Mijn parkiet is dit jaar aan de beurt om de eitjes te verstoppen.quote:
Wat is dat?quote:
Met asperges doe ik datquote:
Een soort van Indonesisch festival, met diverse kraampjes met o.a. ingredienten voor de Indonesische keuken ook kan je er heerlijk eten en is er live muziek.quote:
Gewoon een dagje extra vrijquote:Op donderdag 17 april 2025 19:22 schreef RedShoe het volgende:
Oja, Pasen.
Ben er niet echt mee bezig.
Ik eet in ieder geval wel wat extra eieren hoorquote:
Lekker, ik heb ze vorige week op, smaakten weer primaquote:
Ik heb ook een wat uitgebreider paasontbijt, lekker met paasstolquote:Op donderdag 17 april 2025 19:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik eet in ieder geval wel wat extra eieren hoor
Klinkt goed. Ik ken het niet..quote:Op donderdag 17 april 2025 19:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een soort van Indonesisch festival, met diverse kraampjes met o.a. ingredienten voor de Indonesische keuken ook kan je er heerlijk eten en is er live muziek.
Dat is altijd welkomquote:
Dat zijn wij zondag ook van planquote:
Ik heb het net even gegoogeld. Wat ziet dat er leuk uit zeg!quote:Op donderdag 17 april 2025 19:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een soort van Indonesisch festival, met diverse kraampjes met o.a. ingredienten voor de Indonesische keuken ook kan je er heerlijk eten en is er live muziek.
Das wel gênant denk je?quote:Op donderdag 17 april 2025 18:29 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Domni komt hier zondagEn de dag daarop gaan we naar zijn ouders
Alles aan mij is gênantquote:
Ja ze worden nog wel goedkoper, nog even wachten. Die dingen van de boer zijn toch beter.quote:Op donderdag 17 april 2025 19:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat zijn wij zondag ook van plan![]()
De witte asperges zijn wel echt duur gewordenWe kopen ze nu bij de Aldi, want daar zijn ze het goedkoopst
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
quote:Op donderdag 17 april 2025 19:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
@:Pullup, ik volg al een maar maanden zon figuur die vanaf de oorsprong van de Thames naar de zee gaat zonder het water te verlaten.. hij begon kruipen en zwemmend.. en nu heeft hij een kajak. Lekeue trip, maar wat mij vooral opvalt zijn de roeiboten, de raceboaten en hoeveel mensen er daar trainen ( Ok, hij komt dan ook langs Oxford : ) Maar leuk !
Voor de liefhebber.Even gekeken naar het kaartje en opgeslagen. Die Thames is korter dan ik dacht 9( weet niet wat ik dacht want veel langer kan ie niet daarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.)
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
Het is inderdaad leuk, Indonesische kneuterigheid ookquote:Op donderdag 17 april 2025 19:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb het net even gegoogeld. Wat ziet dat er leuk uit zeg!Lijkt me heel gezellig
Tulbandquote:Op donderdag 17 april 2025 19:41 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb vandaag een tulband gebakken, alvast voor PasenMorgen ga ik er nog glazuur van tokkelroom op doen en versieren met wat eitjes/strooisel
Ja, echt een rib uit je lijf. Maar ik vind het zo bij Pasen horen.quote:Op donderdag 17 april 2025 19:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja ze worden nog wel goedkoper, nog even wachten. Die dingen van de boer zijn toch beter.
Maar je het gelijk moet niet te gek worden![]()
Ik had dat voig jaar toen ik een mooi maaltje kapucijners wilde maken, Niet te betalen gewoon Eurootje of 15 voor een 1 persoons portie
quote:Op donderdag 17 april 2025 19:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
@:Pullup, ik volg al een maar maanden zon figuur die vanaf de oorsprong van de Thames naar de zee gaat zonder het water te verlaten.. hij begon kruipen en zwemmend.. en nu heeft hij een kajak. Leuke trip, maar wat mij vooral opvalt zijn de roeiboten, de raceboaten en hoeveel mensen er daar trainen ( Ok, hij komt dan ook langs Oxford : ) Maar leuk !
Voor de liefhebber.Ah wat een leuk ideeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan zie je echt hoe zo'n rivier zich ontwikkelt
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |