quote:
quote:Op donderdag 17 april 2025 22:14 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
[..]
Had je me niet eerder kunnen waarschuwen?
Raar en toch snap ik het wel een beetje.quote:Op vrijdag 18 april 2025 08:35 schreef RedShoe het volgende:
[ afbeelding ]
https://bsky.app/profile/(...)l/post/3ln2yl2553k2j
Insgelijksquote:Op vrijdag 18 april 2025 09:14 schreef Aoibhin het volgende:
Goedemorgen![]()
![]()
Ik wens jullie allemaal een heel goede vrijdag
Maar dan echt een heeeeeeeel klein beetje.quote:Op vrijdag 18 april 2025 09:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Raar en toch snap ik het wel een beetje.
Mjah, het is ook een makkelijke manier om fraude te plegen als daar geen goede controle op zit.quote:Op vrijdag 18 april 2025 10:36 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Maar dan echt een heeeeeeeel klein beetje.
Tsjaa.quote:Op vrijdag 18 april 2025 10:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mjah, het is ook een makkelijke manier om fraude te plegen als daar geen goede controle op zit.
Ze gaan weer niet in de kist kijken wie er in ligtquote:Op vrijdag 18 april 2025 10:52 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Tsjaa.
Maar als je toestemming geeft voor de crematie?
Dankjewelquote:
Kunstwerkjequote:
Mijn parkiet wil ook een stukje.quote:
Beetje. Ik ben niet Friestalig opgevoed.quote:
De ondertiteling is dus welkom.quote:Op vrijdag 18 april 2025 12:34 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Beetje. Ik ben niet Friestalig opgevoed.
Hier praat men trouwens ook minder Fries, dan in de rest van de provincie.
Absoluut nodig zelfsquote:
Voor degene die het absoluut niet verstaan zeker ja.quote:
Heel af en toequote:Op vrijdag 18 april 2025 13:21 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Huh? Was toch goed te verstaan.
ZIet er goed uitquote:
Er zal vast van alles op zijn en dan weten ze niet wat ze dan wel kunnen kopenquote:Op vrijdag 18 april 2025 14:43 schreef marcb1974 het volgende:
Waarom zijn er redelijk wat mensen in de supermarkt of op de markt half in paniek? Is boodschappen doen voor feestdagen echt zo eng?
Als het zo simpel was.quote:Op vrijdag 18 april 2025 14:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Er zal vast van alles op zijn en dan weten ze niet wat ze dan wel kunnen kopen
Hamsteruh...quote:Op vrijdag 18 april 2025 14:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als het zo simpel was.
Zag net mensen elkaar duwen voor de verpakte broodjes. Er lagen er nog maar een paar honderd
Ik kan het goed verstaan. Maar ik spreek zelf geen Fries.quote:
Nou zegquote:Op vrijdag 18 april 2025 14:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als het zo simpel was.
Zag net mensen elkaar duwen voor de verpakte broodjes. Er lagen er nog maar een paar honderd
Je kan het wel een beetje lezen toch?quote:Op vrijdag 18 april 2025 15:17 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik kan het goed verstaan. Maar ik spreek zelf geen Fries.
Ik wil het wel ooit een keer oppakken.
Ze maakt fouten in het Fries.quote:
https://afuk.frl/nl/leare(...)n-foar-folwoeksenen/quote:Op vrijdag 18 april 2025 15:17 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik kan het goed verstaan. Maar ik spreek zelf geen Fries.
Ik wil het wel ooit een keer oppakken.
Ik kan het wel lezen ja.quote:Op vrijdag 18 april 2025 16:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Je kan het wel een beetje lezen toch?
Oant moarn!quote:Op vrijdag 18 april 2025 17:36 schreef Deisyy het volgende:
Būter, brea en griene tsiis, wa’t dat net sizze kin is gjin oprjochte Fries.
Is een Fries gezegde wat mijn Friese neefjes mij leerde, verder gaat mijn Fries niet.
Oh ja, Fryslan boppe! ook nog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |