En dezequote:Op vrijdag 18 april 2025 17:44 schreef Domnivoor het volgende:
'Klunen' en 'skūtsje' zijn bij velen ook wel bekend.
Gaan we schelden?quote:
Donderdeldoekjequote:
Die van mij gaat niet openquote:
Moose is best lekkerquote:Op vrijdag 18 april 2025 18:00 schreef Lovely het volgende:
Hebben jullie mee gekregen over de Elanden in Zweden?
Er is een livestream die je kan volgen van de Elandenquote:Op vrijdag 18 april 2025 18:01 schreef drakin het volgende:
[..]
Moose is best lekker![]()
Maar verder niks meegekregen?
Is een nieuwe serie toch?quote:Op vrijdag 18 april 2025 18:00 schreef Lovely het volgende:
https://www.svtplay.se/vi(...)=visa&position=64695quote:
Wel over gehoord ja maar nog niet gekeken. Jij wel?quote:Op vrijdag 18 april 2025 18:00 schreef Lovely het volgende:
Ik ben het net aan het kijken, zag er wel een verstopt in de bossenquote:Op vrijdag 18 april 2025 18:04 schreef engine het volgende:
[..]
Wel over gehoord ja maar nog niet gekeken. Jij wel?
Daarom is die sport ook niks voor mijquote:
Ik zag nog net iets uit beeld verdwijnen maar of dat een eland was?quote:Op vrijdag 18 april 2025 18:04 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik ben het net aan het kijken, zag er wel een verstopt in de bossen
Je ziet idd wel 1 of 2.. nuquote:Op vrijdag 18 april 2025 18:05 schreef engine het volgende:
[..]
Ik zag nog net iets uit beeld verdwijnen maar of dat een eland was?
zwemmende elandenquote:Op vrijdag 18 april 2025 18:03 schreef Lovely het volgende:
[..]
https://www.svtplay.se/vi(...)=visa&position=64695
Meerder webcammen denk ik
https://www.rtl.nl/nieuws(...)e-elanden-livestream
Mooi om te zien, zoiets zie je natuurlijk niet elke dagquote:
Even naar Zweden rijdenquote:Op vrijdag 18 april 2025 18:08 schreef Lovely het volgende:
[..]
Mooi om te zien, zoiets zie je natuurlijk niet elke dag
quote:
Ook nog, dus eigenlijk ken ik best veel Friesquote:Op vrijdag 18 april 2025 17:44 schreef Domnivoor het volgende:
'Klunen' en 'skūtsje' zijn bij velen ook wel bekend.
Een weekend tripjequote:
Het is ook snel einde verhaal danquote:Op vrijdag 18 april 2025 18:05 schreef drakin het volgende:
[..]
Daarom is die sport ook niks voor mij
Tweede keer deze week?quote:
Hangt volledig af vanaf welke hoogte je begint.quote:
Restant van gisterquote:
Wat is hoog?quote:Op vrijdag 18 april 2025 18:15 schreef drakin het volgende:
[..]
Hangt volledig af vanaf welke hoogte je begint.
Ah lekker hoorquote:
Hmm lekkerquote:
Een stoeprandquote:
Dat klinkt als een lekkere maaltjdquote:Op vrijdag 18 april 2025 18:29 schreef Aoibhin het volgende:
Hier wordt het een bliss bowl met couscous, kerriebloemkool, komkommer, champignons en hummus
Ja, deze heb ik vaker gegeten. Een lekker combi van verschillende dingenquote:
Ook al een lekkere maaltijdquote:Op vrijdag 18 april 2025 18:34 schreef drakin het volgende:
kipburgerbroodje zelf gemaakt met zoete aardappel en kwamkwammersalade
Ik wilde vanavond nog proberen zelf huttenkase te maken, maar dat lukt niet meer voor ik weg moetquote:Op vrijdag 18 april 2025 18:37 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ook al een lekkere maaltijd
Ik had een simpele avg
Dan morgen maken? Is het zoveel werk om het te maken?quote:Op vrijdag 18 april 2025 18:40 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik wilde vanavond nog proberen zelf huttenkase te maken, maar dat lukt niet meer voor ik weg moet
Ik had een recept, eigenlijk is het kaas maken maar dan niet samenpersen tot een kaas. Zo simpel!quote:Op vrijdag 18 april 2025 18:41 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dan morgen maken? Is het zoveel werk om het te maken?
Ah zo.. Lekker op een zondag bijv..quote:Op vrijdag 18 april 2025 18:43 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik had een recept, eigenlijk is het kaas maken maar dan niet samenpersen tot een kaas. Zo simpel!
En ik wil de wei gebruiken voor pompoensoep, dus ik moet ook tijd hebben voor pompoensoep
Dat ken ik dan weer niet.quote:Op vrijdag 18 april 2025 18:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit ken ik niet, ik ken wel Killepitch
Als je dit kan zeggen:quote:Op vrijdag 18 april 2025 18:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ook nog, dus eigenlijk ken ik best veel Fries
… ben je aardig ingeburgerdquote:Būter, brea en griene tsiis, wa’t dat net sizze kin is gjin oprjochte Fries.
Ik kan t niet uitspreken maar begrijp wel wat er staatquote:Op vrijdag 18 april 2025 18:47 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Als je dit kan zeggen:
[..]
… ben je aardig ingeburgerd
Ik ken het probleemquote:Op vrijdag 18 april 2025 18:41 schreef drakin het volgende:
O en ik heb een zak paaseitjes![]()
Eigenlijk moet ik ze bewaren voor bezoek zondag, maar of ik dat red????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |