Oorlog in het Oosten van Oekraïne is toen 'gewoon' doorgegaan.quote:Op maandag 14 april 2025 16:54 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja? En in die tussenliggende periode heeft Poetin tov Oekraïne niks gedaan. Een jaar na de inauguratie van Biden is de massale aanval begonnen.
Trump is ontzettend onvoorspelbaar, daar houdt Poetin rekening mee. Ook nu nog.
Is niet eens een gepantserd voertuig, 10 man in een Quad met hanger sturen.quote:Op maandag 14 april 2025 16:45 schreef skysherrif het volgende:
[ x ]
Aantal oekraiense videos is echt niet normaal vandaag, echt honderden. Maar dit is wel een mooie.
[ afbeelding ]
Je zegt dat deze oorlog begon tijdens Obama en doorging tot nu. Blijkbaar deed Poetin dus wel wat onder Trump, maar jij zegt van niet. Er was dus geen Trump presidentschap.quote:
Flauw verwijt. Volgens mij had ie nog wel wat anti tankwapens geleverd na wat aandringen.quote:Op maandag 14 april 2025 16:57 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Oorlog in het Oosten van Oekraïne is toen 'gewoon' doorgegaan.
Ik zou niet weten wat wonderdokter Trump door tegen gedaan heeft.
Het is flauw van jou om Obama en Biden te noemen en eerste termijn van Trump weg te laten.quote:Op maandag 14 april 2025 17:00 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Flauw verwijt. Volgens mij had ie nog wel wat anti tankwapens geleverd na wat aandringen.
Na Minks akkoorden is het ook lang een frozen conflict geweest.
Heb nergens je naam genoemd maar dat je je aangesproken voelt zegt alles.quote:Op maandag 14 april 2025 16:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jouw rant tegen mij gaat helemaal nergens over. Er is hier zo'n ontzettende bias dat ik hier geperciepeerd word als een bron van desinformatie en onheil. Newflash: zelden dat ik hier alternatieve zaken post, en als mensen er om vragen post ik links naar fatsoenlijke bronnen. Die posts zul je wel gemist hebben.
Omdat je het er zelf dik boven op legt he. Het enige dat er aan ontbreekt is dat je mij niet tagged.quote:Op maandag 14 april 2025 17:11 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Heb nergens je naam genoemd maar dat je je aangesproken voelt zegt alles.
quote:aratroopers of the 71st Separate Jaeger Brigade, together with neighboring units, repelled a massive assault by the invaders in the Novopavlovsk direction. The Russians launched an attack with more than two dozen armored vehicles - several tanks, more than a dozen infantry fighting vehicles with infantry. The Iron Fist was aimed at our positions and the lines of neighboring units. The audacity of the attack went off scale - the invaders marched in a column, hoping to break through our defenses. Ahead of the armored vehicles were motorcyclists who maneuvered and tried to break through to the trenches of our paratroopers at speed. However, the coordinated actions of the artillerymen and drone pilots of the 71st Jaeger Brigade and neighboring units broke the enemy's battle formation, and then methodically destroyed it. The equipment was left to burn on the battlefield. The scattered infantry tried to hide in the landing, but was destroyed by fpv drones and drop bombs.
@MadMaxquote:⚡️ A convoy of vehicles and a group of motorcyclists were burned.
💥 The occupiers lost 20 motorcycles and 20 units of equipment with infantry (up to 200 infantrymen) in one day.
🏹 The fighters of our 3rd mechanized battalion had a hot day. In the morning, the enemy tried to break through on motorcycles. High speed and full tanks did not help the enemy escape from our FPVs.
🇷🇺 Recovering from the failed attempt, the enemy decided to up the ante. This time, three (!) mechanized columns advanced in our direction. Twenty pieces of equipment, three of them tanks, the rest BMPs and MTLBs, packed with infantry.
🔫 It is worth noting the prompt and precise work of our drones and our comrades from the 31st Brigade. By evening, all enemy equipment was burning brightly, and the remnants of the infantry were hiding from our drones in the fields and plantings.
Ukraine verdedigt zichzelf tegen een agressor. Putin. Hij is verantwoordelijk voor alle ellende. Er is niemand die Ukraine dwingt zichzelf te verdedigen behalve Putin.quote:
Je kan desinformatie niet negeren, dat is schadelijk.quote:Op maandag 14 april 2025 15:11 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Wedden dat negeren het beste werkt?
Er is geen alternatief. Je kan desinformatie niet zo maar vrij spel geven.quote:Op maandag 14 april 2025 15:53 schreef Straatcommando. het volgende:
En wellicht ten overvloede : het is geen kritiek naar de mensen die zich geroepen voelen om er wat van te zeggen. Ik snap jullie helemaal, het werkt alleen niet.
De discussieerders overtuig je niet, die denken dat ze gelijk hebben. Het gaat om de lurkers.quote:Op maandag 14 april 2025 15:15 schreef Parafernalia het volgende:
Wie denken jullie te hebben overtuigt dan?
Het woordje desinformatie is ook echt iets van de laatste jaren.quote:Op maandag 14 april 2025 17:31 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Er is geen alternatief. Je kan desinformatie niet zo maar vrij spel geven.
Ja, dat werkte ook zo goed met die neppe corona-pandemiequote:Op maandag 14 april 2025 17:34 schreef Discombobulate het volgende:
Gewoon zelf nadenken en eigen onderzoek doen.
Zoiets is van alle tijden.quote:Op maandag 14 april 2025 17:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ja, dat werkte ook zo goed met die neppe corona-pandemie
Ik ben het met je eens. hoor!quote:Op maandag 14 april 2025 17:39 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Desinformatie is van alle tijden.
Misschien moeten we eerst Washington Mar-a-lago bombarderen, en daarna pas Moskou.quote:
quote:
Putin is een politicus.quote:Op maandag 14 april 2025 18:14 schreef phpmystyle het volgende:
[..]![]()
Politici doden is nooit een goed idee. Nooit!
Wat ik enigszins ongepast is dat Trump heel makkelijk voorbij gaat aan de rol van USA in dit conflict. Zij hebben voorgesteld om Oekraïne in allerlei allianties op te nemen. Biden gaf genoeg om te blijven zwemmen.
En ook die doden is dom. En fout.quote:
Slim en goed.quote:Op maandag 14 april 2025 18:19 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En ook die doden is dom. En fout.
Iets anders: ik kan geen tweet of uitspraak vinden van vandaag dat Trump gezegd heeft dat hij die oorlog niet had moeten beginnen? Waar komt dit vandaan>?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |