En het waren al zulke zware tijden voor fans van de Mohoorquote:Op dinsdag 15 april 2025 00:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ afbeelding ]
België is een deerniswekkend land.
Jij runt stiekem ook gewoon een Urko Berrade fanclub vanuit je Brabantse garage, geef maar toe.quote:Op dinsdag 15 april 2025 00:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Doet me denken aan al die geweldige fanclubs in het veldrijden. Shout-out naar de fanclub van Laurens Sweeck, bestaande uit drie leden.
Zelfs Kevin Kuhn heeft er eentje, bestaande uit twee in België verdwaalde Zwitsers. Naar iedere cross met een vlag en een koebel.
Ik ken geen enkel verkeerslicht dat langer dan 3 minuten op rood staat.quote:Op maandag 14 april 2025 23:59 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je kan het verkeerstechnisch niet langer dan 3 minuten dicht houden? Sommige stoplichten staan nog langer op rood.
Nederland is echt geen wielerland als dat een probleem is. Zeker in het weekend.
Geinig, maar als je naar de gehele carrières kijkt zal het wel vaker voorkomen lijkt me. Bijvoorbeeld Kwiat-Sagan-Lollerflip in MSR17.quote:
Niet zo gek natuurlijk. Normaal gesproken moet je dan 3 WK's hebben gehad waarin het zelfde soort renners wint als in het monument. En dan moet ook nog telkens een ander winnen.quote:
Ik heb zomaar het idee dat in Rwanda iemand wint die al een wereldtitel heeft..quote:Op dinsdag 15 april 2025 08:40 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Niet zo gek natuurlijk. Normaal gesproken moet je dan 3 WK's hebben gehad waarin het zelfde soort renners wint als in het monument. En dan moet ook nog telkens een ander winnen.
Voor Luik of Lombardije lijkt me dat best lastig, maar volgend jaar zou het kunnen met Pogacar, Evenepoel en wie er in Rwanda wint.
Ja daarom, en dikke kans dat dat de komende jaren zo blijft in de klim-WK'squote:Op dinsdag 15 april 2025 09:10 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ik heb zomaar het idee dat in Rwanda iemand wint die al een wereldtitel heeft..
Misschien een verband tussen dat de toprenners steeds meer verdienen en de inkomensongelijkheid dus groter wordt binnen het peloton? I.e. alle ballen op een paar renners.quote:
De hoofdredacteur van de grootste wielersite van Nederland heeft ook weer een mening hoor.quote:" En als er iets gebeurt, film het met de mobiele telefoon en deel vervolgens de beelden op sociale media. Zo kunnen de daders niet alleen worden opgepakt, maar worden ze ook aan de publieke schandpaal genageld. Voor de meesten is dat de meest erge straf."
1 van de best betaalde renners fietst al jaren achteruit en heeft sowieso nog nooit een monument gewonnenquote:Op dinsdag 15 april 2025 09:59 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Misschien een verband tussen dat de toprenners steeds meer verdienen en de inkomensongelijkheid dus groter wordt binnen het peloton? I.e. alle ballen op een paar renners.
Je moet kiezen:quote:Op dinsdag 15 april 2025 10:22 schreef Marcoss het volgende:
[..]
1 van de best betaalde renners fietst al jaren achteruit en heeft sowieso nog nooit een monument gewonnen
Makkelijkste keuze ooit. Een koers die de huidige Froome wint, die wil ik van start tot finish zien. Ik neem aan dat de rest van het peloton dan wordt uitgeschakeld door een meteoriet.quote:
Ja en als 'ie niet onderhands was gegooid, wat het nog gevaarlijker. Maar blijft een compleet debiele actie natuurlijk.quote:Op maandag 14 april 2025 22:07 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je ziet nu ook dat ie z'n hoofd naar links draait, denk dat het gevaarlijker was geweest als ie meer van voren kwam.
Inderdaadquote:Op dinsdag 15 april 2025 10:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Makkelijkste keuze ooit. Een koers die de huidige Froome wint, die wil ik van start tot finish zien. Ik neem aan dat de rest van het peloton dan wordt uitgeschakeld door een meteoriet.
Sinds die man weer bloed in plaats van salbutamol door zn aderen heeft stromen kan hij er niks van.quote:Op dinsdag 15 april 2025 10:53 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Inderdaad
Ik zou het hem nog gunnen ook
Dat dan weer absoluut niet natuurlijk.quote:Op dinsdag 15 april 2025 10:53 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Inderdaad
Ik zou het hem nog gunnen ook
Het is een schande dat hij 4 Tours heeft kunnen winnen, maar inmiddels is ie zo'n tragisch figuur geworden dat ik een succesje als dat prima zou vinden.quote:Op dinsdag 15 april 2025 10:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat dan weer absoluut niet natuurlijk.
Hij heeft minimaal 25 miljoen opgehaald de laatste 5 jaar. Dat hij nog fietst heeft alleen met financieel eigenbelang te maken. Dat mag hij doen, maar enige gunfactor heeft hij daarmee niet verdiend.quote:Op dinsdag 15 april 2025 11:08 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het is een schande dat hij 4 Tours heeft kunnen winnen, maar inmiddels is ie zo'n tragisch figuur geworden dat ik een succesje als dat prima zou vinden.
Hij krijgt nog steeds miljoenen zonder er iets voor te doen. En dan heeft ie ook nog een genocidale gek als vrouw. De tering, dat kan ie krijgen.quote:Op dinsdag 15 april 2025 11:08 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het is een schande dat hij 4 Tours heeft kunnen winnen, maar inmiddels is ie zo'n tragisch figuur geworden dat ik een succesje als dat prima zou vinden.
Dit was ik even vergetenquote:Op dinsdag 15 april 2025 11:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hij krijgt nog steeds miljoenen zonder er iets voor te doen. En dan heeft ie ook nog een genocidale gek als vrouw. De tering, dat kan ie krijgen.
Pogacar is debieler dan alles wat ze bij Sky ooit voor elkaar hebben gekregen.quote:Op dinsdag 15 april 2025 11:27 schreef DecoAoreste het volgende:
Wow jullie hebben wel echt een gigantische hekel aan Pogacar. Laten we alsjeblieft niet doen alsof er zulke debiele dingen gebeuren als een decennium geleden.
Ja Pogi zit waarschijnlijk ook in de snoeppot, maar die heeft tenminste óók van zichzelf nog wat talent.
https://www.cyclingweekly(...)-social-media-tiradequote:Op dinsdag 15 april 2025 11:35 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
Wat heb ik gemist over de vrouw van Froome? Ik herinner me alleen dat gezanik van haar op twitter indertijd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is echt fascinerend.quote:Op dinsdag 15 april 2025 11:14 schreef Felagund het volgende:
Froome die een koers wint, dat moet ik ook zien idd. Zijn 'ontwikkeling' blijft een van de meest opmerkelijke van de afgelopen decennia.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 15 april 2025 11:38 schreef hhh38 het volgende:
[..]
https://www.cyclingweekly(...)-social-media-tiradeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jeez. Nog altijd even labiel dus.
Pogacar verliest de Tour niet door zijn voorjaar. Vorig jaar koos hij voor de Giro, en toen zeiden ook velen vooraf dat dat ten koste zou gaan van zijn Tour. Dat bleek later het tegendeel.quote:Op zondag 13 april 2025 21:19 schreef tizitl2 het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat juist Pogacar dat wel heeft. Die doet ook mee omdat dit een historische koers is net als in San Remo. Ondanks dat het niet echt wedstrijden voor zijn postuur zijn. Die lijkt me echt wel bezig met dat soort records ook.
Bedoel, de sponsor heeft waarschijnlijk veel liever dat hij de tour wint en dat tot het enige hoofddoel maakt en dit soort keiwegen waar hij zomaar het seizoen naar de vaantjes kan vallen lekker achterwege laat. En het risico bestaat natuurlijk dat hij de tour van Vinegaard verliest door deze koersen in het voorjaar.
Qua watt per kilogram misschien wel. Maar wat ze bij Sky deden was een stel willekeurige nobodies oprapen en volproppen met troep zodat ze ineens de hele wereldtop op een hoop reden. Zoals gezegd, Pogacar en zijn ploeggenoten (Ayuso, Del Toro etc) waren tenminste al bekend als jong talent en zouden ook zonder dubieuze praktijken wel boven komen drijven, al waren ze minder dominant geweest.quote:Op dinsdag 15 april 2025 11:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Pogacar is debieler dan alles wat ze bij Sky ooit voor elkaar hebben gekregen.
Dat vond ik ook het interessantste deel van de koers. Mathieu troefde Wout vorig jaar in de E3 op dezelfde manier af, en dit jaar Mads ook op deze wijze in de E3. En vorig in de RVV met Matteo. En nu zelfs met Tadej.quote:Op zondag 13 april 2025 22:44 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Grootste winst van vandaag was dat hij in de minuten voor de fietswissel toch wat seconden begon te verliezen op een man die 10kg zwaarder is.
Vooral 2011 is belachelijk, ook als je zn plekken in GC's bekijkt tot aan de Vuelta. Compleet krankzinnigquote:Op dinsdag 15 april 2025 11:14 schreef Felagund het volgende:
Froome die een koers wint, dat moet ik ook zien idd. Zijn 'ontwikkeling' blijft een van de meest opmerkelijke van de afgelopen decennia.
[ afbeelding ]
Ja, en Mathieu ging de eerste 5km ofzo ook niet all-out lijkt me. Zal toch wel zn sprint want willen hebben sparen.quote:Op dinsdag 15 april 2025 12:01 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Dat vond ik ook het interessantste deel van de koers. Mathieu troefde Wout vorig jaar in de E3 op dezelfde manier af, en dit jaar Mads ook op deze wijze in de E3. En vorig in de RVV met Matteo. En nu zelfs met Tadej.
Dit vind ik het meest knappe van Mathieu. Een sterke achtervolger dichterbij durven laten komen, en hoewel deze achtervolger een ideaal richtpunt heeft, hem kilometers later toch weer kunnen aftroeven met een tussenversnelling.
In principe zijn Tadej en Wout betere tijdrijders dan Mathieu, en toch haken ze uiteindelijk in de achtervolging af doordat ze zichzelf een beetje over de kop gejaagd hebben..
Het hielp ook dat er op een gegeven moment weer wat (zwaardere) kasseistroken kwamen die natuurlijk in zijn voordeel waren. Ook voor het vertrouwen dat je vooruit kan blijven.quote:Op dinsdag 15 april 2025 12:04 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ja, en Mathieu ging de eerste 5km ofzo ook niet all-out lijkt me. Zal toch wel zn sprint want willen hebben sparen.
Maar Pogacar is qua resultaten een willekeurige nobuddy junior.quote:Op dinsdag 15 april 2025 11:55 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Qua watt per kilogram misschien wel. Maar wat ze bij Sky deden was een stel willekeurige nobodies oprapen en volproppen met troep zodat ze ineens de hele wereldtop op een hoop reden. Zoals gezegd, Pogacar en zijn ploeggenoten (Ayuso, Del Toro etc) waren tenminste al bekend als jong talent en zouden ook zonder dubieuze praktijken wel boven komen drijven, al waren ze minder dominant geweest.
Aan de andere kant zou Pogacar zonder rivaal Van der Poel al op 11 of meer klassiekeroverwinningen staan. En zou het wielrennen nog saaier zijn.quote:Op maandag 14 april 2025 19:04 schreef Marcoss het volgende:
[..]
MSR 2023 was ook nadat Pogacar eerst alles uit elkaar had gereden, daarna ging Mathieu er nog overheen op het laatste stukje. Dat zou wel lastiger zijn geworden als hij alleen het verschil moet maken met nog 30/40 renners in z’n wiel (maar ook weer niet onmogelijk inderdaad)
Gaat idd echt helemaal nergens over.quote:Op dinsdag 15 april 2025 12:03 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Vooral 2011 is belachelijk, ook als je zn plekken in GC's bekijkt tot aan de Vuelta. Compleet krankzinnig
Wtfquote:Op dinsdag 15 april 2025 10:05 schreef Pistolero het volgende:
[..]
De hoofdredacteur van de grootste wielersite van Nederland heeft ook weer een mening hoor.
En in het verleden waren renners aan het klagen dat er overal toeschouwers met camera's staan die meer bezig zijn met het maken van een goed selfe (Allee Opie & Omi) dan met de koersquote:Op dinsdag 15 april 2025 10:05 schreef Pistolero het volgende:
[..]
De hoofdredacteur van de grootste wielersite van Nederland heeft ook weer een mening hoor.
Inmiddels:quote:Op dinsdag 15 april 2025 10:05 schreef Pistolero het volgende:
[..]
quote:Het belangrijkste wapen tegen deze vandalen is echter het goedwillige publiek. Indien mogelijk spreek baldadige mensen aan. En als er iets gebeurt, film het met de mobiele telefoon en deel vervolgens de beelden met politie en justitie. Zo kunnen de daders worden opgepakt.
quote:
knipperendeogen.gif @wimderonquote:Op dinsdag 15 april 2025 14:00 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Hij heeft ook altijd de reacties uitstaan onder zijn broddelwerkjes. Leuke rubriek.
Dat was idd belachelijk. Het zou destijds hetzelfde zijn geweest als bijvoorbeeld Stef Clement opeens de beste ronde rijder van het peleton werd.quote:Op dinsdag 15 april 2025 11:14 schreef Felagund het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 15 april 2025 14:26 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Dat was idd belachelijk. Het zou destijds hetzelfde zijn geweest als bijvoorbeeld Stef Clement opeens de beste ronde rijder van het peleton werd.
Iedereen weet dat Kristoff de beste ronde renner van het peloton is, na het afstappen van Betancurquote:Op dinsdag 15 april 2025 14:26 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Dat was idd belachelijk. Het zou destijds hetzelfde zijn geweest als bijvoorbeeld Stef Clement opeens de beste ronde rijder van het peleton werd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |