quote:Op woensdag 16 april 2025 18:39 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Je kunt hier nu tot in treurnis over blijven doorgaan, mag hoor. Maar het laat vooral zien dat je verder inhoudelijk helemaal niets te melden hebt. We hebben hier nog geen goed onderbouwde post van jouw kant gezien in 327 delen van dit topic.
Een flyer linken van actiegroep vormt inderdaad geen goed onderbouwde posts.quote:Op woensdag 16 april 2025 18:41 schreef Buitendam het volgende:
[..]
[..]
Blijf maar slap lullen, pannekoek.
Israel is voor mij niet heilig maar het bestaan ervan wel.quote:Op woensdag 16 april 2025 18:41 schreef Buitendam het volgende:
[..]
https://www.breakingthesi(...)imeter_English-2.pdf
lees het nou maar
Exact. De grootste massamoord op joden sinds WOII. En dat moet Israël onbestraft laten? De Palestijnen zijn begonnen. En dat is niet de eerste keer. Dan maar de enige taal die zij wel begrijpen: hard terugslaan. En doorslaan. Anders luistert de Palestijn niet. Dat vinden we in Europa raar, maar in het M-O is dat eenmaal hoe het werkt. Alhoewel, we willen ook dat Oekraïne hard terugslaat.quote:Op woensdag 16 april 2025 18:43 schreef havanagila het volgende:
Naja, op het einde van de dag heeft Hamas/Gaza zichzelf natuurlijk om zeep geholpen op 7 oktober.
ja man die vermaledijde bepaalde kringen die met wanhopige hersengymnastiek hun eigen narratief proberen te pushen zijn echt vreselijkquote:Op woensdag 16 april 2025 18:51 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Een flyer linken van actiegroep vormt inderdaad geen goed onderbouwde posts.
Dit zijn vermeende anekdotes van vermeende Israëlische militairen. Geen namen, geen bronnen, geen goede onderbouwing met concrete bewijzen, niets. En dit is dan ook de modus operandi van deze actiegroep omdat men weet dat zulke narratieven in bepaalde kringen goed vallen.
De actiegroep Breaking The Silence is al meermaals betrapt op het fabriceren of uitvergroten van verhalen waarbij velen ook totaal niet te verifiëren zijn. Maar voor degenen die tegen Israël zijn (ongeacht wat de de feiten zijn) is dit koren op de molen.quote:Op woensdag 16 april 2025 18:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Israel is voor mij niet heilig maar het bestaan ervan wel.
jij ookquote:Op woensdag 16 april 2025 18:56 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
De actiegroep Breaking The Silence is al meermaals betrapt op het fabriceren of uitvergroten van verhalen waarbij velen ook totaal niet te verifiëren zijn. Maar voor degenen die tegen Israël zijn (ongeacht wat de de feiten zijn) is dit koren op de molen.
Ik ben zoals niemand ontgaan zal zijn juist pro-Israël.quote:
Ah, de volgende actiegroep die weer afgeschoten wordt en leugens verspreid.quote:Op woensdag 16 april 2025 18:56 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
De actiegroep Breaking The Silence is al meermaals betrapt op het fabriceren of uitvergroten van verhalen waarbij velen ook totaal niet te verifiëren zijn. Maar voor degenen die tegen Israël zijn (ongeacht wat de de feiten zijn) is dit koren op de molen.
dat sluit niet uit dat je al meermaals betrapt op het fabriceren of uitvergroten van verhalen natuurlijkquote:Op woensdag 16 april 2025 18:58 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik ben zoals niemand ontgaan zal zijn juist pro-Israël.
Maar dat is simpelweg niet het geval.quote:Op woensdag 16 april 2025 18:59 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat sluit niet uit dat je al meermaals betrapt op het fabriceren of uitvergroten van verhalen natuurlijk
Als het om Israël gaat zijn er helaas de nodige actiegroepen, NGOs en organisaties die veel van hun tijd besteden aan het op systematische wijze demoniseren van dit land omdat men eigenlijk van mening is dat het geen bestaansrecht heeft.quote:Op woensdag 16 april 2025 18:59 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Ah, de volgende actiegroep die weer afgeschoten wordt en leugens verspreid.
Ik begrijp je ongemak. Zeker als de bronnen tot aan de rang toe bekend worden gemaakt. Dat ze niet met naam en toenaam worden gepubliceerd is natuurlijk te verklaren.quote:Op woensdag 16 april 2025 18:51 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Een flyer linken van actiegroep vormt inderdaad geen goed onderbouwde posts.
Dit zijn vermeende anekdotes van vermeende Israëlische militairen. Geen namen, geen bronnen, geen goede onderbouwing met concrete bewijzen, niets. En dit is dan ook de modus operandi van deze actiegroep omdat men weet dat zulke narratieven in bepaalde kringen goed vallen.
Ik kom helemaal niet anders over, jij doet een aanname op basis van een paar posts waarbij ik kritisch ben op de acties van IDF. Maar schijnbaar ligt het dermate gevoelig dat je hier gelijk als palivriendje weg moet worden gezet.quote:Op woensdag 16 april 2025 18:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je komt wat anders over dan je nu stelt, maar voor de duidelijkheid, ik kies wel voor Israel en ik word een beetje moe van die gut menschen zoals jij pretendeert er eentje te zijn.
Ja wel nu net nogquote:Op woensdag 16 april 2025 19:02 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Maar dat is simpelweg niet het geval.
De hoofdredacteur is geboren en getogen in Tel Aviv. Die mening heeft ie zeker niet qua bestaansrecht, dat verzin je. Want dat doe jij het liefst.quote:Op woensdag 16 april 2025 19:02 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Maar dat is simpelweg niet het geval.
[..]
Als het om Israël gaat zijn er helaas de nodige actiegroepen, NGOs en organisaties die veel van hun tijd besteden aan het op systematische wijze demoniseren van dit land omdat men eigenlijk van mening is dat het geen bestaansrecht heeft.
quote:Op woensdag 16 april 2025 19:03 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Ik kom helemaal niet anders over, jij doet een aanname op basis van een paar posts waarbij ik kritisch ben op de acties van IDF. Maar schijnbaar ligt het dermate gevoelig dat je hier gelijk als palivriendje weg moet worden gezet.
Ik doe me ook helemaal niet voor als gutmensch.
Jij wil mij gewoon in een hokje stoppen om je eigen gedachtengoed te kunnen verantwoorden.
Ik hoop vooral eigenlijk dat jij jezelf ongemakkelijk voelt als je reflecteert over jouw positie in dit conflict en je de beelden van 7 oktober 2023 weer voor de geest haalt. Het lijkt me lastig om aan de kant van de Palestijnen te staan. Je staat dan namelijk aan de verkeerde kant van de geschiedenis.quote:Op woensdag 16 april 2025 19:03 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik begrijp je ongemak. Zeker als de bronnen tot aan de rang toe bekend worden gemaakt. Dat ze niet met naam en toenaam worden gepubliceerd is natuurlijk te verklaren.
Irrelevant, er zijn ook antizionistische Israëliërs. Heel erg vermoeiende mensen. Het doet denken aan intersectionele en woke Westerlingen, die niet uitgepraat raken over hoe slecht het Westen wel niet zou zijn.quote:Op woensdag 16 april 2025 19:04 schreef Buitendam het volgende:
[..]
De hoofdredacteur is geboren en getogen in Tel Aviv. Die mening heeft ie zeker niet qua bestaansrecht, dat verzin je. Want dat doe jij het liefst.
Oeh gefabriceerd en/of uitvergroot verhaal gespot!quote:Op woensdag 16 april 2025 19:08 schreef HowardRoark het volgende:
Het doet denken aan intersectionele en woke Westerlingen, die niet uitgepraat raken over hoe slecht het Westen wel niet zou zijn.
De reden dat het wel degelijk relevant is komtquote:Op woensdag 16 april 2025 19:08 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik hoop vooral eigenlijk dat jij jezelf ongemakkelijk voelt als je reflecteert over jouw positie in dit conflict en je de beelden van 7 oktober 2023 weer voor de geest haalt. Het lijkt me lastig om aan de kant van de Palestijnen te staan. Je staat dan namelijk aan de verkeerde kant van de geschiedenis.
[..]
Irrelevant, er zijn ook antizionistische Israëliërs. Heel erg vermoeiende mensen. Het doet denken aan intersectionele en woke Westerlingen, die niet uitgepraat raken over hoe slecht het Westen wel niet zou zijn.
Dat is geheel wederzijds.quote:Op woensdag 16 april 2025 19:03 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik begrijp je ongemak. Zeker als de bronnen tot aan de rang toe bekend worden gemaakt. Dat ze niet met naam en toenaam worden gepubliceerd is natuurlijk te verklaren.
Als dit allemaal daadwerkelijk zo zou zijn, dan kan men toch prima zonder probleem met naam hun verhaal doen?quote:Op woensdag 16 april 2025 19:19 schreef Buitendam het volgende:
[..]
De reden dat het wel degelijk relevant is komt
voort uit het feit dat de organisatie volledige bestaat uit Israëlische veteranen die in contact staan met maar liefst 1400 militairen voor verklaringen, ooggetuigenverslagen etc. Kortom; verklaringen uit de eerste hand. En de regering Netanyahu is iedere keer weer doodsbenauwd als ze weer met een rapport komen over hetgeen zich afspeelt, komend van militairen die letterlijk op die plek dienen.
Natuurlijk claim jij dan anoniem en dus niet betrouwbaar, maar zo werkt het helaas voor de huidige Israëlische regering niet, aangezien de druk steeds verder wordt opgevoerd. BTS krijgt ook met de jaren meer aanzien in Israël, omdat de volledige redactie zich publiekelijk laat zien en horen.
En dat gebeurt dus ook met regelmaat. Je hebt je er niet in verdiept hè?quote:Op woensdag 16 april 2025 19:29 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Als dit allemaal daadwerkelijk zo zou zijn, dan kan men toch prima zonder probleem met naam hun verhaal doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |