Trump vindt de belangen van zijn broodheer Poetin dus belangrijker:quote:Op maandag 14 april 2025 12:14 schreef Ulx het volgende:
[..]
Dat dus. En reken maar dat Raytheon -en in hun voetsporen andere grote spelers- gaan lobbyen. Weigert Trump is dat weer een nagel in de doodskist van die industrie. Iets dat Poetin uiteraard ook graag ziet gebeuren. Deal je daar maat even tussen vandaan.
Hij legt de schuld dus bij Zelensky en Biden.quote:Op maandag 14 april 2025 18:21 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Slim en goed.
Bekijk deze YouTube-video
Tijdens persmoment met Bukele spreekt hij meerdere malen over Oekraine. Als hem bijv. gevraagd wordt wat de mistake was gisteren tijdens de aanslag in Sumy, antwoord hij : De mistake was de oorlog te beginnen door biden en Zelensky en gaat daarna niet in op Sumy zelf verder.
Ergens verder noemt hij wel putin, in de context van " Putin is not an angel either, but the war shouldve never started" etc.quote:Op maandag 14 april 2025 18:22 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Hij legt de schuld dus bij Zelensky en Biden.
Zelensky begint wel een beetje over z'n houdbaarheidsdatum heen te gaan en over te komen als schooier. Hij krijgt niet veel meer voor elkaar. Wisseling van de wacht zou misschien wel goed zijn voor het vervolg van de oorlog.quote:Op maandag 14 april 2025 18:23 schreef skysherrif het volgende:
Hij lijkt erg boos wegens zelenskys optreden in 60minutes gisteren.
Yup. Hier zegt hij het.quote:Op maandag 14 april 2025 18:22 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Trump vindt de belangen van zijn broodheer Poetin dus belangrijker:
[ x ]
Nu gaan rommelen met leiders is onverstandig, kans op machtsvacuum of oppertunisten. Denk dat hij intern de boel wel onder de duim heeft.quote:Op maandag 14 april 2025 18:26 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Zelensky begint wel een beetje over z'n houdbaarheidsdatum heen te gaan en over te komen als schooier. Hij krijgt niet veel meer voor elkaar. Wisseling van de wacht zou misschien wel goed zijn voor het vervolg van de oorlog.
Dan beginnen we er mee Trump en Putin te wisselen.quote:Op maandag 14 april 2025 18:26 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Zelensky begint wel een beetje over z'n houdbaarheidsdatum heen te gaan en over te komen als schooier. Hij krijgt niet veel meer voor elkaar. Wisseling van de wacht zou misschien wel goed zijn voor het vervolg van de oorlog.
Hij geniet nog altijd volop ondersteuning van de Oekraïnse bevolking, dus dit lijkt me niet aan de orde.quote:Op maandag 14 april 2025 18:26 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Nu komt Zelensky met 15 miljard om wapens te kopen (voor luchtverdediging notabene) is het weer niet goed.quote:Op maandag 14 april 2025 18:27 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Yup. Hier zegt hij het.
Hoewel het natuurlijk klopt, een oorlog ingerommeld worden tegen een tegenstander die erom bekend staat meedogenloos te zijn is onverstandig. Toch is het na gisteren niet gepast om dat zo te zeggen.
Ik zag dat je het topic in BNW ook al gevonden had, daar is deze fantasierijke onzin beter op zijn plek. Kun je meteen gezellig verder dromen over masculiene Ruzzen.quote:Op maandag 14 april 2025 18:27 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Yup. Hier zegt hij het.
Hoewel het natuurlijk klopt, een oorlog ingerommeld worden tegen een tegenstander die erom bekend staat meedogenloos te zijn is onverstandig. Toch is het na gisteren niet gepast om dat zo te zeggen.
Hij zegt gewoon keihard dat Zelensky de oorlog is begonnen. Hij liegt nog harder dan jij.quote:Op maandag 14 april 2025 18:27 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Yup. Hier zegt hij het.
Hij zegt letterlijk dat hij wapens wil kopen van Amerika?quote:Op maandag 14 april 2025 18:26 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Totaal niet mee eens! En zover er idd niet veel meer voor elkaar wordt gekregen, hoeft dat hem absoluut niet aangerekend te worden imo.quote:Op maandag 14 april 2025 18:26 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Tussen dit topic en BNW zit geen verschil, alleen dat jullie de andere kant van de flank zijn.quote:Op maandag 14 april 2025 18:32 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik zag dat je het topic in BNW ook al gevonden had, daar is deze fantasierijke onzin beter op zijn plek. Kun je meteen gezellig verder dromen over masculiene Ruzzen.
100%, dat is typisch Trump.quote:Op maandag 14 april 2025 18:23 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Het was wel een stuk beter optreden van Zelenski, erg slim om het deze keer in het Oekraïns te doen in plaats van in het Engels.quote:Op maandag 14 april 2025 18:23 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ergens verder noemt hij wel putin, in de context van " Putin is not an angel either, but the war shouldve never started" etc.
Gast... Kom op johquote:Op maandag 14 april 2025 16:46 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Maar toch... Al kunnen we één persoon "redden" die niet in de val trapt.
Heldere taal van Trump. Ik denk dat we dan zelf Amerikaanse systemen moeten gaan vervangen zodra vervanging nodig is. De leverancier is te onbetrouwbaar en om nu jaren te gaan wachten en hopen dat het goed komt lijkt me niet al te slim.quote:Op maandag 14 april 2025 18:22 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Trump vindt de belangen van zijn broodheer Poetin dus belangrijker:
[ x ]
quote:Op maandag 14 april 2025 18:44 schreef phpmystyle het volgende:
Trump met microfoon in gezicht geraakt
Bekijk deze YouTube-video
Succes met je strijd..quote:Op maandag 14 april 2025 17:31 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Er is geen alternatief. Je kan desinformatie niet zo maar vrij spel geven.
Waarom? Trump is net als Biden of Obama slechts een passant.quote:Op maandag 14 april 2025 18:44 schreef Ulx het volgende:
[..]
Heldere taal van Trump. Ik denk dat we dan zelf Amerikaanse systemen moeten gaan vervangen zodra vervanging nodig is. De leverancier is te onbetrouwbaar en om nu jaren te gaan wachten en hopen dat het goed komt lijkt me niet al te slim.
Dat weet je dus niet.quote:Op maandag 14 april 2025 18:49 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Succes met je strijd..
Denk dat je je eigen invloed een beetje overschat. En de ratio van de lurkers (hoeveel zijn dat er? Enkele tientallen?) wat onderschat.
En als het niet Biden is dan is het wel Obama of de Clintons. Echt zielig gewoon.quote:Op maandag 14 april 2025 16:41 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat doorratelen over Biden ook echt. Zn volgelingen doen ook niks anders. Het is geneens een slechte film meer.
Veel meer lurkers dan posters in ieder geval. En die verhouding word steeds schever.quote:Op maandag 14 april 2025 18:49 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Succes met je strijd..
Denk dat je je eigen invloed een beetje overschat. En de ratio van de lurkers (hoeveel zijn dat er? Enkele tientallen?) wat onderschat.
Wat noem jij desinformatie?quote:Op maandag 14 april 2025 18:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat weet je dus niet.
Maar als deze discussie zo onbelangrijk is, waarom word er dan zo veel moeite in desinformatie gestoken.
Dat doet Trump "goed". Hij heeft een hun vs ons zaak van gemaakt.quote:Op maandag 14 april 2025 18:56 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
En als het niet Biden is dan is het wel Obama of de Clintons. Echt zielig gewoon.
Dit soort posts, waar je dan met deze voorbeelden komt, terwijl je ook talloze Russische had kunnen kiezen..quote:Op maandag 14 april 2025 18:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wat noem jij desinformatie?
Ik vind het bewust onderrapportage van de Oekraiense verliezen of opblazen NS2 een vorm van desinformatie. Daar moet meer aandacht voor komen.
Russen doen net zo hard/minster zo hard aan misinformatie voor eigen consumptie vermoedelijk.quote:Op maandag 14 april 2025 19:03 schreef havanagila het volgende:
[..]
Dit soort posts, waar je dan met deze voorbeelden komt, terwijl je ook talloze Russische had kunnen kiezen..
Mwah....hier hebben feiten nog wel waarde en zal je je stelling met bewijs moeten onderbouwen bij twijfel.quote:Op maandag 14 april 2025 18:35 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Tussen dit topic en BNW zit geen verschil, alleen dat jullie de andere kant van de flank zijn.
Nee, zeker niet, maar wellicht zou het wel beter zijn. Maar het is al wel langer dan twee jaar een patstelling en Rusland wint beetje bij beetje terrein. Wij bereiken niks, Trump bereikt niks, meer wapens gaan echt geen gamechanger zijn, Zelensky ook niet ondanks de binnenlandse steun, etc. Misschien dat echt een nieuwe leider er wat van kan maken in het voordeel voor Oekraïne.quote:Op maandag 14 april 2025 18:34 schreef Forbry het volgende:
[..]
Totaal niet mee eens! En zover er idd niet veel meer voor elkaar wordt gekregen, hoeft dat hem absoluut niet aangerekend te worden imo.
Het gaat niet zo lekker met Rusland, dus trump helpt poetin weer. Gebeurde ook met koersk.quote:
Ik zie liever dat ze een Taurus inzetten op 9 mei.quote:Op maandag 14 april 2025 19:02 schreef phpmystyle het volgende:
Oef. Mertz heeft dus geopperd om de Krim landbrug met Rusland te vernietigen.
https://www.telegraaf.nl/(...)nk-twee-keer-na-nazi
Nee, maar dit vind ik ook totaal niet onverwachts. Dit is precies wat ik zei. Trump ziet Zelensky als schooier.quote:
Zelensky is niet suïcidaal. Die gaat geen politieke zelfmoord plegen.quote:Op maandag 14 april 2025 19:55 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Ik zie liever dat ze een Taurus inzetten op 9 mei.
Ben benieuwd of ze de kans aangrijpen om Poetin uit te schakelen. Er waren geloof ik al eerder plannen maar die werden tegengehouden door Biden. Ik kan me voorstellen dat Oekraïne daar nu maling aan heeft.
Heb je het nu over een nieuwe Russische leider? Dat zou wel verschil uitmaken inderdaad.quote:Op maandag 14 april 2025 19:15 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Nee, zeker niet, maar wellicht zou het wel beter zijn. Maar het is al wel langer dan twee jaar een patstelling en Rusland wint beetje bij beetje terrein. Wij bereiken niks, Trump bereikt niks, meer wapens gaan echt geen gamechanger zijn, Zelensky ook niet ondanks de binnenlandse steun, etc. Misschien dat echt een nieuwe leider er wat van kan maken in het voordeel voor Oekraïne.
Nou dat lijkt me heel onwaarschijnlijk. Rusland is een oud KGB gangsterstaat. Een nieuwe leider gaat gewoon een Poetin 2.0 worden. Patrushev is next naar het schijnt, en die is nog veel radicaler dan Poetin.quote:Op maandag 14 april 2025 20:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je het nu over een nieuwe Russische leider? Dat zou wel verschil uitmaken inderdaad.
Ja, met hem als leider gaat rus kerken bombarderen.quote:Op maandag 14 april 2025 20:08 schreef Discombobulate het volgende:
Patrushev is next naar het schijnt, en die is nog veel radicaler dan Poetin.
Maar die gast is ook al oud.quote:Op maandag 14 april 2025 20:09 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ja, met hem als leider gaat rus kerken bombarderen.
Ow, wacht.
Op nummer drie staat deze volgens mij: https://en.wikipedia.org/wiki/Aleksey_Dyuminquote:Op maandag 14 april 2025 20:11 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Maar die gast is ook al oud.
Zijn er veel meer. Aan beide kanten.quote:Op maandag 14 april 2025 20:16 schreef Idisrom het volgende:
Ik lees nu bij BalkanMapper dat Zelensky gezegd zou hebben, dat er in de oorlog sinds 2022 100.000 Oekraïense soldaten gedood zijn. Dan zit je op 90 Oekraïense dode soldaten per dag .
Maar klopt dat wel?
Ik meende dat begin van dit jaar Trump zei dat aan Oekraïense kant 42.000 soldaten gesneuveld waren, en dat Zelensky later dat aantal bevestigde.
Huurlingen worden toch niet meegeteld?quote:Op maandag 14 april 2025 20:26 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zijn er veel meer. Aan beide kanten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |