Hehe ja. Wat een bedrag ook. Ik zou niet eens weten wat ik ermee moest. 10 zelf houden en de rest weggeven denk ik.quote:Op donderdag 17 april 2025 10:43 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik zou eerder zo';n lot in de eurojackpot ofzo, 100 miljoen (naja 67 na belastiing)
Dat regelt de overheid voor je; ieder jaar mag je een fiks aandeel wegkruienquote:Op donderdag 17 april 2025 10:49 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Hehe ja. Wat een bedrag ook. Ik zou niet eens weten wat ik ermee moest. 10 zelf houden en de rest weggeven denk ik.
Ik zou een potje monopoly gaan spelen met iemand waar je een hekel aan hebt.quote:Op donderdag 17 april 2025 10:42 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ha! Bericht van de autoverzekering. De schadevrije jaren worden in ons voordeel gecorrigeerd!
Ik geloof dat we maar een staatslot moeten gaan kopen straks.
En terecht, niemand zou zo veel geld mogen bezittenquote:Op donderdag 17 april 2025 10:51 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dat regelt de overheid voor je; ieder jaar mag je een fiks aandeel wegkruien
quote:Op donderdag 17 april 2025 11:06 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik zou een potje monopoly gaan spelen met iemand waar je een hekel aan hebt.
quote:
Zoietsquote:Op donderdag 17 april 2025 08:40 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb zooooo fijn geslapen vannacht, voel me als herboren![]()
Er zijn vervelender dingen om je hoofd over te moeten breken.quote:Op donderdag 17 april 2025 10:49 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Hehe ja. Wat een bedrag ook. Ik zou niet eens weten wat ik ermee moest. 10 zelf houden en de rest weggeven denk ik.
De meesten die dat "hebben" zullen dat wel in een stichting of bv hebbenquote:Op donderdag 17 april 2025 11:11 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
En terecht, niemand zou zo veel geld mogen bezitten
Hoezo privacy?quote:Op donderdag 17 april 2025 12:43 schreef Kaatje1 het volgende:
Zou dat doorgeven via de gemeente kunnen?
Zo heb je wel bergruimte met de kasten (al denk ik dat jij daar niet op zit te wachten)
Ach wat jammer. Levering is wel snel. Kan je een foto plaatsen/sturen (en maten) van de lades, dan kan ik verder voor je kijken.quote:Op donderdag 17 april 2025 15:17 schreef AnneX het volgende:
[..]
Hoezo privacy?
De gemeente geeft bij digitale aangifte van verhuizen door aan Zorgverzekeraars, BD, cak. Duo, pensioenfondsen, rdw, svb.
Vreemd.
@:Kaatje1 en ik was zo blij met jouw vondst!https://www.bol.com/nl/nl(...)eOption#productTitle
Past het niet, want de laden zijn niet hoog genoeg voor efficiënt gebruik.
Helaasch 😢
Goed spul hoor. Geen flipflop kwaliteit.
En kerkenquote:Op donderdag 17 april 2025 15:17 schreef AnneX het volgende:
[..]
Hoezo privacy?
De gemeente geeft bij digitale aangifte van verhuizen door aan Zorgverzekeraars, BD, cak. Duo, pensioenfondsen, rdw, svb.
Vreemd.
Dat is domweg: aangesloten bij DigiD.quote:Op donderdag 17 april 2025 15:17 schreef AnneX het volgende:
[..]
Hoezo privacy?
Vreemd.
Ik zou zeggen: hebben recht op die gegevens volgens de wet BRP.quote:Op donderdag 17 april 2025 17:10 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat is domweg: aangesloten bij DigiD.
quote:Op donderdag 17 april 2025 17:10 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat is domweg: aangesloten bij DigiD.
Gut ja hoor, dat begrijp ik zelfs.quote:Op donderdag 17 april 2025 17:12 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: hebben recht op die gegevens volgens de wet BRP.
Dit was in reactie op de privacykwestie.quote:Op donderdag 17 april 2025 17:27 schreef AnneX het volgende:
[..]
[..]
Gut ja hoor, dat begrijp ik zelfs.
En nu Buurtkado’s 🙃
“ Hoe komen jullie aan mijn gegevens? Wij ontvangen via verschillende bronnen verhuisgegevens. Wij ontvangen geen verhuisgegevens van de gemeente. Aan de hand van jouw adresgegevens of de code achterop de doos kunnen wij achterhalen via welke bron wij jouw adres ontvangen hebben.”
Er was geen doos, er was een envelop.
Vergeet je de SILA stip?quote:Op donderdag 17 april 2025 15:17 schreef AnneX het volgende:
[..]
Hoezo privacy?
Vreemd.
Edit: voor de duidelijkheid: de privacy vraag is over Buurtkado’s.
Vergeet je de SILA stip?quote:Op donderdag 17 april 2025 15:17 schreef AnneX het volgende:
[..]
Hoezo privacy?
Vreemd.
Edit: voor de duidelijkheid: de privacy vraag is over Buurtkado’s.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kranplätze müssen verdichtet sein
Waarom zo onvriendelijk als mensen proberen een vraag te beantwoorden?quote:Op donderdag 17 april 2025 17:27 schreef AnneX het volgende:
[..]
[..]
En nu Buurtkado’s 🙃
“ Hoe komen jullie aan mijn gegevens? Wij ontvangen via verschillende bronnen verhuisgegevens. Wij ontvangen geen verhuisgegevens van de gemeente. Aan de hand van jouw adresgegevens of de code achterop de doos kunnen wij achterhalen via welke bron wij jouw adres ontvangen hebben.”
Ditquote:Op donderdag 17 april 2025 18:47 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Waarom zo onvriendelijk als mensen proberen eem vraag te beantwoorden?
Inmiddels deed ik edit.quote:Op donderdag 17 april 2025 18:47 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Waarom zo onvriendelijk als mensen proberen eem vraag te beantwoorden?
Zeker niet.quote:Op donderdag 17 april 2025 19:02 schreef Molo het volgende:
[..]
Dit
@:annex heb je verhuisbericht van PostNL oid gebruikt? Die verpatsen je data
Oh dan ben je het vast zelf absoluut niet geweest, is magie!quote:
Gevalletje 'ik zie overal om me heen spookrijders rijden, wat een aso's!!!'quote:Op donderdag 17 april 2025 19:15 schreef Clubsoda het volgende:
"Gut ja, dat begrijp zelfs ik. En nu Buurtkadoos".
Dat staat nog gewoon in je post toch, geen edit? Ik ben misschien overgevoelig (dat ben ik vaker) maar ik vind het een nare en rare manier om te reageren op iemand je probeert te helpen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hm, tsja, in die wet staat geen opsomming ofzo, daar staat eigenlijk zoiets als dat de gegevens verstrekt worden aan wie er volgens de wet recht op heeft. Maar niet wie dat dan (allemaal) zijn.quote:Op donderdag 17 april 2025 17:12 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: hebben recht op die gegevens volgens de wet BRP.
Wij hadden laatst een 'ja maar metadata zijn geen echte data dus die mag je gewoon altijd vrijgeven' verhaal. Heerlijkquote:Op donderdag 17 april 2025 19:53 schreef sigme het volgende:
[..]
Hm, tsja, in die wet staat geen opsomming ofzo, daar staat eigenlijk zoiets als dat de gegevens verstrekt worden aan wie er volgens de wet recht op heeft. Maar niet wie dat dan (allemaal) zijn.
En achterhalen wie op basis van die wet recht erop heeft is nog niet zo eenvoudig. Ik heb in die hoek nog wel wat dingen op mijn lijst met goede voornemens staan. Maar dat schuif ik wat voor me uit.
Ik zit nog eerst te wachten op afronding van een interne privacy-klacht over een ander onderwerp. Dat zou eind deze maand komen. Zodra ik dat rapport ook echt heb ga ik daar extern verder op spitten.
Daarnaast heb ik al wel eens losjes geínformeerd naar een geval dat met die BRP-gegevens te maken heeft en ik heb nog geen zin om daar echt werk van te maken zolang ik me nog vermaak met die andere privacykwestie.
Post #61 ?quote:Op donderdag 17 april 2025 19:15 schreef Clubsoda het volgende:
"Gut ja, dat begrijp zelfs ik. En nu Buurtkadoos".
Dat staat nog gewoon in je post toch, geen edit? Ik ben misschien overgevoelig (dat ben ik vaker) maar ik vind het een nare en rare manier om te reageren op iemand je probeert te helpen.
Je antwoord en je manier van antwoorden sluiten niet echt aan bij de post van ClubSodaquote:Op donderdag 17 april 2025 20:03 schreef AnneX het volgende:
[..]
Post #61 ?
De gemeente geeft zelf aan aan welke instituten, organisaties een verhuizing doorgeven.
Ik vind dit een nare reactie op iemand die met je meedenkt. Ik kan niet duidelijker zijn. En ik lees vaker nare reacties van je op mensen die behulpzaam zijn. Het beīnvloedt mijn behoefte om behulpzaam te zijn in dit topic (in het algemeen want je geeft me ook vegen uit de pan als ik ánderen probeer te helpen). Daarom benoem ik het nu. Doe ermee wat je goeddunkt.quote:Op donderdag 17 april 2025 17:27 schreef AnneX het volgende:
[..]
[..]
En nu Buurtkado’s 🙃;
Levert dit een schone pan op? Of moet je deze alsnog afwassen.quote:Op donderdag 17 april 2025 20:20 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik vind dit een nare reactie op iemand die met je meedenkt. Ik kan niet duidelijker zijn. En ik lees vaker nare reacties van je op mensen die behulpzaam zijn. Het beīnvloedt mijn behoefte om behulpzaam te zijn in dit topic (in het algemeen want je geeft me ook vegen uit de pan als ik ánderen probeer te helpen). Daarom benoem ik het nu. Doe ermee wat je goeddunkt.
Wat?!quote:Op donderdag 17 april 2025 20:20 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik vind dit een nare reactie op iemand die met je meedenkt. Ik kan niet duidelijker zijn. En ik lees vaker nare reacties van je op mensen die behulpzaam zijn. Het beīnvloedt mijn behoefte om behulpzaam te zijn in dit topic (in het algemeen want je geeft me ook vegen uit de pan als ik ánderen probeer te helpen). Daarom benoem ik het nu. Doe ermee wat je goeddunkt.
Doen als Trump, nooit sorry zeggen, gewoon doorbeuken en alles bij een ander leggenquote:Op donderdag 17 april 2025 20:28 schreef AnneX het volgende:
[..]
Wat?!
Nou denk ik, dat je mij verwart met iemand anders hoor!
Het antwoord heb ik in eerste instantie niet gelezen als ‘behulpzaam’, eerder als kritisch, dat ik er niet zelf aan heb gedacht.
Volgens mij heb ik mijnn opmerking gecorrigeerd .
En nog niet duidelijk.![]()
Zo zo. Zal morgen eens kijken. Niet Emma Wortelboer toch hoop ik?quote:Op donderdag 17 april 2025 20:37 schreef Blues het volgende:
Fles!
Heb je de aflevering van wortelboer en v rossem gezien toevallig?
Ze zijn hier:
https://www.nzhhobbyclub.nl/onze-afdelingen-en-modelbanen/
Wow![]()
Djiezus 😂quote:Op donderdag 17 april 2025 20:38 schreef Molo het volgende:
[..]
Doen als Trump, nooit sorry zeggen, gewoon doorbeuken en alles bij een ander leggen
Goed bezig
Jep. Er wordt veel te sereneus gereageerd.quote:Op donderdag 17 april 2025 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ik land midden in een bitch fightSuperlagge. Tot morgen maar weer
Of je gaat lekker negeren of bagatelliseren.quote:Op donderdag 17 april 2025 21:04 schreef z80 het volgende:
[..]
Jep. Er wordt veel te sereneus gereageerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |