quote:Op donderdag 17 april 2025 10:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er ooit een favo van mij heeft gewonnen
Echt fraaiquote:
Knap dat je het volhoud hoor, af en toe is het ongeveer niet te doen weet ikquote:Op donderdag 17 april 2025 10:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZO ik heb wel even moeten wennen toen het gestopt was. Had ineens heel veel tijd over en dacht wat doe ik nu nog op FOK!die ander subforums die ik mod zijn zo rustig
O echtquote:Op donderdag 17 april 2025 10:45 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik moet echt wel voor iemand kunnen cheeren en iemand kunnen haten in dat programma
Nee er zitten dagen tussen pppffffquote:Op donderdag 17 april 2025 11:03 schreef pullup het volgende:
[..]
Knap dat je het volhoud hoor, af en toe is het ongeveer niet te doen weet ik
Dat denk ik ook welquote:Op donderdag 17 april 2025 11:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee er zitten dagen tussen pppffff
Ik denk dat voor een kleuterklas staan makkelijker is.
Na BB ben ik altijd een paar dagen onwennig. Niet omdat BB afgelopen is, maar omdat ik in een keer bijna niets meer te doen heb op FOK!quote:
Mijn tv staat ineens niet meer standaard aanquote:Op donderdag 17 april 2025 11:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Na BB ben ik altijd een paar dagen onwennig. Niet omdat BB afgelopen is, maar omdat ik in een keer bijna niets meer te doen heb op FOK!is echt heel raar.
Doe ik soms nog. Weliswaar kleuters die al volwassen zouden moeten zijn, maar toch..quote:
Het befaamde gat waar je in valt.quote:Op donderdag 17 april 2025 11:32 schreef Dotteke het volgende:
Na BB ben ik altijd een paar dagen onwennig. Niet omdat BB afgelopen is, maar omdat ik in een keer bijna niets meer te doen heb op FOK!is echt heel raar.
O keek jij via je tv danquote:Op donderdag 17 april 2025 11:32 schreef engine het volgende:
[..]
Mijn tv staat ineens niet meer standaard aan
Ja dat is echt zo Heb met BB meer werk dan met de andere subforums waar ik mod ben samenquote:Op donderdag 17 april 2025 11:36 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Doe ik soms nog. Weliswaar kleuters die al volwassen zouden moeten zijn, maar toch..
[..]
Het befaamde gat waar je in valt.
Zag je in het oude UTO ook vaak. Mensen die het zo persoonlijk maakten.quote:Op donderdag 17 april 2025 11:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat is echt zo Heb met BB meer werk dan met de andere subforums waar ik mod ben samen
Ja en dat snap ik dus nooit. Het gaat om een wild vreemd persoon in een RLS/tv programmaquote:Op donderdag 17 april 2025 11:39 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Zag je in het oude UTO ook vaak. Mensen die het zo persoonlijk maakten.
Ja, kennelijk identificeren die users zich met die personen op de een of andere manier. Heb het ook nooit begrepen. Om te lezen wel weer vermakelijk. Als je geen mod bent tenminste.quote:Op donderdag 17 april 2025 11:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en dat snap ik dus nooit. Het gaat om een wild vreemd persoon in een RLS/tv programma
En dan voelen sommige zich persoonlijk aangevallen als er iets negatiefs over zo bewoner wordt gezegd
Jij was wel een goede geweest jaquote:Op donderdag 17 april 2025 11:52 schreef tong80 het volgende:
Ik heb vaak gesolliciteerd voor voetbalmod, ook op EK's en WK's. Idioot dat ik het nooit mocht worden.
Goeiemorgen.
Ik herinner me nog dat er complete faceboek groepjes waren opgestart om tegen elkaar te stokenquote:Op donderdag 17 april 2025 11:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en dat snap ik dus nooit. Het gaat om een wild vreemd persoon in een RLS/tv programma
En dan voelen sommige zich persoonlijk aangevallen als er iets negatiefs over zo bewoner wordt gezegd
Betere kandidaten vind je niet.quote:
Ja ik denk dat ze je daarom kandidaat hebben laten blijvenquote:
Ja lekker dan. Wat zei jij zoek het lekker uit.quote:Op donderdag 17 april 2025 12:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik herinner me nog dat er complete faceboek groepjes waren opgestart om tegen elkaar te stoken![]()
Vond ik eerst mooi dat het tenminste dan buiten de Cos gebeurde maar ze kwamen vervolgens alsnog weer klagen alsof ik ook dat wel even zou kunnen modden
Je hebt DTS toch nog ?quote:Op donderdag 17 april 2025 11:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mijn parkiet wil daar wel even gaan rellen.quote:Op donderdag 17 april 2025 10:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZO ik heb wel even moeten wennen toen het gestopt was. Had ineens heel veel tijd over en dacht wat doe ik nu nog op FOK!die ander subforums die ik mod zijn zo rustig
Het is niet zo dat ik mij verveel, heb buiten FOK! ook genoeg te doen.quote:
Doe je bestquote:Op donderdag 17 april 2025 13:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn parkiet wil daar wel even gaan rellen.
Ze bedoeld in Hobby's & Vrije Tijd. Maar dat mag ze van mij weer niet.quote:Op donderdag 17 april 2025 13:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Doe je besthet staat in het archief tot een volgende seizoen
Gaat ze tjoektjoek in een treintje rond daarquote:Op donderdag 17 april 2025 13:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ze bedoeld in Hobby's & Vrije Tijd. Maar dat mag ze van mij weer niet.
Ik wou net zeggen, pas je wel op met die kleine meid van jequote:Op donderdag 17 april 2025 13:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ze bedoeld in Hobby's & Vrije Tijd. Maar dat mag ze van mij weer niet.
Jij ook vrolijke paashaas enzo.quote:
Komt goedquote:Op donderdag 17 april 2025 14:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij ook vrolijke paashaas enzo.
Lekkerquote:
quote:Op donderdag 17 april 2025 17:22 schreef marcb1974 het volgende:
Iemand nog genante plannen voor de paasdagen?
Ga zondag even naar m'n broertje en zijn vrouw. Zijn net verhuisd dus daar even kijken. Verder hoef ik nergens heen. Beetje thuis hobbyenquote:Op donderdag 17 april 2025 18:10 schreef marcb1974 het volgende:
Ook al niet.
moet morgen alleen nog even langs de tandarts.
Domni komt hier zondagquote:Op donderdag 17 april 2025 17:22 schreef marcb1974 het volgende:
Iemand nog genante plannen voor de paasdagen?
Mijn parkiet is dit jaar aan de beurt om de eitjes te verstoppen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |