SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik weet niet of ik een gedicht wilmaar lief
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ah daar zijn de punten van gisteren. Stond de hele tijd op 86 en nu zijn ze versprongen.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Nou het is niet echt een uitdaging om nr. 1 te worden (al maanden) Nr.2 mag dan wel eens in het zonnetje worden gezetquote:Op vrijdag 18 april 2025 00:27 schreef Moeraskat het volgende:
Ik weet niet of ik een gedicht wilmaar lief
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Het voelt onhaalbaar hè?quote:Op vrijdag 18 april 2025 00:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou het is niet echt een uitdaging om nr. 1 te worden (al maanden) Nr.2 mag dan wel eens in het zonnetje worden gezet
Toch is het knap. Ik doe het hem niet na.
Ik ga persoonlijk een gedicht maken voor nr. 2quote:Op vrijdag 18 april 2025 00:29 schreef Moeraskat het volgende:
Ah daar zijn de punten van gisteren. Stond de hele tijd op 86 en nu zijn ze versprongen.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
quote:Op vrijdag 18 april 2025 00:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ga persoonlijk een gedicht maken voor nr. 2ik ben wel benieuwd naar jouw dichtkunst
Ik vind bally altijd een winnaar. Kei weinig Posts en kei veel punten, in verhouding.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
ik snap dat vaak niet. Denk dat ik op de verkeerde momenten postquote:Op vrijdag 18 april 2025 00:36 schreef Moeraskat het volgende:
Ik vind bally altijd een winnaar. Kei weinig Posts en kei veel punten, in verhouding.Same shit, different day
SC hopper present![]()
Nou ja knap is meer dat je ergens goed in bent (skil) en daar schaar ik dit spelletje niet onderquote:Op vrijdag 18 april 2025 00:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Het voelt onhaalbaar hè?
Toch is het knap. Ik doe het hem niet na.
Dan heb je iets om voor te strijden. Joehoe @Dr.Mikeyquote:Op vrijdag 18 april 2025 00:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]ik ben wel benieuwd naar jouw dichtkunst
Toch is hij moeilijk in te halen. Maar je bereikt er idd niets meequote:Op vrijdag 18 april 2025 00:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja knap is meer dat je ergens goed in bent (skil) en daar schaar ik dit spelletje niet onder
Tussen 4:00 en 6:00 posten.quote:Op vrijdag 18 april 2025 00:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik snap dat vaak niet. Denk dat ik op de verkeerde momenten postProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Of username. Want die haalt vaak in 1x veel puntenquote:Op vrijdag 18 april 2025 00:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan heb je iets om voor te strijden. Joehoe @:Dr.MikeyWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Oh ja tussen de flesjes doorquote:Op vrijdag 18 april 2025 00:40 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Of username. Want die haalt vaak in 1x veel puntenIedereen is een kutlultrut
zal er eens meer aan denken als ik wakker wordt (wekker meestal om 5:00)quote:Same shit, different day
SC hopper present![]()
Moeraskater ligt weer op de bank te pitten gok ik.![]()
“Ik kom ook zo naar bed hoor”
2u later.. nog niemand
quote:Op vrijdag 18 april 2025 00:42 schreef Moeraskat het volgende:
2u later.. nog niemand
Moet niks zeggen, heb het ook regelmatig
Same shit, different day
SC hopper present![]()
BolkOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Dan zie ik je straks. Mijn wekker gaat ook om 5.quote:Op vrijdag 18 april 2025 00:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zal er eens meer aan denken als ik wakker wordt (wekker meestal om 5:00)
Heb overdag geslapen. Dus klaarwakker. Niet dat m’n telefoon nu voordelig werkt.
Ga hem wegleggen. Anders prop ik me morgenochtend nog in de vangrail.
Trusten!Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
DM me je adres.quote:Op vrijdag 18 april 2025 00:42 schreef Moeraskat het volgende:
2u later.. nog niemand
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Killhelm
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Zo raak je niet zwangerquote:Op vrijdag 18 april 2025 00:42 schreef Moeraskat het volgende:
2u later.. nog niemand
ummmm nu niet, ik ben vrij morgenquote:Op vrijdag 18 april 2025 00:43 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dan zie ik je straks. Mijn wekker gaat ook om 5.
Heb overdag geslapen. Dus klaarwakker. Niet dat m’n telefoon nu voordelig werkt.
Ga hem wegleggen. Anders prop ik me morgenochtend nog in de vangrail.
Trusten!
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Dat lukt mij ook nooitOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Jij bent al vol van alle liefde als mod zijnde op fokquote:
Kennis kennis met dennisThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Haha! Bij jou weet ik nooit precies of het nou wel of niet gemeend isquote:
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Luxe!quote:Op vrijdag 18 april 2025 01:03 schreef Soury het volgende:
Altijd vrij [ link | afbeelding ]
Nou ja bijna altijd
Moest even goed kijken naar die smiley
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Das wel waar natuurlijkquote:Op vrijdag 18 april 2025 00:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Jij bent al vol van alle liefde als mod zijnde op fokOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:Op vrijdag 18 april 2025 01:07 schreef Sally het volgende:
[..]
Haha! Bij jou weet ik nooit precies of het nou wel of niet gemeend is
Waarom hebben jullie hier dat passion heel de avond al in de tt staan dat kijkt toch niemand die onzin?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik vind dat maar gekkigheidThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik voel met je mee gast. NWS feedback volg ikquote:
![]()
R.I.P DTS.![]()
Nou sommige dagen doe ik stop volgenquote:Op vrijdag 18 april 2025 01:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik voel met je mee gast. NWS feedback volg ikOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
GaapThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Krijg buikpijn van jequote:
Ik zou er knettergek van worden. Huldequote:
TrusteI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
TrustenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Jeej, bekeek de line-up van paaspop, zie ik zowaar de kraaien en outsiders ertussen staan
En Corry Konings!
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Ik heb dan altijd honger, maar niks in huisquote:
Demmink doofpotThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja nou dat mensen klachten hebben is een ding, daar zijn ze voor maar als het antwoord niet bevalt gaan sommigen (noem geen namen) drammen en als je er niet snel genoeg bij bent gaan sommigen (noem geen namen) met elkaar ruzie zitten maken over de klacht of gewoon elkaar in het algemeenquote:Op vrijdag 18 april 2025 01:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zou er knettergek van worden. Hulde
Dan denk ik wel eens nou laat maar ik lees het morgen wel man
Het zou ook wel fijn zijn als er één lijn is. Ik zie wat overrulenquote:Op vrijdag 18 april 2025 01:27 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ja nou dat mensen klachten hebben is een ding, daar zijn ze voor maar als het antwoord niet bevalt gaan sommigen (noem geen namen) drammen en als je er niet snel genoeg bij bent gaan sommigen (noem geen namen) met elkaar ruzie zitten maken over de klacht of gewoon elkaar in het algemeen
Dan denk ik wel eens nou laat maar ik lees het morgen wel manIedereen is een kutlultrut
Balen..quote:Op vrijdag 18 april 2025 01:31 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ja heel erg, ben niet meer happy nu
Misschien dan toch maar bed?Trust nobody![]()
Dat is vrij heftigquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
En daar maak je hem terug happyquote:Op vrijdag 18 april 2025 01:33 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Balen..
Misschien dan toch maar bed?
R.I.P DTS.![]()
Julie kijken vreemde dingenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik moet niksquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ow dat maakt me niet eens zoveel uit maar voor 'de user' is het wel raarquote:Op vrijdag 18 april 2025 01:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Het zou ook wel fijn zijn als er één lijn is. Ik zie wat overrulenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Heb je Black Mirror gezien nog?quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja dat is wel een dingetje.quote:Op vrijdag 18 april 2025 01:42 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ow dat maakt me niet eens zoveel uit maar voor 'de user' is het wel raarIedereen is een kutlultrut
eerste aflevering wel, moet de volgende nog kijken, is het wat?quote:Do what you love, love what you do!![]()
mods hebben het soms dan ook lastig. weet ik wel. maarja ze kiezen er wel zelf voorquote:
nobel doel, dat wel, ik zou het niet willen.Do what you love, love what you do!![]()
Ben bij de derde wat vond je van die eerste met die subscription dienstenquote:Op vrijdag 18 april 2025 01:45 schreef kree het volgende:
[..]
eerste aflevering wel, moet de volgende nog kijken, is het wat?
R.I.P DTS.![]()
eerste beetje meer als zelfde verhaal, maar ok mss is dat om eerste is. ik ben nog wel fan ervan.quote:Op vrijdag 18 april 2025 01:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ben bij de derde wat vond je van die eerste met die subscription dienstenDo what you love, love what you do!![]()
![]()
![]()
Ja,zzzzz dus
ik kijk black mirror aflevering 2 nog niet helemaal duidelijk wat het idee was nu ff.Do what you love, love what you do!![]()
Na 10 minuten al weten waar iets over gaat.... Zou een korte serie worden op die manier.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
whah ik ben kritisch he op dit soort series. en nu na 15 min kan ik denk het hele verhaal al voorspellen. maar oke mss verbaast het me nog, dat kan ook.quote:Op vrijdag 18 april 2025 02:02 schreef Sally het volgende:
Na 10 minuten al weten waar iets over gaat.... Zou een korte serie worden op die manier.Do what you love, love what you do!![]()
Bla bla dus weer vanavond/-nacht.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
quote:Op vrijdag 18 april 2025 02:04 schreef kree het volgende:
[..]
whah ik ben kritisch he op dit soort series. en nu na 15 min kan ik denk het hele verhaal al voorspellen. maar oke mss verbaast het me nog, dat kan ook.
Glazen bollen zijn er niets bij!quote:
Ik niet.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
mss ken je me beetje meer als rest.quote:
Maar ok je weet ik hou ervan om iedereen in de grond te trappen enzo bij elke gelegenheid he. LOL
Do what you love, love what you do!![]()
Ik vond hem wel tof.quote:Op vrijdag 18 april 2025 01:48 schreef kree het volgende:
[..]
eerste beetje meer als zelfde verhaal, maar ok mss is dat om eerste is. ik ben nog wel fan ervan.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
haha grapje toch, je weet wel is niet zo. maar oke. hou wel van discussie dat wel.Do what you love, love what you do!![]()
dat dramatische orgel bij elke dag is dan weer beetje overdreven.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op vrijdag 18 april 2025 02:14 schreef kree het volgende:
haha grapje toch, je weet wel is niet zo. maar oke. hou wel van discussie dat wel.
Oh de eerste nog ja ik kreet spoilers hier.quote:Op vrijdag 18 april 2025 02:15 schreef kree het volgende:
[..]
ik kijk nog ff verder he, nog geen conclusie.
Ik vond het mooie satire op streaming diensten en Danny was het met mij eens.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nou weet ik even niet over wie het precies gaat met 'de grond intrappen' en aan wie het gericht is.
Maar ik hoop dan maar dat het wel lieflijk bedoeld was.
#nadelenaanfoelijsten...![]()
Was ook n goeiequote:Op vrijdag 18 april 2025 02:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Oh de eerste nog ja ik kreet spoilers hier.
Ik vond het mooie satire op streaming diensten en Danny was het met mij eens.
Wel zieligTrust nobody![]()
Staat er niet bijquote:Op vrijdag 18 april 2025 02:22 schreef Sally het volgende:
Nou weet ik even niet over wie het precies gaat met 'de grond intrappen' en aan wie het gericht is.
Maar ik hoop dan maar dat het wel lieflijk bedoeld was.
#nadelenaanfoelijsten...
Oh ja in die tweede aflevering daarin moest ik aan jou denken dat je het woke vind geworden die hele setting met dat bedrijf en dat gezeik over die amandelmelk.quote:Op vrijdag 18 april 2025 02:16 schreef kree het volgende:
dat dramatische orgel bij elke dag is dan weer beetje overdreven.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ah.quote:
Dan ga ik met een gerust hart slapen dan maar
![]()
R.I.P DTS.![]()
Altijd doen
R.I.P DTS.![]()
gehehe nu ben ik daar niet mee te vergelijken. maar ok ja ik heb wel meningen en zeg ik ook gewoon. werkt soms goed en soms ook niet. en heb ik het niet over fok hier alleenquote:Op vrijdag 18 april 2025 02:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Oh ja in die tweede aflevering daarin moest ik aan jou denken dat je het woke vind geworden die hele setting met dat bedrijf en dat gezeik over die amandelmelk.
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 18-04-2025 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 3423 / +141 / +0 / 7094 / 7931
2. Moeraskat / 757 / +112 / +11 / 2221 / 2603
3. Dr.Mikey / 652 / +0 / +3 / 465 / 669
4. _UserName_ / 621 / +109 / +0 / 335 / 480
5. KillemWieft / 512 / +24 / +10 / 325 / 496
6. Bally-b / 439 / +0 / +0 / 158 / 231
7. loveislikeakiss / 377 / +46 / +0 / 1445 / 1708
8. hemarookworst / 374 / +4 / +6 / 810 / 1035
9. gebrokenglas / 360 / +18 / +0 / 1342 / 1625
10. HappyCharly / 300 / +6 / +1 / 1149 / 1343
11. devzero / 300 / +43 / +0 / 262 / 348
12. Lovely / 291 / +1 / +0 / 1828 / 2142
13. StevenHyde / 238 / +16 / +0 / 1213 / 1462
14. Pinnenmutske / 238 / +7 / +0 / 228 / 321
15. Fogel / 233 / +2 / +0 / 650 / 847
16. Soury / 224 / +3 / +10 / 235 / 330
17. mario390 / 200 / +0 / +0 / 18 / 54
18. aeque / 189 / +28 / +4 / 784 / 915
19. greysbones / 174 / +12 / +0 / 1425 / 1529
20. loveyoulongtime / 173 / +0 / +0 / 572 / 689SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
waarom vraag jij je dat af eigenlijk?quote:
Voor ik zeg hoe ik erover denk?Do what you love, love what you do!![]()
Stukje geschiedenisThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Visionairquote:Op vrijdag 18 april 2025 02:34 schreef hemarookworst het volgende:
wist niet dat ik destijds zo vooruitstrevend was
Is dat je mening?quote:Op vrijdag 18 april 2025 02:35 schreef kree het volgende:
[..]
iedereen kent dat wel. en was niet voor niks?Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Valt mee over moffen meisjes wie de kop kaal geschoren werd na de oorlog.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
niet over het algeheel, maar nu kom ik wel eens op de waalsdorpse vlakte he enzo?quote:
Bij die klok die meesten in het nieuws eens keertje zien.
En dan moet je toch bedenken dat er heel veel mensen zijn geweest die hun leven gaven voor de vrijheid strijd tegen Duitsers.
En ok is het dan erg dat meiden die het deden met een Duitser kaal geschoren werden ofzo? en beledigd,.
Milde straf als je het mij vraagtDo what you love, love what you do!![]()
Oh nee... niet weer...quote:Op vrijdag 18 april 2025 02:34 schreef kree het volgende:
[..]
waarom vraag jij je dat af eigenlijk?
Voor ik zeg hoe ik erover denk?
Laatst nog docu over gezienquote:Op vrijdag 18 april 2025 02:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Valt mee over moffen meisjes wie de kop kaal geschoren werd na de oorlog.
Dat het zoveel genuanceerder is
Wel erg dus kijk t nu nietTrust nobody![]()
het is simpel hoor. jullie vragen ik vraag. of nouja jij niet zo.quote:
Maargoed. zeg dan gewoon hoe je er zelf over denkt en zijn we met twee zinnen klaar. lol zo ben ik wel weer.Do what you love, love what you do!![]()
Moesten die dames dan ook dood?quote:Op vrijdag 18 april 2025 02:39 schreef kree het volgende:
[..]
niet over het algeheel, maar nu kom ik wel eens op de waalsdorpse vlakte he enzo?
Bij die klok die meesten in het nieuws eens keertje zien.
En dan moet je toch bedenken dat er heel veel mensen zijn geweest die hun leven gaven voor de vrijheid strijd tegen Duitsers.
En ok is het dan erg dat meiden die het deden met een Duitser kaal geschoren werden ofzo? en beledigd,.
Milde straf als je het mij vraagt![]()
nee dat zeg ik toch ook niet? maar net zo goed mss hoop anderen ook niet en kregen een kogel door hun kop en daar op die vlakte bij die klok.quote:Op vrijdag 18 april 2025 02:42 schreef Sally het volgende:
[..]
Moesten die dames dan ook dood?[ afbeelding ]
enne daarom stoot me dat wat aan dat iemand gaat zeggen dat dat kaal scheren zo erg was.Do what you love, love what you do!![]()
Voor het hebben van een relatie met een Duitser.quote:Op vrijdag 18 april 2025 02:42 schreef Sally het volgende:
[..]
Moesten die dames dan ook dood?[ afbeelding ]
heulen met de vijand, dat was het natuurlijk en daarom moesten ze niet dood.quote:Op vrijdag 18 april 2025 02:47 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Voor het hebben van een relatie met een Duitser.
Wat hebben die vrouwen dan precies fout gedaan?quote:Op vrijdag 18 april 2025 02:44 schreef kree het volgende:
[..]
nee dat zeg ik toch ook niet? maar net zo goed mss hoop anderen ook niet en kregen een kogel door hun kop en daar op die vlakte bij die klok.
enne daarom stoot me dat wat aan dat iemand gaat zeggen dat dat kaal scheren zo erg was.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
aanpappen met de vijand. ?quote:Op vrijdag 18 april 2025 02:48 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Wat hebben die vrouwen dan precies fout gedaan?Do what you love, love what you do!![]()
mss wel ja, en kan het nog soort van begrijpen, maar zul je ook snappen dat na jaren onderdrukking enzo het hele andere NL volk er klaar mee was?quote:Op vrijdag 18 april 2025 02:49 schreef HappyCharly het volgende:
Het is zoveel genuanceerder.
Kijk de docu.
Laat staan verraad wat er was? nee oke dan vindt ik het milde straf ff kaal scheren en voor lul zetten?
Rest kwam er slechter vanaf he?Do what you love, love what you do!![]()
AI is een verrijking aan de ene kant. Ik kan leuke plaatjes ermee creëren, een AI robot kan taken doen, eenzaamheid verlichten enz, plus dat AI ook een kennisbron is.quote:Op vrijdag 18 april 2025 02:41 schreef kree het volgende:
[..]
het is simpel hoor. jullie vragen ik vraag. of nouja jij niet zo.
Maargoed. zeg dan gewoon hoe je er zelf over denkt en zijn we met twee zinnen klaar. lol zo ben ik wel weer.
Op school is het makkelijk dat dingen voorgekauwd worden. Vroeger hadden we boekjes met samenvattingen over je boek voor Nederlandse en Engelse les en zo.
Dus, op een foute manier gebruikt, kan het ook schade aanrichten.
Maar was dat niet zo met méér dingen in het leven?
Het zijn niet de geweren en pistolen die de levens namen.
Het zijn degenen die ze hanteren.....
Zo.
Zó denk ik erover.
Oh.
Sorry.
Géén 2 zinnen.
Vraag AI maar om het samen te vatten.
En nou ophouden om mij nog vragen over AI te stellen.
Ik wil eigenlijk de vraag terug niet stellen. Maar ja...
Waarom ben jij er bang voor?
Waarom ben jij tegen?
Welke gevaren zie jij?
Dat de robots zich tegen ons keren?Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Tja, ik vroeg het maar even aan @kree hoor...quote:Op vrijdag 18 april 2025 02:47 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Voor het hebben van een relatie met een Duitser.
dat ik hem goed begreep.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
De vijand was het regime. Niet perce (hihi) iedere Duitser.quote:Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Voor lijfsbehoud af en toe...?quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
ik ben het met je eens he? voor het goeie doel gebruiken is nog okquote:Op vrijdag 18 april 2025 02:51 schreef Sally het volgende:
[..]
AI is een verrijking aan de ene kant. Ik kan leuke plaatjes ermee creëren, een AI robot kan taken doen, eenzaamheid verlichten enz, plus dat AI ook een kennisbron is.
Op school is het makkelijk dat dingen voorgekauwd worden. Vroeger hadden we boekjes met samenvattingen over je boek voor Nederlandse en Engelse les en zo.
Zo.
Zó denk ik erover.
Oh.
Sorry.
Géén 2 zinnen.
Waarom ben jij tegen?
Welke gevaren zie jij?
Dat de robots zich tegen ons keren?
Maar ok weet wel die AI is niet slim van zichzelf?
[..]
AI is een verrijking aan de ene kant. Ik kan leuke plaatjes ermee creëren, een AI robot kan taken doen, eenzaamheid verlichten enz, plus dat AI ook een kennisbron is.
Zo.
Zó denk ik erover.
Oh.
Sorry.
Géén 2 zinnen.
Waarom ben jij tegen?
Welke gevaren zie jij?
[/quote]Do what you love, love what you do!![]()
Want jij wilde er nog zwaardere straffen van maken?quote:Op vrijdag 18 april 2025 02:51 schreef kree het volgende:
[..]
mss wel ja, en kan het nog soort van begrijpen, maar zul je ook snappen dat na jaren onderdrukking enzo het hele andere NL volk er klaar mee was?
Laat staan verraad wat er was? nee oke dan vindt ik het milde straf ff kaal scheren en voor lul zetten?
Rest kwam er slechter vanaf he?
Lekker de zweep erover of zo?
Of toch... die kogel door de kop, waar je het net over had...??????Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
dat is ook waar, maargoed dat kon je de Duitsers en NL niet vertellen na 5 jaar onderdrukking. geloof ook echt dat de gemiddelde soldaat dit niet wilde. en ook niet doen. maar orders.quote:Op vrijdag 18 april 2025 02:52 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
De vijand was het regime. Niet perce (hihi) iedere Duitser.
en zo is het nog, zie Gaza en israel.Do what you love, love what you do!![]()
[/quote]quote:Op vrijdag 18 april 2025 02:54 schreef kree het volgende:
[..]
ik ben het met je eens he? voor het goeie doel gebruiken is nog ok
Maar ok weet wel die AI is niet slim van zichzelf?
[..]
Zo.
Zó denk ik erover.
Oh.
Sorry.
Géén 2 zinnen.
Waarom ben jij tegen?
Welke gevaren zie jij?
Kwootverkloot
nee hoor vond dat al erg genoeg, maar daarover mekken in vergelijking nu van wat er naar andere kant gedaan werd daar ben ik het niet zo mee eens?quote:Op vrijdag 18 april 2025 02:54 schreef Sally het volgende:
[..]
Want jij wilde er nog zwaardere straffen van maken?
Of toch... die kogel door de kop, waar je het net over had...??????Do what you love, love what you do!![]()
Oh, daar willen mijn moeder en ik nog steeds heen!quote:Op vrijdag 18 april 2025 02:58 schreef kree het volgende:
@:happy bij deze nodig je uit om met mij naar die musical te gaan van soldaat van oranje.
Ik betaal.![]()
Wel een 'béétje' geromatiseerd verhaal hè.
We kennen hier in Arnhem Jacob Groenewoud.
Chat gpt heeft opeens geen intern geheugen meer det is kut voor mijn comic fanfictionThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
nou ik raas het aan ik heb hem twee keer gezien, eerste biomat ik wilde tweede met date. maar begrijp nu is ie iets veranderd.quote:Op vrijdag 18 april 2025 02:59 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh, daar willen mijn moeder en ik nog steeds heen!![]()
Wel een 'béétje' geromatiseerd verhaal hè.
We kennen hier in Arnhem Jacob Groenewoud.
Ik kan het alleen maar aanraden. als je musical niet leuk vind dan werkt dat wel. want het is meer film haast als theater.
enne ja zou je zo graag meenemen en incl kids enzo maar oke het is duur dat wel
Dat is wel een lief aanbod.quote:Op vrijdag 18 april 2025 02:58 schreef kree het volgende:
@:happy bij deze nodig je uit om met mij naar die musical te gaan van soldaat van oranje.
Ik betaal.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
@kree ik wil wel op jou kosten naar Thunderbolts als die uit is.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
meen echt btw. maargoed moet ze zelf maar willen he....en hierheen komen ofzo. maar kan wel makkelijk vanaf leiden csquote:Do what you love, love what you do!![]()
Tja, schiet niet hard op met 300x roepen dat ik ga slapen en dat het bijna bedtijd is en gaapjes doen, natuurlijk....
Oeps.
Nou lui.![]()
![]()
![]()
en![]()
![]()
dan maar.
Is dat n musical?quote:Op vrijdag 18 april 2025 03:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
@:kree ik wil wel op jou kosten naar Thunderbolts als die uit is.Trust nobody![]()
ook last van vaak, voor nu maakt het me niet uit trouwens, maar snap.quote:Op vrijdag 18 april 2025 03:03 schreef Sally het volgende:
Tja, schiet niet hard op met 300x roepen dat ik ga slapen en dat het bijna bedtijd is en gaapjes doen, natuurlijk....
Oeps.
Nou lui.![]()
![]()
![]()
en![]()
![]()
dan maar.
Nee filmquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
* Sally mompelt met iets onder een steen gelegen al bijna 15 jaar![]()
![]()
musical doet het al langer beter als de hele tweede wereld oorlog duurde erover. maargoed idd ja.quote:Op vrijdag 18 april 2025 03:05 schreef Sally het volgende:
* Sally mompelt met iets onder een steen gelegen al bijna 15 jaar![]()
![]()
Een kogel door de kop vind ik dan om de een of andere reden minder ziek dan mensen mishandelen en vernederen. Je zal er maar van genieten.quote:Op vrijdag 18 april 2025 02:54 schreef Sally het volgende:
[..]
Want jij wilde er nog zwaardere straffen van maken?
Of toch... die kogel door de kop, waar je het net over had...??????SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ook over super soldiersquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Trusten, Sal!quote:Op vrijdag 18 april 2025 03:03 schreef Sally het volgende:
Oeps.
Nou lui.![]()
![]()
![]()
en![]()
![]()
dan maar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
quote:Op vrijdag 18 april 2025 03:07 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Een kogel door de kop vind ik dan om de een of andere reden minder ziek dan mensen mishandelen en vernederen. Je zal er maar van genieten.Ja nee ja nee het sentiment was toen wel anders natuurlijk denk dat je daar over kan oordelen als je zelf een oorlog hebt meegemaakt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
je googled het verkeerde wel he. echt ik kan niet begrijpen dat je dat verhaal niet gewoon kent?
over de soldaat van oranje en Engelandvaarders. die hele musical of het verhaal erover.
Dan zou je mss weten waarom ik er mening over heb nog he. hoewel dikke generatie erna. ?
maar oke ga er maar vanuit echt niet weten dan. dan moet je eerst ff film zien van soldaat van oranje eerst.Do what you love, love what you do!![]()
als je echt niet weet. bij deze uitnodiging. je moet wel zelf er naartoe komen. ik betaal kaartje voor je.Do what you love, love what you do!![]()
Moest die film vroeger jaarlijks kijken op school Flodder mooier.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nee, het is en blijft walgelijk. Het is ook niet zo dat alle Nederlanders het destijds okay vonden he?quote:Op vrijdag 18 april 2025 03:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja nee ja nee het sentiment was toen wel anders natuurlijk denk dat je daar over kan oordelen als je zelf een oorlog hebt meegemaakt.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
hmmma nu nodig ik eentje uit he die vooral kritiek levert. en lees anderen willen dat zien.
Enne ik zou zo graag dan zeggen jongens kom allemaal maar en bekijk het eens? ik denk ook voor kinderen trouwens is het leuk. het is theater v2 wel.
maar oke ik kan dat niet betalen a kaartjes 80 euro ppDo what you love, love what you do!![]()
maak er maar croudfund van iemand. en wil ik nog wel ff optreden als tourguide ertussen.Do what you love, love what you do!![]()
Dat ze nsb lui aanpakte of mensen die bewust verzetstrijders en joden hadden verraden snap ik al wel beter. dat we hebben de vijand verslagen na al die vreselijke gebeurtenissen sentiment begrijp ik heel goed hongerwinter bombardementen concentratiekampen dat meisjes die het met Duitse soldaten deden niet zon geliefd waren in die setting op dat moment na de bevrijding was natuurlijk niet zo heel gek.quote:Op vrijdag 18 april 2025 03:14 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Nee, het is en blijft walgelijk. Het is ook niet zo dat alle Nederlanders het destijds okay vonden he?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ik kan me echt niks voorstellen erbij???? dat dat verhaal niet kennen. maar zal allemaal wel grappig bedoeld zijn enzo.quote:Op vrijdag 18 april 2025 03:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat ze nsb lui aanpakte of mensen die bewust verzetstrijders en joden hadden verraden snap ik al wel beter. dat we hebben de vijand verslagen na al die vreselijke gebeurtenissen sentiment begrijp ik heel goed hongerwinter bombardementen concentratiekampen dat meisjes die het met Duitse soldaten deden niet zon geliefd waren in die setting op dat moment na de bevrijding was natuurlijk niet zo heel gek.
maar twijfel kennen ze het verhaal dan wel zoals het was ?Do what you love, love what you do!![]()
Heftig hequote:Op vrijdag 18 april 2025 03:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat ze nsb lui aanpakte of mensen die bewust verzetstrijders en joden hadden verraden snap ik al wel beter. dat we hebben de vijand verslagen na al die vreselijke gebeurtenissen sentiment begrijp ik heel goed hongerwinter bombardementen concentratiekampen dat meisjes die het met Duitse soldaten deden niet zon geliefd waren in die setting op dat moment na de bevrijding was natuurlijk niet zo heel gek.
Docu over gezienTrust nobody![]()
Dat ze niet zo geliefd waren is één ding, maar ze daadwerkelijk publiekelijk vernederen en mishandelen is een ander verhaal.quote:Op vrijdag 18 april 2025 03:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat ze nsb lui aanpakte of mensen die bewust verzetstrijders en joden hadden verraden snap ik al wel beter. dat we hebben de vijand verslagen na al die vreselijke gebeurtenissen sentiment begrijp ik heel goed hongerwinter bombardementen concentratiekampen dat meisjes die het met Duitse soldaten deden niet zon geliefd waren in die setting op dat moment na de bevrijding was natuurlijk niet zo heel gek.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ik snap de woede wel maar ik zie er überhaupt niets strafbaars in
maar op de balkan ofzo hangen ze je er gewoon voor op gok ik dus wat dat betreft is het wel mildOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
ik heb geen woede hoor?quote:Op vrijdag 18 april 2025 03:30 schreef sp3c het volgende:
maar op de balkan ofzo hangen ze je er gewoon voor op gok ik dus wat dat betreft is het wel mildDo what you love, love what you do!![]()
Dat zegt toch niemand?quote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
toch zei je dat wel? hoewel niet direct aan mij gericht zo... maar dat begrijp ik eruit.quote:Do what you love, love what you do!![]()
![]()
Nee niemand zei datquote:Op vrijdag 18 april 2025 03:33 schreef kree het volgende:
[..]
toch zei je dat wel? hoewel niet direct aan mij gericht zo... maar dat begrijp ik eruit.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Nee niemand zei datquote:Op vrijdag 18 april 2025 03:34 schreef kree het volgende:
[..]
oke nou ik dacht beetje van wel. maar oke dan.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Deze man.quote:Op vrijdag 18 april 2025 03:35 schreef kree het volgende:
happy wanneer gaan we? aanbod staat nog even.
kijk andere dan zelfde verhaal maar mss meer in jasje waaruitt jullie begrijpen. door mijn neef gemakt diequote:Do what you love, love what you do!![]()
Mishandeling niet strafbaar?quote:Op vrijdag 18 april 2025 03:30 schreef sp3c het volgende:
maar op de balkan ofzo hangen ze je er gewoon voor op gok ik dus wat dat betreft is het wel mild
ik heb dat vaker gepost en dacht doe niet meer, maar mss omschrijft dat meer liefde tussen Duitsers en NL in oorlog
Bekijk deze YouTube-videoDo what you love, love what you do!![]()
ja je hebt weer hoop over alles gezegd en nergens zelf je mening over gegeven.quote:
OK dan.Do what you love, love what you do!![]()
Het hangt kennelijk van je definitie van daten af. Want hij gaat alleen maar gezellig met iemand praten over vroeger. Ook al hebben ze beiden een oogje op elkaar, maar toch weer niet, maar toch weer wel, ...quote:Op donderdag 17 april 2025 19:45 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Huh? Ik dacht dat ik dat echt had gelezen.
Of misschien was het weer een flauwe grap van @:devzero![]()
zou helpen als je wat over jezelf verteld ook en wat je denkt?quote:Do what you love, love what you do!![]()
Nee met sexytimen met de bezetterquote:
Verwerpelijk
Maar puntOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Hpe is t nu?quote:Op vrijdag 18 april 2025 03:42 schreef devzero het volgende:
[..]
Tsja, dat kan ik voor de verandering ook eens zeggen
Nog nieuws over de shooting?Trust nobody![]()
Was die schietpartij bij jou op de uni?quote:Op vrijdag 18 april 2025 03:42 schreef devzero het volgende:
[..]
Tsja, dat kan ik voor de verandering ook eens zeggenProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Is ook niet verplichtquote:Op vrijdag 18 april 2025 03:42 schreef kree het volgende:
[..]
ja je hebt weer hoop over alles gezegd en nergens zelf je mening over gegeven.
OK dan.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Waarom? Als ze een oplossing wil, dan had ze er wel om gevraagd. Ze wil gewoon wat meedelenquote:Op vrijdag 18 april 2025 03:43 schreef kree het volgende:
[..]
zou helpen als je wat over jezelf verteld ook en wat je denkt?![]()
Ja. 300 meter van mijn kantoortjequote:Op vrijdag 18 april 2025 03:45 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Was die schietpartij bij jou op de uni?![]()
Oh dat, ik dacht al.quote:Op vrijdag 18 april 2025 03:45 schreef sp3c het volgende:
[..]
Nee met sexytimen met de bezetter
Verwerpelijk
Maar punt
2 doden en 6 gewonden. Geen idee waarom de dader ging schieten, maar kennelijk was hij een beetje doorgedraaid rechts extreem.quote:Op vrijdag 18 april 2025 03:45 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Hpe is t nu?
Nog nieuws over de shooting?![]()
![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Behalve dat ik een paar uur mijn kantoor niet uitmocht, we geëvacueerd werden naar een groot sportcentrum, dat ik later wel terug kom omdat de campus gedeeltelijk weer open was, maar mijn auto in de garage stond die nog een crime scene was, niet zo veel.quote:Op vrijdag 18 april 2025 03:47 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
2 doden lees ik
Wat heftig!
Wat heb je er van meegekregen?
Oh, en ik was 30 minuten eerder op de plaats waar geschoten was en had daar bijna lunch gehad![]()
Oké...quote:Op vrijdag 18 april 2025 03:48 schreef devzero het volgende:
[..]
Behalve dat ik een paar uur mijn kantoor niet uitmocht, we geëvacueerd werden naar een groot sportcentrum, dat ik later wel terug kom omdat de campus gedeeltelijk weer open was, maar mijn auto in de garage stond die nog een crime scene was, niet zo veel
Ben je geschrokken?Trust nobody![]()
Poh dat vind ik wel eng hoorquote:Op vrijdag 18 april 2025 03:48 schreef devzero het volgende:
[..]
Behalve dat ik een paar uur mijn kantoor niet uitmocht, we geëvacueerd werden naar een groot sportcentrum, dat ik later wel terug kom omdat de campus gedeeltelijk weer open was, maar mijn auto in de garage stond die nog een crime scene was, niet zo veel.
Oh, en ik was 30 minuten eerder op de plaats waar geschoten was en had daar bijna lunch gehad
JeetjeTrust nobody![]()
Klinkt heftigThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dat komt wel heel ernstig dichtbijOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Voortaan maar weer op de fiets naar je werk!quote:Op vrijdag 18 april 2025 03:48 schreef devzero het volgende:
[..]
Behalve dat ik een paar uur mijn kantoor niet uitmocht, we geëvacueerd werden naar een groot sportcentrum, dat ik later wel terug kom omdat de campus gedeeltelijk weer open was, maar mijn auto in de garage stond die nog een crime scene was, niet zo veel
Tsja, zo vaak zie je niet een hoop politie met automatische geweren bij je kantoor voorbij komen. Wel een beetje, maar ik sprak een vriend die in een van de gebouwen werkte waar geschoten was. Die moest een aantal studenten kalmeren omdat die een van de slachtoffers hadden gezien.quote:![]()
Jaquote:Op vrijdag 18 april 2025 03:50 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Voortaan maar weer op de fiets naar je werk!En snacks meenemen, want kon pas rond 15 uur wat eten.
![]()
Gewoon niet meer werken
GetraumatiseerdOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Wow traumatischquote:Op vrijdag 18 april 2025 03:51 schreef devzero het volgende:
[..]
Tsja, zo vaak zie je niet een hoop politie met automatische geweren bij je kantoor voorbij komen. Wel een beetje, maar ik sprak een vriend die in een van de gebouwen werkte waar geschoten was. Die moest een aantal studenten kalmeren omdat die een van de slachtoffers hadden gezien.
Wat erg
Trust nobody![]()
DubbelebolkOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
zo bedoel ik het niet he? en iedereen mag vragen wat ie wil. maar krijg er beetje voor mezelf problemen mee dat ik wel dingen vertel en aan de andere kant zuiger is?quote:Op vrijdag 18 april 2025 03:46 schreef devzero het volgende:
[..]
Waarom? Als ze een oplossing wil, dan had ze er wel om gevr. aagd. Ze wil gewoon wat meedelen
niks ten kwalijke hoor, maar oke denk ook waarom zou ik over mezelf enzo vertellen?Do what you love, love what you do!![]()
Ja weten wij ook nietOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
ik ook niet. maar in het algemeen is het soort van logisch wel. iemand verteld wat en denk je ok soort vertrouwen. alleen vragen werkt bij mij niet echt, dat wil ik maar zeggenquote:
En btw happy ga met me mee naar soldaat van oranje musical. ?Do what you love, love what you do!![]()
Je deelt graag dingen en andere doen dat niet. Heb daar nou gewoon vrede mee.quote:Op vrijdag 18 april 2025 04:02 schreef kree het volgende:
[..]
zo bedoel ik het niet he? en iedereen mag vragen wat ie wil. maar krijg er beetje voor mezelf problemen mee dat ik wel dingen vertel en aan de andere kant zuiger is?
niks ten kwalijke hoor, maar oke denk ook waarom zou ik over mezelf enzo vertellen?![]()
Ik denk niet dat iemand het erg zou vinden als jij wat minder over jezelf vertelt.quote:Op vrijdag 18 april 2025 04:02 schreef kree het volgende:
[..]
zo bedoel ik het niet he? en iedereen mag vragen wat ie wil. maar krijg er beetje voor mezelf problemen mee dat ik wel dingen vertel en aan de andere kant zuiger is?
niks ten kwalijke hoor, maar oke denk ook waarom zou ik over mezelf enzo vertellen?
quote:Op vrijdag 18 april 2025 04:05 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik denk niet dat iemand het erg zou vinden als jij wat minder over jezelf vertelt.![]()
![]()
Nou delen…voelt soms meer aan als waterboarding.quote:Op vrijdag 18 april 2025 04:05 schreef devzero het volgende:
[..]
Je deelt graag dingen en andere doen dat niet. Heb daar nou gewoon vrede mee.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
mss wel?quote:Op vrijdag 18 april 2025 04:05 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik denk niet dat iemand het erg zou vinden als jij wat minder over jezelf vertelt.
ter info aangenomen wel dit.Do what you love, love what you do!![]()
niet echt, iedereen mag vragen maar niet zoals alleen zelf niks over zelf zeggen dan. geven-nemen.quote:Op vrijdag 18 april 2025 04:05 schreef devzero het volgende:
[..]
Je deelt graag dingen en andere doen dat niet. Heb daar nou gewoon vrede mee.Do what you love, love what you do!![]()
zo niet weer mee eens en snappen jullie allemaal punt niet ook denk? wat ik eigenlijk zeg. ?
maar ok zo is het. succes.Do what you love, love what you do!![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
nouja heb wat dingen genoemd, zeg maar waar over eens of niet?
ik zie niet heel motivatie om er meer over te vertellen eigenlijk?Do what you love, love what you do!![]()
Vanmiddag of gister ging het hier over het gevaar van social media enzo, jij had het hoogste woord eroverquote:Op vrijdag 18 april 2025 04:04 schreef kree het volgende:
[..]
ik ook niet. maar in het algemeen is het soort van logisch wel. iemand verteld wat en denk je ok soort vertrouwen. alleen vragen werkt bij mij niet echt, dat wil ik maar zeggen
En btw happy ga met me mee naar soldaat van oranje musical. ?
Dan is het raar dat je iemand die liever minder deelt online de hele tijd probeert te pushen dit toch te doenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:Op vrijdag 18 april 2025 04:12 schreef sp3c het volgende:
[..]
Vanmiddag of gister ging het hier over het gevaar van social media enzo, jij had het hoogste woord erover
Dan is het raar dat je iemand die liever minder deelt online de hele tijd probeert te pushen dit toch te doennee dat is niet raar. ? dat is hele punt niet, maar zit hier verschil tussen zuigers en mensen die gewoon vertellen hoe het gaat of is he?quote:Op vrijdag 18 april 2025 04:12 schreef sp3c het volgende:
[..]
Vanmiddag of gister ging het hier over het gevaar van social media enzo, jij had het hoogste woord erover
Dan is het raar dat je iemand die liever minder deelt online de hele tijd probeert te pushen dit toch te doen
en trek daar zelf maar je conclusie over over wat ik bedoel.Do what you love, love what you do!![]()
Ja dat is raarquote:Op vrijdag 18 april 2025 04:14 schreef kree het volgende:
[..]
[..]
nee dat is niet raar. ? dat is hele punt niet, maar zit hier verschil tussen zuigers en mensen die gewoon vertellen hoe het gaat of is he?
en trek daar zelf maar je conclusie over over wat ik bedoel.
Ene kant wijs je op het gevaar van alles online gooien en aan de andere kant zit je iemand te pesten die dat niet doetOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
helemaal klaar weer ermee dit hele topic ff. LOL. waarom ook altijd. maar ben jullie gezeik gewoon soms zat dan ook en niet luisteren naar wat ik zeg. en alleen zelf willen bolk enzo
na ga je gang. pik het morgen wel weer ergens op[ als het weer verveeld in saaiheid hier.Do what you love, love what you do!![]()
wil dit niet he? maar oke soms komt er ook gewoon niks meer van terecht.Do what you love, love what you do!![]()
Maar kree, kijk eens naar hoe het er hier aan toe gaat als je niet post. En vergelijk dat met de discussies die plaatsvinden als je wél post.quote:Op vrijdag 18 april 2025 04:17 schreef kree het volgende:
helemaal klaar weer ermee dit hele topic ff. LOL. waarom ook altijd. maar ben jullie gezeik gewoon soms zat dan ook en niet luisteren naar wat ik zeg. en alleen zelf willen bolk enzo
na ga je gang. pik het morgen wel weer ergens op[ als het weer verveeld in saaiheid hier.
Ik zeg niet dat het helemaal aan jou ligt, maar toch voor zo’n 70-80% wel denk ik.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
zie amateur toneelstuk maar en dan ok snapt iemand mss dat ik er niet voor ben om vrouwen kaal te scheren na een oorlog.
maar andere kant verhaal eraan he, dat is een mooi verhaal en waargebeurd wel. maar tis amateur snap het en lang maar kijk het maar eensDo what you love, love what you do!![]()
SlaapThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Maja
anders wss en saai. soms open ik dat topicol en denk ik alweer???? bolk bolk en blabla en gaat nergens over.quote:Op vrijdag 18 april 2025 04:23 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Maar kree, kijk eens naar hoe het er hier aan toe gaat als je niet post. En vergelijk dat met de discussies die plaatsvinden als je wél post.
Ik zeg niet dat het helemaal aan jou ligt, maar toch voor zo’n 70-80% wel denk ik.
Nou mag beetje hopen dat er soms dan nog iemand komt die ff kritisch gaat zijn of wat ter sprake gaat brengen. maar meestal is het zinloos slap gelul zonder mening over wat iemand denkt of wat over vind.Do what you love, love what you do!![]()
vond ik deze wel leuk btw
Bekijk deze YouTube-video
Maargoed dat deden ze zelf he.
tipisch haast fok wel en users.... lol
het hoeft niet serieus te zijn, maar heb het ergens over ofzo.Do what you love, love what you do!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: