10 seconde nog bijna de Olympische mannen acht verslagen
Die dingen zijn 12 jaar oud ookquote:Op zondag 20 april 2025 19:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
https://www.rtl.nl/nederl(...)es-gehaktballen-ikea
Dat zijn die witte stukken op de ballen jaquote:
Ze schijnen hun leven te hebben gebeterd want ik lees toch echt dat er rund en varken in zit tegenwoordigquote:Op zondag 20 april 2025 19:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat zijn die witte stukken op de ballen ja
Er is ook niet mis met paar, alleen doen mensen er zo moeilijk over.quote:Op zondag 20 april 2025 19:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze schijnen hun leven te hebben verbeterd want ik lees toch echt dat er rund en varken in zit tegenwoordig![]()
Een beetje paar is ook niets mis mee ook eigenlijk maar het zit niet in die balletjes
Hoe ging het vandaag?quote:Op zondag 20 april 2025 19:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze schijnen hun leven te hebben gebeterd want ik lees toch echt dat er rund en varken in zit tegenwoordig![]()
Een beetje paar is ook niets mis mee ook eigenlijk maar het zit niet in die balletjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |