Ik voorzie nog wel speciale voetbal tarieven oid van het circus trump.quote:Op zondag 20 april 2025 11:43 schreef Beathoven het volgende:
Canada en Mexico mogen volgend jaar het WK voetbal met het debiel geworden broertje organiseren. Joy.
https://www.ad.nl/buitenl(...)den-bergen~a22307e6/quote:Amper drie maanden na zijn terugkeer in het Witte Huis en na vele spraakmakende decreten en uitspraken, kampt Donald Trump met een klein probleem in eigen huis. Nog maar 45 procent van de Amerikanen staat achter zijn beleid. En nog een domper: hij scoort zelfs lager dan Joe Biden in diens eerste honderd dagen.
Ondertussen zijn zaterdag in heel Amerika weer duizenden Amerikanen de straat op gegaan om luidkeels te protesteren tegen het beleid van Trump. Onder het motto ‘50501’ (wat staat voor 50 demonstraties in 50 staten van 1 - anti-Trump-beweging) werd er gedemonstreerd voor het Witte Huis, in het centrum van veel steden en bij Tesla-dealers vanwege Tesla-baas Elon Musk die zich opwerpt als de rechterhand en sloophamer van de president.
Hoeveel early adopters zijn dat? Kan natuurlijk ook bewust zijn om te voorkomen dat de overheid je makkelijker in de gaten houdt, we hebben al gezien wat je dat op kan leveren anno 2025 daar.quote:Op zondag 20 april 2025 12:55 schreef Jojoke het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/buitenl(...)den-bergen~a22307e6/
Slechter scoren dan Biden, dat gaat hij niet leuk vinden.![]()
En over die 50501. Ik was recent in die beweging gedoken, want ze bestaan 3 maanden, zijn opgericht op Reddit door een user genaamd u/Evolved_Fungi.
https://en.wikipedia.org/wiki/50501_movement
Ik vond dat niet heel organisch klinken, dus ik ben in de oudste posts van die subreddit gedoken en vrijwel alle early adopters hadden een nieuw Reddit-profiel van 0-2 maanden oud. Ik denk dus dat er kans is dat die beweging niet organisch is ontstaan, maar geen idee of daar een Republikein achter zit die sociale onrust wil opstoken of dat het een Democraat is die probeert een grassroot movement te turbostarten.
Het lijkt mij een beter idee om de VS de organisatie af te nemen en de daar ingeroosterde wedstrijden te verplaatsen naar Canada en Mexico.quote:Op zondag 20 april 2025 11:43 schreef Beathoven het volgende:
Canada en Mexico mogen volgend jaar het WK voetbal met het debiel geworden broertje organiseren. Joy.
Het is gewoon te erg voor woordenquote:
quote:The fate of dozens of detainees in Texas remained in limbo Saturday after an extraordinary middle-of-the-night emergency action by the Supreme Court temporarily barred their removal by the Trump administration.
The court did not explain its reasoning in its unsigned emergency order issued around 1 a.m. but directed the Trump administration “not to remove any member of the putative class of detainees” from the United States until further action from the Supreme Court. Two conservative justices, Clarence Thomas and Samuel A. Alito Jr., dissented.
Experts said the high court appeared to be taking an aggressive step by intervening in the high-profile issue at this stage but cautioned that the order does not address major underlying questions about Trump’s legal authority to use the Alien Enemies Act to remove migrants from the United States.
Georgetown Law professor Steve Vladeck called the Supreme Court’s involvement overnight “a sign that a majority of the justices have lost their patience with the procedural games being played by the Trump administration,” at least as it relates to the cases involving the Alien Enemies Act.
[..]
Sowieso, bijna al die voetballers zijn van nek tot voetzolen getatoeëerd, voor je het weet zit je vanwege een « verdachte » tatoeage in een vliegtuig zonder ramen op weg naar een onbekende bestemming. En gezien het feit dat ze zich óók bemoeien met in Europa gevestigde bedrijven en hun kleurig en vrouwvriendelijk beleid maak ik me geen illussies over sport voor onrecht laten gelden.quote:Op zondag 20 april 2025 15:25 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Het lijkt mij een beter idee om de VS de organisatie af te nemen en de daar ingeroosterde wedstrijden te verplaatsen naar Canada en Mexico.
Compleet knots.quote:
Hij heeft net zijn score gezien.quote:Op zondag 20 april 2025 17:36 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Compleet knots.
Als er over honderd jaar nog iets van geschiedenis of mensheid betaat: hoe gaan ze ooit geloven dat dit echt geschreven is door de president van het machtigste land ter wereld en dat deze dorpsidioot gekozen is met meerderheid van stemmen?
Het is verbijsterend.
Dezelfde cultuur die de aarde onbewoonbaar maakte door de fossiele brandstofvoorraad te verstoken zodat ze een paar generaties lang in dikke auto's konden rijden en 3x per jaar op vliegvakantie kunnen. Totaal geloofwaardig.quote:Op zondag 20 april 2025 17:36 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Compleet knots.
Als er over honderd jaar nog iets van geschiedenis of mensheid betaat: hoe gaan ze ooit geloven dat dit echt geschreven is door de president van het machtigste land ter wereld en dat deze dorpsidioot gekozen is met meerderheid van stemmen?
Het is verbijsterend.
Beter had hij het bij covfefe gelaten.quote:
Niet direct de boodschap die je verwacht van iemand die alleen maar aan het winnen is.quote:
Jaloers dat het niet mijn president is. Wie wil dit nu niet, Echt een president voor alle Amerikanenquote:
Klopt, de jaloezie en frustratie druipt er van af.quote:Op zondag 20 april 2025 18:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Niet direct de boodschap die je verwacht van iemand die alleen maar aan het winnen is.
Deze is wel in die lijn.quote:
https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lnbaj4zp2s2gquote:Op zondag 20 april 2025 17:02 schreef Kijkertje het volgende:
De Supreme Court heeft nu ingegrepen nadat Trump & Co weer deportaties gepland had richting El Salvador.
Supreme Court’s predawn order halts deportation flights, for now
Constitutional scholars caution that the justices’ brief order does not address major underlying questions about the legal authorities Trump is using.
[ afbeelding ]
[..]
Yup, zo is het reizen tussen Duitsland en de VS met 30% afgenomen.quote:Op zondag 20 april 2025 21:51 schreef KoosVogels het volgende:
Lekker bezig, die Trump-regering.
[ x ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |