SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
quote:Op dinsdag 15 april 2025 22:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Heerlijke Pfas eitjes ook van de boer, en dat blijf ik ook doen !
Lekker hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Want met lekker weer is het niet praktisch om in een cabrio te rijden ..quote:Op dinsdag 15 april 2025 23:39 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik denk niet dat iemand die een cabrio aanschaft dat uit praktische overwegingen doet
Klopt.quote:Op woensdag 16 april 2025 00:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Want met lekker weer is het niet praktisch om in een cabrio te rijden ..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 april 2025 22:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Heerlijke Pfas eitjes ook van de boer, en dat blijf ik ook doen !
Haha niks mis met eitjes van de boerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
quote:Op woensdag 16 april 2025 00:30 schreef tonja het volgende:
[..]
Klopt.Niet na gisterenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
quote:Op woensdag 16 april 2025 07:04 schreef engine het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Goedemorgen
Heel treffend jaquote:
Idd wij hebben hem voor de lol, in de winter blijft hij in de garage.quote:Op dinsdag 15 april 2025 23:39 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik denk niet dat iemand die een cabrio aanschaft dat uit praktische overwegingen doet
quote:Op woensdag 16 april 2025 11:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Goeiemorgen
MUZ / Alternatieve muziek op de radio........
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 16 april 2025 16:48 schreef chufi het volgende:
@:pullup dit jaar wederom naar ..?Dat was er inderdaad een van mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We willen nog wel gaan maar de echt goede atleten lijken opgenomen te worden in de bondsequipe ( die het ook als tussenstation hebben dit jaar naar de WK in Shanghai)
Moeten nu even afwachten of er nog een ploeg te maken is die een paar ronden overleeft daar. Veel daarvoor gaat afhangen hoe ze het op het NK doen dit weekeinde.Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
Dus eigenlijk ben je te goed, dat de bond alles van je overneemtquote:Op woensdag 16 april 2025 17:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat was er inderdaad een van mij
We willen nog wel gaan maar de echt goede atleten lijken opgenomen te worden in de bondsequipe ( die het ook als tussenstation hebben dit jaar naar de WK in Shanghai)
Moeten nu even afwachten of er nog een ploeg te maken is die een paar ronden overleeft daar. Veel daarvoor gaat afhangen hoe ze het op het NK doen dit weekeinde.
Het is een lastige balans jaquote:Op woensdag 16 april 2025 17:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus eigenlijk ben je te goed, dat de bond alles van je overneemt
Ja zou kunnen helpen maar ook die ploegen zitten dan nog tsjokvol internationals uit de hele wereld. We missen een seconde of 10/15 om dat bij te benenquote:
Dan maar wachten op een nieuwe lichtingquote:Op woensdag 16 april 2025 17:31 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja zou kunnen helpen maar ook die ploegen zitten dan nog tsjokvol internationals uit de hele wereld. We missen een seconde of 10/15 om dat bij te benen
Ja kan snel gaan af en toe maar toch minimaal een jaarquote:Op woensdag 16 april 2025 17:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan maar wachten op een nieuwe lichting
Is je zweep wel lang genoeg?quote:Op woensdag 16 april 2025 17:31 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja zou kunnen helpen maar ook die ploegen zitten dan nog tsjokvol internationals uit de hele wereld. We missen een seconde of 10/15 om dat bij te benen
Kan hij er niet beter zo 1 africhten om er achter aan te gaan,quote:Op woensdag 16 april 2025 20:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Kwil pul niet op ideeën brengen... maar.![]()
Pfff... Beetje Dame duwt zo'n beesje gewoon uit haar verjaardagsfotoquote:Op woensdag 16 april 2025 20:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan hij er niet beter zo 1 africhten om er achter aan te gaan,
dan geven ze wel gas hoor
https://www.youtube.com/shorts/pvLNSk-ONow
Eigenwijsjequote:
Die is te langzaamquote:Op woensdag 16 april 2025 20:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Kwil pul niet op ideeën brengen... maar.![]()
Ik heb wel wat ideetjes om dat te verbeteren.. just say the word..quote:
Hm ja ik denk niet dat ik heel veel pupillen overhoud als ik de ideeën van marc en jou ga inzettenquote:Op woensdag 16 april 2025 21:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik heb wel wat ideetjes om dat te verbeteren.. just say the word..
Als je de beste maar overhoud.quote:Op woensdag 16 april 2025 21:09 schreef pullup het volgende:
[..]
Hm ja ik denk niet dat ik heel veel pupillen overhoud als ik de ideeën van marc en jou ga inzetten
Tss..quote:Op woensdag 16 april 2025 21:09 schreef pullup het volgende:
[..]
Hm ja ik denk niet dat ik heel veel pupillen overhoud als ik de ideeën van marc en jou ga inzetten
Je moet het gooien op innovatieve trainingsmethoden die ervoor gaan zorgen dat ze het meeste uit zichzelf gaan halenquote:Op woensdag 16 april 2025 21:09 schreef pullup het volgende:
[..]
Anna?quote:Op woensdag 16 april 2025 21:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Tss..We mikken natuurlijk alleen op Russische boten..
Anna... Gaat gewoon zinkenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
quote:Op woensdag 16 april 2025 21:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Anna... Gaat gewoon zinken
Maria echter... Die houden we boven water
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
quote:Op woensdag 16 april 2025 21:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]Wha! Was die vōōr de NL versie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik snap alles, begrijp er niets van.
Wat dacht je waar de NL versie dan vandaan kwam ?quote:Op woensdag 16 april 2025 21:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wha! Was die vōōr de NL versie?
Natuurlijkquote:Op woensdag 16 april 2025 21:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wha! Was die vōōr de NL versie?
quote:Op woensdag 16 april 2025 21:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat dacht je waar de NL versie dan vandaan kwam ?
Heel soms ja, maar durf geen nummer te noemenquote:Op woensdag 16 april 2025 21:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Heel soms verzinnen we weleens iets zelf toch?
Das iets te kort door de bocht.. Doe Maar bijvoorbeeldquote:Op woensdag 16 april 2025 21:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Heel soms ja, maar durf geen nummer te noemen
Dat jodelen zullen ze vast zelf verzonnen hebbenquote:Op woensdag 16 april 2025 21:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Of deze![]()
quote:Op woensdag 16 april 2025 21:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat jodelen zullen ze vast zelf verzonnen hebben
Hij werd in zijn enkel gebeten door een badeend.quote:Op woensdag 16 april 2025 21:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat jodelen zullen ze vast zelf verzonnen hebben
Altijd weer die bateentenquote:Op woensdag 16 april 2025 21:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hij werd in zijn enkel gebeten door een badeend.
Jodelen zal hij.quote:
Opvliegen kan hij.quote:
Ik zag vandaag een vergelijkbaar iets in de Pyreneeënquote:Op woensdag 16 april 2025 22:21 schreef pullup het volgende:
Lekker ommetje
https://www.nu.nl/315990/(...)-rotswand-in-vs.html
Het horloge bleek slimmer dan de vrouwquote:Op woensdag 16 april 2025 22:21 schreef pullup het volgende:
Lekker ommetje
https://www.nu.nl/315990/(...)-rotswand-in-vs.html
KITT, I need you.quote:Op woensdag 16 april 2025 22:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het horloge bleek slimmer dan de vrouw
Killerparkieten zijn baas.quote:
Morguhquote:
quote:
Morgenquote:
Nope. Het jaar er voor overigens ook niet.quote:Op donderdag 17 april 2025 06:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Morgen![]()
Dot was er druk mee, moet ook zeggen dat ik er niets van heb meegekregen dit jaar
Ik denk niet dat er ooit een favo van mij heeft gewonnenquote:Op donderdag 17 april 2025 07:47 schreef engine het volgende:
Ik heb weer het hele seizoen gevolgd en mijn favoriet heeft gewonnen
Ja, was 4 april afgelopenquote:
ZO ik heb wel even moeten wennen toen het gestopt was. Had ineens heel veel tijd over en dacht wat doe ik nu nog op FOK!quote:Op donderdag 17 april 2025 06:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Morgen![]()
Dot was er druk mee, moet ook zeggen dat ik er niets van heb meegekregen dit jaar
Ik heb zelden een favo.quote:Op donderdag 17 april 2025 10:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er ooit een favo van mij heeft gewonnen
Ik moet echt wel voor iemand kunnen cheeren en iemand kunnen haten in dat programmaquote:
quote:Op donderdag 17 april 2025 10:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er ooit een favo van mij heeft gewonnen
Echt fraaiquote:
Knap dat je het volhoud hoor, af en toe is het ongeveer niet te doen weet ikquote:Op donderdag 17 april 2025 10:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZO ik heb wel even moeten wennen toen het gestopt was. Had ineens heel veel tijd over en dacht wat doe ik nu nog op FOK!die ander subforums die ik mod zijn zo rustig
O echtquote:Op donderdag 17 april 2025 10:45 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik moet echt wel voor iemand kunnen cheeren en iemand kunnen haten in dat programma
Nee er zitten dagen tussen pppffffquote:Op donderdag 17 april 2025 11:03 schreef pullup het volgende:
[..]
Knap dat je het volhoud hoor, af en toe is het ongeveer niet te doen weet ik
Dat denk ik ook welquote:Op donderdag 17 april 2025 11:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee er zitten dagen tussen pppffff
Ik denk dat voor een kleuterklas staan makkelijker is.
Na BB ben ik altijd een paar dagen onwennig. Niet omdat BB afgelopen is, maar omdat ik in een keer bijna niets meer te doen heb op FOK!quote:
Mijn tv staat ineens niet meer standaard aanquote:Op donderdag 17 april 2025 11:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Na BB ben ik altijd een paar dagen onwennig. Niet omdat BB afgelopen is, maar omdat ik in een keer bijna niets meer te doen heb op FOK!is echt heel raar.
Doe ik soms nog. Weliswaar kleuters die al volwassen zouden moeten zijn, maar toch..quote:
Het befaamde gat waar je in valt.quote:Op donderdag 17 april 2025 11:32 schreef Dotteke het volgende:
Na BB ben ik altijd een paar dagen onwennig. Niet omdat BB afgelopen is, maar omdat ik in een keer bijna niets meer te doen heb op FOK!is echt heel raar.
O keek jij via je tv danquote:Op donderdag 17 april 2025 11:32 schreef engine het volgende:
[..]
Mijn tv staat ineens niet meer standaard aan
Ja dat is echt zo Heb met BB meer werk dan met de andere subforums waar ik mod ben samenquote:Op donderdag 17 april 2025 11:36 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Doe ik soms nog. Weliswaar kleuters die al volwassen zouden moeten zijn, maar toch..
[..]
Het befaamde gat waar je in valt.
Zag je in het oude UTO ook vaak. Mensen die het zo persoonlijk maakten.quote:Op donderdag 17 april 2025 11:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat is echt zo Heb met BB meer werk dan met de andere subforums waar ik mod ben samen
Ja en dat snap ik dus nooit. Het gaat om een wild vreemd persoon in een RLS/tv programmaquote:Op donderdag 17 april 2025 11:39 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Zag je in het oude UTO ook vaak. Mensen die het zo persoonlijk maakten.
Ja, kennelijk identificeren die users zich met die personen op de een of andere manier. Heb het ook nooit begrepen. Om te lezen wel weer vermakelijk. Als je geen mod bent tenminste.quote:Op donderdag 17 april 2025 11:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en dat snap ik dus nooit. Het gaat om een wild vreemd persoon in een RLS/tv programma
En dan voelen sommige zich persoonlijk aangevallen als er iets negatiefs over zo bewoner wordt gezegd
Jij was wel een goede geweest jaquote:Op donderdag 17 april 2025 11:52 schreef tong80 het volgende:
Ik heb vaak gesolliciteerd voor voetbalmod, ook op EK's en WK's. Idioot dat ik het nooit mocht worden.
Goeiemorgen.
Ik herinner me nog dat er complete faceboek groepjes waren opgestart om tegen elkaar te stokenquote:Op donderdag 17 april 2025 11:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en dat snap ik dus nooit. Het gaat om een wild vreemd persoon in een RLS/tv programma
En dan voelen sommige zich persoonlijk aangevallen als er iets negatiefs over zo bewoner wordt gezegd
Betere kandidaten vind je niet.quote:
Ja ik denk dat ze je daarom kandidaat hebben laten blijvenquote:
Ja lekker dan. Wat zei jij zoek het lekker uit.quote:Op donderdag 17 april 2025 12:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik herinner me nog dat er complete faceboek groepjes waren opgestart om tegen elkaar te stoken![]()
Vond ik eerst mooi dat het tenminste dan buiten de Cos gebeurde maar ze kwamen vervolgens alsnog weer klagen alsof ik ook dat wel even zou kunnen modden
Je hebt DTS toch nog ?quote:Op donderdag 17 april 2025 11:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mijn parkiet wil daar wel even gaan rellen.quote:Op donderdag 17 april 2025 10:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZO ik heb wel even moeten wennen toen het gestopt was. Had ineens heel veel tijd over en dacht wat doe ik nu nog op FOK!die ander subforums die ik mod zijn zo rustig
Het is niet zo dat ik mij verveel, heb buiten FOK! ook genoeg te doen.quote:
Doe je bestquote:Op donderdag 17 april 2025 13:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn parkiet wil daar wel even gaan rellen.
Ze bedoeld in Hobby's & Vrije Tijd. Maar dat mag ze van mij weer niet.quote:Op donderdag 17 april 2025 13:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Doe je besthet staat in het archief tot een volgende seizoen
Gaat ze tjoektjoek in een treintje rond daarquote:Op donderdag 17 april 2025 13:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ze bedoeld in Hobby's & Vrije Tijd. Maar dat mag ze van mij weer niet.
Ik wou net zeggen, pas je wel op met die kleine meid van jequote:Op donderdag 17 april 2025 13:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ze bedoeld in Hobby's & Vrije Tijd. Maar dat mag ze van mij weer niet.
Jij ook vrolijke paashaas enzo.quote:
Komt goedquote:Op donderdag 17 april 2025 14:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij ook vrolijke paashaas enzo.
Lekkerquote:
quote:Op donderdag 17 april 2025 17:22 schreef marcb1974 het volgende:
Iemand nog genante plannen voor de paasdagen?
Ga zondag even naar m'n broertje en zijn vrouw. Zijn net verhuisd dus daar even kijken. Verder hoef ik nergens heen. Beetje thuis hobbyenquote:Op donderdag 17 april 2025 18:10 schreef marcb1974 het volgende:
Ook al niet.
moet morgen alleen nog even langs de tandarts.
Domni komt hier zondagquote:Op donderdag 17 april 2025 17:22 schreef marcb1974 het volgende:
Iemand nog genante plannen voor de paasdagen?
Mijn parkiet is dit jaar aan de beurt om de eitjes te verstoppen.quote:
Met asperges doe ik datquote:
Een soort van Indonesisch festival, met diverse kraampjes met o.a. ingredienten voor de Indonesische keuken ook kan je er heerlijk eten en is er live muziek.quote:
Gewoon een dagje extra vrijquote:Op donderdag 17 april 2025 19:22 schreef RedShoe het volgende:
Oja, Pasen.
Ben er niet echt mee bezig.
Ik eet in ieder geval wel wat extra eieren hoorquote:
Lekker, ik heb ze vorige week op, smaakten weer primaquote:
Ik heb ook een wat uitgebreider paasontbijt, lekker met paasstolquote:Op donderdag 17 april 2025 19:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik eet in ieder geval wel wat extra eieren hoor
Klinkt goed. Ik ken het niet..quote:Op donderdag 17 april 2025 19:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een soort van Indonesisch festival, met diverse kraampjes met o.a. ingredienten voor de Indonesische keuken ook kan je er heerlijk eten en is er live muziek.
Dat zijn wij zondag ook van planquote:
Ik heb het net even gegoogeld. Wat ziet dat er leuk uit zeg!quote:Op donderdag 17 april 2025 19:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een soort van Indonesisch festival, met diverse kraampjes met o.a. ingredienten voor de Indonesische keuken ook kan je er heerlijk eten en is er live muziek.
Das wel gęnant denk je?quote:Op donderdag 17 april 2025 18:29 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Domni komt hier zondagEn de dag daarop gaan we naar zijn ouders
Alles aan mij is gęnantquote:
Ja ze worden nog wel goedkoper, nog even wachten. Die dingen van de boer zijn toch beter.quote:Op donderdag 17 april 2025 19:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat zijn wij zondag ook van plan![]()
De witte asperges zijn wel echt duur gewordenWe kopen ze nu bij de Aldi, want daar zijn ze het goedkoopst
quote:Op donderdag 17 april 2025 19:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
@:Pullup, ik volg al een maar maanden zon figuur die vanaf de oorsprong van de Thames naar de zee gaat zonder het water te verlaten.. hij begon kruipen en zwemmend.. en nu heeft hij een kajak. Lekeue trip, maar wat mij vooral opvalt zijn de roeiboten, de raceboaten en hoeveel mensen er daar trainen ( Ok, hij komt dan ook langs Oxford : ) Maar leuk !
Voor de liefhebber.Even gekeken naar het kaartje en opgeslagen. Die Thames is korter dan ik dacht 9( weet niet wat ik dacht want veel langer kan ie niet daarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.)
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
Het is inderdaad leuk, Indonesische kneuterigheid ookquote:Op donderdag 17 april 2025 19:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb het net even gegoogeld. Wat ziet dat er leuk uit zeg!Lijkt me heel gezellig
Tulbandquote:Op donderdag 17 april 2025 19:41 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb vandaag een tulband gebakken, alvast voor PasenMorgen ga ik er nog glazuur van tokkelroom op doen en versieren met wat eitjes/strooisel
Ja, echt een rib uit je lijf. Maar ik vind het zo bij Pasen horen.quote:Op donderdag 17 april 2025 19:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja ze worden nog wel goedkoper, nog even wachten. Die dingen van de boer zijn toch beter.
Maar je het gelijk moet niet te gek worden![]()
Ik had dat voig jaar toen ik een mooi maaltje kapucijners wilde maken, Niet te betalen gewoon Eurootje of 15 voor een 1 persoons portie
quote:Op donderdag 17 april 2025 19:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
@:Pullup, ik volg al een maar maanden zon figuur die vanaf de oorsprong van de Thames naar de zee gaat zonder het water te verlaten.. hij begon kruipen en zwemmend.. en nu heeft hij een kajak. Leuke trip, maar wat mij vooral opvalt zijn de roeiboten, de raceboaten en hoeveel mensen er daar trainen ( Ok, hij komt dan ook langs Oxford : ) Maar leuk !
Voor de liefhebber.Ah wat een leuk ideeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan zie je echt hoe zo'n rivier zich ontwikkelt
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Jazeker! Jullie krijgen een fotoquote:Op donderdag 17 april 2025 19:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
TulbandDat bakte mijn moeder ook altijd.
Doe je een foto als die versiert is?
Leukquote:
Krijg ik daar ook een vorkje bij?quote:
Dan zijn we een perfecte matchquote:
Vooruitquote:Op donderdag 17 april 2025 20:17 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Krijg ik daar ook een vorkje bij?
Dat sowiesoquote:
Deze is ook leuk om te kijken.quote:Op donderdag 17 april 2025 20:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah wat een leuk ideeDan zie je echt hoe zo'n rivier zich ontwikkelt
quote:
Welke rampenfilm zit je te bekijken?quote:Op donderdag 17 april 2025 21:54 schreef marcb1974 het volgende:
You know she's a little bit dangerous?
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 17 april 2025 21:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Welke rampenfilm zit je te bekijken?
Lekker spekkoek en 100 verschillende soorten sambal halen, zet in je agenda dan.quote:Op donderdag 17 april 2025 21:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]![]()
Dat is hier in september. Vorig jaar super lekker eten gehaald. Alleen woon ik dan weer aan de andere kant van de stad.. Weet niet of ik er dan aan denk of zin heb om er heen te gaan..
quote:
Had je me niet eerder kunnen waarschuwen?quote:Op donderdag 17 april 2025 21:54 schreef marcb1974 het volgende:
You know she's a little bit dangerous?
Babi pangangquote:Op donderdag 17 april 2025 22:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker spekkoek en 100 verschillende soorten sambal halen, zet in je agenda dan.
Te laatquote:Op donderdag 17 april 2025 22:14 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
[..]
Had je me niet eerder kunnen waarschuwen?
Ik zei vroeger altijd bami pangpangquote:
quote:
quote:Op donderdag 17 april 2025 22:14 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
[..]
Had je me niet eerder kunnen waarschuwen?
Raar en toch snap ik het wel een beetje.quote:Op vrijdag 18 april 2025 08:35 schreef RedShoe het volgende:
[ afbeelding ]
https://bsky.app/profile/(...)l/post/3ln2yl2553k2j
Insgelijksquote:Op vrijdag 18 april 2025 09:14 schreef Aoibhin het volgende:
Goedemorgen![]()
![]()
Ik wens jullie allemaal een heel goede vrijdag
Maar dan echt een heeeeeeeel klein beetje.quote:Op vrijdag 18 april 2025 09:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Raar en toch snap ik het wel een beetje.
Mjah, het is ook een makkelijke manier om fraude te plegen als daar geen goede controle op zit.quote:Op vrijdag 18 april 2025 10:36 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Maar dan echt een heeeeeeeel klein beetje.
Tsjaa.quote:Op vrijdag 18 april 2025 10:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mjah, het is ook een makkelijke manier om fraude te plegen als daar geen goede controle op zit.
Ze gaan weer niet in de kist kijken wie er in ligtquote:Op vrijdag 18 april 2025 10:52 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Tsjaa.
Maar als je toestemming geeft voor de crematie?
Dankjewelquote:
Kunstwerkjequote:
Mijn parkiet wil ook een stukje.quote:
Beetje. Ik ben niet Friestalig opgevoed.quote:
De ondertiteling is dus welkom.quote:Op vrijdag 18 april 2025 12:34 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Beetje. Ik ben niet Friestalig opgevoed.
Hier praat men trouwens ook minder Fries, dan in de rest van de provincie.
Absoluut nodig zelfsquote:
Voor degene die het absoluut niet verstaan zeker ja.quote:
Heel af en toequote:Op vrijdag 18 april 2025 13:21 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Huh? Was toch goed te verstaan.
ZIet er goed uitquote:
Er zal vast van alles op zijn en dan weten ze niet wat ze dan wel kunnen kopenquote:Op vrijdag 18 april 2025 14:43 schreef marcb1974 het volgende:
Waarom zijn er redelijk wat mensen in de supermarkt of op de markt half in paniek? Is boodschappen doen voor feestdagen echt zo eng?
Als het zo simpel was.quote:Op vrijdag 18 april 2025 14:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Er zal vast van alles op zijn en dan weten ze niet wat ze dan wel kunnen kopen
Hamsteruh...quote:Op vrijdag 18 april 2025 14:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als het zo simpel was.
Zag net mensen elkaar duwen voor de verpakte broodjes. Er lagen er nog maar een paar honderd
Ik kan het goed verstaan. Maar ik spreek zelf geen Fries.quote:
Nou zegquote:Op vrijdag 18 april 2025 14:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als het zo simpel was.
Zag net mensen elkaar duwen voor de verpakte broodjes. Er lagen er nog maar een paar honderd
Je kan het wel een beetje lezen toch?quote:Op vrijdag 18 april 2025 15:17 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik kan het goed verstaan. Maar ik spreek zelf geen Fries.
Ik wil het wel ooit een keer oppakken.
Ze maakt fouten in het Fries.quote:
https://afuk.frl/nl/leare(...)n-foar-folwoeksenen/quote:Op vrijdag 18 april 2025 15:17 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik kan het goed verstaan. Maar ik spreek zelf geen Fries.
Ik wil het wel ooit een keer oppakken.
Ik kan het wel lezen ja.quote:Op vrijdag 18 april 2025 16:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Je kan het wel een beetje lezen toch?
Oant moarn!quote:Op vrijdag 18 april 2025 17:36 schreef Deisyy het volgende:
Bûter, brea en griene tsiis, wa’t dat net sizze kin is gjin oprjochte Fries.
Is een Fries gezegde wat mijn Friese neefjes mij leerde, verder gaat mijn Fries niet.
Oh ja, Fryslan boppe! ook nog.
En dezequote:Op vrijdag 18 april 2025 17:44 schreef Domnivoor het volgende:
'Klunen' en 'skûtsje' zijn bij velen ook wel bekend.
Gaan we schelden?quote:
Die van mij gaat niet openquote:
Moose is best lekkerquote:Op vrijdag 18 april 2025 18:00 schreef Lovely het volgende:
Hebben jullie mee gekregen over de Elanden in Zweden?
Er is een livestream die je kan volgen van de Elandenquote:Op vrijdag 18 april 2025 18:01 schreef drakin het volgende:
[..]
Moose is best lekker![]()
Maar verder niks meegekregen?
Is een nieuwe serie toch?quote:Op vrijdag 18 april 2025 18:00 schreef Lovely het volgende:
https://www.svtplay.se/vi(...)=visa&position=64695quote:
Wel over gehoord ja maar nog niet gekeken. Jij wel?quote:Op vrijdag 18 april 2025 18:00 schreef Lovely het volgende:
Ik ben het net aan het kijken, zag er wel een verstopt in de bossenquote:Op vrijdag 18 april 2025 18:04 schreef engine het volgende:
[..]
Wel over gehoord ja maar nog niet gekeken. Jij wel?
Daarom is die sport ook niks voor mijquote:
Ik zag nog net iets uit beeld verdwijnen maar of dat een eland was?quote:Op vrijdag 18 april 2025 18:04 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik ben het net aan het kijken, zag er wel een verstopt in de bossen
Je ziet idd wel 1 of 2.. nuquote:Op vrijdag 18 april 2025 18:05 schreef engine het volgende:
[..]
Ik zag nog net iets uit beeld verdwijnen maar of dat een eland was?
zwemmende elandenquote:Op vrijdag 18 april 2025 18:03 schreef Lovely het volgende:
[..]
https://www.svtplay.se/vi(...)=visa&position=64695
Meerder webcammen denk ik
https://www.rtl.nl/nieuws(...)e-elanden-livestream
Mooi om te zien, zoiets zie je natuurlijk niet elke dagquote:
Even naar Zweden rijdenquote:Op vrijdag 18 april 2025 18:08 schreef Lovely het volgende:
[..]
Mooi om te zien, zoiets zie je natuurlijk niet elke dag
quote:
Ook nog, dus eigenlijk ken ik best veel Friesquote:Op vrijdag 18 april 2025 17:44 schreef Domnivoor het volgende:
'Klunen' en 'skûtsje' zijn bij velen ook wel bekend.
Het is ook snel einde verhaal danquote:Op vrijdag 18 april 2025 18:05 schreef drakin het volgende:
[..]
Daarom is die sport ook niks voor mij
Hangt volledig af vanaf welke hoogte je begint.quote:
Wat is hoog?quote:Op vrijdag 18 april 2025 18:15 schreef drakin het volgende:
[..]
Hangt volledig af vanaf welke hoogte je begint.
Hmm lekkerquote:
Een stoeprandquote:
Dat klinkt als een lekkere maaltjdquote:Op vrijdag 18 april 2025 18:29 schreef Aoibhin het volgende:
Hier wordt het een bliss bowl met couscous, kerriebloemkool, komkommer, champignons en hummus
Ja, deze heb ik vaker gegeten. Een lekker combi van verschillende dingenquote:
Ook al een lekkere maaltijdquote:Op vrijdag 18 april 2025 18:34 schreef drakin het volgende:
kipburgerbroodje zelf gemaakt met zoete aardappel en kwamkwammersalade
Ik wilde vanavond nog proberen zelf huttenkase te maken, maar dat lukt niet meer voor ik weg moetquote:Op vrijdag 18 april 2025 18:37 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ook al een lekkere maaltijd
Ik had een simpele avg
Dan morgen maken? Is het zoveel werk om het te maken?quote:Op vrijdag 18 april 2025 18:40 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik wilde vanavond nog proberen zelf huttenkase te maken, maar dat lukt niet meer voor ik weg moet
Ik had een recept, eigenlijk is het kaas maken maar dan niet samenpersen tot een kaas. Zo simpel!quote:Op vrijdag 18 april 2025 18:41 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dan morgen maken? Is het zoveel werk om het te maken?
Ah zo.. Lekker op een zondag bijv..quote:Op vrijdag 18 april 2025 18:43 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik had een recept, eigenlijk is het kaas maken maar dan niet samenpersen tot een kaas. Zo simpel!
En ik wil de wei gebruiken voor pompoensoep, dus ik moet ook tijd hebben voor pompoensoep
Dat ken ik dan weer niet.quote:Op vrijdag 18 april 2025 18:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit ken ik niet, ik ken wel Killepitch
Als je dit kan zeggen:quote:Op vrijdag 18 april 2025 18:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ook nog, dus eigenlijk ken ik best veel Fries
… ben je aardig ingeburgerdquote:Bûter, brea en griene tsiis, wa’t dat net sizze kin is gjin oprjochte Fries.
Ik kan t niet uitspreken maar begrijp wel wat er staatquote:Op vrijdag 18 april 2025 18:47 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Als je dit kan zeggen:
[..]
… ben je aardig ingeburgerd
Ik ken het probleemquote:Op vrijdag 18 april 2025 18:41 schreef drakin het volgende:
O en ik heb een zak paaseitjes![]()
Eigenlijk moet ik ze bewaren voor bezoek zondag, maar of ik dat red????
Leuk idee! Laat weten hoe het is gewordenquote:Op vrijdag 18 april 2025 18:43 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik had een recept, eigenlijk is het kaas maken maar dan niet samenpersen tot een kaas. Zo simpel!
En ik wil de wei gebruiken voor pompoensoep, dus ik moet ook tijd hebben voor pompoensoep
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |