SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
bolk!Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Zeker, weer 4,5 gelopen vanmorgenquote:Op woensdag 16 april 2025 07:55 schreef loveislikeakiss het volgende:
Zo iedereen eindelijk een beetje wakker![]()
![]()
Oh ik begin nu pasquote:Op woensdag 16 april 2025 07:55 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Zeker, weer 4,5 gelopen vanmorgen
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
4,5 uur?quote:Op woensdag 16 april 2025 07:55 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Zeker, weer 4,5 gelopen vanmorgen![]()
![]()
Moeten zij wetenquote:Op woensdag 16 april 2025 07:57 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
De meeste mensen doen lopen in km![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
ik ben uitgelopen voor vandaagOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Om 821
Denk dat ik het Red om eerst pakketje te versturenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Hoe gaat ie?quote:Op woensdag 16 april 2025 08:08 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hallo allemaal
Wat een warm welkom!![]()
![]()
Als bij één korter nachtje blijft dan is t te doenquote:Op woensdag 16 april 2025 08:09 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Wel goed, beetje korter geslapen dan normaal.
En met jou?![]()
Hier goed hoor, iets langer kunnen slapen![]()
![]()
Over een uurtje bij de auto, dan is de spits ook wel wegHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
2.9 gelopen, zometeen nog 2,5 in Amersfoort
Heb ik straks mijn stapjes al
Dat wordt frietjes vanavond
*Lust geen koffie*![]()
lekker bezigquote:Op woensdag 16 april 2025 08:19 schreef loveislikeakiss het volgende:
2.9 gelopen, zometeen nog 2,5 in Amersfoort
Heb ik straks mijn stapjes al
Dat wordt frietjes vanavond![]()
![]()
Buiten de trein staat dat hij naar Leeuwarden gaat, maar binnen de trein staat tot Zwolle
Gelukkig hoef ik niet zo verHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op woensdag 16 april 2025 08:26 schreef aeque het volgende:
Morning
Met een speciale mention vanaf de troon voor @:loveislikeakiss![]()
![]()
Nog even en ik ben de bewaker van het grote DTS poep excelquote:Op woensdag 16 april 2025 08:26 schreef aeque het volgende:
Morning
Met een speciale mention vanaf de troon voor @:loveislikeakissHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Vul je daar ook het gewicht, kleur en eventuele andere bijzonderheden in?quote:Op woensdag 16 april 2025 08:26 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Nog even en ik ben de bewaker van het grote DTS poep excelOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Graag de poster van 7 types poep raadplegen en een nummer doorgevenquote:Op woensdag 16 april 2025 08:28 schreef aeque het volgende:
[..]
Vul je daar ook het gewicht, kleur en eventuele andere bijzonderheden in?
Kleur
En of er onverteerde producten in zaten (meestal mais)Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Bepaalde bonen zij ook meestal vrij prominent aanwezig. En muntjes.quote:Op woensdag 16 april 2025 08:29 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Graag de poster van 7 types poep raadplegen en een nummer doorgeven
Kleur
En of er onverteerde producten in zaten (meestal mais)Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
eOké ezeltje strekjequote:Op woensdag 16 april 2025 08:30 schreef aeque het volgende:
[..]
Bepaalde bonen zij ook meestal vrij prominent aanwezig. En muntjes.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Blijkbaar is de overbrugging daar alleen voor de stad kantHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
BolkI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Misschien eerst wassen
Moet even kijken waar dat kan in Den BoschHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Plons met de auto?quote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Blijkbaarquote:Op woensdag 16 april 2025 08:44 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oooh het ging over de auto wassen![]()
![]()
Misschien ook niet, maar daar dacht ik aan door de vroem.quote:Op woensdag 16 april 2025 08:44 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oooh het ging over de auto wassenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
Je vroeg om bunnies gisteren en vervolgens heb je alle gifjes gemist.quote:
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Tot dusverre een halve bak koffiequote:
Jij iets beters?I'm surrounded by morons!
Skyr framboos granola zaadquote:Op woensdag 16 april 2025 08:45 schreef Fogel het volgende:
[..]
Tot dusverre een halve bak koffie
Jij iets beters?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Klinkt goed.quote:
I'm surrounded by morons!
Staan nog in de OP!quote:Op woensdag 16 april 2025 08:45 schreef aeque het volgende:
[..]
Je vroeg om bunnies gisteren en vervolgens heb je alle gifjes gemist.
En heb ze wel gezien! Maar was moe
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Wel lekker geslapen?quote:Op woensdag 16 april 2025 08:47 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Staan nog in de OP!
En heb ze wel gezien! Maar was moe![]()
Morguh
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ei. Hoort erbijquote:Op woensdag 16 april 2025 08:48 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nog niets
Straks misschien een eitjeHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Een ei hoort erbij!quote:Op woensdag 16 april 2025 08:48 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nog niets
Straks misschien een eitje![]()
![]()
Wel lekker, maar wel te kortquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
quote:Op woensdag 16 april 2025 08:50 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wel lekker, maar wel te kortIk hoop toch langer dan 2 minutenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Misschien alleen het eiwit eten, gewoon omdat het wit is
Ik moet de eerste nog tegenkomen die 2 minuten slaap lang vindtquote:Op woensdag 16 april 2025 08:52 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Wat iemand lang of kort vindt verschilt![]()
2 minuten plank is voor de meeste een eeuwigheidquote:Op woensdag 16 april 2025 08:53 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik moet de eerste nog tegenkomen die 2 minuten slaap lang vindtHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
En het heeft geen cholesterol.quote:Op woensdag 16 april 2025 08:51 schreef MizzezAmy het volgende:
Misschien alleen het eiwit eten, gewoon omdat het wit isI'm surrounded by morons!
Maar ik vind het geel eigenlijk het lekkerst van eiquote:
Altijd de ongezonde dingen die het lekkerst zijn
Ja, ik ook...quote:Op woensdag 16 april 2025 08:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar ik vind het geel eigenlijk het lekkerst van ei
Altijd de ongezonde dingen die het lekkerst zijnI'm surrounded by morons!
De KFC in Tokio? Daar hebben ze blijkbaar een all-you-can-eat buffet.quote:Op woensdag 16 april 2025 08:58 schreef MizzezAmy het volgende:
Ook wel zin in kip nu
Van de kfc, lekker ongezondI'm surrounded by morons!
Oké Lets goquote:Op woensdag 16 april 2025 09:01 schreef Fogel het volgende:
[..]
De KFC in Tokio? Daar hebben ze blijkbaar een all-you-can-eat buffet.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:
Stevennnnnquote:
en volgens de ogen van Jus?quote:Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Is Jus tandartsassistente?quote:Op woensdag 16 april 2025 09:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Stevennnnn
[..]
en volgens de ogen van Jus?I'm surrounded by morons!
Helloooo greysquote:Op woensdag 16 april 2025 09:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Stevennnnn
[..]
en volgens de ogen van Jus?
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Overdag sluiten we hem op in een kamer zonder ramenquote:Op woensdag 16 april 2025 09:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Stevennnnn
[..]
en volgens de ogen van Jus?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
ik niequote:Op woensdag 16 april 2025 09:08 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Overdag sluiten we hem op in een kamer zonder ramen
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik zie geen regen, maar wel iets van druppels op de grondquote:Op woensdag 16 april 2025 09:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Stevennnnn
[..]
en volgens de ogen van Jus?![]()
![]()
Ja meer koffie gvd
En vaatwasser bolkIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
quote:Op woensdag 16 april 2025 09:10 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik zie geen regen, maar wel iets van druppels op de grond![]()
Zellufquote:Op woensdag 16 april 2025 09:08 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Overdag sluiten we hem op in een kamer zonder ramen![]()
Goed idee dat koffie. Ga ook maar eens aan beginnen. Moet zo nadenken voor werk. Wel wat doping voor nodig om dat voor elkaar te krijgen.quote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Gelukkigquote:Op woensdag 16 april 2025 08:47 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Staan nog in de OP!
En heb ze wel gezien! Maar was moe
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Jaaahquote:Op woensdag 16 april 2025 09:12 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Goedemorgen mede-chin ind spec rest-boek owner
Heb jij Treurtrips niet?
Ik moet echt eens zo'n trip gaan maken
tis wel jammer
kijk ik naar buiten
donkere wolken
Nee die heb ik niet. Maar die moet ik eigenlijk wel gaan aanschaffenquote:Op woensdag 16 april 2025 09:12 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jaaah
Heb jij Treurtrips niet?
Ik moet echt eens zo'n trip gaan makenWist wel vh bestaan enkele jaren terug meegekregen, maar was toen denk ik nog druk met het lezen van het chin ind spec rest boek
Niet naar buiten kijkenquote:Op woensdag 16 april 2025 09:14 schreef greysbones het volgende:
tis wel jammer
kijk ik naar buiten
donkere wolken![]()
![]()
ja maarquote:
ik kijk graag naar mijn tuin
en mijn visjes
en de vogelsThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Wat een plaatjes staan daar in hequote:Op woensdag 16 april 2025 09:14 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Nee die heb ik niet. Maar die moet ik eigenlijk wel gaan aanschaffenWist wel vh bestaan enkele jaren terug meegekregen, maar was toen denk ik nog druk met het lezen van het chin ind spec rest boek
*Lust geen koffie*![]()
Niet naar de lucht kijken danquote:Op woensdag 16 april 2025 09:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja maar
ik kijk graag naar mijn tuin
en mijn visjes
en de vogels![]()
![]()
Moet nog haasten ook. Vanaf 12 uur rijdt de bus een aangepaste route in verband met de kermis, en zijn de twee haltes die aan te lopen zijn met bagage, komen te vervallen
Ik heb er één en ik ben er trots op
Volgens mijn arts wel.quote:Op woensdag 16 april 2025 09:09 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jij bent ook ongezond? Ergo lekker!
Dus
Ja echt genieten. Met dat droge commentaar erbijquote:Op woensdag 16 april 2025 09:16 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Wat een plaatjes staan daar in he
Heb een kwartier spelling tussen rijden en afspraak
Dat wordt naderhand de auto wassenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Misschien heeft je eigen stad wel een treurtrip!quote:Op woensdag 16 april 2025 09:14 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Nee die heb ik niet. Maar die moet ik eigenlijk wel gaan aanschaffenWist wel vh bestaan enkele jaren terug meegekregen, maar was toen denk ik nog druk met het lezen van het chin ind spec rest boek
Meh, probeer te betalen voor een congres maar krijg een error.
¤2200 zijn veel bonuspunten die ik dan mogelijk misloop
Geen grote blijquote:Op woensdag 16 april 2025 09:21 schreef Fogel het volgende:
Meh, probeer te betalen voor een congres maar krijg een error.
¤2200 zijn veel bonuspunten die ik dan mogelijk misloop![]()
![]()
Is een motorverwarmer iets voor jou? Gewoon inpluggen, wachten en dan meteen lekker warm vertrekken. Is hier heel normaal voor in de winter enzo.quote:Op woensdag 16 april 2025 09:20 schreef loveislikeakiss het volgende:
Oké hij is warm aan het worden
Bolk ze luitjesI'm surrounded by morons!
bolk?I'm surrounded by morons!
.I'm surrounded by morons!
![]()
neeheeI'm surrounded by morons!
nopeI'm surrounded by morons!
![]()
JK on a rollI'm surrounded by morons!
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
Forum Opties Forumhop: Hop naar: