Als je de beste maar overhoud.quote:Op woensdag 16 april 2025 21:09 schreef pullup het volgende:
[..]
Hm ja ik denk niet dat ik heel veel pupillen overhoud als ik de ideeën van marc en jou ga inzetten
Tss..quote:Op woensdag 16 april 2025 21:09 schreef pullup het volgende:
[..]
Hm ja ik denk niet dat ik heel veel pupillen overhoud als ik de ideeën van marc en jou ga inzetten
Je moet het gooien op innovatieve trainingsmethoden die ervoor gaan zorgen dat ze het meeste uit zichzelf gaan halenquote:Op woensdag 16 april 2025 21:09 schreef pullup het volgende:
[..]
Anna?quote:Op woensdag 16 april 2025 21:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Tss..We mikken natuurlijk alleen op Russische boten..
Anna... Gaat gewoon zinkenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
quote:Op woensdag 16 april 2025 21:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Anna... Gaat gewoon zinken
Maria echter... Die houden we boven water
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
quote:Op woensdag 16 april 2025 21:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]Wha! Was die vòòr de NL versie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik snap alles, begrijp er niets van.
Wat dacht je waar de NL versie dan vandaan kwam ?quote:Op woensdag 16 april 2025 21:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wha! Was die vòòr de NL versie?
Natuurlijkquote:Op woensdag 16 april 2025 21:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wha! Was die vòòr de NL versie?
quote:Op woensdag 16 april 2025 21:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat dacht je waar de NL versie dan vandaan kwam ?
Heel soms ja, maar durf geen nummer te noemenquote:Op woensdag 16 april 2025 21:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Heel soms verzinnen we weleens iets zelf toch?
Das iets te kort door de bocht.. Doe Maar bijvoorbeeldquote:Op woensdag 16 april 2025 21:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Heel soms ja, maar durf geen nummer te noemen
Dat jodelen zullen ze vast zelf verzonnen hebbenquote:Op woensdag 16 april 2025 21:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Of deze![]()
Bekijk deze YouTube-video
quote:Op woensdag 16 april 2025 21:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat jodelen zullen ze vast zelf verzonnen hebben
Hij werd in zijn enkel gebeten door een badeend.quote:Op woensdag 16 april 2025 21:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat jodelen zullen ze vast zelf verzonnen hebben
Altijd weer die bateentenquote:Op woensdag 16 april 2025 21:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hij werd in zijn enkel gebeten door een badeend.
Jodelen zal hij.quote:
Opvliegen kan hij.quote:
Ik zag vandaag een vergelijkbaar iets in de Pyreneeënquote:Op woensdag 16 april 2025 22:21 schreef pullup het volgende:
Lekker ommetje
https://www.nu.nl/315990/(...)-rotswand-in-vs.html
Het horloge bleek slimmer dan de vrouwquote:Op woensdag 16 april 2025 22:21 schreef pullup het volgende:
Lekker ommetje
https://www.nu.nl/315990/(...)-rotswand-in-vs.html
KITT, I need you.quote:Op woensdag 16 april 2025 22:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het horloge bleek slimmer dan de vrouw
Killerparkieten zijn baas.quote:
Morguhquote:
quote:
Morgenquote:
Nope. Het jaar er voor overigens ook niet.quote:Op donderdag 17 april 2025 06:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Morgen![]()
Dot was er druk mee, moet ook zeggen dat ik er niets van heb meegekregen dit jaar
Ik denk niet dat er ooit een favo van mij heeft gewonnenquote:Op donderdag 17 april 2025 07:47 schreef engine het volgende:
Ik heb weer het hele seizoen gevolgd en mijn favoriet heeft gewonnen
Ja, was 4 april afgelopenquote:
ZO ik heb wel even moeten wennen toen het gestopt was. Had ineens heel veel tijd over en dacht wat doe ik nu nog op FOK!quote:Op donderdag 17 april 2025 06:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Morgen![]()
Dot was er druk mee, moet ook zeggen dat ik er niets van heb meegekregen dit jaar
Ik heb zelden een favo.quote:Op donderdag 17 april 2025 10:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er ooit een favo van mij heeft gewonnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |