Ah mooi, dat geeft de burger weer moed. Meestal vind ik Julian wel een goede qua inlichtingen verzamelen.quote:Op maandag 14 april 2025 16:11 schreef skysherrif het volgende:
[..]
https://x.com/moklasen/status/1911778857692311751
Tyfusembed werkt weer eens niet bij mij, maar check deze beelden die net zijn uitgekomen van dezelfde aanval. Zeker meer dan 3 voertuigen vernietigd. En er gaan sowieso nog meer beelden uitkomen, deze aanval lijkt afgeslagen met veel verliezen voor de russen.
Dronken Dmitri stond al te schuimbekken. Heeft Duitsland eigenlijk al nieuwe besteld?quote:🇩🇪🇺🇦🚀 Taurus for Ukraine: the EU has responded positively to the statements of the next German Chancellor Friedrich Merz about sending long-range missiles.
The Netherlands and Poland, as well as the head of EU diplomacy, spoke favorably about this initiative.
https://bsky.app/profile/maks23.bsky.social/post/3lmrpc4ozsk2e
Julian is een prima kerel, maar trekt vaak veel te snel conclusies imo.quote:Op maandag 14 april 2025 16:30 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ah mooi, dat geeft de burger weer moed. Meestal vind ik Julian wel een goede qua inlichtingen verzamelen.
quote:14/04 Repelling the assault. Morning.
At dawn, the enemy again tried to break through our defenses, using armored vehicles and infantry.
As a result, the following were destroyed:
4 BBMs
2 tanks
20 invaders (200 + 300)
2 units of auxiliary equipment
We continue to defend Ukrainians and our land.
Ahja zelensky en bidens schuld dat de oorlog begon.quote:Op maandag 14 april 2025 16:37 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Wat een zwaktebod van de slechtste president ooit.
Dat doorratelen over Biden ook echt. Zn volgelingen doen ook niks anders. Het is geneens een slechte film meer.quote:Op maandag 14 april 2025 16:37 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Zijn achterban van debieltjes zijn heel snel vergeten dat hij het in een dag allemaal ging oplossen. Het is al maanden later en hij wordt nog steeds overschaduwd door Biden. ZWAKSTE PRESIDENT OOIT. Zo zielig.quote:Op maandag 14 april 2025 16:37 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Maar toch... Al kunnen we één persoon "redden" die niet in de val trapt.quote:Op maandag 14 april 2025 15:53 schreef Straatcommando. het volgende:
En wellicht ten overvloede : het is geen kritiek naar de mensen die zich geroepen voelen om er wat van te zeggen. Ik snap jullie helemaal, het werkt alleen niet.
Ach er zijn iig wel wat ogen open gegaan onder zijn achterban. Hopelijk volgen er snel meer. Beetje wat hier aan het gebeuren is met Wilders.quote:Op maandag 14 april 2025 16:41 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Zijn achterban van debieltjes zijn heel snel vergeten dat hij het in een dag allemaal ging oplossen. Het is al maanden later en hij wordt nog steeds overschaduwd door Biden. ZWAKSTE PRESIDENT OOIT. Zo zielig.
Vergeet ff voor het gemak dat deze oorlog is begonnen onder obama, is voortgezet onder Biden, en dat Trump nu de hete kolen uit het vuur mag halen.quote:Op maandag 14 april 2025 16:41 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Zijn achterban van debieltjes zijn heel snel vergeten dat hij het in een dag allemaal ging oplossen. Het is al maanden later en hij wordt nog steeds overschaduwd door Biden. ZWAKSTE PRESIDENT OOIT. Zo zielig.
Als je Trump's post leest met dit stemmetje dan maakt het ineens heel veel sense.quote:Op maandag 14 april 2025 16:41 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Wat een figuur.quote:Op maandag 14 april 2025 16:37 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Wel grappig dat Trump ook na Obama kwam (in 2016). Maar dat je dat dan weer weglaat.quote:Op maandag 14 april 2025 16:48 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Vergeet ff voor het gemak dat deze oorlog is begonnen onder obama, is voortgezet onder Biden, en dat Trump nu de hete kolen uit het vuur mag halen.
Onder Trump deed Poetin precies niks.
De enige mensen die daar in trappen zitten al tot aan de oksels in die informatiefuik.quote:Op maandag 14 april 2025 16:46 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Maar toch... Al kunnen we één persoon "redden" die niet in de val trapt.
Aan de andere kant, de desinformatie hier is inmiddels zo doorzichtig.
Anyway veel doe ik het toch niet meer (happen) want ben druk bezig met andere dingen.
Ik merk dat nog niet zo. Zowel van de PVV als Trump. Mensen die al tegen waren zijn vooral wat luider geworden nu de brokstukken toch wel groot blijken.quote:Op maandag 14 april 2025 16:48 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Ach er zijn iig wel wat ogen open gegaan onder zijn achterban. Hopelijk volgen er snel meer. Beetje wat hier aan het gebeuren is met Wilders.
De nieuwe wappie logica is dat Trump nog nooit president is geweest?quote:Op maandag 14 april 2025 16:48 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Vergeet ff voor het gemak dat deze oorlog is begonnen onder obama, is voortgezet onder Biden, en dat Trump nu de hete kolen uit het vuur mag halen.
Onder Trump deed Poetin precies niks.
Ja? En in die tussenliggende periode heeft Poetin tov Oekraïne niks gedaan. Een jaar na de inauguratie van Biden is de massale aanval begonnen.quote:Op maandag 14 april 2025 16:52 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Wel grappig dat Trump ook na Obama kwam (in 2016). Maar dat je dat dan weer weglaat.
Maar ook hoe hij praat over Biden. "Crooked Biden" etc... Zelfde niveau als Wilders met zijn heks als ie over Kaag tekeer ging.quote:Op maandag 14 april 2025 16:41 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat doorratelen over Biden ook echt. Zn volgelingen doen ook niks anders. Het is geneens een slechte film meer.
Jouw rant tegen mij gaat helemaal nergens over. Er is hier zo'n ontzettende bias dat ik hier geperciepeerd word als een bron van desinformatie en onheil. Newflash: zelden dat ik hier alternatieve zaken post, en als mensen er om vragen post ik links naar fatsoenlijke bronnen. Die posts zul je wel gemist hebben.quote:Op maandag 14 april 2025 16:52 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
De enige mensen die daar in trappen zitten al tot aan de oksels in die informatiefuik.
?quote:Op maandag 14 april 2025 16:53 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
De nieuwe wappie logica is dat Trump nog nooit president is geweest?
Je kwam gisteren nog met Lord Bebo, een van de grootste desinfo verspreiders.quote:Op maandag 14 april 2025 16:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jouw rant tegen mij gaat helemaal nergens over. Er is hier zo'n ontzettende bias dat ik hier geperciepeerd wordt als een bron van desinformatie en onheil. Newflash: zelden dat ik hier alternatieve zaken post, en als mensen er om vragen post ik links naar fatsoenlijke bronnen. Die posts zul je wel gemist hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |