abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217418790
Canada en Mexico mogen volgend jaar het WK voetbal met het debiel geworden broertje organiseren. Joy.
pi_217419058
quote:
0s.gif Op zondag 20 april 2025 11:43 schreef Beathoven het volgende:
Canada en Mexico mogen volgend jaar het WK voetbal met het debiel geworden broertje organiseren. Joy.
Ik voorzie nog wel speciale voetbal tarieven oid van het circus trump. :D
pi_217419449
quote:
Amper drie maanden na zijn terugkeer in het Witte Huis en na vele spraakmakende decreten en uitspraken, kampt Donald Trump met een klein probleem in eigen huis. Nog maar 45 procent van de Amerikanen staat achter zijn beleid. En nog een domper: hij scoort zelfs lager dan Joe Biden in diens eerste honderd dagen.

Ondertussen zijn zaterdag in heel Amerika weer duizenden Amerikanen de straat op gegaan om luidkeels te protesteren tegen het beleid van Trump. Onder het motto ‘50501’ (wat staat voor 50 demonstraties in 50 staten van 1 - anti-Trump-beweging) werd er gedemonstreerd voor het Witte Huis, in het centrum van veel steden en bij Tesla-dealers vanwege Tesla-baas Elon Musk die zich opwerpt als de rechterhand en sloophamer van de president.
https://www.ad.nl/buitenl(...)den-bergen~a22307e6/

Slechter scoren dan Biden, dat gaat hij niet leuk vinden. |:)

En over die 50501. Ik was recent in die beweging gedoken, want ze bestaan 3 maanden, zijn opgericht op Reddit door een user genaamd u/Evolved_Fungi.
https://en.wikipedia.org/wiki/50501_movement

Ik vond dat niet heel organisch klinken, dus ik ben in de oudste posts van die subreddit gedoken en vrijwel alle early adopters hadden een nieuw Reddit-profiel van 0-2 maanden oud. Ik denk dus dat er kans is dat die beweging niet organisch is ontstaan, maar geen idee of daar een Republikein achter zit die sociale onrust wil opstoken of dat het een Democraat is die probeert een grassroot movement te turbostarten.
pi_217421489
quote:
0s.gif Op zondag 20 april 2025 12:55 schreef Jojoke het volgende:

[..]
https://www.ad.nl/buitenl(...)den-bergen~a22307e6/

Slechter scoren dan Biden, dat gaat hij niet leuk vinden. |:)

En over die 50501. Ik was recent in die beweging gedoken, want ze bestaan 3 maanden, zijn opgericht op Reddit door een user genaamd u/Evolved_Fungi.
https://en.wikipedia.org/wiki/50501_movement

Ik vond dat niet heel organisch klinken, dus ik ben in de oudste posts van die subreddit gedoken en vrijwel alle early adopters hadden een nieuw Reddit-profiel van 0-2 maanden oud. Ik denk dus dat er kans is dat die beweging niet organisch is ontstaan, maar geen idee of daar een Republikein achter zit die sociale onrust wil opstoken of dat het een Democraat is die probeert een grassroot movement te turbostarten.
Hoeveel early adopters zijn dat? Kan natuurlijk ook bewust zijn om te voorkomen dat de overheid je makkelijker in de gaten houdt, we hebben al gezien wat je dat op kan leveren anno 2025 daar.

Vind astroturfing (grassroots bewegingen veinzen) zo'n verschrikkelijk symptoom van de huidige tijd. Precies degenen die zich niet voor kunnen stellen dat je zonder tegenprestatie zoiets op zou zetten hebben er voor gezorgd dat 'echte' demonstranten nu constant moeten uitleggen dat Soros ze niet betaald.
What Would Goku Do
  zondag 20 april 2025 @ 15:25:44 #80
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_217421507
quote:
0s.gif Op zondag 20 april 2025 11:43 schreef Beathoven het volgende:
Het lijkt mij een beter idee om de VS de organisatie af te nemen en de daar ingeroosterde wedstrijden te verplaatsen naar Canada en Mexico.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_217421746
Het lijkt me sowieso beter pas een WK te doen in een land als ze geleerd hebben dat het geen 'soccer' heet :{w
What Would Goku Do
pi_217422622
De beste Paaswensen!

“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_217422669
quote:
81s.gif Op zondag 20 april 2025 16:49 schreef Kijkertje het volgende:
De beste Paaswensen!

[ afbeelding ]
Het is gewoon te erg voor woorden :')

En dat heeft 42% approval rate |:(
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_217422741
De Supreme Court heeft nu ingegrepen nadat Trump & Co weer deportaties gepland had richting El Salvador.

Supreme Court’s predawn order halts deportation flights, for now

Constitutional scholars caution that the justices’ brief order does not address major underlying questions about the legal authorities Trump is using.

quote:
The fate of dozens of detainees in Texas remained in limbo Saturday after an extraordinary middle-of-the-night emergency action by the Supreme Court temporarily barred their removal by the Trump administration.

The court did not explain its reasoning in its unsigned emergency order issued around 1 a.m. but directed the Trump administration “not to remove any member of the putative class of detainees” from the United States until further action from the Supreme Court. Two conservative justices, Clarence Thomas and Samuel A. Alito Jr., dissented.

Experts said the high court appeared to be taking an aggressive step by intervening in the high-profile issue at this stage but cautioned that the order does not address major underlying questions about Trump’s legal authority to use the Alien Enemies Act to remove migrants from the United States.

Georgetown Law professor Steve Vladeck called the Supreme Court’s involvement overnight “a sign that a majority of the justices have lost their patience with the procedural games being played by the Trump administration,” at least as it relates to the cases involving the Alien Enemies Act.

[..]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_217422980
Neem even de moeite om deze video te bekijken. Spijker en kop - en het citaat in de tweet is zo'n beetje het minst interessante deel.

twitter
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_217423021
quote:
0s.gif Op zondag 20 april 2025 15:25 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Het lijkt mij een beter idee om de VS de organisatie af te nemen en de daar ingeroosterde wedstrijden te verplaatsen naar Canada en Mexico.
Sowieso, bijna al die voetballers zijn van nek tot voetzolen getatoeëerd, voor je het weet zit je vanwege een « verdachte » tatoeage in een vliegtuig zonder ramen op weg naar een onbekende bestemming. En gezien het feit dat ze zich óók bemoeien met in Europa gevestigde bedrijven en hun kleurig en vrouwvriendelijk beleid maak ik me geen illussies over sport voor onrecht laten gelden.

[ Bericht 0% gewijzigd door la_perle_rouge op 20-04-2025 18:53:33 ]
pi_217423050
quote:
De beste Paaswensen!

[ afbeelding ]
Compleet knots.
Als er over honderd jaar nog iets van geschiedenis of mensheid betaat: hoe gaan ze ooit geloven dat dit echt geschreven is door de president van het machtigste land ter wereld en dat deze dorpsidioot gekozen is met meerderheid van stemmen?

Het is verbijsterend.
pi_217423125
quote:
0s.gif Op zondag 20 april 2025 17:36 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]
Compleet knots.
Als er over honderd jaar nog iets van geschiedenis of mensheid betaat: hoe gaan ze ooit geloven dat dit echt geschreven is door de president van het machtigste land ter wereld en dat deze dorpsidioot gekozen is met meerderheid van stemmen?

Het is verbijsterend.
Hij heeft net zijn score gezien.
  zondag 20 april 2025 @ 18:12:33 #89
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_217423330
quote:
0s.gif Op zondag 20 april 2025 17:36 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]
Compleet knots.

Het is verbijsterend.
Dezelfde cultuur die de aarde onbewoonbaar maakte door de fossiele brandstofvoorraad te verstoken zodat ze een paar generaties lang in dikke auto's konden rijden en 3x per jaar op vliegvakantie kunnen. Totaal geloofwaardig.

Mensen zijn in het algemeen nogal achterlijk.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  zondag 20 april 2025 @ 18:13:31 #90
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_217423339
quote:
De beste Paaswensen!

[ afbeelding ]
Beter had hij het bij covfefe gelaten.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
  zondag 20 april 2025 @ 18:49:54 #91
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_217423757
quote:
De beste Paaswensen!

[ afbeelding ]
Niet direct de boodschap die je verwacht van iemand die alleen maar aan het winnen is.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zondag 20 april 2025 @ 19:06:58 #92
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_217423961
Wonderful people.
twitter
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_217424039
quote:
De beste Paaswensen!

[ afbeelding ]
Jaloers dat het niet mijn president is. Wie wil dit nu niet, Echt een president voor alle Amerikanen
Genealogie: Niet alleen voor oude knarren
pi_217424557
quote:
0s.gif Op zondag 20 april 2025 18:49 schreef livelink het volgende:

[..]
Niet direct de boodschap die je verwacht van iemand die alleen maar aan het winnen is.
Klopt, de jaloezie en frustratie druipt er van af.
quote:
0s.gif Op zondag 20 april 2025 19:06 schreef Perrin het volgende:
Wonderful people.
[ x ]
Deze is wel in die lijn.

Mace weet dat ze in de problemen zit.
  zondag 20 april 2025 @ 21:08:39 #95
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_217425687
twitter

En zo is het
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_217426200
Lekker bezig, die Trump-regering.

twitter
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zondag 20 april 2025 @ 22:03:37 #97
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_217426319
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
pi_217426489
quote:
6s.gif Op zondag 20 april 2025 17:02 schreef Kijkertje het volgende:
De Supreme Court heeft nu ingegrepen nadat Trump & Co weer deportaties gepland had richting El Salvador.

Supreme Court’s predawn order halts deportation flights, for now

Constitutional scholars caution that the justices’ brief order does not address major underlying questions about the legal authorities Trump is using.

[ afbeelding ]
[..]

https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lnbaj4zp2s2g

pi_217426688
quote:
0s.gif Op zondag 20 april 2025 22:03 schreef -XOR- het volgende:
[ afbeelding ]
Het is gewoon te ziek voor woorden.
pi_217426704
quote:
0s.gif Op zondag 20 april 2025 21:51 schreef KoosVogels het volgende:
Lekker bezig, die Trump-regering.

[ x ]
Yup, zo is het reizen tussen Duitsland en de VS met 30% afgenomen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')