Yup, maar dat is geen verrassing.quote:Op donderdag 17 april 2025 21:02 schreef kipknots het volgende:
[..]
Als overheid mensen laten verdwijnen in kampen vind he dus OK. Goes on the weten.
Hahahahahahaahahahaquote:Op donderdag 17 april 2025 18:46 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Tja de Democraten hebben de verkieizing verloren met hun Gaza standpunt. Als ze iets meer aan een rode lijn voor Israel hadden vastgehouden hadden we nu niet met Trump hoeven zitten.
Je snapt het niet, politiek gezien is dit totaal geen issue. Dat democraten hier een issue van proberen te maken gaat helemaal niets opleveren. Het interesseert de gemiddelde kiezer echt niet dat een illegaal op een mogelijk onwettige manier het land is uitgezet.quote:Op donderdag 17 april 2025 21:02 schreef kipknots het volgende:
[..]
Als overheid mensen laten verdwijnen in kampen vind he dus OK. Goes on the weten.
Dit gaat allang niet meer over een illegaal, of over democraat of republikeins stemmen. Dit gaat over een regering die het justitiële systeem aan het slopen is. Een president die aangegeven heeft ook graag Amerikanen naar dezelfde gevangenis te kunnen sturen. Die aangegeven heeft dat El Salvador nog 5 van dit soort gevangenissen moet bouwen.quote:Op donderdag 17 april 2025 21:26 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Je snapt het niet, politiek gezien is dit totaal geen issue. Dat democraten hier een issue van proberen te maken gaat helemaal niets opleveren. Het interesseert de gemiddelde kiezer echt niet dat een illegaal op een mogelijk onwettige manier het land is uitgezet.
Men is allang blij dat er überhaupt iets gebeurt en dat figuren zoals Kilmar García het land worden uitgeflikkerd.
Dit is het directe gevolg van het negeren of bagatelliseren van de illegale immigratie die volgens de usual suspects hier totaal geen issue was. Uiteindelijk komt er iemand aanwaaien die met de botte bijl hakt en men juicht het grotendeels toe.
Ik kan nog een ander voorbeeld geven omtrent een moord dat hier door sommigen gezien word als een heldendaad.
De moord op de CEO van united healthcare die op een koelbloedige manier doodgeschoten werd door Luigi Mangione.
Omdat een hoop mensen behoorlijk gefrustreerd waren over het beleid omtrent de gezondheidszorg in de VS is er in hun ogen eindelijk iemand die met de botte bijl hakt en een statement maakt.
Deze aanpak en het statement dat hij maakt word helaas toegejuicht door een flinke portie van de bevolking en zelfs journalisten zoals Taylor Lorenz krijgen een nat broekje van deze man die in haar ogen zijn hart op de juiste plaats heeft.
Politiek gaat niet om procedures en regeltjes, mensen stemmen voornamelijk op basis van sentimenten.
Als democraten niet gezien willen worden als de partij die in de bres springen voor illegalen dan is het zaak om niet opzichtig in de bres te springen voor illegalen, vooral niet als ze gelinkt worden aan MS-13 die zich qua wreedheid kunnen meten met IS.
Dat vind jij.quote:Op donderdag 17 april 2025 21:26 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Je snapt het niet, politiek gezien is dit totaal geen issue.
Het is nogal issue dat de Amerikaanse regering 'per ongeluk' iemand kan ontvoeren naar een zwaarbewaakte gevangenis in El Salvador, en dat eerst erkent, maar vervolgens elke court order om hem terug te halen negeert, terwijl Garcia steeds meer wordt gedemoniseerd.quote:Dat democraten hier een issue van proberen te maken gaat helemaal niets opleveren.
Garcia was niet illegaal in de VS.quote:Het interesseert de gemiddelde kiezer echt niet dat een illegaal op een mogelijk onwettige manier het land is uitgezet.
Men is allang blij dat er überhaupt iets gebeurt en dat figuren zoals Kilmar García het land worden uitgeflikkerd.
Die ondertussen er niet in slaagt om het aantal deportaties van Biden en Obama te evenaren.quote:Dit is het directe gevolg van het negeren of bagatelliseren van de illegale immigratie die volgens de usual suspects hier totaal geen issue was. Uiteindelijk komt er iemand aanwaaien die met de botte bijl hakt en men juicht het grotendeels toe.
Laat eens zien wie dat hier als heldendaad ziet.quote:Ik kan nog een ander voorbeeld geven omtrent een moord dat hier door sommigen gezien word als een heldendaad.
De moord op de CEO van united healthcare die op een koelbloedige manier doodgeschoten werd door Luigi Mangione.
Iedereen kan slopen he.quote:Omdat een hoop mensen behoorlijk gefrustreerd waren over het beleid omtrent de gezondheidszorg in de VS is er in hun ogen eindelijk iemand die met de botte bijl hakt en een statement maakt.
Dat helaas is een typfout neem ik aan?quote:Deze aanpak en het statement dat hij maakt word helaas toegejuicht door een flinke portie van de bevolking en zelfs journalisten zoals Taylor Lorenz krijgen een nat broekje van deze man die in haar ogen zijn hart op de juiste plaats heeft.
Ja, door migranten te ontmenselijken probeert Trump zijn desastreuze beleid goed te praten.quote:Politiek gaat niet om procedures en regeltjes, mensen stemmen voornamelijk op basis van sentimenten.
Als democraten niet gezien willen worden als de partij die in de bres springen voor illegalen dan is het zaak om niet opzichtig in de bres te springen voor illegalen, vooral niet als ze gelinkt worden aan MS-13 die zich qua wreedheid kunnen meten met IS.
Ik bewonder je naïviteit.quote:Op donderdag 17 april 2025 22:27 schreef phpmystyle het volgende:
Meloni doet goed werk
Zulke vrouwen zouden wij meer moeten hebben in de politiek. Go girl go!
https://www.telegraaf.nl/(...)ijk-komt-er-een-deal
Ghehe...dream onquote:Op donderdag 17 april 2025 22:27 schreef phpmystyle het volgende:
Meloni doet goed werk
Dan zullen de democraten met het morele gelijk aan hun kant na de midterms kiezen voor impeachment.quote:Op donderdag 17 april 2025 21:52 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Dit gaat allang niet meer over een illegaal, of over democraat of republikeins stemmen. Dit gaat over een regering die het justitiële systeem aan het slopen is. Een president die aangegeven heeft ook graag Amerikanen naar dezelfde gevangenis te kunnen sturen. Die aangegeven heeft dat El Salvador nog 5 van dit soort gevangenissen moet bouwen.
Een president die openlijk de beurzen manipuleert zodat hij en zijn vrienden er zelf rijker van kunnen worden, en ga zo maar door.
Iedereen die niet inziet hoe fout het is wat er nu in de VS speelt heeft zijn kop in het zand, democraat of republikein.
Die is verstandig bezig, ik snap ook niet waarom Schoof niet hetzelfde doet. Nou ja, ik snap het wel maar het is bijzonder onverstandig.quote:Op donderdag 17 april 2025 22:27 schreef phpmystyle het volgende:
Meloni doet goed werk
Wel lachen 'Tarifs are making us rich'.quote:Op donderdag 17 april 2025 22:34 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Ghehe...dream on
https://bsky.app/profile/atrupar.com/post/3lmzphuwtdc2c
Schoof ziet er niet uit met lang blond haar en een jurkje.quote:Op donderdag 17 april 2025 22:46 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Die is verstandig bezig, ik snap ook niet waarom Schoof niet hetzelfde doet. Nou ja, ik snap het wel maar het is bijzonder onverstandig.
quote:Op donderdag 17 april 2025 22:33 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dat vind jij.
Bovendien hoeft niet alles een politieke issue te zijn.
[..]
Het is nogal issue dat de Amerikaanse regering 'per ongeluk' iemand kan ontvoeren naar een zwaarbewaakte gevangenis in El Salvador, en dat eerst erkent, maar vervolgens elke court order om hem terug te halen negeert, terwijl Garcia steeds meer wordt gedemoniseerd.
[..]
Garcia was niet illegaal in de VS.
Verder gaat het niet om de kiezer.
Het gaat erom dat de Amerikaanse rechtstaat om zeep wordt geholpen en de president in navolging van het uitzetten van legale migranten zinspeelt op het opsluiten van Amerikaanse staatsburgers in buitenlandse concentratiekampen, zonder enige vorm van proces.
[..]
Die ondertussen er niet in slaagt om het aantal deportaties van Biden en Obama te evenaren.
Die dat beide gewoon op legale wijze deden.
[..]
Laat eens zien wie dat hier als heldendaad ziet.
[..]
Iedereen kan slopen he.
Maar hoe zit het met die miljoenen Amerikanen die dankzij die botte bijl geen gezondheidszorg meer kunnen betalen?
[..]
Dat helaas is een typfout neem ik aan?
Verder nemen de protesten tegen Trump almaar toe.
[..]
Ja, door migranten te ontmenselijken probeert Trump zijn desastreuze beleid goed te praten.
Maar Garcia is geen illegale migrant en in de 14 jaar dat hij in de VS woont en getrouwd is met een Amerikaanse, is er geen enkele sprake geweest van terreur of criminele activiteiten.
Waarom ga je zoiemand demoniseren door hem gelijk te stellen aan IS.
De Amerikaanse overheid notabene gaf in het begin toe dat hij onterecht is gedeporteerd.
En nu opeens is hij de tweelingbroer van Bin Laden....
Je, rare rolmodellen houden ze er op na, om over George Floyd nog maar te zwijgenquote:Op donderdag 17 april 2025 22:56 schreef Chivaz het volgende:
[..]
[ x ]
Fijne kerel hoor die García, lijkt mij echt een type die je als buurman wil hebben.
En ga aub nu niet dezelfde fout maken als sommigen hier in dit topic een aantal jaar geleden door in de bres te springen voor mensen die lid of mogelijk lid zijn van MS-13.
Dat zijn nauwelijks mensen te noemen en ze zijn qua wreedheid te vergelijken met IS.
Overigens is het geilen van Lorenz op Luigi Mangione geen typefout. Ik verbaasde mij er ook over dat ze dromerig over die moordenaar zat te praten.
[ x ]
Ja Meloni is echt extreem naief in deze. Ze denkt dat ze nog vriendjes kan zijn met een nationalist met tegenovergestelde belangen. Europa moet denk ik niet teveel onderhandelen met Amerika gewoon een deal voorleggen zoals wij het graag zien take it or leave it. Het voorbeeld van China volgen. Met deze Amerikaanse regering is onderhandelen volledig zinloos je kunt ze toch niet vertrouwen.quote:Op donderdag 17 april 2025 22:49 schreef Wantie het volgende:
[..]
Schoof ziet er niet uit met lang blond haar en een jurkje.
Dus met hem hoef je bij Trump niet aan te komen.
En Melanie mag even mooi zitten en pootjes geven, maar uiteindelijk zal het niets opleveren.
Ik bewonder je naïviteit in deze, maar meer is het ook niet.
Ook zo’n figuur, dat trucje gaat ieder geval geen 2e keer meer werken. De democraten geloven uiteraard dat het wel kan daarom is die Chris van Hollen naar El Salvador afgereisd om Kilmar García een hart onder de riem te steken.quote:Op donderdag 17 april 2025 22:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je, rare rolmodellen houden ze er op na, om over George Floyd nog maar te zwijgen.
Precies daarom is het dan ook belachelijk dat hij dat zegt zonder dat men daar eens een feitelijk verhaal van maakt.quote:Op donderdag 17 april 2025 22:47 schreef Wantie het volgende:
[..]
Wel lachen 'Tarifs are making us rich'.
Ongetwijfeld, maar wel over de rug van de Amerikaanse bevolking, die voor de heffingen opdraait.
Nou ja, als je ziet wat een totale gekte er is rond Karmelo Anthony verbaast mij helemaal niets meerquote:Op donderdag 17 april 2025 23:06 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ook zo’n figuur, dat trucje gaat ieder geval geen 2e keer meer werken. De democraten geloven uiteraard dat het wel kan daarom is die Chris van Hollen naar El Salvador afgereisd om Kilmar García een hart onder de riem te steken.
De verstandige democraten blijven gelukkig voor de partij wel weg van deze moordzaak. Bizar overigens dat er mensen zijn die nog geld doneren aan deze familie.quote:Op donderdag 17 april 2025 23:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, als je ziet wat een totale gekte er is rond Karmelo Anthony verbaast mij helemaal niets meer.
Wat Trump doet zal allemaal wel.
Het is gewoon typisch dat "die kant" zo vaak aan de kant staat van echt puur crimineel tuig en toch constant moreel uit de hoogte blijft doen.quote:Op donderdag 17 april 2025 23:13 schreef Chivaz het volgende:
[..]
De verstandige democraten blijven gelukkig voor de partij wel weg van deze moordzaak. Bizar overigens dat er mensen zijn die nog geld doneren aan deze familie.
quote:Op donderdag 17 april 2025 23:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, als je ziet wat een totale gekte er is rond Karmelo Anthony verbaast mij helemaal niets meer.
Wat Trump doet zal allemaal wel.
Heb je geen lijntje met Poetin om te vragen of hij het door je gewenste leiderschap wil geven?quote:Op donderdag 17 april 2025 23:06 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ook zo’n figuur, dat trucje gaat ieder geval geen 2e keer meer werken. De democraten geloven uiteraard dat het wel kan daarom is die Chris van Hollen naar El Salvador afgereisd om Kilmar García een hart onder de riem te steken.
Ik vind het jammer dat Trump op economisch vlak een gigantische fout maakt met die importheffingen.
Als hij daar wat voorzichtiger mee was omgesprongen dan hadden de democraten alleen die illegaal om over te zeuren.
Wat dat betreft heeft Trump geluk dat de democraten op alles duiken wat maar fout kan gaan in plaats van te focussen op de economie.
Dat is tot nu toe de enige zwakke plek bij Trump en juist het geen wat de partij de kop kan kosten.
Maar goed om dat te herkennen en de neuzen dezelfde kant op te krijgen heb je leiderschap nodig en dat hebben de democraten ook niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |