SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
wacht wat hebben we besproken door mij wat iedereen dan zo irriteert, mss is dat de betere vraag.Do what you love, love what you do!![]()
Maak ik zelf wel uit of het een goede vrijdag is.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Prima vrijdagOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Moet jij wetenquote:Op vrijdag 18 april 2025 08:35 schreef aeque het volgende:
Maak ik zelf wel uit of het een goede vrijdag is.![]()
Goede vrijdagquote:Op vrijdag 18 april 2025 08:35 schreef aeque het volgende:
Maak ik zelf wel uit of het een goede vrijdag is.![]()
![]()
![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op vrijdag 18 april 2025 08:35 schreef kree het volgende:
wacht wat hebben we besproken door mij wat iedereen dan zo irriteert, mss is dat de betere vraag.
Komt er hier een uit de sportschool en die heeft blijkbaar op de laad en losplek geparkeerd
Dus de Action vrachtwagen staat lomp
Niemand kan eruit
Hij zeker niet
Hij is niet blij
Eigen schuld dikke bultHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Sterfdag van mijn oma, alweer 21 jaar mensenquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Mis je haar ?quote:Op vrijdag 18 april 2025 08:37 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Sterfdag van mijn oma, alweer 21 jaar mensenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
das geen beste vrijdagquote:Op vrijdag 18 april 2025 08:37 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Sterfdag van mijn oma, alweer 21 jaar mensenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
ja mooi toch en anders was er toch geen reet aan geweest ook in dit hele topic denk?quote:Do what you love, love what you do!![]()
jawelquote:Op vrijdag 18 april 2025 08:38 schreef kree het volgende:
[..]
ja mooi toch en anders was er toch geen reet aan geweest ook in dit hele topic denk?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ergens wel, ergens was ik 15 toen dus ik leef al langer zonder dan metquote:
Het haalt meer weer het punt naar boven dat we niet oud worden in mijn familieHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Stille zaterdag vorig jaar opa van vrouwlief gecremeerd, was oprecht een stille zaterdag waar hij niet van hield, stilte. Dus hebben we de stilte verbroken door te juichen en klappen
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Klopt, als jij er niet bent dan ligt het hele topic stilquote:Op vrijdag 18 april 2025 08:38 schreef kree het volgende:
[..]
ja mooi toch en anders was er toch geen reet aan geweest ook in dit hele topic denk?![]()
whah had dan gister maar met wat beters gekomen, maar zag je niet veel meer doen als reageren op mij. net als nu trouwensquote:
Do what you love, love what you do!![]()
Mijn beide opa’s en oma’s in de tachtigquote:Op vrijdag 18 april 2025 08:39 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ergens wel, ergens was ik 15 toen dus ik leef al langer zonder dan met
Het haalt meer weer het punt naar boven dat we niet oud worden in mijn familie
En voorzover ik kan terug halen
Allemaal in januari
Bedenk ik meThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Nou ja, als ik naar mijn punten gister en eergister kijk...quote:Op vrijdag 18 april 2025 08:39 schreef JustinK het volgende:
[..]
Klopt, als jij er niet bent dan ligt het hele topic stil![]()
Nee, dit is geen uitnodiging
Kijk nou uit...quote:Op vrijdag 18 april 2025 08:40 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nou ja, als ik naar mijn punten gister en eergister kijk...![]()
Nee, dit isgeen uitnodiging![]()
jij begon helemaal te trippen om mijn normale reacties manquote:Op vrijdag 18 april 2025 08:39 schreef kree het volgende:
[..]
whah had dan gister maar met wat beters gekomen, maar zag je niet veel meer doen als reageren op mij. net als nu trouwens
ging nergens overOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Oh bij ons ook bijna iedereen in de winterquote:Op vrijdag 18 april 2025 08:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mijn beide opa’s en oma’s in de tachtig
En voorzover ik kan terug halen
Allemaal in januari
Bedenk ik me
Maar gemiddeld liggen we op 57Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
jij bent de druif hierquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
dat heb ik nooit gezegd. maar mss val ik altijd binnen op momenten dan dat ik hele reeks nikszeggende zie ofzo? wss is het toeval.quote:Op vrijdag 18 april 2025 08:39 schreef JustinK het volgende:
[..]
Klopt, als jij er niet bent dan ligt het hele topic stilDo what you love, love what you do!![]()
Moet ik terug lezen ?quote:Op vrijdag 18 april 2025 08:40 schreef sp3c het volgende:
[..]
jij begon helemaal te trippen om mijn normale reacties man
ging nergens overThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Inderdaad, wij zijn allemaal saai en hebben nooit wat te vertellen. Alleen de almachtige kree kan ons redden.quote:Op vrijdag 18 april 2025 08:38 schreef kree het volgende:
[..]
ja mooi toch en anders was er toch geen reet aan geweest ook in dit hele topic denk?
blauw dit, blauw dat, doe niet zoveel kritiek want ik kan het niet hebben boehoehoeblablabla
was echt heel matigOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Das best jong jaquote:Op vrijdag 18 april 2025 08:40 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Oh bij ons ook bijna iedereen in de winter
Maar gemiddeld liggen we op 57Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
ja was een goed verhaalquote:
kree helemaal los, helemaal sadOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
en mad
en compleet zonder reden
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Trek dan die rode jas eens aanquote:Op vrijdag 18 april 2025 08:41 schreef sp3c het volgende:
blauw dit, blauw dat, doe niet zoveel kritiek want ik kan het niet hebben boehoehoeblablabla
was echt heel matigThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
dat is niet oud nee.. Mijn opa was 54, hartaanval op de tractor, zo een sloot in gereden, tante van me 49, borstkanker, mijn andere opa en oma waren 72 en 73, gingen vrij snel na elkaar, dan mijn andere oma 83, en ook nog de oma van mijn moeder die werd 98quote:Op vrijdag 18 april 2025 08:40 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Oh bij ons ook bijna iedereen in de winter
Maar gemiddeld liggen we op 57Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
haha dat is gewoon zo niet zo he? als er wat anders staat wil ik best mee in de discussie?quote:Op vrijdag 18 april 2025 08:41 schreef aeque het volgende:
[..]
Inderdaad, wij zijn allemaal saai en hebben nooit wat te vertellen. Alleen de almachtige kree kan ons redden.
Maarja dat is er dan nooit ofzo? of iets heen en weer tussen users en kusje kroel fantasie verhaal?
Ik hou niemand tegen he om wat anders te posten? iedereen mag zo over wat anders beginnen.Do what you love, love what you do!![]()
Te vroeg voor popcornquote:Op vrijdag 18 april 2025 08:41 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja was een goed verhaal
kree helemaal los, helemaal sad
Pak een plak ontbijtkoek erbij
BrbThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik heb nog 1 tantequote:Op vrijdag 18 april 2025 08:42 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
dat is niet oud nee.. Mijn opa was 54, hartaanval op de tractor, zo een sloot in gereden, tante van me 49, borstkanker, mijn andere opa en oma waren 72 en 73, gingen vrij snel na elkaar, dan mijn andere oma 83, en ook nog de oma van mijn moeder die werd 98
De andere 4 uit het nest zijn al gegaanHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Eentje met boter voor mij graag.quote:Op vrijdag 18 april 2025 08:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Te vroeg voor popcorn
Pak een plak ontbijtkoek erbij
BrbOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Oh, een oom van de andere kant is ook vroeg gegaan met 63 ofzo. Maar heb nog iets van 7-8 ooms en 7-8 tantes over, geen contact mee verderquote:Op vrijdag 18 april 2025 08:43 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik heb nog 1 tante
De andere 4 uit het nest zijn al gegaanTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
of reageer op ook vaak, dat is het mss wel. mss moet ik het gewoon negeren ofzo.Do what you love, love what you do!![]()
niemand weet waar dit over gaatquote:Op vrijdag 18 april 2025 08:44 schreef kree het volgende:
of reageer op ook vaak, dat is het mss wel. mss moet ik het gewoon negeren ofzo.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
en een vleugje caramelquote:Op vrijdag 18 april 2025 08:44 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Poah popcorn met roomboter en zout
Heb gisteren chocomelk proteïne gekocht bij de JumboHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
euhmmmm jawel?quote:
sterker nog ik begon er niet eens over. maarja wacht straks zeg ik teveel en gaat alleen over kree.
En als nu iedereen die zo de pest heeft aan de posten van Kree er nu eens niet op reageert?
Men houdt het zelf in stand door er alsmaar op te reageren.
Het is niet Kree die irritant is maar iedereen die er op in gaat eb blijft doorgaan
Negeer het dan als je het zo erg vindtWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
ik heb gedroomd dat ik een feestje had en flink aan het bier zat. Best raar eigenlijk want rink dat al 3 jaar niet meer
Hey UN hoe is het met de kleine meid?quote:Op vrijdag 18 april 2025 08:46 schreef _UserName_ het volgende:
ik heb gedroomd dat ik een feestje had en flink aan het bier zat. Best raar eigenlijk want rink dat al 3 jaar niet meerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Main character syndroom much?quote:Op vrijdag 18 april 2025 08:45 schreef kree het volgende:
[..]
euhmmmm jawel?
sterker nog ik begon er niet eens over. maarja wacht straks zeg ik teveel en gaat alleen over kree.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
goh gelukkig iemand die het wel snaptquote:Op vrijdag 18 april 2025 08:46 schreef Dotteke het volgende:
En als nu iedereen die zo de pest heeft aan de posten van Kree er nu eens niet op reageert?
Het is niet Kree die irritant is maar iedereen die er op in gaat eb blijft doorgaan
Negeer het dan als je het zo erg vindt
ik heb er persoonlijk geen moeite mee hoor, maar al die reacties van dan weer zeggen dat het alleen over mij gaat en etc. precies wat dot zegt dus.Do what you love, love what you do!![]()
Jazeker wel (eens). En vaker.quote:Op vrijdag 18 april 2025 08:29 schreef kree het volgende:
[..]
of overdrijf het ofzo? jemig alsof ik de terror iemand ben van dit topics. Komop zeg.En ook dat meerdere keren.quote:Op vrijdag 18 april 2025 08:25 schreef kree het volgende:
kijk je kunt alles van mij zeggen en weet soms ga ik er nog wel eens hard in ook tegen dingen.
Maar echt persoonlijk maak ik het nooit, althans probeer he. zal wel eens wat tussen zitten ofzo.
Maar dan nog
Want daar zal iemand hier ook wel anders over denken bij jou, dat jij haar maar niet met rust laat (ik noem maar even bewust geen namen).
En er zijn er wel meer die jij persoonlijk aanspreekt.
Want je lijkt allergisch voor de kleur blauw. Dat laat je maar niet los.
Net als een hele hoop andere onderwerpen...Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Na 2 moeilijke nachten nu weer een goede dus ben benieuwd vandaagquote:Op vrijdag 18 april 2025 08:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey UN hoe is het met de kleine meid?Verder last van refluxen nog altijd en damkrampjes, kijkt wel lekker om haar hee enzo, brabbelt wat, die gaat lekker
En jij leert het ook nooit om het te laten gaan en er ook niet op door tegaan.quote:Op vrijdag 18 april 2025 08:45 schreef kree het volgende:
[..]
euhmmmm jawel?
sterker nog ik begon er niet eens over. maarja wacht straks zeg ik teveel en gaat alleen over kree.![]()
Laat toch gaan johWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Maar ga er dan zelf ook niet op door.quote:Op vrijdag 18 april 2025 08:47 schreef kree het volgende:
[..]
goh gelukkig iemand die het wel snapt
ik heb er persoonlijk geen moeite mee hoor, maar al die reacties van dan weer zeggen dat het alleen over mij gaat en etc. precies wat dot zegt dus.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O dat is vervelend die reflux, heeft ze andere voeding gekregen daarvoor?quote:Op vrijdag 18 april 2025 08:47 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Na 2 moeilijke nachten nu weer een goede dus ben benieuwd vandaagVerder last van refluxen nog altijd en damkrampjes, kijkt wel lekker om haar hee enzo, brabbelt wat, die gaat lekker
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Birdiequote:
nee, reflux is normaal en het heeft geen ernstige symptomen dus het is gewoon mee omgaan. Wat vaker voeden en minder geven, rechtop laten zitten na de voeding ed, dat gaat wel goedquote:Op vrijdag 18 april 2025 08:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is vervelend die reflux, heeft ze andere voeding gekregen daarvoor?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
jij maakt het iedere keer over kree omdat jij denkt dat alles over kree gaat, bvquote:Op vrijdag 18 april 2025 08:45 schreef kree het volgende:
[..]
euhmmmm jawel?
sterker nog ik begon er niet eens over. maarja wacht straks zeg ik teveel en gaat alleen over kree.quote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
zo, weer thuis
even kijken hoe het met snorlax gaatHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik heb een samenvattingquote:
Wij zijn saai
Dts is dood zonder Kree
The endThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Nee beidenquote:Op vrijdag 18 april 2025 08:46 schreef Dotteke het volgende:
Negeer het dan als je het zo erg vindt![]()
ik ben spannendquote:Op vrijdag 18 april 2025 08:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik heb een samenvatting
Wij zijn saai
Dts is dood zonder Kree
The endOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
koop 2 cocktails voor mequote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
O mooi zo, er zijn kinderen die het heel erg hebben en daar is geloof ik andere voeding voor iets dikkere dacht ikquote:Op vrijdag 18 april 2025 08:49 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
nee, reflux is normaal en het heeft geen ernstige symptomen dus het is gewoon mee omgaan. Wat vaker voeden en minder geven, rechtop laten zitten na de voeding ed, dat gaat wel goed
MOoi is dat nu he dat ze rond gaan kijken en een lachje gevenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik ben redelijk neutraal over kree
soms is de woordenspuw te groot maar dan zegt mijn hoofd tldrHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Gelukkig weer een goede nacht gehad nu. Vervelend die darmpkrampjes en refluxquote:Op vrijdag 18 april 2025 08:47 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Na 2 moeilijke nachten nu weer een goede dus ben benieuwd vandaagVerder last van refluxen nog altijd en damkrampjes, kijkt wel lekker om haar hee enzo, brabbelt wat, die gaat lekker
![]()
Maar zo te lezen gaat het goed met haar
Goedemorgen Dott!quote:
Smile, it's free therapy.![]()
Zie o.a.quote:Op vrijdag 18 april 2025 08:35 schreef kree het volgende:
wacht wat hebben we besproken door mij wat iedereen dan zo irriteert, mss is dat de betere vraag.
Sally in ONZ / [ronde 80 Het Dodetopicspel #18345] Goede vrijdag!
![]()
En wéér AI, en wéér dat niemand wat vertelt maar wel vraagt, en dan noem je dat zelfs een "zuiger" (daar versta ik wat anders onder**, en dan geen stofzuiger uiteraard - maar ja), enz.
**]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Hij houdt van viesquote:Op vrijdag 18 april 2025 08:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Huh? Ik dacht dat jij boter vies vindt.![]()
![]()
koop wel eerst 2 cocktails voor mequote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:quote:Op vrijdag 18 april 2025 08:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En jij leert het ook nooit om het te laten gaan en er ook niet op door tegaan.![]()
Laat toch gaan johquote:Op vrijdag 18 april 2025 08:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar ga er dan zelf ook niet op door.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Klopt, als het echt erg wordt, wordt er gekeken naar andere voeding maar we redden het zo, het lachje hebben we nog niet echt gezienquote:Op vrijdag 18 april 2025 08:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O mooi zo, er zijn kinderen die het heel erg hebben en daar is geloof ik andere voeding voor iets dikkere dacht ik
MOoi is dat nu he dat ze rond gaan kijken en een lachje gevenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
quote:Op vrijdag 18 april 2025 08:51 schreef Sally het volgende:
[..]
Zie o.a.
![]()
En wéér AI, en wéér dat niemand wat vertelt maar wel vraagt, en dan noem je dat zelfs een "zuiger" (daar versta ik wat anders onder**, en dan geen stofzuiger uiteraard - maar ja), enz.
**]er is ook iemand die shirts maakt met vogels en eentje is dan kolibries en de tekst 'hummer' ertussenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ook zo'n mooie if you know you know grapHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Heb er ook geen moeite meequote:Op vrijdag 18 april 2025 08:51 schreef loveislikeakiss het volgende:
soms is de woordenspuw te groot maar dan zegt mijn hoofd tldr
Maar wat is tldr?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ook Goedemorgen Moonmoon.quote:
too long didnt readquote:Op vrijdag 18 april 2025 08:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb er ook geen moeite mee
Maar wat is tldr?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
niet met opzet en meen ik echtquote:Op vrijdag 18 april 2025 08:46 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Main character syndroom much?
ik ook maar iedere keer dat ik wat zegt begint hij over blauw te zeurenquote:Op vrijdag 18 april 2025 08:51 schreef loveislikeakiss het volgende:
soms is de woordenspuw te groot maar dan zegt mijn hoofd tldrOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Komt vast binnenkort. Je zal vertederd zijnquote:Op vrijdag 18 april 2025 08:52 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Klopt, als het echt erg wordt, wordt er gekeken naar andere voeding maar we redden het zo, het lachje hebben we nog niet echt gezien
J idd, de langere versie heb ik in mijn sig staan mede dankzij @Sallyquote:Op vrijdag 18 april 2025 08:51 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Gelukkig weer een goede nacht gehad nu. Vervelend die darmpkrampjes en reflux![]()
[..]
Goedemorgen Dott!
oh nee het is logischquote:
hele studies in de psychologie dat mensen echt het idee hebben dat iedereen alles aan ze opmerkt en ziet
terwijl in de praktijk mensen het al druk genoeg hebben met zichzelfHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Jij hierquote:Op vrijdag 18 april 2025 08:51 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Gelukkig weer een goede nacht gehad nu. Vervelend die darmpkrampjes en reflux![]()
[..]
Goedemorgen Dott!![]()
Nogmaals beiden. Dat mensen erop ingaan maakt kree niet minder irritant.quote:
Maar idd, we kunnen er beter niet op ingaan![]()
![]()
en blauw blauw blauwquote:Op vrijdag 18 april 2025 08:53 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik ook maar iedere keer dat ik wat zegt begint hij over blauw te zeuren
keer ik
terug naar jouHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Boter an sich niet. Boterham met hagelslag, beschuitje met hagelslag, ontbijtkoek, die mogen allemaal met boter. Maar een boterham met kaas en dan boter? Nahquote:Op vrijdag 18 april 2025 08:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Huh? Ik dacht dat jij boter vies vindt.
Du bist blauwquote:Op vrijdag 18 april 2025 08:53 schreef sp3c het volgende:
[..]
Oh ja, ongetwijfeldquote:Op vrijdag 18 april 2025 08:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Komt vast binnenkort. Je zal vertederd zijnTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
als ik lange teksten wil lezen pak ik wel een boek
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Wat zeg je tegen users die komen klagen over users waar ze zich aan storen?quote:Op vrijdag 18 april 2025 08:53 schreef sp3c het volgende:
[..]
Negeren negeren negeren
Sowieso boterham met kaasquote:Op vrijdag 18 april 2025 08:54 schreef aeque het volgende:
[..]
Boter an sich niet. Boterham met hagelslag, beschuitje met hagelslag, ontbijtkoek, die mogen allemaal met boter. Maar een boterham met kaas en dan boter? Nah![]()
![]()
Is dat raar?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
eigenlijk moeten alle blauwe ook gewoon geen punkten krijgen hierquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Het regent pijpenstelen en de hond wil naar buiten
Euhm nee en ja, maar sta nog steeds achter wat ik zeg, maar die we geen naam noemen weet dat ook wel.quote:Op vrijdag 18 april 2025 08:47 schreef Sally het volgende:
[..]
Jazeker wel (eens). En vaker.
[..]
En ook dat meerdere keren.
Want daar zal iemand hier ook wel anders over denken bij jou, dat jij haar maar niet met rust laat (ik noem maar even bewust geen namen).
En er zijn er wel meer die jij persoonlijk aanspreekt.
Want je lijkt allergisch voor de kleur blauw. Dat laat je maar niet los.
Net als een hele hoop andere onderwerpen...
en daarom niet meer in DM want dat hielp sowieso niet en zet ik het maar openbaar.
maar wil wel zeggen als het echt voor iemand vervelend is doe dan maar DM. en zal ik er wel mee ophouden. voor de rest ik voel me ook niet zo onwijs altijd aangevallen als er wat over mij gezegd is he.Do what you love, love what you do!![]()
Bijna derde paasdagquote:Op vrijdag 18 april 2025 08:53 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nogmaals beiden. Dat mensen erop ingaan maakt kree niet minder irritant.
Maar idd, we kunnen er beter niet op ingaan![]()
![]()
![]()
en de hond dan even laten gaan zodat bhij zich bedenkt is geen optie?quote:Op vrijdag 18 april 2025 08:55 schreef greysbones het volgende:
Het regent pijpenstelen en de hond wil naar buitenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Te laat gelezenquote:
Justin for bluequote:Op vrijdag 18 april 2025 08:55 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
eigenlijk moeten alle blauwe ook gewoon geen punkten krijgen hier
nee idd. maar oke snap het wel, maar soms is de discussie best wel oke dan ook nog. alleen die dingen zijn vergeten of denkt niemand meer aan. Maar dat komt beetje door het sfeertje wat gecreëerd is erover als ik wat zeg.quote:Op vrijdag 18 april 2025 08:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En jij leert het ook nooit om het te laten gaan en er ook niet op door tegaan.![]()
Laat toch gaan johDo what you love, love what you do!![]()
voor Justin moet er een limiet komen aan je kunt maar 10.000 punten per jaar krijgen ofzoquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ik ben gezegend met een grote tuinquote:Op vrijdag 18 april 2025 08:55 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
en de hond dan even laten gaan zodat bhij zich bedenkt is geen optie?
Nu heb ik een zeiknatte hond binnenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
meestal als users klagen over andere users die ze lopen te pesten zonder reden haal ik het wegquote:Op vrijdag 18 april 2025 08:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat zeg je tegen users die komen klagen over users waar ze zich aan storen?
Negeren negeren negerenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
wat is dat nu weerOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
oh hij gaat ook gewoonquote:Op vrijdag 18 april 2025 08:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik ben gezegend met een grote tuin
Nu heb ik een zeiknatte hond binnen
mijn hond was meer het 'ik wil naar buiten' en dan liet je hem de regen zien en dan was het 2 stappen en NOPE terug naar binnenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dit soort posts moeten sowieso gelimiteerd wordenquote:Op vrijdag 18 april 2025 08:56 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
voor Justin moet er een limiet komen aan je kunt maar 10.000 punten per jaar krijgen ofzo![]()
Leren dat hij de fohn pakt en zichzelf eerst droog fohntquote:Op vrijdag 18 april 2025 08:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik ben gezegend met een grote tuin
Nu heb ik een zeiknatte hond binnen
er is ook zo'n portugese specialiteit die neerkomt op een dik belegde boterham met jusquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
je snapt waarom dat is? omdat ik nou eenmaal niet weet hoe ieder zijn. leven in elkaar zit en enige waar ik wel over kan praten is wat ik dan zelf denk?quote:Op vrijdag 18 april 2025 08:49 schreef sp3c het volgende:
[..]
jij maakt het iedere keer over kree omdat jij denkt dat alles over kree gaat, bv
[..]
enne het is nou allemaal weer niet zo erg als dat het nu dan zo lijkt.
het gaat hier 99% niet over mij namelijk.Do what you love, love what you do!![]()
nopequote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Graciasquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ik zie Kree niet pestenquote:Op vrijdag 18 april 2025 08:57 schreef sp3c het volgende:
[..]
meestal als users klagen over andere users die ze lopen te pesten zonder reden haal ik het weg![]()
Ik vind andere dingen weer irritant hier en andere weer wat anders
En zo hebben we allemaal wel iets of iemand die wie irritant vinden.
Ik ben een keik geworden in negeren hier op Fok!
he totOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
ik welquote:Op vrijdag 18 april 2025 08:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zie Kree niet pesten![]()
Ik ben een kei geworden in negeren hier op Fok!
[ Bericht 0% gewijzigd door Dotteke op 18-04-2025 09:02:41 ]Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Hey ToTquote:hoe is het?
Ziet er lekker uit jammieWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
swablu die slaapt op snorlax zijn dikke buik, zo schattig
*Lust geen koffie*![]()
Gozer!quote:Heej!quote:Op vrijdag 18 april 2025 08:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey ToThoe is het?
Ziet er lekker uit jammie
Verkouden hier, verder wel okee.
En daarzo?![]()
Ik eet soms wel kaas met boter zonder boterham, is dat wel ok?quote:Op vrijdag 18 april 2025 08:54 schreef aeque het volgende:
[..]
Boter an sich niet. Boterham met hagelslag, beschuitje met hagelslag, ontbijtkoek, die mogen allemaal met boter. Maar een boterham met kaas en dan boter? NahI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
44 Jus lepelsquote:
Dat is gewoon raar.quote:Op vrijdag 18 april 2025 09:00 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik eet soms wel kaas met boter zonder boterham, is dat wel ok?
Morguhquote:
quote:Op vrijdag 18 april 2025 08:51 schreef Sally het volgende:
[..]
Zie o.a.
![]()
**]jaja ik kan soms beetje hard of onhandig zijn in uitspraken, daar ben ik ikmee eens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar aan andere kant als er kritiek op mij is doe ik er ook niet moeilijk over?
enne oke het was niet tegen jou en degene waarvan we de naam niet noemen mag dat best gewoon tegen mij zeggen en zal ik er wat meer op letten. Maar ook dat is wel beetje zelf gedaan. wat mag he. maar oke hoop vragen aan mij geeft ook hoop vragen terug en dat doe ik bij iedereen ook.Do what you love, love what you do!![]()
ik ben een half jaar aan het dieten geweest en alhoewel ik weet dat dit lekker is schreeuwt mijn hoofd DE MACRO'S, DE MACRO'S IS TE VEEL VETquote:Op vrijdag 18 april 2025 09:00 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik eet soms wel kaas met boter zonder boterham, is dat wel ok?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Neequote:Op vrijdag 18 april 2025 09:00 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik eet soms wel kaas met boter zonder boterham, is dat wel ok?![]()
Wat is dit? Herken het nietquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Is het bij jou ook zulk heerlijk hondenweerquote:
Likewise.quote:Op vrijdag 18 april 2025 08:47 schreef kree het volgende:
[..]
goh gelukkig iemand die het wel snapt
ik heb er persoonlijk geen moeite mee hoor, maar al die reacties van dan weer zeggen dat het alleen over mij gaat en etc. precies wat dot zegt dus.
Je zei het zelf nog vannacht.
Negeren (kun je leren)
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Hey Aequequote:
Grauw weer, maar wel droog nogquote:Op vrijdag 18 april 2025 09:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Is het bij jou ook zulk heerlijk hondenweer"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
francesinhaquote:
is een ding in portugal
ik ga er vanuit dat iemand een kater had en dit bouwde als oplossingHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Beterschapquote:Op vrijdag 18 april 2025 09:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Gozer!
[..]
Heej!
Verkouden hier, verder wel okee.
En daarzo?![]()
Hier alles okidokieWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Okeeeeequote:Op vrijdag 18 april 2025 09:03 schreef loveislikeakiss het volgende:
jij bent mijn bloem ik bestuif jeThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Zal eens buienradar checken of er regen aan komtquote:
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
bloemen
Hey Lovely
en planten
Met de puddingbugsquote:Op vrijdag 18 april 2025 09:03 schreef loveislikeakiss het volgende:
jij bent mijn bloem ik bestuif je![]()
ja ik wilde vanmiddag anders ook nog even aan de wandelquote:Op vrijdag 18 april 2025 09:04 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zal eens buienradar checken of er regen aan komtHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
kleuren
Wat vind jij irritant?quote:Op vrijdag 18 april 2025 08:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zie Kree niet pesten![]()
Ik ben een keik geworden in negeren hier op Fok!
Misschien is het wel gewoon een slimme tactiek van Kree, proberen iedereen weg te jagen
Ik heb er geen last van (meestal)
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Buienalarm heb ik op mijn mobiel ook wel een fijne appquote:Op vrijdag 18 april 2025 09:04 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ja ik wilde vanmiddag anders ook nog even aan de wandel"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Maar de punten interesseren m niet?quote:Op vrijdag 18 april 2025 09:04 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wat vind jij irritant?
Misschien is het wel gewoon een slimme tactiek van Kree, proberen iedereen weg te jagen
Ik heb er geen last van (meestal)![]()
+Je vergeet AIquote:Op vrijdag 18 april 2025 08:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik heb een samenvatting
Wij zijn saai
Dts is dood zonder Kree
The end
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Er komt wel een bui aan zo te zien, maar droog als ik weg moet weg
is voor de meeste geen ding meer, jij hebt toch de meestequote:
moeraskat is wel een goede 2e nuHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik dacht dat Kirby de bijnaam voor @dud0r wasquote:Op vrijdag 18 april 2025 08:59 schreef loveislikeakiss het volgende:
swablu die slaapt op snorlax zijn dikke buik, zo schattig
nee dat vraag je nooitquote:Op vrijdag 18 april 2025 09:05 schreef kree het volgende:
[..]
oke. normaal zou ik vragen waarom. Maar okeOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
pokemon sleepquote:Op vrijdag 18 april 2025 09:05 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik dacht dat Kirby de bijnaam voor @:dud0r was
*Lust geen koffie*![]()
waar? maar ik ben niet de gene die er problemen mee heeft als er op doorgevraagd wordt he?quote:Op vrijdag 18 april 2025 09:02 schreef Sally het volgende:
[..]
Likewise.
Je zei het zelf nog vannacht.
Negeren (kun je leren)
Anderen wel, tja dan moet je soms er ook geen vraagteken achter zetten.
Of als reactie het laten staan dat ik denk moet er nog weer even wat over zeggen.
Ik klan het wel he? niet op reageren en zeker als mensen dat echt vervelend vinden. Nu blijkt dat soort van blijkbaar.
Maargoed is ook niet altijd zo.Do what you love, love what you do!![]()
Gewoon kha eten, dan mag hetquote:Op vrijdag 18 april 2025 09:01 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik ben een half jaar aan het dieten geweest en alhoewel ik weet dat dit lekker is schreeuwt mijn hoofd DE MACRO'S, DE MACRO'S IS TE VEEL VET
Wat ben ik lekker traag vandaag
Goede vrijdagquote:Op vrijdag 18 april 2025 09:07 schreef Lovely het volgende:
Maar wat een drukte hier op de vrijdag ochtend![]()
![]()
Genoegquote:Op vrijdag 18 april 2025 09:04 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wat vind jij irritant?
Ik heb er geen last van (meestal)![]()
Maar dan ga ik gewoon of weg of negeer het.
Een ding is zeker als men hier zit voor de punten kan je met een gerust hart gaan slapen als Kree er is
Zit je voor debabbel hier, dan zit je dan goedWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
goede vrijdagquote:Op vrijdag 18 april 2025 09:07 schreef Lovely het volgende:
Maar wat een drukte hier op de vrijdag ochtend
*Lust geen koffie*![]()
Je loopt wel vaker wat achter met reageren.quote:Op vrijdag 18 april 2025 09:07 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Gewoon kha eten, dan mag het
i like carbsquote:Op vrijdag 18 april 2025 09:07 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Gewoon kha eten, dan mag het
*Lust geen koffie*![]()
Ahwquote:Op vrijdag 18 april 2025 09:02 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
geen zorgen @:mizzezamy ik hou wel van je
Tenminste nog 1 iemand die van me houdt
Het is pas een goede vrijdag als de zon gaat schijnen en mijn buikpijn weg gaatquote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Zijn we gewend van amyzzzquote:Op vrijdag 18 april 2025 09:08 schreef aeque het volgende:
[..]
Je loopt wel vaker wat achter met reageren.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
dat staat niet op de optielijstquote:Op vrijdag 18 april 2025 09:08 schreef Lovely het volgende:
[..]
Het is pas een goede vrijdag als de zon gaat schijnen en mijn buikpijn weg gaatHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op vrijdag 18 april 2025 09:08 schreef Lovely het volgende:
[..]
Het is pas een goede vrijdag als de zon gaat schijnen en mijn buikpijn weg gaatop je buik
![]()
Waarom zou jij het beter hebben dan mijquote:Op vrijdag 18 april 2025 09:08 schreef Lovely het volgende:
[..]
Het is pas een goede vrijdag als de zon gaat schijnen en mijn buikpijn weg gaat
Verdoriequote:Op vrijdag 18 april 2025 09:09 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
dat staat niet op de optielijst
Doe maar davequote:Op vrijdag 18 april 2025 09:03 schreef loveislikeakiss het volgende:
jij bent mijn bloem ik bestuif jeI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Nou de zon mag ook bij jou wel schijnenquote:Op vrijdag 18 april 2025 09:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Waarom zou jij het beter hebben dan mij
Nja genoeg die nog wel moeten werken met pasenquote:Op vrijdag 18 april 2025 09:09 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dat is dan ook een nationale feestdag"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Mag de buikpijn dan ook weg ?quote:Op vrijdag 18 april 2025 09:10 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou de zon mag ook bij jou wel schijnenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Moeten zij wetenquote:Op vrijdag 18 april 2025 09:10 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nja genoeg die nog wel moeten werken met pasen![]()
ik werkte in de studententijd alle feestdagen, dubbel betaald, hoppaquote:Op vrijdag 18 april 2025 09:10 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nja genoeg die nog wel moeten werken met pasenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dan de buikpijn idd weg en de zon die gaat schijnenquote:
Nu ben ik schiewnierigquote:Op vrijdag 18 april 2025 09:11 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
nope... moet nu wat doen.. app het wel
Lekker cashenquote:Op vrijdag 18 april 2025 09:11 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik werkte in de studententijd alle feestdagen, dubbel betaald, hoppa
jij bent de zon
jij bent de zee
jij bent de ???
ga met me meeHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Jaaaquote:Op vrijdag 18 april 2025 09:11 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dan de buikpijn idd weg en de zon die gaat schijnen![]()
Liefdequote:Op vrijdag 18 april 2025 09:12 schreef loveislikeakiss het volgende:
jij bent de zon
jij bent de zee
jij bent de ???
ga met me meeThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Beter laat dan nooit!quote:Op vrijdag 18 april 2025 09:08 schreef aeque het volgende:
[..]
Je loopt wel vaker wat achter met reageren.
nu in de smaken rioolwater, vogelpoep, en olijfquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
De zon mag wegblijven maar mijn buikpijn moet ook opbokken.quote:Op vrijdag 18 april 2025 09:08 schreef Lovely het volgende:
[..]
Het is pas een goede vrijdag als de zon gaat schijnen en mijn buikpijn weg gaat
Ben jij ook ongesteldquote:Op vrijdag 18 april 2025 09:14 schreef aeque het volgende:
[..]
De zon mag wegblijven maar mijn buikpijn moet ook opbokken.
hielp het poepen niet?quote:Op vrijdag 18 april 2025 09:14 schreef aeque het volgende:
[..]
De zon mag wegblijven maar mijn buikpijn moet ook opbokken.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ah kusje op je buikjequote:Op vrijdag 18 april 2025 09:14 schreef aeque het volgende:
[..]
De zon mag wegblijven maar mijn buikpijn moet ook opbokken.
Zou het druk zijn in de supermarkt
Ben er bang voor
heeft iemand nog die film over Tetris gezien trouwens en wat vonden jullie ervan?Do what you love, love what you do!![]()
ik heb wel tetris gespeeld, dat vond ik fantastisch
met die space shuttles enzoOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Vervelende buikpijn van Aeque opbokken graag kkkkssssssttttttttquote:Op vrijdag 18 april 2025 09:14 schreef aeque het volgende:
[..]
De zon mag wegblijven maar mijn buikpijn moet ook opbokken.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Uhu, misschien morgen drukker of vanmiddag.. dus snel naar de supermarktquote:
Grote kans jahquote:Op vrijdag 18 april 2025 09:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk ook dat het focking druk zal zijn![]()
Jij wilt gewoon puntjes scorenquote:Op vrijdag 18 april 2025 09:18 schreef Lovely het volgende:
[..]
Uhu, misschien morgen drukker of vanmiddag.. dus snel naar de supermarkt
Thinking is difficult, that’s why most people judge
Forum Opties Forumhop: Hop naar: