Niet echt, de andere vereniging in mijn stad neemt momenteel geen leden aan. Er traint een vereniging op zondagochtend op 12 km fietsen van hier, dat zou nog wel kunnen maar doordeweeks niet.quote:Op dinsdag 15 april 2025 23:31 schreef Kaatje1 het volgende:
Jeeezzz @:tele6 Jij heb het volledig goed. Wat een idioten, geen warming up/cooling down hoe komen ze erbij dat dat verstandig zou zijn.
Is er in de buurt nog een vereniging waar je kunt trainen op de goede (dus jouw) manier?
Dat zou kunnen, maar dat wil ik eigenlijk niet. Ik woon niet voor niks nog in m'n eigen huis, dus als ik bij B ga slapen is het een logeerpartij en dan vind ik het suf om het merendeel van de avond niet eens bij hem te zijn. En dan kom ik eind van de avond pas bij hem, zweterig en moe. Meer profiteren dan logerenquote:Op woensdag 16 april 2025 00:00 schreef Kaatje1 het volgende:
Zou je dan niet de sportavond bij B kunnen blijven slapen?
Is ook weer zo.quote:Op woensdag 16 april 2025 00:02 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, maar dat wil ik eigenlijk niet. Ik woon niet voor niks nog in m'n eigen huis, dus als ik bij B ga slapen is het een logeerpartij en dan vind ik het suf om het merendeel van de avond niet eens bij hem te zijn. En dan kom ik eind van de avond pas bij hem, zweterig en moe. Meer profiteren dan logeren
Is dat iets dat jíj niet prettig vindt, of waarvan je denkt dat B het niks vindt? En is deze redenering het enige/voornamelijk wat je tegenhoudt om dit te doen?quote:Op woensdag 16 april 2025 00:02 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, maar dat wil ik eigenlijk niet. Ik woon niet voor niks nog in m'n eigen huis, dus als ik bij B ga slapen is het een logeerpartij en dan vind ik het suf om het merendeel van de avond niet eens bij hem te zijn. En dan kom ik eind van de avond pas bij hem, zweterig en moe. Meer profiteren dan logeren
Je verwoordt mijn gedachtequote:Op woensdag 16 april 2025 07:27 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Is dat iets dat jíj niet prettig vindt, of waarvan je denkt dat B het niks vindt? En is deze redenering het enige/voornamelijk wat je tegenhoudt om dit te doen?
Ik kan me namelijk niet voorstellen dat dit is hoe B erover zou denken, met profiteren enzo. Misschien denkt ie wel, wat fijn voor tele dat ze dan bij een leukere club alsnog haar ding kan doen, vast weer een beetje een sociaal netwerk hier opbouwt voor als ze over niet al te lang deze kant op komt, én dan heb ik haar lekker een extra nachtje naast me liggen.
Kan de moeite waard zijn om gewoon eens te bespreken, dus, als die gedachten het enige zijn wat je daarin tegenhoudt. Dat je gewoon op tafel gooit dat je dit hebt overwogen maar voor jou beetje gek/niet helemaal goed voelt want.. , en dan eens kijken wat hij daarvan zegt.
En de mijne. Je gaat (denk ik) toch niet meteen naar bed na een training?quote:
Balen van je lekke bandquote:Op woensdag 16 april 2025 06:19 schreef sigme het volgende:
Mogge!
Ik zou met de fiets naar kantoor, om dan vóór kantoor binnen te stappen eerst bij de sportschool een kennismakingsles te doen.
Lekke band![]()
Dus nu moet ik thuis even wat tijd zoekmaken want ik kan niet eerder dan 7u aankomen bij de sportschool en de auto is wel echt sneller dan de fiets.
@:tele6 Goed van je dat je niet een paar maanden geleden het bijltje erbij neergegooid hebt maar nu het hele proces doorlopen en afgerond. Ik denk dat jij goed doorziet wat de consequenties kunnen zijn van de keuze die de groep nu maakt, en dat velen denken/hopen dat het wel mee zal vallen, of op die manier ook best zal gaan etc.
Mogelijk heb jij gelijk, mogelijk zij. Maar daar gaat het niet om.
Wat interessant is, is hoe je een groep meekrijgt of niet, hoe je omgaat met een keuze die niet de jouwe is, hoe je omgaat met achteraf (on)gelijk hebben. En het is waardevol om dat soort zaken goed te zien uitspinnen op een plaats als vrijwilligerswerk. Dat is luxe
Eerlijk gezegd, 21:00 terug van training, douchen, bak yoghurt eten, en hup m'n bed inquote:Op woensdag 16 april 2025 08:49 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
En de mijne. Je gaat (denk ik) toch niet meteen naar bed na een training?
Het ligt meer bij mij waarschijnlijk. Ik zal het eens navragenquote:Op woensdag 16 april 2025 07:27 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Is dat iets dat jíj niet prettig vindt, of waarvan je denkt dat B het niks vindt? En is deze redenering het enige/voornamelijk wat je tegenhoudt om dit te doen?
Ik kan me namelijk niet voorstellen dat dit is hoe B erover zou denken, met profiteren enzo. Misschien denkt ie wel, wat fijn voor tele dat ze dan bij een leukere club alsnog haar ding kan doen, vast weer een beetje een sociaal netwerk hier opbouwt voor als ze over niet al te lang deze kant op komt, én dan heb ik haar lekker een extra nachtje naast me liggen.
Kan de moeite waard zijn om gewoon eens te bespreken, dus, als die gedachten het enige zijn wat je daarin tegenhoudt. Dat je gewoon op tafel gooit dat je dit hebt overwogen maar voor jou beetje gek/niet helemaal goed voelt want.. , en dan eens kijken wat hij daarvan zegt.
quote:Op woensdag 16 april 2025 10:54 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd, 21:00 terug van training, douchen, bak yoghurt eten, en hup m'n bed in
Wat goed dat hij dit doet! En ook nog publiekelijk durft toe te geven dat de kwaliteit van zijn onderzoek te wensen overliet.quote:Op woensdag 16 april 2025 11:31 schreef borisz het volgende:
Webinar aan het kijken op werk. Prof evalueert zn eigen paper van 15 jaar terug, waarmee die beroemd is geworden een groot literatuuronderzoek. Met de ogen van nu een zeer naief onderzoek en zijn de resultaten niet zo zeker als die toen opschreef.
Ouderwets college wetenschapsmethoden.. Hij is nu bezig met een nieuwe literatuuronderzoek, maar dan wel alleen onderzoeken die betrouwbaarder zijn. Herhaald kunnen worden enz enz. Onderwerp is de mechanismen van het geven van giften.
Kijk, dat zijn de besten; zij die hun eigen zekerheden durven te ondergraven.quote:Op woensdag 16 april 2025 11:31 schreef borisz het volgende:
Webinar aan het kijken op werk. Prof evalueert zn eigen paper van 15 jaar terug, waarmee die beroemd is geworden een groot literatuuronderzoek. Met de ogen van nu een zeer naief onderzoek en zijn de resultaten niet zo zeker als die toen opschreef.
Ouderwets college wetenschapsmethoden.. Hij is nu bezig met een nieuwe literatuuronderzoek, maar dan wel alleen onderzoeken die betrouwbaarder zijn. Herhaald kunnen worden enz enz. Onderwerp is de mechanismen van het geven van giften.
Aangezien de machine in selfservice modus werkt, neemt men geen verantwoordelijkheid als je die regel niet naleeft.quote:Op woensdag 16 april 2025 14:58 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ik geloof niet dat ik in Nederland ooit zo'n bord heb zien hangen bij de wasstraatverboden de modder van je terreinwagen af te spoelen.
Niet in NL maar waar ik een woning heb gekocht staat ook zoiets bij de wasplaats. Je mag er geen aanhangers en landbouwvoertuigen schoonmaken en dat eventuele schoonmaakkosten op je zullen worden verhaaldquote:Op woensdag 16 april 2025 14:58 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ik geloof niet dat ik in Nederland ooit zo'n bord heb zien hangen bij de wasstraatverboden de modder van je terreinwagen af te spoelen.
2300 citaties and countingquote:Op woensdag 16 april 2025 14:55 schreef sigme het volgende:
[..]
Kijk, dat zijn de besten; zij die hun eigen zekerheden durven te ondergraven.
Wat goed van hem!quote:Op woensdag 16 april 2025 11:31 schreef borisz het volgende:
Dju.quote:Op woensdag 16 april 2025 17:54 schreef Blues het volgende:
Het is me gelukt! Werken met goede mindset. En een migraine aanval![]()
Verdikkeme niet fijn. De mindset wel natuurlijk, maar de migraine is weer mehquote:Op woensdag 16 april 2025 17:54 schreef Blues het volgende:
Het is me gelukt! Werken met goede mindset. En een migraine aanval![]()
quote:
Aanvallen komen laatste tijd steeds vaker, maar minder heftig. "Ik heb er geen invloed op" dus ik probeer ook daar een andere strategie; bijna uur in een spreekkamer zitten (ik zie nl niks met die aura's en vlekken) meteen méér en over de dag verdeeld meer pijnstilling zoals met huisarts doorgesproken 2 wk geleden. Ik miste gewoon een paar vervelende onderdelen van een aanval waardoor het 'te doen' was.quote:Op woensdag 16 april 2025 19:03 schreef Kaatje1 het volgende:
Verdikkeme niet fijn. De mindset wel natuurlijk, maar de migraine is weer meh
Prachtig he?quote:Op woensdag 16 april 2025 20:47 schreef Blues het volgende:
Maar mensen wat een lucht![]()
bloedkoraal rood
![]()
Dat was heel in de verte te zien.quote:Op woensdag 16 april 2025 20:47 schreef Blues het volgende:
Maar mensen wat een lucht![]()
bloedkoraal rood
![]()
Denk het, icm vocht/regen op komst?quote:Op woensdag 16 april 2025 21:35 schreef AnneX het volgende:
Dat was heel in de verte te zien.
Is dat het Sahara stof in de lucht?
Heel klein beetje maar hoor en met trillende handjesquote:Op donderdag 17 april 2025 08:37 schreef Tele6 het volgende:
@:Kaatje1voor naaimachine uit elkaar en in elkaar kunnen doen. Ik durf dat niet met mijne
Ik wist dat ik nog wat moest nakijken en net gedaan. Je kent het gebouw waar ik woon, onze schoonmaakkosten staan voor dit jaar begroot op 5300quote:Op donderdag 17 april 2025 09:34 schreef Tele6 het volgende:
In ander nieuws, over 2 weken heb ik een afspraak om de facturen van de gebouwbeheerder voor de servicekosten in te zien. Ik ga er met een van mijn buren naartoeben benieuwd hoe het nou zit met die 11k aan energiekosten en 5k schoonmaakkosten.
Ah dankje!quote:Op donderdag 17 april 2025 09:40 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik wist dat ik nog wat moest nakijken en net gedaan. Je kent het gebouw waar ik woon, onze schoonmaakkosten staan voor dit jaar begroot op 5300
Electra zitten we op een begroting van 1750, was eerder ca 2400 maar alles is nu led en we hebben een volledige liftrenovatie gehadquote:Op donderdag 17 april 2025 09:43 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ah dankje!
Ons gebouw is in 2023 maandenlang niet schoongemaakt, dus ik ben benieuwd of we daar wel voor betaald hebben.
Als het over een heel jaar aan schoonmaakkosten zou zijn gegaan, zou 5k dus wel een redelijk bedrag zijnhandig om te weten.
Heerlijk! Goed slapen kan zo'n wonder zijn soms.quote:Op donderdag 17 april 2025 08:40 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb zooooo fijn geslapen vannacht, voel me als herboren![]()
En B en ik hebben gisteren ruim een uur gewandeld en vandaag fietst hij naar werk ipv met de auto. Gaat lekker met zijn voornemen om meer te bewegen![]()
Ik zou eerder zo';n lot in de eurojackpot ofzo, 100 miljoen (naja 67 na belastiing)quote:Op donderdag 17 april 2025 10:42 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ha! Bericht van de autoverzekering. De schadevrije jaren worden in ons voordeel gecorrigeerd!
Ik geloof dat we maar een staatslot moeten gaan kopen straks.
Hehe ja. Wat een bedrag ook. Ik zou niet eens weten wat ik ermee moest. 10 zelf houden en de rest weggeven denk ik.quote:Op donderdag 17 april 2025 10:43 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik zou eerder zo';n lot in de eurojackpot ofzo, 100 miljoen (naja 67 na belastiing)
Dat regelt de overheid voor je; ieder jaar mag je een fiks aandeel wegkruienquote:Op donderdag 17 april 2025 10:49 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Hehe ja. Wat een bedrag ook. Ik zou niet eens weten wat ik ermee moest. 10 zelf houden en de rest weggeven denk ik.
Ik zou een potje monopoly gaan spelen met iemand waar je een hekel aan hebt.quote:Op donderdag 17 april 2025 10:42 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ha! Bericht van de autoverzekering. De schadevrije jaren worden in ons voordeel gecorrigeerd!
Ik geloof dat we maar een staatslot moeten gaan kopen straks.
En terecht, niemand zou zo veel geld mogen bezittenquote:Op donderdag 17 april 2025 10:51 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dat regelt de overheid voor je; ieder jaar mag je een fiks aandeel wegkruien
quote:Op donderdag 17 april 2025 11:06 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik zou een potje monopoly gaan spelen met iemand waar je een hekel aan hebt.
quote:
Zoietsquote:Op donderdag 17 april 2025 08:40 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb zooooo fijn geslapen vannacht, voel me als herboren![]()
Er zijn vervelender dingen om je hoofd over te moeten breken.quote:Op donderdag 17 april 2025 10:49 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Hehe ja. Wat een bedrag ook. Ik zou niet eens weten wat ik ermee moest. 10 zelf houden en de rest weggeven denk ik.
De meesten die dat "hebben" zullen dat wel in een stichting of bv hebbenquote:Op donderdag 17 april 2025 11:11 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
En terecht, niemand zou zo veel geld mogen bezitten
Hoezo privacy?quote:Op donderdag 17 april 2025 12:43 schreef Kaatje1 het volgende:
Zou dat doorgeven via de gemeente kunnen?
Zo heb je wel bergruimte met de kasten (al denk ik dat jij daar niet op zit te wachten)
Ach wat jammer. Levering is wel snel. Kan je een foto plaatsen/sturen (en maten) van de lades, dan kan ik verder voor je kijken.quote:Op donderdag 17 april 2025 15:17 schreef AnneX het volgende:
[..]
Hoezo privacy?
De gemeente geeft bij digitale aangifte van verhuizen door aan Zorgverzekeraars, BD, cak. Duo, pensioenfondsen, rdw, svb.
Vreemd.
@:Kaatje1 en ik was zo blij met jouw vondst!https://www.bol.com/nl/nl(...)eOption#productTitle
Past het niet, want de laden zijn niet hoog genoeg voor efficiënt gebruik.
Helaasch 😢
Goed spul hoor. Geen flipflop kwaliteit.
En kerkenquote:Op donderdag 17 april 2025 15:17 schreef AnneX het volgende:
[..]
Hoezo privacy?
De gemeente geeft bij digitale aangifte van verhuizen door aan Zorgverzekeraars, BD, cak. Duo, pensioenfondsen, rdw, svb.
Vreemd.
Dat is domweg: aangesloten bij DigiD.quote:Op donderdag 17 april 2025 15:17 schreef AnneX het volgende:
[..]
Hoezo privacy?
Vreemd.
Ik zou zeggen: hebben recht op die gegevens volgens de wet BRP.quote:Op donderdag 17 april 2025 17:10 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat is domweg: aangesloten bij DigiD.
quote:Op donderdag 17 april 2025 17:10 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat is domweg: aangesloten bij DigiD.
Gut ja hoor, dat begrijp ik zelfs.quote:Op donderdag 17 april 2025 17:12 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: hebben recht op die gegevens volgens de wet BRP.
Dit was in reactie op de privacykwestie.quote:Op donderdag 17 april 2025 17:27 schreef AnneX het volgende:
[..]
[..]
Gut ja hoor, dat begrijp ik zelfs.
En nu Buurtkado’s 🙃
“ Hoe komen jullie aan mijn gegevens? Wij ontvangen via verschillende bronnen verhuisgegevens. Wij ontvangen geen verhuisgegevens van de gemeente. Aan de hand van jouw adresgegevens of de code achterop de doos kunnen wij achterhalen via welke bron wij jouw adres ontvangen hebben.”
Er was geen doos, er was een envelop.
Vergeet je de SILA stip?quote:Op donderdag 17 april 2025 15:17 schreef AnneX het volgende:
[..]
Hoezo privacy?
Vreemd.
Edit: voor de duidelijkheid: de privacy vraag is over Buurtkado’s.
Vergeet je de SILA stip?quote:Op donderdag 17 april 2025 15:17 schreef AnneX het volgende:
[..]
Hoezo privacy?
Vreemd.
Edit: voor de duidelijkheid: de privacy vraag is over Buurtkado’s.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kranplätze müssen verdichtet sein
Waarom zo onvriendelijk als mensen proberen een vraag te beantwoorden?quote:Op donderdag 17 april 2025 17:27 schreef AnneX het volgende:
[..]
[..]
En nu Buurtkado’s 🙃
“ Hoe komen jullie aan mijn gegevens? Wij ontvangen via verschillende bronnen verhuisgegevens. Wij ontvangen geen verhuisgegevens van de gemeente. Aan de hand van jouw adresgegevens of de code achterop de doos kunnen wij achterhalen via welke bron wij jouw adres ontvangen hebben.”
Ditquote:Op donderdag 17 april 2025 18:47 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Waarom zo onvriendelijk als mensen proberen eem vraag te beantwoorden?
Inmiddels deed ik edit.quote:Op donderdag 17 april 2025 18:47 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Waarom zo onvriendelijk als mensen proberen eem vraag te beantwoorden?
Zeker niet.quote:Op donderdag 17 april 2025 19:02 schreef Molo het volgende:
[..]
Dit
@:annex heb je verhuisbericht van PostNL oid gebruikt? Die verpatsen je data
Oh dan ben je het vast zelf absoluut niet geweest, is magie!quote:
Gevalletje 'ik zie overal om me heen spookrijders rijden, wat een aso's!!!'quote:Op donderdag 17 april 2025 19:15 schreef Clubsoda het volgende:
"Gut ja, dat begrijp zelfs ik. En nu Buurtkadoos".
Dat staat nog gewoon in je post toch, geen edit? Ik ben misschien overgevoelig (dat ben ik vaker) maar ik vind het een nare en rare manier om te reageren op iemand je probeert te helpen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hm, tsja, in die wet staat geen opsomming ofzo, daar staat eigenlijk zoiets als dat de gegevens verstrekt worden aan wie er volgens de wet recht op heeft. Maar niet wie dat dan (allemaal) zijn.quote:Op donderdag 17 april 2025 17:12 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: hebben recht op die gegevens volgens de wet BRP.
Wij hadden laatst een 'ja maar metadata zijn geen echte data dus die mag je gewoon altijd vrijgeven' verhaal. Heerlijkquote:Op donderdag 17 april 2025 19:53 schreef sigme het volgende:
[..]
Hm, tsja, in die wet staat geen opsomming ofzo, daar staat eigenlijk zoiets als dat de gegevens verstrekt worden aan wie er volgens de wet recht op heeft. Maar niet wie dat dan (allemaal) zijn.
En achterhalen wie op basis van die wet recht erop heeft is nog niet zo eenvoudig. Ik heb in die hoek nog wel wat dingen op mijn lijst met goede voornemens staan. Maar dat schuif ik wat voor me uit.
Ik zit nog eerst te wachten op afronding van een interne privacy-klacht over een ander onderwerp. Dat zou eind deze maand komen. Zodra ik dat rapport ook echt heb ga ik daar extern verder op spitten.
Daarnaast heb ik al wel eens losjes geínformeerd naar een geval dat met die BRP-gegevens te maken heeft en ik heb nog geen zin om daar echt werk van te maken zolang ik me nog vermaak met die andere privacykwestie.
Post #61 ?quote:Op donderdag 17 april 2025 19:15 schreef Clubsoda het volgende:
"Gut ja, dat begrijp zelfs ik. En nu Buurtkadoos".
Dat staat nog gewoon in je post toch, geen edit? Ik ben misschien overgevoelig (dat ben ik vaker) maar ik vind het een nare en rare manier om te reageren op iemand je probeert te helpen.
Je antwoord en je manier van antwoorden sluiten niet echt aan bij de post van ClubSodaquote:Op donderdag 17 april 2025 20:03 schreef AnneX het volgende:
[..]
Post #61 ?
De gemeente geeft zelf aan aan welke instituten, organisaties een verhuizing doorgeven.
Ik vind dit een nare reactie op iemand die met je meedenkt. Ik kan niet duidelijker zijn. En ik lees vaker nare reacties van je op mensen die behulpzaam zijn. Het beïnvloedt mijn behoefte om behulpzaam te zijn in dit topic (in het algemeen want je geeft me ook vegen uit de pan als ik ánderen probeer te helpen). Daarom benoem ik het nu. Doe ermee wat je goeddunkt.quote:Op donderdag 17 april 2025 17:27 schreef AnneX het volgende:
[..]
[..]
En nu Buurtkado’s 🙃;
Levert dit een schone pan op? Of moet je deze alsnog afwassen.quote:Op donderdag 17 april 2025 20:20 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik vind dit een nare reactie op iemand die met je meedenkt. Ik kan niet duidelijker zijn. En ik lees vaker nare reacties van je op mensen die behulpzaam zijn. Het beïnvloedt mijn behoefte om behulpzaam te zijn in dit topic (in het algemeen want je geeft me ook vegen uit de pan als ik ánderen probeer te helpen). Daarom benoem ik het nu. Doe ermee wat je goeddunkt.
Wat?!quote:Op donderdag 17 april 2025 20:20 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik vind dit een nare reactie op iemand die met je meedenkt. Ik kan niet duidelijker zijn. En ik lees vaker nare reacties van je op mensen die behulpzaam zijn. Het beïnvloedt mijn behoefte om behulpzaam te zijn in dit topic (in het algemeen want je geeft me ook vegen uit de pan als ik ánderen probeer te helpen). Daarom benoem ik het nu. Doe ermee wat je goeddunkt.
Doen als Trump, nooit sorry zeggen, gewoon doorbeuken en alles bij een ander leggenquote:Op donderdag 17 april 2025 20:28 schreef AnneX het volgende:
[..]
Wat?!
Nou denk ik, dat je mij verwart met iemand anders hoor!
Het antwoord heb ik in eerste instantie niet gelezen als ‘behulpzaam’, eerder als kritisch, dat ik er niet zelf aan heb gedacht.
Volgens mij heb ik mijnn opmerking gecorrigeerd .
En nog niet duidelijk.![]()
Zo zo. Zal morgen eens kijken. Niet Emma Wortelboer toch hoop ik?quote:Op donderdag 17 april 2025 20:37 schreef Blues het volgende:
Fles!
Heb je de aflevering van wortelboer en v rossem gezien toevallig?
Ze zijn hier:
https://www.nzhhobbyclub.nl/onze-afdelingen-en-modelbanen/
Wow![]()
Djiezus 😂quote:Op donderdag 17 april 2025 20:38 schreef Molo het volgende:
[..]
Doen als Trump, nooit sorry zeggen, gewoon doorbeuken en alles bij een ander leggen
Goed bezig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |