SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik weet niet of ik een gedicht wilmaar lief
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ah daar zijn de punten van gisteren. Stond de hele tijd op 86 en nu zijn ze versprongen.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Nou het is niet echt een uitdaging om nr. 1 te worden (al maanden) Nr.2 mag dan wel eens in het zonnetje worden gezetquote:Op vrijdag 18 april 2025 00:27 schreef Moeraskat het volgende:
Ik weet niet of ik een gedicht wilmaar lief
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Het voelt onhaalbaar hè?quote:Op vrijdag 18 april 2025 00:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou het is niet echt een uitdaging om nr. 1 te worden (al maanden) Nr.2 mag dan wel eens in het zonnetje worden gezet
Toch is het knap. Ik doe het hem niet na.
Ik ga persoonlijk een gedicht maken voor nr. 2quote:Op vrijdag 18 april 2025 00:29 schreef Moeraskat het volgende:
Ah daar zijn de punten van gisteren. Stond de hele tijd op 86 en nu zijn ze versprongen.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
quote:Op vrijdag 18 april 2025 00:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ga persoonlijk een gedicht maken voor nr. 2ik ben wel benieuwd naar jouw dichtkunst
Ik vind bally altijd een winnaar. Kei weinig Posts en kei veel punten, in verhouding.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
ik snap dat vaak niet. Denk dat ik op de verkeerde momenten postquote:Op vrijdag 18 april 2025 00:36 schreef Moeraskat het volgende:
Ik vind bally altijd een winnaar. Kei weinig Posts en kei veel punten, in verhouding.Same shit, different day
SC hopper present![]()
Nou ja knap is meer dat je ergens goed in bent (skil) en daar schaar ik dit spelletje niet onderquote:Op vrijdag 18 april 2025 00:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Het voelt onhaalbaar hè?
Toch is het knap. Ik doe het hem niet na.
Dan heb je iets om voor te strijden. Joehoe @Dr.Mikeyquote:Op vrijdag 18 april 2025 00:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]ik ben wel benieuwd naar jouw dichtkunst
Toch is hij moeilijk in te halen. Maar je bereikt er idd niets meequote:Op vrijdag 18 april 2025 00:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja knap is meer dat je ergens goed in bent (skil) en daar schaar ik dit spelletje niet onder
Tussen 4:00 en 6:00 posten.quote:Op vrijdag 18 april 2025 00:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik snap dat vaak niet. Denk dat ik op de verkeerde momenten postProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Of username. Want die haalt vaak in 1x veel puntenquote:Op vrijdag 18 april 2025 00:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan heb je iets om voor te strijden. Joehoe @:Dr.MikeyWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Oh ja tussen de flesjes doorquote:Op vrijdag 18 april 2025 00:40 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Of username. Want die haalt vaak in 1x veel puntenIedereen is een kutlultrut
zal er eens meer aan denken als ik wakker wordt (wekker meestal om 5:00)quote:Same shit, different day
SC hopper present![]()
Moeraskater ligt weer op de bank te pitten gok ik.![]()
“Ik kom ook zo naar bed hoor”
2u later.. nog niemand
quote:Op vrijdag 18 april 2025 00:42 schreef Moeraskat het volgende:
2u later.. nog niemand
Moet niks zeggen, heb het ook regelmatig
Same shit, different day
SC hopper present![]()
BolkOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Dan zie ik je straks. Mijn wekker gaat ook om 5.quote:Op vrijdag 18 april 2025 00:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zal er eens meer aan denken als ik wakker wordt (wekker meestal om 5:00)
Heb overdag geslapen. Dus klaarwakker. Niet dat m’n telefoon nu voordelig werkt.
Ga hem wegleggen. Anders prop ik me morgenochtend nog in de vangrail.
Trusten!Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
DM me je adres.quote:Op vrijdag 18 april 2025 00:42 schreef Moeraskat het volgende:
2u later.. nog niemand
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Killhelm
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Zo raak je niet zwangerquote:Op vrijdag 18 april 2025 00:42 schreef Moeraskat het volgende:
2u later.. nog niemand
ummmm nu niet, ik ben vrij morgenquote:Op vrijdag 18 april 2025 00:43 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dan zie ik je straks. Mijn wekker gaat ook om 5.
Heb overdag geslapen. Dus klaarwakker. Niet dat m’n telefoon nu voordelig werkt.
Ga hem wegleggen. Anders prop ik me morgenochtend nog in de vangrail.
Trusten!
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Dat lukt mij ook nooitOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Jij bent al vol van alle liefde als mod zijnde op fokquote:
Kennis kennis met dennisThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Haha! Bij jou weet ik nooit precies of het nou wel of niet gemeend isquote:
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Luxe!quote:Op vrijdag 18 april 2025 01:03 schreef Soury het volgende:
Altijd vrij [ link | afbeelding ]
Nou ja bijna altijd
Moest even goed kijken naar die smiley
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Das wel waar natuurlijkquote:Op vrijdag 18 april 2025 00:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Jij bent al vol van alle liefde als mod zijnde op fokOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:Op vrijdag 18 april 2025 01:07 schreef Sally het volgende:
[..]
Haha! Bij jou weet ik nooit precies of het nou wel of niet gemeend is
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Waarom hebben jullie hier dat passion heel de avond al in de tt staan dat kijkt toch niemand die onzin?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik vind dat maar gekkigheidThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: