SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Heerlijk. Dubbel plezier van.quote:Op dinsdag 15 april 2025 19:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dat wordt feest morgen op de troon![]()
Morgen weer solliciteren?quote:Op dinsdag 15 april 2025 19:58 schreef maily het volgende:
Het was een mooie dag vandaag.
Onverwacht vrij![]()
![]()
Lekkerquote:Op dinsdag 15 april 2025 19:58 schreef maily het volgende:
Het was een mooie dag vandaag.
Onverwacht vrij![]()
![]()
Ja bolk gvdIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
En bedankt. Nou heb ik die reclame in m'n kopquote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Graag gedaanquote:Op dinsdag 15 april 2025 20:08 schreef DJMO het volgende:
[..]
En bedankt. Nou heb ik die reclame in m'n kop![]()
![]()
Ja hoor. Morgen drie dagen naar Valkenburg, dus heb iets om naar uit te kijkenquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Oh genietenquote:Op dinsdag 15 april 2025 20:09 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja hoor. Morgen drie dagen naar Valkenburg, dus heb iets om naar uit te kijken![]()
![]()
Good for youquote:Op dinsdag 15 april 2025 20:09 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja hoor. Morgen drie dagen naar Valkenburg, dus heb iets om naar uit te kijken![]()
![]()
![]()
BlokOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
quote:
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Hey Justinquote:
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat hoop ik welquote:ik logeer in hetzelfde hotel wat ik heb geboekt voor op doorreis voor onze vakantie in Luxemburg in juni, dus je kunt het zien als proefslapen
bevalt het me niet dan annuleer ik de volgende boeking en zoek wat anders
Ik heb er één en ik ben er trots op
Waarom zo boos, heb je je dag niet?quote:Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Mooeeeeeequote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik wel hoorquote:Op dinsdag 15 april 2025 20:12 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Waarom zo boos, heb je je dag niet?
Ik refereerde naar een ander topic van dts.
En dat ging daarna over zeemeeuwengedrag![]()
![]()
Ah slim gedaanquote:Op dinsdag 15 april 2025 20:11 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dat hoop ik welik logeer in hetzelfde hotel wat ik heb geboekt voor op doorreis voor onze vakantie in Luxemburg in juni, dus je kunt het zien als proefslapen
bevalt het me niet dan annuleer ik de volgende boeking en zoek wat anders
![]()
![]()
Ooooooohquote:Op dinsdag 15 april 2025 20:12 schreef maily het volgende:
[..]
Ik wel hoor
Ik refereerde naar een ander topic van dts.
En dat ging daarna over zeemeeuwengedrag
Well, life can be a riot
U can do itquote:Op dinsdag 15 april 2025 20:15 schreef maily het volgende:
[..]
I wish I could sing tralala
Like Paolo Conte can![]()
![]()
Ja er begint een lampje te brandenquote:
Well, life can be a riot
You did the mathquote:Op dinsdag 15 april 2025 20:16 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja er begint een lampje te branden![]()
![]()
quote:Op dinsdag 15 april 2025 20:16 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja er begint een lampje te branden![]()
![]()
Ik heb een achterlijk groot ei op een nog heb ik kcal over
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
#viesdikquote:Op dinsdag 15 april 2025 20:17 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik heb een achterlijk groot ei op een nog heb ik kcal over![]()
Zo werkenquote:Op dinsdag 15 april 2025 20:14 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja ik ook wel. Lekker op tijd het bedje inOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Met wie in de hoofdrollen?quote:Op dinsdag 15 april 2025 20:17 schreef StevenHyde het volgende:
Over kwartiertje weer een soort irl bassie en adriaan hier![]()
Was een hol ei zeker?quote:Op dinsdag 15 april 2025 20:17 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik heb een achterlijk groot ei op een nog heb ik kcal over![]()
![]()
Nood breekt wet. Rob moet morgen voor training drie dagen weg, en ik ben te bang om zeg maar onbeheerd te slapen 's nachts. Bang dat ik in m'n slaap kom te overlijden en dan dagenlang dood in huis lig ofzo. Is een gevolg van de spoedoperatie die ik eind 2023 heb ondergaan.quote:
Ik heb het daar met kapoentje ook nog over gehad en hij vroeg toen aan mij of m'n angst wel reëel was. Ik had daar geen goed antwoord op, want in feite is vrijwel elke angst irrationeel. Toch voelde ik toen achteraf gezien al dat hij er volledig klaar mee was.Ik heb er één en ik ben er trots op
Nice.quote:Op dinsdag 15 april 2025 20:17 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik heb een achterlijk groot ei op een nog heb ik kcal over
Ik had vandaag een "ik ben gewicht kwijt, dus fuck mijn eetpatroon vandaag maar gewoon even" dagWell, life can be a riot
O boy. Dat je dat interessant vind.quote:Op dinsdag 15 april 2025 20:19 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Aniko
Lekker boeven zoeken bij opsporing verzocht![]()
Dus. Weer eens wachten tot je naar bed mag en dan hopen dat het weekend snel daar is.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Ik heb 10 dagen viesdik gegeten en ben geen gram aangekomenquote:Op dinsdag 15 april 2025 20:20 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nice.
Ik had vandaag een "ik ben gewicht kwijt, dus fuck mijn eetpatroon vandaag maar gewoon even" dag
*Lust geen koffie*![]()
Ik doe met je meequote:Op dinsdag 15 april 2025 20:21 schreef ieniminimuis het volgende:
Dus. Weer eens wachten tot je naar bed mag en dan hopen dat het weekend snel daar is.![]()
Vind je het gek met je 447.000 stappenquote:Op dinsdag 15 april 2025 20:21 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik heb 10 dagen viesdik gegeten en ben geen gram aangekomen![]()
![]()
quote:Op dinsdag 15 april 2025 20:21 schreef ieniminimuis het volgende:
Dus. Weer eens wachten tot je naar bed mag en dan hopen dat het weekend snel daar is.![]()
![]()
![]()
In Japan ben ik in twee weken tijd wel aangekomen en dat waren ook een hoop stapjesquote:Op dinsdag 15 april 2025 20:22 schreef JustinK het volgende:
[..]
Vind je het gek met je 447.000 stappenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Zij stapt, jij bolkt.quote:Op dinsdag 15 april 2025 20:22 schreef JustinK het volgende:
[..]
Vind je het gek met je 447.000 stappen![]()
Ja in Japan kom je sneller aanquote:Op dinsdag 15 april 2025 20:23 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
In Japan ben ik in twee weken tijd wel aangekomen en dat waren ook een hoop stapjes![]()
quote:Op dinsdag 15 april 2025 20:21 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik heb 10 dagen viesdik gegeten en ben geen gram aangekomenNice!
Had het tegenovergestelde, vorige week helemaal netjes gedaan, elke dag stappendoel gehaald. Stap ik op de weegschaal +4 Kilo. 2 Dagen later was ik 't kwijt, dus misschien toch iets gegeten/gedronken waar ik vocht door vasthield, maar gek was't wel
Well, life can be a riot
Komt doordat de treinen daar op tijd rijden.quote:Well, life can be a riot
Komt door de stand van de maanquote:Op dinsdag 15 april 2025 20:24 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Terwijl het eten daar gezonder aanvoelde![]()
Ja beetje zout en wat meer koolhydraten en bamquote:Op dinsdag 15 april 2025 20:24 schreef Grotetijd het volgende:
[..]Nice!
Had het tegenovergestelde, vorige week helemaal netjes gedaan, elke dag stappendoel gehaald. Stap ik op de weegschaal +4 Kilo. 2 Dagen later was ik 't kwijt, dus misschien toch iets gegeten/gedronken waar ik vocht door vasthield, maar gek was't welHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ongeveer 1/3e had vertraging van 5 minuten of meerquote:Op dinsdag 15 april 2025 20:24 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Komt doordat de treinen daar op tijd rijden.Volle maan is beterquote:
*Lust geen koffie*![]()
Precies. Dus dat maar weer aan 't terug schalen.quote:Op dinsdag 15 april 2025 20:25 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ja beetje zout en wat meer koolhydraten en bamWell, life can be a riot
Ik bedenk mij net dat ik al 2 dagen mijn pakketje moet ophalenTrotste mama van Ambar
Ik let nu vooral op de proteïne en misschien dat ik dan eind van het jaar ga aankomen terwijl de buikomvang afneemtquote:Op dinsdag 15 april 2025 20:26 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Precies. Dus dat maar weer aan 't terug schalen.
*Lust geen koffie*![]()
Boeken?quote:Op dinsdag 15 april 2025 20:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik bedenk mij net dat ik al 2 dagen mijn pakketje moet ophalen![]()
hopelijk geen etenquote:Op dinsdag 15 april 2025 20:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik bedenk mij net dat ik al 2 dagen mijn pakketje moet ophalen![]()
Ligt dat in het aard van het eten?quote:Op dinsdag 15 april 2025 20:30 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Kan werken als het lang houdbaar is![]()
Omdat je iedere dag 50 km hebt gewandeldquote:Op dinsdag 15 april 2025 20:21 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik heb 10 dagen viesdik gegeten en ben geen gram aangekomen![]()
zo weinig?quote:Op dinsdag 15 april 2025 20:22 schreef JustinK het volgende:
[..]
Vind je het gek met je 447.000 stappen![]()
Dat is andere proteïnequote:Op dinsdag 15 april 2025 20:28 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik let nu vooral op de proteïne en misschien dat ik dan eind van het jaar ga aankomen terwijl de buikomvang afneemt![]()
![]()
Nietes.quote:Op dinsdag 15 april 2025 20:33 schreef devzero het volgende:
[..]
Omdat je iedere dag 50 km hebt gewandeld
Laatste het 50 km wandelen was vorig jaar eind meiHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Kan je net zo goed niet gaan lopenquote:Op dinsdag 15 april 2025 20:35 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja. Voor 10 dagen zou dat helemaal weinig zijn![]()
Ik doe het je niet na hoor.quote:Op dinsdag 15 april 2025 20:35 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Nietes.
Laatste het 50 km wandelen was vorig jaar eind mei![]()
Schoenen die daadwerkelijk op mijn verlanglijstje stonden en dan nieuw op Vinted kunnen scorenquote:Trotste mama van Ambar
Oh nice!quote:Op dinsdag 15 april 2025 20:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Schoenen die daadwerkelijk op mijn verlanglijstje stonden en dan nieuw op Vinted kunnen scoren![]()
Nu wel officieel ingeburgerd in de wijk door met joggingbroek naar buiten te gaanTrotste mama van Ambar
Slippers erbij ook?quote:Op dinsdag 15 april 2025 20:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Nu wel officieel ingeburgerd in de wijk door met joggingbroek naar buiten te gaan![]()
Dat nog net niet. Ik twijfelde wel tussen slippers, regenlaarzen of toch mijn instappers. Het waren de instappers gewordenquote:Trotste mama van Ambar
Je moet het ook opbouwenquote:Op dinsdag 15 april 2025 20:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat nog net niet. Ik twijfelde wel tussen slippers, regenlaarzen of toch mijn instappers. Het waren de instappers geworden![]()
Bolkquote:Op dinsdag 15 april 2025 20:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja goed hè?
Ik wist niets anders trouwens![]()
![]()
Ditquote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Datquote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
AllesI'm surrounded by morons!
Ow ik dacht je wilt weten of ze op grote voet leeftquote:Op dinsdag 15 april 2025 20:49 schreef JustinK het volgende:
[..]
Cupmaat bedoel ik he, niet schoenmaat
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dat antwoord weet ik alquote:Op dinsdag 15 april 2025 20:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ow ik dacht je wilt weten of ze op grote voet leeft![]()
![]()
@gebrokenglasquote:Op dinsdag 15 april 2025 20:51 schreef StevenHyde het volgende:
Is er een schriftje met iedere schoenmaat?![]()
Niet de mijnequote:Op dinsdag 15 april 2025 20:51 schreef StevenHyde het volgende:
Is er een schriftje met iedere schoenmaat?
Nee joh. Voor mijn familie heb ik zelfs nog grote voetenquote:Trotste mama van Ambar
Die van de mannen is eigenlijk interessanterquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Mwahhhquote:Op dinsdag 15 april 2025 20:52 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Die van de mannen is eigenlijk interessanterThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Maar gekocht voor 45 euro nieuw prijs 175 euro.
Kwamen compleet nieuw in de doos.Trotste mama van Ambar
Ohja muizen familie natuurlijkquote:Op dinsdag 15 april 2025 20:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee joh. Voor mijn familie heb ik zelfs nog grote voeten![]()
Is Gg ook de man die met sinterklaas de schoenen van fokkers vult? Dan weet hij hoeveel erin pastquote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Dat verwacht ik welquote:Op dinsdag 15 april 2025 20:53 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Is Gg ook de man die met sinterklaas de schoenen van fokkers vult? Dan weet hij hoeveel erin past![]()
![]()
* gebrokenglas bladert in zijn schriftje naar de S van schoenmaatquote:Op dinsdag 15 april 2025 20:52 schreef JustinK het volgende:
Op dinsdag 15 april 2025 20:51 schreef StevenHyde het volgende:How can I make this topic about me?![]()
Dat denk ik niet.quote:Op dinsdag 15 april 2025 20:53 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Is Gg ook de man die met sinterklaas de schoenen van fokkers vult? Dan weet hij hoeveel erin past
Geen desinformatie hèquote:
Nog geen 1 keer een cadeautje van GG gehadThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op dinsdag 15 april 2025 20:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Geen desinformatie hè
Nog geen 1 keer een cadeautje van GG gehad![]()
![]()
quote:Op dinsdag 15 april 2025 20:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas bladert in zijn schriftje naar de S van schoenmaatmooie vent
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Dan probeer je gewoontegetrouw 's ochtends nietsvermoedend je schoenen aan te doen, wil dat ineens niet, en blijkt dat er een enorme chocoladereep in zit.How can I make this topic about me?![]()
Wil best elke dag mijn teen stoten aan een reep chocolade. Als ik t op mag eten ernaquote:Op dinsdag 15 april 2025 20:56 schreef gebrokenglas het volgende:
Dan probeer je gewoontegetrouw 's ochtends nietsvermoedend je schoenen aan te doen, wil dat ineens niet, en blijkt dat er een enorme chocoladereep in zit.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Klopt, maar van een ander schatje dan gggquote:Op dinsdag 15 april 2025 20:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jij hebt wel eens een cadeautje gehad![]()
![]()
Ik heb maat 46They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Vast een lieverdquote:Op dinsdag 15 april 2025 20:57 schreef JustinK het volgende:
[..]
Klopt, maar van een ander schatje dan ggg![]()
Neequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee Mickey!quote:Op dinsdag 15 april 2025 21:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Dr.Mikey: maat 46Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ja, ik had het fout. Inmiddels snel aangepast. Nu heb ik wel een lelijke doorhaling in mijn schriftje, maar goed dat is niet anders.quote:How can I make this topic about me?![]()
quote:Op dinsdag 15 april 2025 21:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, ik had het fout. Inmiddels snel aangepast. Nu heb ik wel een lelijke doorhaling in mijn schriftje, maar goed dat is niet anders.![]()
![]()
Tippex maar volgende keer 😏quote:Op dinsdag 15 april 2025 21:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, ik had het fout. Inmiddels snel aangepast. Nu heb ik wel een lelijke doorhaling in mijn schriftje, maar goed dat is niet anders.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
quote:Op dinsdag 15 april 2025 20:21 schreef ieniminimuis het volgende:
Dus. Weer eens wachten tot je naar bed mag en dan hopen dat het weekend snel daar is.
Trust nobody![]()
zo ken ik er nog éénquote:Op dinsdag 15 april 2025 20:55 schreef StevenHyde het volgende:
Heb echt helemaal niks met voeten.
Ja heb wel bij dat ik ze heb.
@loveyoulongtime![]()
![]()
quote:Op dinsdag 15 april 2025 21:08 schreef maily het volgende:
[..]
zo ken ik er nog één
@:loveyoulongtime![]()
![]()
bambook een optie?quote:Op dinsdag 15 april 2025 21:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, ik had het fout. Inmiddels snel aangepast. Nu heb ik wel een lelijke doorhaling in mijn schriftje, maar goed dat is niet anders.![]()
Ja, toch waar weer overwegen om over te gaan naar Excel....quote:How can I make this topic about me?![]()
Ook handig voor notitiesquote:Op dinsdag 15 april 2025 21:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, toch waar weer overwegen om over te gaan naar Excel....![]()
![]()
Dan is er de kans dat de aantekeningen op den duur vervagen.quote:
Had ik laatst trouwens met een kassabon van een tankstation met daarop een code voor extra punten. Na een week was de print van de kassabon zo slecht geworden dat niets meer te lezen was.How can I make this topic about me?![]()
jemig, harde schijf dan maar een optie?quote:Op dinsdag 15 april 2025 21:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dan is er de kans dat de aantekeningen op den duur vervagen.
Had ik laatst trouwens met een kassabon van een tankstation met daarop een code voor extra punten. Na een week was de print van de kassabon zo slecht geworden dat niets meer te lezen was.![]()
Als ik iets niet meer kan lezen in mijn schriftje vraag ik het gewoon nog een keer.
How can I make this topic about me?![]()
Dan heb je een leesbril nodig bedoel je.quote:Op dinsdag 15 april 2025 21:14 schreef gebrokenglas het volgende:
Als ik iets niet meer kan lezen in mijn schriftje vraag ik het gewoon nog een keer.Ik heb er één en ik ben er trots op
Ik heb pennen met zogenaamde archiefinkt. Dat vervaagt bijna nietTrotste mama van Ambar
Ik had pennen uit Japan maar die schrijf ik binnen twee maanden leegHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
En een appel?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Morgen naar Valkenburg voor drie dagen. Ik kan bijna niet wachtenIk heb er één en ik ben er trots op
nog één nachtje slapenquote:Op dinsdag 15 april 2025 21:26 schreef DJMO het volgende:
Morgen naar Valkenburg voor drie dagen. Ik kan bijna niet wachten![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 15-04-2025 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 3015 / +118 / +106 / 6324 / 7058
2. Dr.Mikey / 636 / +0 / +11 / 419 / 608
3. Moeraskat / 616 / +46 / +41 / 1677 / 1982
4. KillemWieft / 450 / +36 / +33 / 285 / 435
5. Bally-b / 438 / +0 / +98 / 154 / 226
6. gebrokenglas / 340 / +5 / +15 / 1201 / 1471
7. hemarookworst / 329 / +10 / +33 / 684 / 875
8. _UserName_ / 322 / +0 / +0 / 314 / 442
9. HappyCharly / 290 / +52 / +24 / 955 / 1139
10. Lovely / 290 / +39 / +3 / 1698 / 2000
11. loveislikeakiss / 279 / +38 / +66 / 1298 / 1532
12. devzero / 255 / +1 / +0 / 235 / 311
13. Fogel / 224 / +21 / +12 / 592 / 770
14. Pinnenmutske / 224 / +5 / +6 / 212 / 293
15. StevenHyde / 214 / +23 / +5 / 1035 / 1269
16. mario390 / 200 / +0 / +54 / 18 / 54
17. Soury / 198 / +32 / +0 / 157 / 231
18. loveyoulongtime / 173 / +0 / +0 / 572 / 689
19. greysbones / 154 / +10 / +5 / 1106 / 1197
20. aeque / 148 / +24 / +0 / 486 / 583SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
quote:Op dinsdag 15 april 2025 21:30 schreef Monitor het volgende:
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 15-04-2025 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 3015 / +118 / +106 / 6324 / 7058
2. Dr.Mikey / 636 / +0 / +11 / 419 / 608
3. Moeraskat / 616 / +46 / +41 / 1677 / 1982
4. KillemWieft / 450 / +36 / +33 / 285 / 435
5. Bally-b / 438 / +0 / +98 / 154 / 226
6. gebrokenglas / 340 / +5 / +15 / 1201 / 1471
7. hemarookworst / 329 / +10 / +33 / 684 / 875
8. _UserName_ / 322 / +0 / +0 / 314 / 442
9. HappyCharly / 290 / +52 / +24 / 955 / 1139
10. Lovely / 290 / +39 / +3 / 1698 / 2000
11. loveislikeakiss / 279 / +38 / +66 / 1298 / 1532
12. devzero / 255 / +1 / +0 / 235 / 311
13. Fogel / 224 / +21 / +12 / 592 / 770
14. Pinnenmutske / 224 / +5 / +6 / 212 / 293
15. StevenHyde / 214 / +23 / +5 / 1035 / 1269
16. mario390 / 200 / +0 / +54 / 18 / 54
17. Soury / 198 / +32 / +0 / 157 / 231
18. loveyoulongtime / 173 / +0 / +0 / 572 / 689
19. greysbones / 154 / +10 / +5 / 1106 / 1197
20. aeque / 148 / +24 / +0 / 486 / 583#64SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Ow jussie
Als jij er bent is het altijd zo knussieThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ander soort feestquote:Op dinsdag 15 april 2025 21:40 schreef gebrokenglas het volgende:
Dus wij zijn geen feest, begrijp ik.![]()
![]()
Maar ja
GG is altijd enthousiaster tegen Kibi
Dus jaThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
het valt jou ook al opquote:Op dinsdag 15 april 2025 21:43 schreef greysbones het volgende:
Maar ja
Dus ja![]()
![]()
Opvallend hequote:Op dinsdag 15 april 2025 21:43 schreef greysbones het volgende:
Maar ja
Dus ja![]()
![]()
quote:Op dinsdag 15 april 2025 21:43 schreef greysbones het volgende:
Maar ja
Dus jaMag ik meedoen?quote:![]()
Ik ben ook enthousiast over jullie!!How can I make this topic about me?![]()
Even over nadenken hoorquote:Op dinsdag 15 april 2025 21:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
[..]
Mag ik meedoen?![]()
Ik ben ook enthousiast over jullie!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op dinsdag 15 april 2025 21:43 schreef greysbones het volgende:
Maar ja
Dus jaquote:kom net weer iets moois tegenquote:![]()
![]()
quote:Op dinsdag 15 april 2025 21:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Even over nadenken hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
How can I make this topic about me?![]()
quote:Op dinsdag 15 april 2025 21:49 schreef maily het volgende:
[..]
[..]
[..]
kom net weer iets moois tegen
[ afbeelding ]![]()
![]()
Probeer het ff een tijdje rustig aan te doen qua eten en snaaienSame shit, different day
SC hopper present![]()
quote:Op dinsdag 15 april 2025 21:50 schreef Koen66 het volgende:
Probeer het ff een tijdje rustig aan te doen qua eten en snaaien![]()
Jamaar
Tis bijna Pasen
tss beetje mij dissen als ik er niet ben hequote:Op dinsdag 15 april 2025 21:49 schreef maily het volgende:
[..]
[..]
[..]
kom net weer iets moois tegen
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
het is maar GG die gedist wordt zie ik nu
Smile, it's free therapy.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: