Het ging om het idee van de ruimte-indeling. Natuurlijk kloppen de afmetingen niet, t is geen architectquote:Op woensdag 15 juli 2026 22:12 schreef Doedezemaar het volgende:
Euhm, chatgpt heeft het niet helemaal begrepen, die maakt er een huis van dat een meter breder is dan de 8.10. 2.8 plus 2.1 plus 4 en ook nog muurtjes van minstens 7 cm, dan kom ik op ruim 9 meter. Naast dat dat toilet echt veel te klein is en de deuropeningen ook
Nee, maar het huis een meter breder cq smaller zorgt er nou juist voor dat het wel of niet pastquote:Op woensdag 15 juli 2026 22:44 schreef Troel het volgende:
[..]
Het ging om het idee van de ruimte-indeling. Natuurlijk kloppen de afmetingen niet, t is geen architect
Balen (?)quote:
Ja behoorlijk. Vooral omdat je niet te horen krijgt waarom, dus je zit in een soort gedachten loop met 'wat had ik anders kunnen doen-opties'quote:
Succes met nieuwe kansen. Overigens, is er niet een "soort van biedboek" dat je kan inzien zodat je weet wat het winnende bod is geweest?quote:Op donderdag 30 juli 2026 10:45 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja behoorlijk. Vooral omdat je niet te horen krijgt waarom, dus je zit in een soort gedachten loop met 'wat had ik anders kunnen doen-opties'
Had je er een epistel bij met beweegredenen voor een bod en koop?quote:Op donderdag 30 juli 2026 10:45 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja behoorlijk. Vooral omdat je niet te horen krijgt waarom, dus je zit in een soort gedachten loop met 'wat had ik anders kunnen doen-opties'
Dat kun je pas zien na het passeren van de woning, indicatie was begin okt van de makelaar.quote:Op donderdag 30 juli 2026 11:53 schreef blomke het volgende:
[..]
Succes met nieuwe kansen. Overigens, is er niet een "soort van biedboek" dat je kan inzien zodat je weet wat het winnende bod is geweest?
Ja ik heb een motivatiebrief ingeleverdquote:Op donderdag 30 juli 2026 12:03 schreef AnneX het volgende:
[..]
Had je er een epistel bij met beweegredenen voor een bod en koop?
Vorig jaar kregen wij een korte en langere berichten van de 5 bieders.
De ‘mooiste’ was (mondeling), dat haar ouders op het kerkhof ernaast liggen.
Uiteindelijk bemachtigde zij een ander huis een 50 meter verderop.
Succes met de volgende!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |