En het waren al zulke zware tijden voor fans van de Mohoorquote:Op dinsdag 15 april 2025 00:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ afbeelding ]
België is een deerniswekkend land.
Jij runt stiekem ook gewoon een Urko Berrade fanclub vanuit je Brabantse garage, geef maar toe.quote:Op dinsdag 15 april 2025 00:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Doet me denken aan al die geweldige fanclubs in het veldrijden. Shout-out naar de fanclub van Laurens Sweeck, bestaande uit drie leden.
Zelfs Kevin Kuhn heeft er eentje, bestaande uit twee in België verdwaalde Zwitsers. Naar iedere cross met een vlag en een koebel.
Ik ken geen enkel verkeerslicht dat langer dan 3 minuten op rood staat.quote:Op maandag 14 april 2025 23:59 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je kan het verkeerstechnisch niet langer dan 3 minuten dicht houden? Sommige stoplichten staan nog langer op rood.
Nederland is echt geen wielerland als dat een probleem is. Zeker in het weekend.
Geinig, maar als je naar de gehele carrières kijkt zal het wel vaker voorkomen lijkt me. Bijvoorbeeld Kwiat-Sagan-Lollerflip in MSR17.quote:
Niet zo gek natuurlijk. Normaal gesproken moet je dan 3 WK's hebben gehad waarin het zelfde soort renners wint als in het monument. En dan moet ook nog telkens een ander winnen.quote:
Ik heb zomaar het idee dat in Rwanda iemand wint die al een wereldtitel heeft..quote:Op dinsdag 15 april 2025 08:40 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Niet zo gek natuurlijk. Normaal gesproken moet je dan 3 WK's hebben gehad waarin het zelfde soort renners wint als in het monument. En dan moet ook nog telkens een ander winnen.
Voor Luik of Lombardije lijkt me dat best lastig, maar volgend jaar zou het kunnen met Pogacar, Evenepoel en wie er in Rwanda wint.
Ja daarom, en dikke kans dat dat de komende jaren zo blijft in de klim-WK'squote:Op dinsdag 15 april 2025 09:10 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ik heb zomaar het idee dat in Rwanda iemand wint die al een wereldtitel heeft..
Misschien een verband tussen dat de toprenners steeds meer verdienen en de inkomensongelijkheid dus groter wordt binnen het peloton? I.e. alle ballen op een paar renners.quote:
De hoofdredacteur van de grootste wielersite van Nederland heeft ook weer een mening hoor.quote:" En als er iets gebeurt, film het met de mobiele telefoon en deel vervolgens de beelden op sociale media. Zo kunnen de daders niet alleen worden opgepakt, maar worden ze ook aan de publieke schandpaal genageld. Voor de meesten is dat de meest erge straf."
1 van de best betaalde renners fietst al jaren achteruit en heeft sowieso nog nooit een monument gewonnenquote:Op dinsdag 15 april 2025 09:59 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Misschien een verband tussen dat de toprenners steeds meer verdienen en de inkomensongelijkheid dus groter wordt binnen het peloton? I.e. alle ballen op een paar renners.
Je moet kiezen:quote:Op dinsdag 15 april 2025 10:22 schreef Marcoss het volgende:
[..]
1 van de best betaalde renners fietst al jaren achteruit en heeft sowieso nog nooit een monument gewonnen
Makkelijkste keuze ooit. Een koers die de huidige Froome wint, die wil ik van start tot finish zien. Ik neem aan dat de rest van het peloton dan wordt uitgeschakeld door een meteoriet.quote:
Ja en als 'ie niet onderhands was gegooid, wat het nog gevaarlijker. Maar blijft een compleet debiele actie natuurlijk.quote:Op maandag 14 april 2025 22:07 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je ziet nu ook dat ie z'n hoofd naar links draait, denk dat het gevaarlijker was geweest als ie meer van voren kwam.
Inderdaadquote:Op dinsdag 15 april 2025 10:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Makkelijkste keuze ooit. Een koers die de huidige Froome wint, die wil ik van start tot finish zien. Ik neem aan dat de rest van het peloton dan wordt uitgeschakeld door een meteoriet.
Sinds die man weer bloed in plaats van salbutamol door zn aderen heeft stromen kan hij er niks van.quote:Op dinsdag 15 april 2025 10:53 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Inderdaad
Ik zou het hem nog gunnen ook
Dat dan weer absoluut niet natuurlijk.quote:Op dinsdag 15 april 2025 10:53 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Inderdaad
Ik zou het hem nog gunnen ook
Het is een schande dat hij 4 Tours heeft kunnen winnen, maar inmiddels is ie zo'n tragisch figuur geworden dat ik een succesje als dat prima zou vinden.quote:Op dinsdag 15 april 2025 10:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat dan weer absoluut niet natuurlijk.
Hij heeft minimaal 25 miljoen opgehaald de laatste 5 jaar. Dat hij nog fietst heeft alleen met financieel eigenbelang te maken. Dat mag hij doen, maar enige gunfactor heeft hij daarmee niet verdiend.quote:Op dinsdag 15 april 2025 11:08 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het is een schande dat hij 4 Tours heeft kunnen winnen, maar inmiddels is ie zo'n tragisch figuur geworden dat ik een succesje als dat prima zou vinden.
Hij krijgt nog steeds miljoenen zonder er iets voor te doen. En dan heeft ie ook nog een genocidale gek als vrouw. De tering, dat kan ie krijgen.quote:Op dinsdag 15 april 2025 11:08 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het is een schande dat hij 4 Tours heeft kunnen winnen, maar inmiddels is ie zo'n tragisch figuur geworden dat ik een succesje als dat prima zou vinden.
Dit was ik even vergetenquote:Op dinsdag 15 april 2025 11:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hij krijgt nog steeds miljoenen zonder er iets voor te doen. En dan heeft ie ook nog een genocidale gek als vrouw. De tering, dat kan ie krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |