abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217380711
Insert plaatje.😎

Gewoon, omdat je het even nodig hebt.

Enne…was het een leuk pakje voor je im de kluis?
pi_217380798
Nou is het natuurlijk wel nooit helemaal zwart-wit. Ze hebben me iig allemaal heel erg bedankt dat ik zo m'n best heb gedaan om de vergadering voor te bereiden en om een prettige discussie over deze hele boel te faciliteren. En dat is ook wel gelukt. Dat de stemmen ineens in mijn nadeel uitvielen is een andere kwestie.

Als je echt wil dat mensen wel meedoen, staat het je nog steeds vrij om een zeikerd te zijn. Er werd ook wel gezegd dat als je overtuigend genoeg bent, de mensen heus wel zullen gaan luisteren. Ik vind het jammer dat het geen vanzelfsprekendheid is dat mensen luisteren maar weet nu iig hoe het ervoor staat.

@AnneX B heeft een dock gekocht voor m'n nieuwe werklaptop voor thuiswerken. Je kunt de laptop eraan opladen, hij heeft extra USB-poorten en ik kan m'n extra scherm er met z'n HDMI-kabel aan maken.
Nog steeds het extra scherm dat ik ooit van @z80 gekregen heb trouwens O+ O+
Superfijn om te hebben, ik was alweer helemaal vergeten dat ik nog iets moest regelen om m'n extra scherm te kunnen gebruiken (werklaptop heeft geen HDMI-poort voor het scherm) maar dat is dus nu helemaal perfect opgelost O+
pi_217380818
Top dat B daaraan heeft gedacht en geregeld.

Al die zaken die jij opnoemde rond het sporten, Állemaal! zijn toch basis dingen die erbij horen. Warming up, cooling down etc etc.
Dat gaat vast serieuze leden trekken in de toekomst.
Jongens, klooi maar lekker an. Beetje survivallen. Hup toe maar.
Hier is 112. Blessures zijn eigen risico.
pi_217380876
Jeeezzz @Tele6 Jij heb het volledig goed. Wat een idioten, geen warming up/cooling down hoe komen ze erbij dat dat verstandig zou zijn.
Is er in de buurt nog een vereniging waar je kunt trainen op de goede (dus jouw) manier?
We have far more in common than that which devides us..
pi_217380902
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2025 23:31 schreef Kaatje1 het volgende:
Jeeezzz @:tele6 Jij heb het volledig goed. Wat een idioten, geen warming up/cooling down hoe komen ze erbij dat dat verstandig zou zijn.
Is er in de buurt nog een vereniging waar je kunt trainen op de goede (dus jouw) manier?
Niet echt, de andere vereniging in mijn stad neemt momenteel geen leden aan. Er traint een vereniging op zondagochtend op 12 km fietsen van hier, dat zou nog wel kunnen maar doordeweeks niet.

Er zit een vereniging op de campus waar ik werk en zij trainen om 19:00 al, dus het zou een optie zijn om m'n werkdag wat later te beginnen en dan na werk daarheen te gaan. Ben ik wel laat thuis, maar goed, dat is doenbaar als ik die dag ook later in de ochtend op werk begonnen ben.

Er is een parkje bij gekomen in de buurt waar je krachttraining kan doen. Daar ga ik nu al regelmatig heen als ik geen zin/tijd heb om naar de sportclub te gaan. Ik overweeg ook om simpelweg dat parkje te gaan bezoeken als mijn vaste sport, maar misschien mis ik dan wel het sociale van een club.
pi_217381009
Zou je dan niet de sportavond bij B kunnen blijven slapen?
pi_217381017
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2025 00:00 schreef Kaatje1 het volgende:
Zou je dan niet de sportavond bij B kunnen blijven slapen?
Dat zou kunnen, maar dat wil ik eigenlijk niet. Ik woon niet voor niks nog in m'n eigen huis, dus als ik bij B ga slapen is het een logeerpartij en dan vind ik het suf om het merendeel van de avond niet eens bij hem te zijn. En dan kom ik eind van de avond pas bij hem, zweterig en moe. Meer profiteren dan logeren :P
pi_217381033
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2025 00:02 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Dat zou kunnen, maar dat wil ik eigenlijk niet. Ik woon niet voor niks nog in m'n eigen huis, dus als ik bij B ga slapen is het een logeerpartij en dan vind ik het suf om het merendeel van de avond niet eens bij hem te zijn. En dan kom ik eind van de avond pas bij hem, zweterig en moe. Meer profiteren dan logeren :P
Is ook weer zo.
pi_217381401
Mogge!

Ik zou met de fiets naar kantoor, om dan vóór kantoor binnen te stappen eerst bij de sportschool een kennismakingsles te doen.

Lekke band }:|

Dus nu moet ik thuis even wat tijd zoekmaken want ik kan niet eerder dan 7u aankomen bij de sportschool en de auto is wel echt sneller dan de fiets.

@Tele6 Goed van je dat je niet een paar maanden geleden het bijltje erbij neergegooid hebt maar nu het hele proces doorlopen en afgerond. Ik denk dat jij goed doorziet wat de consequenties kunnen zijn van de keuze die de groep nu maakt, en dat velen denken/hopen dat het wel mee zal vallen, of op die manier ook best zal gaan etc.
Mogelijk heb jij gelijk, mogelijk zij. Maar daar gaat het niet om.
Wat interessant is, is hoe je een groep meekrijgt of niet, hoe je omgaat met een keuze die niet de jouwe is, hoe je omgaat met achteraf (on)gelijk hebben. En het is waardevol om dat soort zaken goed te zien uitspinnen op een plaats als vrijwilligerswerk. Dat is luxe ;)
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Moderator woensdag 16 april 2025 @ 06:25:07 #10
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_217381406
Waarom neem je nog moeite om energie te steken in het overdragen van kennis @Tele6 als toch niemand er naar wil luisteren?
Die andere club die geen leden meer aanneemt, misschien zoeken ze nog wel een trainer en kun je er zodoende bij komen. Vrijwilligers vinden is toch vaak wel lastig, dus wie weet.

[ Bericht 0% gewijzigd door derLudolf op 16-04-2025 07:21:48 ]
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_217381517
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2025 00:02 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Is dat iets dat jíj niet prettig vindt, of waarvan je denkt dat B het niks vindt? En is deze redenering het enige/voornamelijk wat je tegenhoudt om dit te doen?
Ik kan me namelijk niet voorstellen dat dit is hoe B erover zou denken, met profiteren enzo. Misschien denkt ie wel, wat fijn voor tele dat ze dan bij een leukere club alsnog haar ding kan doen, vast weer een beetje een sociaal netwerk hier opbouwt voor als ze over niet al te lang deze kant op komt, én dan heb ik haar lekker een extra nachtje naast me liggen.

Kan de moeite waard zijn om gewoon eens te bespreken, dus, als die gedachten het enige zijn wat je daarin tegenhoudt. Dat je gewoon op tafel gooit dat je dit hebt overwogen maar voor jou beetje gek/niet helemaal goed voelt want.. , en dan eens kijken wat hij daarvan zegt.
pi_217381810
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2025 07:27 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Is dat iets dat jíj niet prettig vindt, of waarvan je denkt dat B het niks vindt? En is deze redenering het enige/voornamelijk wat je tegenhoudt om dit te doen?
Ik kan me namelijk niet voorstellen dat dit is hoe B erover zou denken, met profiteren enzo. Misschien denkt ie wel, wat fijn voor tele dat ze dan bij een leukere club alsnog haar ding kan doen, vast weer een beetje een sociaal netwerk hier opbouwt voor als ze over niet al te lang deze kant op komt, én dan heb ik haar lekker een extra nachtje naast me liggen.

Kan de moeite waard zijn om gewoon eens te bespreken, dus, als die gedachten het enige zijn wat je daarin tegenhoudt. Dat je gewoon op tafel gooit dat je dit hebt overwogen maar voor jou beetje gek/niet helemaal goed voelt want.. , en dan eens kijken wat hij daarvan zegt.
Je verwoordt mijn gedachte :)
pi_217381811
En verder werken met goeie mindset ^O^ >:)
pi_217382121
quote:
1s.gif Op woensdag 16 april 2025 08:14 schreef Blues het volgende:

[..]
Je verwoordt mijn gedachte :)
En de mijne. Je gaat (denk ik) toch niet meteen naar bed na een training?
pi_217382963
quote:
7s.gif Op woensdag 16 april 2025 06:19 schreef sigme het volgende:
Mogge!

Ik zou met de fiets naar kantoor, om dan vóór kantoor binnen te stappen eerst bij de sportschool een kennismakingsles te doen.

Lekke band }:|

Dus nu moet ik thuis even wat tijd zoekmaken want ik kan niet eerder dan 7u aankomen bij de sportschool en de auto is wel echt sneller dan de fiets.

@:tele6 Goed van je dat je niet een paar maanden geleden het bijltje erbij neergegooid hebt maar nu het hele proces doorlopen en afgerond. Ik denk dat jij goed doorziet wat de consequenties kunnen zijn van de keuze die de groep nu maakt, en dat velen denken/hopen dat het wel mee zal vallen, of op die manier ook best zal gaan etc.
Mogelijk heb jij gelijk, mogelijk zij. Maar daar gaat het niet om.
Wat interessant is, is hoe je een groep meekrijgt of niet, hoe je omgaat met een keuze die niet de jouwe is, hoe je omgaat met achteraf (on)gelijk hebben. En het is waardevol om dat soort zaken goed te zien uitspinnen op een plaats als vrijwilligerswerk. Dat is luxe ;)
Balen van je lekke band :(

Leerzaam is het idd sowieso. Ik ben wel tevreden met hoe mijn oplossing voor de onenigheid geaccepteerd werd (beslissingen op een transparantere manier nemen) en tja, die beslissingen zijn anders uitgevallen dan ik had verwacht maar op zich was de manier waarop iig een stuk beter.

Ik heb gisteravond een van de trainers met wie ik het goed kan vinden nog even geappt om na te vragen over het geen cooling-down / niet om 21:00 stoppen gedeelte, omdat ik ook gewoon geen idee heb hoe dat werkbaar is in de praktijk. Zeker het 21:00 gedeelte want ik wil gewoon naar huis! Maar hij had zoiets van, als je dat tegen de mensen zegt dan komt het echt wel goed. En als ze niet luisteren dan wil hij wel helpen. ^O^
pi_217382967
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2025 08:49 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
En de mijne. Je gaat (denk ik) toch niet meteen naar bed na een training?
Eerlijk gezegd, 21:00 terug van training, douchen, bak yoghurt eten, en hup m'n bed in O-)
pi_217382970
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2025 07:27 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]

Het ligt meer bij mij waarschijnlijk. Ik zal het eens navragen :)
pi_217383107
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2025 10:54 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Eerlijk gezegd, 21:00 terug van training, douchen, bak yoghurt eten, en hup m'n bed in O-)
:D Knap van je
  Moderator / Redactie Sport woensdag 16 april 2025 @ 11:31:57 #19
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_217383265
Webinar aan het kijken op werk. Prof evalueert zn eigen paper van 15 jaar terug, waarmee die beroemd is geworden een groot literatuuronderzoek. Met de ogen van nu een zeer naief onderzoek en zijn de resultaten niet zo zeker als die toen opschreef.

Ouderwets college wetenschapsmethoden. :s). Hij is nu bezig met een nieuwe literatuuronderzoek, maar dan wel alleen onderzoeken die betrouwbaarder zijn. Herhaald kunnen worden enz enz. Onderwerp is de mechanismen van het geven van giften.

[ Bericht 5% gewijzigd door borisz op 16-04-2025 11:55:49 ]
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_217384015
“Spannend” normaal breng ik mijn dekbed naar een stomerij om te wassen maar da’s best prijzig. En nu ik toch een grotere wasmachine heb leek het me een goede besparing.
pi_217384218
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2025 11:31 schreef borisz het volgende:
Webinar aan het kijken op werk. Prof evalueert zn eigen paper van 15 jaar terug, waarmee die beroemd is geworden een groot literatuuronderzoek. Met de ogen van nu een zeer naief onderzoek en zijn de resultaten niet zo zeker als die toen opschreef.

Ouderwets college wetenschapsmethoden. :s). Hij is nu bezig met een nieuwe literatuuronderzoek, maar dan wel alleen onderzoeken die betrouwbaarder zijn. Herhaald kunnen worden enz enz. Onderwerp is de mechanismen van het geven van giften.
Wat goed dat hij dit doet! En ook nog publiekelijk durft toe te geven dat de kwaliteit van zijn onderzoek te wensen overliet.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_217384876
quote:

Kijk, dat zijn de besten; zij die hun eigen zekerheden durven te ondergraven.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_217384907

Ik geloof niet dat ik in Nederland ooit zo'n bord heb zien hangen bij de wasstraat :D verboden de modder van je terreinwagen af te spoelen.
La derecha oprime, la izquierda libera
  woensdag 16 april 2025 @ 15:49:59 #24
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_217385305
quote:
2s.gif Op woensdag 16 april 2025 14:58 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[ link | afbeelding ]

Ik geloof niet dat ik in Nederland ooit zo'n bord heb zien hangen bij de wasstraat :D verboden de modder van je terreinwagen af te spoelen.
Aangezien de machine in selfservice modus werkt, neemt men geen verantwoordelijkheid als je die regel niet naleeft.

Zit wat in als je eventueel zou willen mekkeren dat een uitgeharde klodder blubber je lak vernaggeld heeft, nadat een geautomatiseerde borstel er overheen is gegaan...
  Moderator woensdag 16 april 2025 @ 15:58:47 #25
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_217385388
quote:
2s.gif Op woensdag 16 april 2025 14:58 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[ link | afbeelding ]

Niet in NL maar waar ik een woning heb gekocht staat ook zoiets bij de wasplaats. Je mag er geen aanhangers en landbouwvoertuigen schoonmaken en dat eventuele schoonmaakkosten op je zullen worden verhaald
  Moderator / Redactie Sport woensdag 16 april 2025 @ 17:48:33 #26
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_217386206
quote:
14s.gif Op woensdag 16 april 2025 14:55 schreef sigme het volgende:

[..]
Kijk, dat zijn de besten; zij die hun eigen zekerheden durven te ondergraven.
2300 citaties and counting _O-

Deze prof is de echte wetenschapper, soms wel vanuit de ivoren toren. Maar staat op de barricaden voor open wetenschap. Bijvoorbeeld Geven in Nederland, het twee jarig onderzoek mbt stand van de filantropie in NL is alle data gewoon beschikbaar op de website. (en wij leveren de meeste data aan de VU voor geven in NL..

Hij is ook goed om iedere zin wetenschappelijk door te zagen of slak zout te leggen.
itt tot zn voorganger, dat is meer de autoverkoper en gaat van nature meer de boer op. Die heeft in 25 jaar weinig nieuwe stokpaardjes ontwikkeld.

[ Bericht 6% gewijzigd door borisz op 16-04-2025 18:23:23 ]
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_217386255
Het is me gelukt! Werken met goede mindset. En een migraine aanval :o *O*
pi_217386434
quote:

Wat goed van hem!
pi_217386798
quote:
1s.gif Op woensdag 16 april 2025 17:54 schreef Blues het volgende:
Dju. -O-
pi_217386849
quote:
1s.gif Op woensdag 16 april 2025 17:54 schreef Blues het volgende:
Verdikkeme niet fijn. De mindset wel natuurlijk, maar de migraine is weer meh
pi_217387975
quote:
1s.gif Op woensdag 16 april 2025 18:56 schreef AnneX het volgende:

Dju. -O-
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2025 19:03 schreef Kaatje1 het volgende:

Verdikkeme niet fijn. De mindset wel natuurlijk, maar de migraine is weer meh
Aanvallen komen laatste tijd steeds vaker, maar minder heftig. "Ik heb er geen invloed op" dus ik probeer ook daar een andere strategie; bijna uur in een spreekkamer zitten (ik zie nl niks met die aura's en vlekken) meteen méér en over de dag verdeeld meer pijnstilling zoals met huisarts doorgesproken 2 wk geleden. Ik miste gewoon een paar vervelende onderdelen van een aanval waardoor het 'te doen' was.
Ook in het licht zitten, achter de pc op lagere energie/tempo toch werken, ik voel wel dat ik in een aanval zat en het was niet fijn, maar eigenlijk ging het best wel op wilskracht O+
Oh en alleen in secretariaat gezeten en niet aan de balie. Geruild met coll.
Best blij! Voelt als een soort overwinning op een oude vijand, heel gek :D

[ Bericht 2% gewijzigd door Blues op 16-04-2025 21:07:58 ]
pi_217387986
Maar mensen wat een lucht :o :o bloedkoraal rood _O_ O+
  woensdag 16 april 2025 @ 21:07:45 #33
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_217388271
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2025 20:47 schreef Blues het volgende:
Prachtig he? O+
pi_217388655
Tsss…wilde een broek afmaken, 2x 3cm naaien en dan de zoom. Na 1 cm brak de naald in 3 stukjes, 2 vond ik er en voor de 3e de machine uit elkaar, tuurlijk niet gevonden, machine wel schoon gemaakt (was nodig) deed er vervolgens 15 minuten over om het spoelhuisje goe terug te krijgen, wist dat daar een handigheidje voor was alleen niet wat. Gelukt, alles vastgeschroefd, machine weer op z’n plek en natuurlijk, daar glinsterde het stukje naald *O*
pi_217388733
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2025 20:47 schreef Blues het volgende:
Dat was heel in de verte te zien.
Is dat het Sahara stof in de lucht?
pi_217389089
quote:
1s.gif Op woensdag 16 april 2025 21:35 schreef AnneX het volgende:

Dat was heel in de verte te zien.
Is dat het Sahara stof in de lucht?
Denk het, icm vocht/regen op komst?
pi_217390881
@Blues :* hoe voel je je vanochtend?
pi_217390885
@Kaatje1 _O_ voor naaimachine uit elkaar en in elkaar kunnen doen. Ik durf dat niet met mijne :@
pi_217390897
Ik heb zooooo fijn geslapen vannacht, voel me als herboren O+
En B en ik hebben gisteren ruim een uur gewandeld en vandaag fietst hij naar werk ipv met de auto. Gaat lekker met zijn voornemen om meer te bewegen O+ *G*
pi_217391025
Goedemorgen :W
Begon me gisterenavond al niet zo lekker te voelen maar dat lijkt nu echt door hebben gezet. En daarbij ook nog een doorbraakbloeding -O- goed begin van de dag.
pi_217391034
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 08:37 schreef Tele6 het volgende:
@:Kaatje1 _O_ voor naaimachine uit elkaar en in elkaar kunnen doen. Ik durf dat niet met mijne :@
Heel klein beetje maar hoor en met trillende handjes
  donderdag 17 april 2025 @ 09:21:11 #42
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_217391103
c_/
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_217391170
In ander nieuws, over 2 weken heb ik een afspraak om de facturen van de gebouwbeheerder voor de servicekosten in te zien. Ik ga er met een van mijn buren naartoe ^O^ ben benieuwd hoe het nou zit met die 11k aan energiekosten en 5k schoonmaakkosten.
pi_217391172
Beterschap @Sarabi :*
pi_217391191
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 09:34 schreef Tele6 het volgende:
In ander nieuws, over 2 weken heb ik een afspraak om de facturen van de gebouwbeheerder voor de servicekosten in te zien. Ik ga er met een van mijn buren naartoe ^O^ ben benieuwd hoe het nou zit met die 11k aan energiekosten en 5k schoonmaakkosten.
Ik wist dat ik nog wat moest nakijken en net gedaan. Je kent het gebouw waar ik woon, onze schoonmaakkosten staan voor dit jaar begroot op 5300
pi_217391198
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 09:40 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ik wist dat ik nog wat moest nakijken en net gedaan. Je kent het gebouw waar ik woon, onze schoonmaakkosten staan voor dit jaar begroot op 5300
Ah dankje!

Ons gebouw is in 2023 maandenlang niet schoongemaakt, dus ik ben benieuwd of we daar wel voor betaald hebben.
Als het over een heel jaar aan schoonmaakkosten zou zijn gegaan, zou 5k dus wel een redelijk bedrag zijn ^O^ handig om te weten.
pi_217391215
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 09:43 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Ah dankje!

Ons gebouw is in 2023 maandenlang niet schoongemaakt, dus ik ben benieuwd of we daar wel voor betaald hebben.
Als het over een heel jaar aan schoonmaakkosten zou zijn gegaan, zou 5k dus wel een redelijk bedrag zijn ^O^ handig om te weten.
Electra zitten we op een begroting van 1750, was eerder ca 2400 maar alles is nu led en we hebben een volledige liftrenovatie gehad

[ Bericht 0% gewijzigd door Kaatje1 op 17-04-2025 10:18:19 ]
pi_217391524
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 08:40 schreef Tele6 het volgende:
En B en ik hebben gisteren ruim een uur gewandeld en vandaag fietst hij naar werk ipv met de auto. Gaat lekker met zijn voornemen om meer te bewegen O+ *G*
Heerlijk! Goed slapen kan zo'n wonder zijn soms.

Ik ben ook best blij wakker geworden. Ik ben nu alleen nog maar verkouden. Gisteren voelde ik me echt ziek en had toen een nacht van zweten, warm/koud en steeds bijna stikken in mijn eigen slijm achter de rug.

We kregen net het nieuws dat de verzekering 1900 euro van de barbecue vergoed *O* We moeten zelf nog 700 euro bijleggen. Plus natuurlijk nog 3000 euro voor de schutting :')

Nu wachten we alleen nog op de autoverzekering voor de correctie van de schadevrije jaren.

Daarnaast wordt er straks een grote bestelling kruiden opgehaald en ik heb deze week 6 items via Vinted verkocht.

Er staat ook ineens 45 euro tegoed van Hornbach in ons account, teruggave van prijzen die ze naar beneden hebben bijgesteld. Nou ja, niet ineens. Het grootste deel blijkbaar sinds 2022. Toch leuk.

Kan slechter :Y
Spoilers!
pi_217391674
Ha! Bericht van de autoverzekering. De schadevrije jaren worden in ons voordeel gecorrigeerd!

Ik geloof dat we maar een staatslot moeten gaan kopen straks.
Spoilers!
  donderdag 17 april 2025 @ 10:43:18 #50
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_217391679
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 10:42 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ha! Bericht van de autoverzekering. De schadevrije jaren worden in ons voordeel gecorrigeerd!

Ik zou eerder zo';n lot in de eurojackpot ofzo, 100 miljoen (naja 67 na belastiing) :P
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_217391710
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 10:43 schreef fietsie het volgende:

[..]
Ik zou eerder zo';n lot in de eurojackpot ofzo, 100 miljoen (naja 67 na belastiing) :P
Hehe ja. Wat een bedrag ook. Ik zou niet eens weten wat ik ermee moest. 10 zelf houden en de rest weggeven denk ik.
Spoilers!
  donderdag 17 april 2025 @ 10:51:59 #52
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_217391728
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 10:49 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Hehe ja. Wat een bedrag ook. Ik zou niet eens weten wat ik ermee moest. 10 zelf houden en de rest weggeven denk ik.
Dat regelt de overheid voor je; ieder jaar mag je een fiks aandeel wegkruien :P
pi_217391844
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 10:42 schreef Lucky_Strike het volgende:

Ik zou een potje monopoly gaan spelen met iemand waar je een hekel aan hebt. :7
pi_217391878
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 10:51 schreef fietsie het volgende:

[..]
Dat regelt de overheid voor je; ieder jaar mag je een fiks aandeel wegkruien :P
En terecht, niemand zou zo veel geld mogen bezitten :)
Spoilers!
pi_217391889
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 11:06 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Ik zou een potje monopoly gaan spelen met iemand waar je een hekel aan hebt. :7
:D
Spoilers!
pi_217391936
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 08:36 schreef Tele6 het volgende:
@:Blues :* hoe voel je je vanochtend?
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 08:40 schreef Tele6 het volgende:

Zoiets :)
Fijn! :*
pi_217392506
Lekker bezig Lucky!

Gezellig met Martijn gebabbeld, omdat woonadres en mailadres bij vk en dpg media alsmaar nog niet gefikst was. Nu wel w/

Wat raar, dat er op het oude en nieuwe adres dus aanbiedingen komen gerelateerd aan verhuizen: verhuisoffertes, van hello fresh n.b. ( terwijl de boxen gewoon doorlopen), en
Buurtkado’s https://buurtkadoos.nl/ met wel 30 aanbiedingen in soorten en maten van lokale ondernemers. Hóe weet de organisatie van de verhuizing?

Het was niet helemaal mijn plan: 3,50 meter lundia stelling komt deze kant op. 8)7
De werkkamer wordt dichtgebouwd. :X

#keep smiling 🙃
pi_217392543
Zou dat doorgeven via de gemeente kunnen?

Zo heb je wel bergruimte met de kasten (al denk ik dat jij daar niet op zit te wachten)
  Moderator donderdag 17 april 2025 @ 13:12:56 #59
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_217392708
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 10:49 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Er zijn vervelender dingen om je hoofd over te moeten breken.
  Moderator donderdag 17 april 2025 @ 13:21:42 #60
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_217392748
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 11:11 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
En terecht, niemand zou zo veel geld mogen bezitten :)
De meesten die dat "hebben" zullen dat wel in een stichting of bv hebben :P
pi_217393433
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 12:43 schreef Kaatje1 het volgende:
Zou dat doorgeven via de gemeente kunnen?

Zo heb je wel bergruimte met de kasten (al denk ik dat jij daar niet op zit te wachten)
Hoezo privacy?
De gemeente geeft bij digitale aangifte van verhuizen door aan Zorgverzekeraars, BD, cak. Duo, pensioenfondsen, rdw, svb.
Vreemd.
Edit: voor de duidelijkheid: de privacy vraag is over Buurtkado’s.

@Kaatje1 en ik was zo blij met jouw vondst! O+ https://www.bol.com/nl/nl(...)eOption#productTitle
Past het niet, want de laden zijn niet hoog genoeg voor efficiënt gebruik.
Helaasch 😢

Goed spul hoor. Geen flipflop kwaliteit.

[ Bericht 2% gewijzigd door AnneX op 17-04-2025 17:45:06 ]
pi_217393508
quote:
1s.gif Op donderdag 17 april 2025 15:17 schreef AnneX het volgende:

[..]
Hoezo privacy?
De gemeente geeft bij digitale aangifte van verhuizen door aan Zorgverzekeraars, BD, cak. Duo, pensioenfondsen, rdw, svb.
Vreemd.

@:Kaatje1 en ik was zo blij met jouw vondst! O+ https://www.bol.com/nl/nl(...)eOption#productTitle
Past het niet, want de laden zijn niet hoog genoeg voor efficiënt gebruik.
Helaasch 😢

Goed spul hoor. Geen flipflop kwaliteit.
Ach wat jammer. Levering is wel snel. Kan je een foto plaatsen/sturen (en maten) van de lades, dan kan ik verder voor je kijken.

Net, eigenlijk voor niets, naar de boot gefietst door de regen voor een informatie bijeenkomst. Alleen nu nog meer vragen waarvan ik goed begrijp dat er geen antwoord komt
  Moderator donderdag 17 april 2025 @ 17:02:08 #63
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_217393967
quote:

[..]
Hoezo privacy?
Vreemd.
En kerken ;)
pi_217394014
quote:

[..]
Hoezo privacy?
Vreemd.

Dat is domweg: aangesloten bij DigiD.
  donderdag 17 april 2025 @ 17:12:48 #65
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_217394023
quote:
7s.gif Op donderdag 17 april 2025 17:10 schreef sigme het volgende:

[..]
Ik zou zeggen: hebben recht op die gegevens volgens de wet BRP.
The love you take is equal to the love you make.
pi_217394108
quote:
7s.gif Op donderdag 17 april 2025 17:10 schreef sigme het volgende:

[..]
quote:
1s.gif Op donderdag 17 april 2025 17:12 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Gut ja hoor, dat begrijp ik zelfs.

En nu Buurtkado’s 🙃
“ Hoe komen jullie aan mijn gegevens? Wij ontvangen via verschillende bronnen verhuisgegevens. Wij ontvangen geen verhuisgegevens van de gemeente. Aan de hand van jouw adresgegevens of de code achterop de doos kunnen wij achterhalen via welke bron wij jouw adres ontvangen hebben.”
Er was geen doos, er was een envelop.
  donderdag 17 april 2025 @ 17:38:41 #67
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_217394178
quote:
1s.gif Op donderdag 17 april 2025 17:27 schreef AnneX het volgende:

[..]
[..]

En nu Buurtkado’s 🙃
“ Hoe komen jullie aan mijn gegevens? Wij ontvangen via verschillende bronnen verhuisgegevens. Wij ontvangen geen verhuisgegevens van de gemeente. Aan de hand van jouw adresgegevens of de code achterop de doos kunnen wij achterhalen via welke bron wij jouw adres ontvangen hebben.”
Dit was in reactie op de privacykwestie.
The love you take is equal to the love you make.
pi_217394362
Honderd.vijf.en.zestig. files.
Iemand uit Alkmaar is onderweg voor een mp aankoop. 😳
pi_217394398
quote:

[..]
Hoezo privacy?
Vreemd.
Vergeet je de SILA stip?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_217394404
quote:

[..]
Hoezo privacy?
Vreemd.
Vergeet je de SILA stip?
quote:
1s.gif Op donderdag 17 april 2025 17:02 schreef derLudolf het volgende:

[..]
En kerken ;)
:Y de SILA stip }:|
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  Moderator donderdag 17 april 2025 @ 18:20:24 #71
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_217394544
Beetje melig, benieuwd of ik reactie krijg

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_217394799
quote:

[..]
[..]

En nu Buurtkado’s 🙃
Waarom zo onvriendelijk als mensen proberen een vraag te beantwoorden? :?

[ Bericht 0% gewijzigd door Clubsoda op 17-04-2025 19:07:36 ]
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  donderdag 17 april 2025 @ 19:02:52 #73
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_217394958
quote:
1s.gif Op donderdag 17 april 2025 18:47 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Waarom zo onvriendelijk als mensen proberen eem vraag te beantwoorden? :?
Dit

@AnneX heb je verhuisbericht van PostNL oid gebruikt? Die verpatsen je data
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_217395039
quote:
1s.gif Op donderdag 17 april 2025 18:47 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Waarom zo onvriendelijk als mensen proberen eem vraag te beantwoorden? :?
Inmiddels deed ik edit.
Dat het zo werkt via Digid wist ik. Dat postte ik begin maart ook, als ik mij goed herinner.
Als het onvriendelijk klinkt…excuus dan @sigme💐

In de betreffende post was ik met de opmerking ‘vreemd’ onduidelijk.
Het bevreemdt mij, dat een commerciële partij op de hoogte is van een verhuizing (als ik het niet zelf heb doorgegeven aan hun.)

Affijn 2 uur later is de Roemeen uit Alkmaar gearriveerd. Dankzij files van A’dam tot U.
Internationaal is mp.
Inmiddels een Oekraïner uit Hilversum, een Duitser uit Bochum ontmoet.
pi_217395046
quote:
1s.gif Op donderdag 17 april 2025 19:02 schreef Molo het volgende:

[..]
Dit

@:annex heb je verhuisbericht van PostNL oid gebruikt? Die verpatsen je data
Zeker niet.
pi_217395102
"Gut ja, dat begrijp zelfs ik. En nu Buurtkadoos".

Dat staat nog gewoon in je post toch, geen edit? Ik ben misschien overgevoelig (dat ben ik vaker :') ) maar ik vind het een nare en rare manier om te reageren op iemand je probeert te helpen.
pi_217395191
Weer een gevalletje do as i say, not as i do, komt wel vaker voorbij
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  donderdag 17 april 2025 @ 19:39:14 #78
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_217395381
quote:
1s.gif Op donderdag 17 april 2025 19:11 schreef AnneX het volgende:

[..]
Zeker niet.
Oh dan ben je het vast zelf absoluut niet geweest, is magie!

quote:
1s.gif Op donderdag 17 april 2025 19:15 schreef Clubsoda het volgende:

Dat staat nog gewoon in je post toch, geen edit? Ik ben misschien overgevoelig (dat ben ik vaker :') ) maar ik vind het een nare en rare manier om te reageren op iemand je probeert te helpen.
Gevalletje 'ik zie overal om me heen spookrijders rijden, wat een aso's!!!'
pi_217395607
Hey jongens, doe eens vrolijk, ik ben zelf al zuur genoeg :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_217395616
Was grapje hè :@ , jullie mogen natuurlijk best bespreken dat iets wat anders verwoord kan worden als het wat verkeerd overkomt :)
pi_217395619
quote:
1s.gif Op donderdag 17 april 2025 17:12 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Hm, tsja, in die wet staat geen opsomming ofzo, daar staat eigenlijk zoiets als dat de gegevens verstrekt worden aan wie er volgens de wet recht op heeft. Maar niet wie dat dan (allemaal) zijn.
En achterhalen wie op basis van die wet recht erop heeft is nog niet zo eenvoudig. Ik heb in die hoek nog wel wat dingen op mijn lijst met goede voornemens staan. Maar dat schuif ik wat voor me uit.

Ik zit nog eerst te wachten op afronding van een interne privacy-klacht over een ander onderwerp. Dat zou eind deze maand komen. Zodra ik dat rapport ook echt heb ga ik daar extern verder op spitten.

Daarnaast heb ik al wel eens losjes geínformeerd naar een geval dat met die BRP-gegevens te maken heeft en ik heb nog geen zin om daar echt werk van te maken zolang ik me nog vermaak met die andere privacykwestie.
  donderdag 17 april 2025 @ 19:54:58 #82
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_217395644
quote:
7s.gif Op donderdag 17 april 2025 19:53 schreef sigme het volgende:

[..]
Hm, tsja, in die wet staat geen opsomming ofzo, daar staat eigenlijk zoiets als dat de gegevens verstrekt worden aan wie er volgens de wet recht op heeft. Maar niet wie dat dan (allemaal) zijn.
En achterhalen wie op basis van die wet recht erop heeft is nog niet zo eenvoudig. Ik heb in die hoek nog wel wat dingen op mijn lijst met goede voornemens staan. Maar dat schuif ik wat voor me uit.

Ik zit nog eerst te wachten op afronding van een interne privacy-klacht over een ander onderwerp. Dat zou eind deze maand komen. Zodra ik dat rapport ook echt heb ga ik daar extern verder op spitten.

Daarnaast heb ik al wel eens losjes geínformeerd naar een geval dat met die BRP-gegevens te maken heeft en ik heb nog geen zin om daar echt werk van te maken zolang ik me nog vermaak met die andere privacykwestie.
Wij hadden laatst een 'ja maar metadata zijn geen echte data dus die mag je gewoon altijd vrijgeven' verhaal. Heerlijk

Onze privacy officer kon totaal los, die zag je opleven :D
pi_217395673
Maarrrrr op het gebied van de (verstrekking van) gegevens i.c.m. de "gegevens over de beperking van de verstrekking van gegevens aan derden" in het BRP (oftewel 'geheim adres') is onlangs een beleidswijziging doorgevoerd.

Het beleid dat we daarop hadden was mij al eeuwen een doorn in het oog en samen met wat medestanders hebben we zachtjes een klein feestje gevierd omdat we eindelijk gelijk krijgen.
pi_217395775
quote:
1s.gif Op donderdag 17 april 2025 19:15 schreef Clubsoda het volgende:

Post #61 ?

De gemeente geeft zelf aan aan welke instituten, organisaties een verhuizing doorgeven.
  donderdag 17 april 2025 @ 20:05:59 #85
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_217395800
quote:
1s.gif Op donderdag 17 april 2025 20:03 schreef AnneX het volgende:

[..]
Post #61 ?

De gemeente geeft zelf aan aan welke instituten, organisaties een verhuizing doorgeven.
Je antwoord en je manier van antwoorden sluiten niet echt aan bij de post van ClubSoda

Misschien is het tijd voor een kop analoge thee
  donderdag 17 april 2025 @ 20:09:05 #86
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_217395835
Typte in eerste instantie @ClubSofa :+
pi_217395973
quote:

[..]
[..]

En nu Buurtkado’s 🙃
;
Ik vind dit een nare reactie op iemand die met je meedenkt. Ik kan niet duidelijker zijn. En ik lees vaker nare reacties van je op mensen die behulpzaam zijn. Het beïnvloedt mijn behoefte om behulpzaam te zijn in dit topic (in het algemeen want je geeft me ook vegen uit de pan als ik ánderen probeer te helpen). Daarom benoem ik het nu. Doe ermee wat je goeddunkt.
pi_217395983
quote:
1s.gif Op donderdag 17 april 2025 20:09 schreef Molo het volgende:
Typte in eerste instantie @:ClubSofa :+
Mooi wel :D
  donderdag 17 april 2025 @ 20:22:00 #89
63722 z80
I fink you freaky
pi_217395997
quote:
1s.gif Op donderdag 17 april 2025 20:20 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Ik vind dit een nare reactie op iemand die met je meedenkt. Ik kan niet duidelijker zijn. En ik lees vaker nare reacties van je op mensen die behulpzaam zijn. Het beïnvloedt mijn behoefte om behulpzaam te zijn in dit topic (in het algemeen want je geeft me ook vegen uit de pan als ik ánderen probeer te helpen). Daarom benoem ik het nu. Doe ermee wat je goeddunkt.
Levert dit een schone pan op? Of moet je deze alsnog afwassen.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_217396047
pi_217396062
quote:
1s.gif Op donderdag 17 april 2025 20:20 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Wat?!

Nou denk ik, dat je mij verwart met iemand anders hoor!

Het antwoord heb ik in eerste instantie niet gelezen als ‘behulpzaam’, eerder als kritisch, dat ik er niet zelf aan heb gedacht.
Volgens mij heb ik mijnn opmerking gecorrigeerd .
En nog niet duidelijk. o|O
pi_217396141
Nee hoor, ik verwar je niet.

Het is verder ook niet zo zinvol, ik vind het een nare manier van reageren, jij niet. Dat kan. Ik zal proberen me er minder van aan te trekken.
pi_217396150
Fles!
Heb je de aflevering van wortelboer en v rossem gezien toevallig?
Ze zijn hier:

https://www.nzhhobbyclub.nl/onze-afdelingen-en-modelbanen/

Wow _O_ _O_
  donderdag 17 april 2025 @ 20:38:50 #94
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_217396166
quote:
1s.gif Op donderdag 17 april 2025 20:28 schreef AnneX het volgende:

[..]
Wat?!

Nou denk ik, dat je mij verwart met iemand anders hoor!

Het antwoord heb ik in eerste instantie niet gelezen als ‘behulpzaam’, eerder als kritisch, dat ik er niet zelf aan heb gedacht.
Volgens mij heb ik mijnn opmerking gecorrigeerd .
En nog niet duidelijk. o|O
Doen als Trump, nooit sorry zeggen, gewoon doorbeuken en alles bij een ander leggen
Goed bezig O+
pi_217396321
quote:
1s.gif Op donderdag 17 april 2025 20:37 schreef Blues het volgende:
Fles!
Heb je de aflevering van wortelboer en v rossem gezien toevallig?
Ze zijn hier:

https://www.nzhhobbyclub.nl/onze-afdelingen-en-modelbanen/

Wow _O_ _O_
Zo zo. Zal morgen eens kijken. Niet Emma Wortelboer toch hoop ik? :?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_217396348
quote:
1s.gif Op donderdag 17 april 2025 20:38 schreef Molo het volgende:

[..]
Doen als Trump, nooit sorry zeggen, gewoon doorbeuken en alles bij een ander leggen
Goed bezig O+
Djiezus 😂
pi_217396435
Oh ik land midden in een bitch fight _O- Superlagge. Tot morgen maar weer :W
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_217396505
Bitch fight zelfs. Dus.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')