SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dotteke in GC / In memoriam #2
Dit gelieve te laten staan tot na zijn crematie
Voor iedereen die gedoneerd heeft, Dotteke in ONZ / [ronde 80 Het Dodetopicspel #18272] Rust zacht lieve sint![]()
quote:Op zondag 13 april 2025 18:28 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ziet er wel eng uit, is dat in een museum?Is een kunstwerk, voor zover ik begrijp uit 2002.
Ik heb in Thailand Boeddhistische monniken gezien die dit hadden uitgeprint met een fake datum er bij alsof het uit een digitale camera komt, met wat Thaise tekst er bij en daar dan weer een donatie-box bij.
Ik neem aan dat ze deden dat het een echte foto was van iemand die slechte karma had opgelopen en tot dit wezen gereïncarneerd was en dat je je zieltje schoon kon kopen met een donatie of zo.![]()
had eentje gemaakt van een ouwe knuffel hond van me, kwam een best leuke dame uitquote:Op zondag 13 april 2025 18:23 schreef Moonlight het volgende:
ChatGPT is een mens aan het maken van Marley
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Gelijk mee op date gegaan?quote:Op zondag 13 april 2025 18:31 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
had eentje gemaakt van een ouwe knuffel hond van me, kwam een best leuke dame uit![]()
Zijn er nog mensen met een voorkeur voor een witte of rode roos? Dan graag nu doorgeven, dan kan ik er rekening mee houden.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Maakt me niet uit. Het gaat er wat mij betreft vooral om wat de wens van de familie is.quote:Op zondag 13 april 2025 18:34 schreef DJMO het volgende:
Zijn er nog mensen met een voorkeur voor een witte of rode roos? Dan graag nu doorgeven, dan kan ik er rekening mee houden.How can I make this topic about me?![]()
Dit inderdaad, maakt mij ook niet uit..quote:Op zondag 13 april 2025 18:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Maakt me niet uit. Het gaat er wat mij betreft vooral om wat de wens van de familie is."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Hier begint het pas overmorgen.quote:
Ik heb gelukkig een deel van de lekkage hier wat dichtgesmeerd hier.![]()
Elke dag een beetje en dan in t weekend onweer en regen
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Die heb ik gerespecteerd door losse rozen te kopen ipv een krans of boeket.quote:Op zondag 13 april 2025 18:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Maakt me niet uit. Het gaat er wat mij betreft vooral om wat de wens van de familie is.
De tussenstand staat op 371,19 euro. De rozen waren bij elkaar 60 euro. Het restant gaat naar de depressie vereniging.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Nog altijd beter dan de onzin die jij meestal uitkraamtquote:
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
ik denk dat je dat goed hebt gedaan, mag ook wel even gezegd worden dank aan jou voor het organiserenquote:Op zondag 13 april 2025 19:10 schreef DJMO het volgende:
[..]
Die heb ik gerespecteerd door losse rozen te kopen ipv een krans of boeket.
De tussenstand staat op 371,19 euro. De rozen waren bij elkaar 60 euro. Het restant gaat naar de depressie vereniging.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zondag 13 april 2025 19:10 schreef kree het volgende:
[..]
ik denk dat je dat goed hebt gedaan, mag ook wel even gezegd worden dank aan jou voor het organiseren![]()
![]()
nou allemaal weer werken morgen?
het is een wat korter weekje nu gelukkigDo what you love, love what you do!![]()
Yep, maar hier geen kort weekjequote:Op zondag 13 april 2025 19:13 schreef kree het volgende:
het is een wat korter weekje nu gelukkig![]()
Jep, wel thuiswerken gelukkigquote:Op zondag 13 april 2025 19:13 schreef kree het volgende:
het is een wat korter weekje nu gelukkigBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ja morgen werken en ik heb geen korter weekje.quote:Op zondag 13 april 2025 19:13 schreef kree het volgende:
het is een wat korter weekje nu gelukkig![]()
![]()
vrijdag en daarna maandag hebben wij vrij, afgezien van storingsdiensten. maar heb ik niet gelukkig.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Ik alleen met Pasenquote:Op zondag 13 april 2025 19:15 schreef kree het volgende:
[..]
vrijdag en daarna maandag hebben wij vrij, afgezien van storingsdiensten. maar heb ik niet gelukkig.![]()
je kunt bij ons christelijke vrije dagen ruilen trouwens nu. voor het multicultureel is dat. denk dat is nog een goeie ontwikkeling wel.Do what you love, love what you do!![]()
Yep bij ons ook iddquote:Op zondag 13 april 2025 19:16 schreef kree het volgende:
je kunt bij ons christelijke vrije dagen ruilen trouwens nu. voor het multicultureel is dat. denk dat is nog een goeie ontwikkeling wel.![]()
ben daar wel een soort van voor. Bedoel we hebben wss niet allemaal dezelfde dagen en waarom zou christelijk belangrijker zijn als feestdagen uit andere cultuur.quote:
Helemaal oke ben ik met dat.Do what you love, love what you do!![]()
Nee, ik heb morgen een uitvaart.quote:Op zondag 13 april 2025 19:13 schreef kree het volgende:
het is een wat korter weekje nu gelukkigIk heb er één en ik ben er trots op
Eensquote:Op zondag 13 april 2025 19:18 schreef kree het volgende:
[..]
ben daar wel een soort van voor. Bedoel we hebben wss niet allemaal dezelfde dagen en waarom zou christelijk belangrijker zijn als feestdagen uit andere cultuur.
Helemaal oke ben ik met dat.![]()
![]()
sterkte ermee, ik hou er nooit van dat en ga er snel emo over worden altijd.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Van mij mogen ze hemelvaart werd laten vallen en dan een andere dag ervoor in de plaats doen standaard. Een meer maatschappelijke dag ipv een dag in teken voor wat voor een geloof dan ook.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ja dat hoort er een beetje bij hequote:Op zondag 13 april 2025 19:19 schreef kree het volgende:
[..]
sterkte ermee, ik hou er nooit van dat en ga er snel emo over worden altijd.![]()
quote:Op zondag 13 april 2025 19:19 schreef kree het volgende:
[..]
sterkte ermee, ik hou er nooit van dat en ga er snel emo over worden altijd.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Dag vd arbeid wordt dan in vele landen gevierd maar hier dan weer nietquote:Op zondag 13 april 2025 19:19 schreef StevenHyde het volgende:
Van mij mogen ze hemelvaart werd laten vallen en dan een andere dag ervoor in de plaats doen standaard. Een meer maatschappelijke dag ipv een dag in teken voor wat voor een geloof dan ook.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Top hoe je die allemaal regeltquote:Op zondag 13 april 2025 19:10 schreef DJMO het volgende:
[..]
Die heb ik gerespecteerd door losse rozen te kopen ipv een krans of boeket.
De tussenstand staat op 371,19 euro. De rozen waren bij elkaar 60 euro. Het restant gaat naar de depressie vereniging.
How can I make this topic about me?![]()
tja zo is er altijd wat te klagen, al met al he als ik eerlijk ben, als werknemer hier in NL. denk dat je het slechter kunt treffen in andere landenquote:Op zondag 13 april 2025 19:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dag vd arbeid wordt dan in vele landen gevierd maar hier dan weer niet
Do what you love, love what you do!![]()
Is dat dezelfde muur?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ach, hier is de dodenherdenking elk jaar op 4 mei om 8 uur. Als je dan echt symbolisch wil zijn hou dan je bek van 19:40 tot 19:45.quote:Op zondag 13 april 2025 19:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dag vd arbeid wordt dan in vele landen gevierd maar hier dan weer nietIk heb er één en ik ben er trots op
Ja dat zou van mij mogen. Of internationale vrouwendag vrij.quote:Op zondag 13 april 2025 19:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dag vd arbeid wordt dan in vele landen gevierd maar hier dan weer nietBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Dat vind ik zo’n onzin.quote:Op zondag 13 april 2025 19:22 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja dat zou van mij mogen. Of internationale vrouwendag vrij.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
.
[ Bericht 99% gewijzigd door gebrokenglas op 13-04-2025 19:24:09 ]How can I make this topic about me?![]()
Ja ho effe. Dan wil ik vrij op internationale mannnendag! Mogen de heren op die dag eens lekker voor zichzelf zorgenquote:Op zondag 13 april 2025 19:22 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja dat zou van mij mogen. Of internationale vrouwendag vrij.
Ik heb er één en ik ben er trots op
Jaquote:Op zondag 13 april 2025 19:23 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Internationale vrouwendag vindt je onzin?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
ook mee eens maar als ze er maar een andere "officiële" dag voor opgeven en ruilen.quote:Op zondag 13 april 2025 19:22 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja dat zou van mij mogen. Of internationale vrouwendag vrij.
#metooquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Ja ho ho, in Staphorst en soortgelijke gemeenten is het 3 mei vanwege de zondagsrust he!quote:Op zondag 13 april 2025 19:21 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ach, hier is de dodenherdenking elk jaar op 4 mei om 8 uur. Als je dan echt symbolisch wil zijn hou dan je bek van 19:40 tot 19:45.![]()
![]()
Ik ben blij dat ik het online kan volgen, heb getwijfeld of ik er naartoe zou gaan, maar dat was niet haalbaar. En ik moet ook wel werken, maar plan dan wel tijd daarvoor om het toch te volgen. Ook al voelt het toch raar, omdat ik Kapoentje ook niet persoonlijk ken, maar aangezien de familie de users die kans geven, maak ik daar graag gebruik van.![]()
![]()
En ook dank aan Dotteke voor het doorgeven van de link om het te kunnen volgen.![]()
![]()
Dat mag.quote:Op zondag 13 april 2025 19:24 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Meer dan genoeg redenen dat ik die dag echt geen onzin vindWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
ik zeg dat niet he? jullie zien mij toch als te veel extreem christelijk.quote:Op zondag 13 april 2025 19:24 schreef ToT het volgende:
Onze Lieve Heer wil natuurlijk Zijn rustdag niet verstoord hebben met stilte he!
Ben ik niet? heb wel een overtuiging daarvan, maargoed als jullie me een beetje kennen dan weet je dat ik niet zo hard ga op keiharde regels zoals in "bijbel" etc
Denk gewoon beetje om elkaar geven helpt al veel.Do what you love, love what you do!![]()
Dat laatste idd. En elkaar in de waarde laten. Dan zijn een hoop nationale dagen niet nodig.quote:Op zondag 13 april 2025 19:26 schreef kree het volgende:
[..]
ik zeg dat niet he? jullie zien mij toch als te veel extreem christelijk.
Ben ik niet? heb wel een overtuiging daarvan, maargoed als jullie me een beetje kennen dan weet je dat ik niet zo hard ga op keiharde regels zoals in "bijbel" etc
Denk gewoon beetje om elkaar geven helpt al veel.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
quote:Op zondag 13 april 2025 19:26 schreef kree het volgende:
[..]
Denk gewoon beetje om elkaar geven helpt al veel.![]()
![]()
Ik had het over Staphorst enzo.quote:Op zondag 13 april 2025 19:26 schreef kree het volgende:
[..]
Denk gewoon beetje om elkaar geven helpt al veel.![]()
Nationale dagen zijn prima. Maar er hoeft niet altijd een vrije dag tegenover te staan.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
precies en al met al ondanks ongelijke overtuigingen dan lijken we allemaal op elkaar hoor denk ik. en deze discussie genoeg gehad. niet alleen hier. maar ook op andere.quote:Op zondag 13 april 2025 19:28 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Dat laatste idd. En elkaar in de waarde laten. Dan zijn een hoop nationale dagen niet nodig.
beetje elkaar begrijpen en spreken naar elkaar zonder gelijk vooroordeel te hebben, dat helpt vaak.Do what you love, love what you do!![]()
Nee, maar wel dagen met een boodschap om bij stil te staan. Zoals bijv bevrijdingsdag en imo nationale vrouwendag bijv.quote:Op zondag 13 april 2025 19:28 schreef Moeraskat het volgende:
Nationale dagen zijn prima. Maar er hoeft niet altijd een vrije dag tegenover te staan.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Anders zouden we ook wel heel veel vrij hebben.quote:Op zondag 13 april 2025 19:28 schreef Moeraskat het volgende:
Nationale dagen zijn prima. Maar er hoeft niet altijd een vrije dag tegenover te staan.![]()
![]()
is dat erg dan daar? of is het een voor oordeel van je?quote:
kan nog mooi filmpje posten hierover btw als het je boeit.Do what you love, love what you do!![]()
Ja ik zat al te zoeken naar nationale koek dag en kwam uit op nationale spekkoekdag in mei.quote:Op zondag 13 april 2025 19:30 schreef Shii het volgende:
[..]
Anders zouden we ook wel heel veel vrij hebben.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Mijn oordeel is dat ze Dodenherdenking een dag verschoven hebben.quote:Op zondag 13 april 2025 19:30 schreef kree het volgende:
[..]
is dat erg dan daar? of is het een voor oordeel van je?
kan nog mooi filmpje posten hierover btw als het je boeit.![]()
oke geen idee van. maar wachtquote:Op zondag 13 april 2025 19:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Mijn oordeel is dat ze Dodenherdenking een dag verschoven hebben.Do what you love, love what you do!![]()
Het ging erom dat in Staphorst 4 mei dodenherdenking naar 3 mei verplaatst wordt als 4 mei op een zondag valt.quote:Op zondag 13 april 2025 19:30 schreef kree het volgende:
[..]
is dat erg dan daar? of is het een voor oordeel van je?
kan nog mooi filmpje posten hierover btw als het je boeit.How can I make this topic about me?![]()
Bij ons wordt dit gewoon uit sociaal oogpunt geregeld op het werk. Uit eigen initiatief.
Met kerst werken de moslims voor de mensen die kerst vieren en met ramadan en suikerfeest lopen wij wat harder en vangen we de vroege diensten op.
Dat hoeft niet officieel geregeld te worden of te worden vastgelegd. Dat doen we gewoon voor elkaar.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Het begon met de simpele vraag aan @Dotteke waar ik een klein boeketje heen kon sturen. Toen gaf zij aan dat zij ook wel mee wilde doen, en dat @maily ook al had gevraagd of er iets gedaan zou worden. Aangezien die twee beiden weten dat ik me altijd volledig inzet bij zulke acties, was het al vrij snel duidelijk dat ik de bloemen actie zou doen en @Dotteke de communicatie met de nabestaanden zou regelen. #teamwork dus.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Ja prima toch, als ze het daar allemaal mee eens zijn. Waarom niet? Mij vallen ze er in elk geval niet mee lastig. Het gaat om het herdenken tenslottequote:Op zondag 13 april 2025 19:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het ging erom dat in Staphorst 4 mei dodenherdenking naar 3 mei verplaatst wordt als 4 mei op een zondag valt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
spekkoekquote:Op zondag 13 april 2025 19:31 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja ik zat al te zoeken naar nationale koek dag en kwam uit op nationale spekkoekdag in mei.![]()
![]()
Wil iemand de rest van m’n pizza?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op zondag 13 april 2025 19:32 schreef DJMO het volgende:
[..]
Het begon met de simpele vraag aan @:dotteke waar ik een klein boeketje heen kon sturen. Toen gaf zij aan dat zij ook wel mee wilde doen, en dat @:maily ook al had gevraagd of er iets gedaan zou worden. Aangezien die twee beiden weten dat ik me altijd volledig inzet bij zulke acties, was het al vrij snel duidelijk dat ik de bloemen actie zou doen en @:dotteke de communicatie met de nabestaanden zou regelen. #teamwork dus.Het wordt zeer gewaardeerd.
Ik had na 1 stuk genoeg. Niet omdat het niet lekker is. Maar omdat ik me viesdik voel en dit eigenlijk niet wil eten.quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Hee beter!quote:Op zondag 13 april 2025 19:34 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja zit lekker in mn vel![]()
Hoe is het met jou?
Hier gaat het wel, erg loom en nutteloos dagje.![]()
Ik doe het graag. Voel ik me wel viesdikquote:Op zondag 13 april 2025 19:35 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik had na 1 stuk genoeg. Niet omdat het niet lekker is. Maar omdat ik me viesdik voel en dit eigenlijk niet wil eten.![]()
![]()
Dat moet je je zeker niet voelen!quote:Op zondag 13 april 2025 19:35 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik had na 1 stuk genoeg. Niet omdat het niet lekker is. Maar omdat ik me viesdik voel en dit eigenlijk niet wil eten.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Daar is de zondag voor toch, lekker niks doen?quote:Op zondag 13 april 2025 19:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Hee beter!
Hier gaat het wel, erg loom en nutteloos dagje.![]()
![]()
En ja, hier in DTS danwel FOK! Wijd gaan de harten en knip dan vaak gretig open om te helpen. En @Rob zag het niet zitten om mij met 40 losse rozen in het ov te laten stappen, dus die heeft vrij genomen om er samen heen te gaan.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Liefquote:Op zondag 13 april 2025 19:35 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik doe het graag. Voel ik me wel viesdik
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik heb niet meegedaan met een bloem, maar wel een kaart gestuurd. En zo doet iedereen het op z'n eigen manier wat niet wil zeggen dat het niet gewaardeerd wordt al die moeite.![]()
![]()
Liefquote:Op zondag 13 april 2025 19:37 schreef DJMO het volgende:
[..]
En ja, hier in DTS danwel FOK! Wijd gaan de harten en knip dan vaak gretig open om te helpen. En @:Rob zag het niet zitten om mij met 40 losse rozen in het ov te laten stappen, dus die heeft vrij genomen om er samen heen te gaan.
Wat een topperquote:Op zondag 13 april 2025 19:37 schreef DJMO het volgende:
[..]
En ja, hier in DTS danwel FOK! Wijd gaan de harten en knip dan vaak gretig open om te helpen. En @:Rob zag het niet zitten om mij met 40 losse rozen in het ov te laten stappen, dus die heeft vrij genomen om er samen heen te gaan.
Klopt, maar je hebt lekker passief lui, en je hebt gewoon nutteloos je dag doorkomen.quote:Op zondag 13 april 2025 19:36 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Daar is de zondag voor toch, lekker niks doen?
Dat laatste heb ik vandaag.
Komt misschien wel vanwege het contrast met gisteren; had een kameraad op bezoek en dat was gewoon helemaal top!![]()
![]()
Je hebt helemaal gelijkquote:Op zondag 13 april 2025 19:37 schreef Shii het volgende:
Ik heb niet meegedaan met een bloem, maar wel een kaart gestuurd. En zo doet iedereen het op z'n eigen manier wat niet wil zeggen dat het niet gewaardeerd wordt al die moeite.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Er zijn ook mensen die absoluut anoniem willen blijven, die gedoneerd hebben. Daar hangt er een kaartje anoniem voor aan de roos.quote:Op zondag 13 april 2025 19:37 schreef Shii het volgende:
Ik heb niet meegedaan met een bloem, maar wel een kaart gestuurd. En zo doet iedereen het op z'n eigen manier wat niet wil zeggen dat het niet gewaardeerd wordt al die moeite.Ik heb er één en ik ben er trots op
Ik denk dat ik voorlopig geen vetzakkerij meer ga eten. Al heb ik er wel regelmatig zin in. Mijn hoofd wil het niet en ik doe het eigenlijk vaak tegen m’n wil in. Het is een soort gevecht.
Bizar eigenlijk.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
En zo doet iedereen het op z'n eigen manier.quote:Op zondag 13 april 2025 19:40 schreef DJMO het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die absoluut anoniem willen blijven, die gedoneerd hebben. Daar hangt er een kaartje anoniem voor aan de roos.![]()
![]()
Dat noemen ze ook wel een verslaving..quote:Op zondag 13 april 2025 19:40 schreef Moeraskat het volgende:
Ik denk dat ik voorlopig geen vetzakkerij meer ga eten. Al heb ik er wel regelmatig zin in. Mijn hoofd wil het niet en ik doe het eigenlijk vaak tegen m’n wil in. Het is een soort gevecht.
Bizar eigenlijk.
Ik heb er één en ik ben er trots op
Maar als je je echt kut voelt dan mag je echt wel jezelf even dat gunnenquote:Op zondag 13 april 2025 19:40 schreef Moeraskat het volgende:
Bizar eigenlijk.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Het is niet dat ik er elke dag zin in heb. Het is een gewoonte. Zaterdag friet en zondag pizza. Al jaren. En ook echt zin in. Maar ik wil het niet meer.quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Het is ook wat persoonlijk met de losse bloemen, de afgelopen twee jaar twee keer heel dichtbij. Dus dat.![]()
Maar het helpt niet, uiteindelijkquote:Op zondag 13 april 2025 19:42 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Maar als je je echt kut voelt dan mag je echt wel jezelf even dat gunnenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Dan gewoon niet doenquote:Op zondag 13 april 2025 19:42 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Het is niet dat ik er elke dag zin in heb. Het is een gewoonte. Zaterdag friet en zondag pizza. Al jaren. En ook echt zin in. Maar ik wil het niet meer.![]()
![]()
Het is denk ik toch even een genotsmoment en een soort afleiding even.quote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Het grappige is wel dat ik door de afgelopen vier acties al zonder naar het bericht bij het tikkie te kijken, weet wie de donateur in kwestie is. Dat komt er van als je in een half jaar tijd vier van die acties voert in DTSIk heb er één en ik ben er trots op
Tijd voor een bolkI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Ja oké. Maar dat kan ook met iets wat niet zo slecht is.quote:Op zondag 13 april 2025 19:44 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Het is denk ik toch even een genotsmoment en een soort afleiding even.
Van die pizza zwellen bijvoorbeeld m’n vingers op. Van het zout. Dat kan niet goed zijn.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Wat minderen is een mooi streven. Maar jezelf viesdik voelen is niet eerlijk naar jezelf.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Prima toch?quote:Op zondag 13 april 2025 19:42 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Het is niet dat ik er elke dag zin in heb. Het is een gewoonte. Zaterdag friet en zondag pizza. Al jaren. En ook echt zin in. Maar ik wil het niet meer.![]()
Als je arts dat vind is het tijd om dingen te gaan doenquote:Op zondag 13 april 2025 19:46 schreef StevenHyde het volgende:
Wat minderen is een mooi streven. Maar jezelf viesdik voelen is niet eerlijk naar jezelf.![]()
/ervaringI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Ja kan stoppen met het als een wekelijkse verplichting zien. Als je dan een keer zin hebt kan je altijd een keer pizza o.i.d. halenquote:Op zondag 13 april 2025 19:45 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja oké. Maar dat kan ook met iets wat niet zo slecht is.
Van die pizza zwellen bijvoorbeeld m’n vingers op. Van het zout. Dat kan niet goed zijn.![]()
Klopt. Maar t voelt wel zo. Al een tijdje. Dus ik deed net de pizzadoos open. En toen dacht ik: nee. Dit moet nu echt klaar zijn.quote:Op zondag 13 april 2025 19:46 schreef StevenHyde het volgende:
Wat minderen is een mooi streven. Maar jezelf viesdik voelen is niet eerlijk naar jezelf.
Het voelt ook steeds alsof ik voor niks sport.
Ze noemt het een verslaving. Dat is het niet, het is een gewoonte en dat probeerde ik uit te leggenquote:maar prima is het zeker
quote:Op zondag 13 april 2025 19:47 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja kan stoppen met het als een wekelijkse verplichting zien. Als je dan een keer zin hebt kan je altijd een keer pizza o.i.d. halen
Ik heb een keer van iemand op FOK! een enorme anonieme donatie gekregen toen ik diep in de shit zat.quote:Op zondag 13 april 2025 19:44 schreef DJMO het volgende:
Het grappige is wel dat ik door de afgelopen vier acties al zonder naar het bericht bij het tikkie te kijken, weet wie de donateur in kwestie is. Dat komt er van als je in een half jaar tijd vier van die acties voert in DTS
Was toen ik nog bij Radio49 zat en mijn huis kwijt raakte toen ik arbeidsongeschikt werd.
Gelukkig kon ik me de jingle van zijn radio-uitzendingen nog herinneren en wist zijn voornaam dus, dus toen ik dit op mijn bankrekening zag, wist ik dat het van hem kwam.
Toen hij jaren later trouwde, heb ik mijn best gedaan om zo veel mogelijk van dat bedrag weer bij elkaar te sparen en in een enveloppe als cadeau aan hem gaf. Uiteraard werden de enveloppen pas na het feest geopend.Geen idee of hij het anders geaccepteerd zou hebben!
![]()
![]()
Dit is heel herkenbaar hoor. Zo'n omslagpunt, van het een op het andere moment....quote:Op zondag 13 april 2025 19:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Klopt. Maar t voelt wel zo. Al een tijdje. Dus ik deed net de pizzadoos open. En toen dacht ik: nee. Dit moet nu echt klaar zijn.
Het voelt ook steeds alsof ik voor niks sport.How can I make this topic about me?![]()
Haha goed ideequote:Op zondag 13 april 2025 19:49 schreef JustinK het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook nog steeds elke week een pizza halen/maken en 'm dan aan mij gevenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja? Gelukkigquote:Op zondag 13 april 2025 19:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dit is heel herkenbaar hoor. Zo'n omslagpunt, van het een op het andere moment....
Je sport wat toch ook iets is om je goed over te mogen voelenquote:Op zondag 13 april 2025 19:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Klopt. Maar t voelt wel zo. Al een tijdje. Dus ik deed net de pizzadoos open. En toen dacht ik: nee. Dit moet nu echt klaar zijn.
Het voelt ook steeds alsof ik voor niks sport.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Precies, en soms is dat idd echt een omslagpunt en hou je je er aan, maar soms sluipt het er toch weer in.quote:Op zondag 13 april 2025 19:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dit is heel herkenbaar hoor. Zo'n omslagpunt, van het een op het andere moment....
Mijn buikje begint weer wat te groeien, wil ik nu ook weer wat aan gaan doen.
De sportzaal was vandaag ff geen succes.![]()
Ja en dat is nu niet.quote:Op zondag 13 april 2025 19:50 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Je sport wat toch ook iets is om je goed over te mogen voelenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Deze begrijp ik niet 🙂quote:Op zondag 13 april 2025 19:47 schreef Fogel het volgende:
[..]
Als je arts dat vind is het tijd om dingen te gaan doen![]()
/ervaringBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Soms zit ik ruim 2 uur in de sportschool. Maar er zijn ook sessies geweest, dat ik na werkelijk 2 apparaten weer wegging... zo van wtf doe ik hier!quote:Op zondag 13 april 2025 19:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Precies, en soms is dat idd echt een omslagpunt en hou je je er aan, maar soms sluipt het er toch weer in.
Mijn buikje begint weer wat te groeien, wil ik nu ook weer wat aan gaan doen.
De sportzaal was vandaag ff geen succes.
Nog geen 10 minuten binnen.
Nou dan was dit het
2 uur in de sportschool heb ik al behoorlijk lang niet meer gedaan. Sowieso niet meer sinds de scheiding.quote:Op zondag 13 april 2025 19:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Soms zit ik ruim 2 uur in de sportschool. Maar er zijn ook sessies geweest, dat ik na werkelijk 2 apparaten weer wegging... echt van wtf doe ik hier!
Nog geen 10 minuten binnen.![]()
Ik ben ook weleens met paniek weggegaan omdat ik me bekeken voelde en niet wist hoe de apparaten werkte en ik dacht dat ze me zouden uitlachenquote:Op zondag 13 april 2025 19:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Soms zit ik ruim 2 uur in de sportschool. Maar er zijn ook sessies geweest, dat ik na werkelijk 2 apparaten weer wegging... echt van wtf doe ik hier!
Nog geen 10 minuten binnen.
Ahhwwquote:Op zondag 13 april 2025 19:54 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik ben ook weleens met paniek weggegaan omdat ik me bekeken voelde en niet wist hoe de apparaten werkte en ik dacht dat ze me zouden uitlachen![]()
![]()
![]()
Maar goed. Nu heb ik dat allang niet meerer zijn wel dingen waarvan ik niet weet hoe het werkt. Maar daar heb ik ook geen interesse in.
3 jaar geleden zat ik elke werkdag 2 uur in de sportschool. Het werd ook een verslaving en afleiding, sporten.quote:Op zondag 13 april 2025 19:54 schreef ToT het volgende:
[..]
2 uur in de sportschool heb ik al behoorlijk lang niet meer gedaan. Sowieso niet meer sinds de scheiding.How can I make this topic about me?![]()
Oh ik hang tegenwoordig wel met gemak 2u in de sportschoolWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op zondag 13 april 2025 19:55 schreef StevenHyde het volgende:
Ik ben nog nooit een seconde in een sportschool geweest![]()
Het wordt morgen wel een halve fok meet btw. Er komen minimaal 5 users naar de uitvaartIk heb er één en ik ben er trots op
Wat veel tijd kost is de loopband....quote:Op zondag 13 april 2025 19:56 schreef Moeraskat het volgende:
Oh ik hang tegenwoordig wel met gemak 2u in de sportschoolHow can I make this topic about me?![]()
In mijn jongere jaren zat ik 3x per week iets van 4,5 uur per dag in de sportschool!quote:Op zondag 13 april 2025 19:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
3 jaar geleden zat ik elke werkdag 2 uur in de sportschool. Het werd ook een verslaving en afleiding, sporten.Echt idioot!
Eerst krachttraining, daarna Tae Bo, en daarna weer krachttraining. Dat 3x per week.
Heb ik volgens mij driekwart jaar volgehouden, en toen viel alle motivatie weg wegens allerlei redenen en ben ik heel lang niet meer gegaan.![]()
#metoo. Ik ga er alleen nooit naar binnen.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
quote:Op zondag 13 april 2025 19:56 schreef gebrokenglas het volgende:
Hoe kreeg ik anders die kutkoelkast in die verhuiswagen, ToTWhehe!
![]()
![]()
Doe ik op t eind. Nooit zin inquote:Op zondag 13 april 2025 19:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wat veel tijd kost is de loopband....Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Dat is super.quote:Op zondag 13 april 2025 19:57 schreef DJMO het volgende:
Het wordt morgen wel een halve fok meet btw. Er komen minimaal 5 users naar de uitvaartHow can I make this topic about me?![]()
Aanraderquote:Op zondag 13 april 2025 19:58 schreef DJMO het volgende:
[..]
#metoo. Ik ga er alleen nooit naar binnen.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Even noteren dat ik gg uitnodig om mijn wasmachine te verslepen als ik ooit kan verhuizen.quote:Op zondag 13 april 2025 19:56 schreef gebrokenglas het volgende:
Hoe kreeg ik anders die koelkast in die verhuiswagen, ToT
O maar daar reageerde ik niet op.quote:Op zondag 13 april 2025 19:48 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ze noemt het een verslaving. Dat is het niet, het is een gewoonte en dat probeerde ik uit te leggenmaar prima is het zeker
Ik bedoelde echt dat jij dat niet meer op een vaste dag wil eten.![]()
Daar verbrand je de meeste calorieën mee: de loopband onder een hoek.quote:How can I make this topic about me?![]()
Oooohh sorrryquote:Op zondag 13 april 2025 20:00 schreef maily het volgende:
[..]
O maar daar reageerde ik niet op.
Ik bedoelde echt dat jij dat niet meer op een vaste dag wil eten.![]()
Ja of voorlopig eigenlijk gewoon niet
Vraag aan @SwJ
Zou DTS uit respect voor @sinterklaaskapoentje tijdens de uitvaart om 13:30 uur op slot kunnen tot de uitvaart is afgelopen?Ik heb er één en ik ben er trots op
Ik doe dat nooitquote:Op zondag 13 april 2025 20:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Daar verbrand je de meeste calorieën mee: de loopband onder een hoek.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 13 april 2025 19:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wat veel tijd kost is de loopband....
Er naar kijken kan wel leuk zijn!![]()
![]()
Dat had ik tig jaar geleden toen ik een shaggie wilde draaien van de kruum onder in het pakje shag ...quote:Op zondag 13 april 2025 19:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Het voelt ook steeds alsof ik voor niks sport.
En dat werkte.![]()
![]()
Hoeft voor mij eigenlijk niet.quote:Op zondag 13 april 2025 20:00 schreef DJMO het volgende:
Vraag aan @:swj
Zou DTS uit respect voor @:sinterklaaskapoentje tijdens de uitvaart om 13:30 uur op slot kunnen tot de uitvaart is afgelopen?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op zondag 13 april 2025 20:01 schreef maily het volgende:
[..]
Dat had ik tig jaar geleden toen ik een shaggie wilde draaien van de kruum onder in het pakje shag ...
En dat werkte.
Weet Moeraskater al dat de zondagpizza vanaf nu is afgeschaft?quote:Op zondag 13 april 2025 19:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Het voelt ook steeds alsof ik voor niks sport.How can I make this topic about me?![]()
En de zaterdagfriet.quote:Op zondag 13 april 2025 20:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Weet Moeraskater al dat de zondagpizza vanaf nu is afgeschaft?Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Nee ik heb dit niet uitgesprokenquote:Op zondag 13 april 2025 20:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Weet Moeraskater al dat de zondagpizza vanaf nu is afgeschaft?
Ook nog nietquote:
quote:![]()
Denk dat vooral kitten gaat protesteren. En anders eten zij het lekker
Oeh. Er klinkt binnenkort dus nog een kreet van verbazing / protest in huize Moeraskat...quote:How can I make this topic about me?![]()
Ja, die is er nu al want ik zei nee tegen ijs.quote:Op zondag 13 april 2025 20:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oeh. Er klinkt binnenkort dus nog een kreet van verbazing in huize Moeraskat...Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja dat kan ook iddquote:Op zondag 13 april 2025 20:06 schreef Moeraskat het volgende:
[..]![]()
Denk dat vooral kitten gaat protesteren. En anders eten zij het lekker![]()
![]()
Whuuuut?!?!quote:Op zondag 13 april 2025 20:07 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, die is er nu al want ik zei nee tegen ijs.![]()
![]()
![]()
Zoiets dus.How can I make this topic about me?![]()
“Mam, doe even normaal”
- ik hoef echt niet
Theatraal: “OKÉ DAN KRIJG JE LEKKER NIKS”Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op zondag 13 april 2025 20:07 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, die is er nu al want ik zei nee tegen ijs.
Mijn arts zeurde. Dus toen maar begonnen met iets gezonder te leven.quote:I'm surrounded by morons!
Ik denk dat volgende zondag iedereen lekker aan de pizza zit, en Moeraskat heeft besloten tot een bescheiden tomatensoep?How can I make this topic about me?![]()
Ze zorgt er wel voor dat je ook echt niks krijgtquote:Op zondag 13 april 2025 20:08 schreef Moeraskat het volgende:
“Mam, doe even normaal”
- ik hoef echt niet
Theatraal: “OKÉ DAN KRIJG JE LEKKER NIKS”![]()
![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 13 april 2025 20:09 schreef Fogel het volgende:
[..]
Mijn arts zeurde. Dus toen maar begonnen met iets gezonder te leven.
Had je Will Smith maar als vriend!![]()
![]()
Niks mis met een tomatensoep hequote:Op zondag 13 april 2025 20:09 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik denk dat volgende zondag iedereen lekker aan de pizza zit, en Moeraskat heeft besloten tot een bescheiden tomatensoep?![]()
![]()
Ja.quote:Op zondag 13 april 2025 20:09 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik denk dat volgende zondag iedereen lekker aan de pizza zit, en Moeraskat heeft besloten tot een bescheiden tomatensoep?
Kut. Ik had soep en tapas voor Pasen bedacht.
En dan moet ze nog gaan puberen.quote:Op zondag 13 april 2025 20:08 schreef Moeraskat het volgende:
“Mam, doe even normaal”
- ik hoef echt niet
Theatraal: “OKÉ DAN KRIJG JE LEKKER NIKS”
Arme moeraskat.
Dan maar geen brie.
Zoals Jezus het gewild zou hebben!quote:Op zondag 13 april 2025 20:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja.
Kut. Ik had soep en tapas voor Pasen bedacht.![]()
![]()
Ik ook niet, meestal een halfuur tot een heel uurquote:Op zondag 13 april 2025 19:55 schreef StevenHyde het volgende:
Ik ben nog nooit een seconde in een sportschool geweestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
Heb al besteldquote:
Maakt niet uit.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Maar ik had idd tomatensoep voor volgende week zondagWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik hou daarvanquote:Op zondag 13 april 2025 20:12 schreef Moeraskat het volgende:
Maar ik had idd tomatensoep voor volgende week zondag![]()
I'm surrounded by morons!
quote:Op zondag 13 april 2025 20:13 schreef Fogel het volgende:
[ link | afbeelding ]
Dit werkt ook met Noren.![]()
![]()
![]()
Ah zo, ja ik mag zelf ook wel wat gezonder eten. Mijn strekking was meer vergeet niet lief voor jezelf (moeraskat) te zijn. Maargoed heb er wel genoeg over gezegd nu denk ikquote:Op zondag 13 april 2025 20:09 schreef Fogel het volgende:
[..]
Mijn arts zeurde. Dus toen maar begonnen met iets gezonder te leven.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Bij mij ook wel, behalve stap 3 dan.quote:Op zondag 13 april 2025 20:13 schreef Fogel het volgende:
[ link | afbeelding ]
Dit werkt ook met Noren.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Ik begreep trouwens van Youtuber Atozy dat Noren geen zak van Fins begrijpen?
Bekijk deze YouTube-video![]()
quote:Op zondag 13 april 2025 20:13 schreef Fogel het volgende:
[ link | afbeelding ]
Dit werkt ook met Noren.![]()
![]()
Je bent een lieverd.quote:Op zondag 13 april 2025 20:14 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ah zo, ja ik mag zelf ook wel wat gezonder eten. Mijn strekking was meer vergeet niet lief voor jezelf (moeraskat) te zijn. Maargoed heb er wel genoeg over gezegd nu denk ik
Ik zal mezelf soms op sushi trakteren
quote:Op zondag 13 april 2025 20:14 schreef kree het volgende:
rest sushi maar opgegeten enzo nog van vrijdag ....quote:Op zondag 13 april 2025 20:14 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Je bent een lieverd.
Ik zal mezelf soms op sushi trakterenAls DAT geen...quote:![]()
Nee. Want ik wil niet dood.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Jawel ik wil morgen regenquote:Op zondag 13 april 2025 18:38 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hier niet, dinsdag wel.maar niet veel gelukkig![]()
Anders ga ik schuilen voor de zon in een IKEA garage ofzoHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
puur toeval iddquote:
maar ok het leek mij nog te eten en zonde om weg te gooien.
Moet wel zeggen heb de koelkast middernacht toen ik over had vrijdag hem op 2 graden gezet.
het leek mij allemaal nog ok om te eten iig. smaakte oke nog steeds.
maar oke als ik helemaal doodziek ben morgen dan horen jullie het
Wel in de vriezer bewaard?quote:Op zondag 13 april 2025 20:14 schreef kree het volgende:
rest sushi maar opgegeten enzo nog van vrijdag ....How can I make this topic about me?![]()
Ik meen het en ik ga die uitleg niet nog eens geven al kost het me moeite.quote:![]()
* Moeraskat spreekt zichzelf streng aan. Niet over bewaartermijnen van voedsel beginnen. Niet doen, niet doen.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op zondag 13 april 2025 20:10 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik ook niet, meestal een halfuur tot een heel uurJa je hebt een mooi leven van wat ik ervan meekrijg. En knap om dan die knop om te zetten om te gaan sporten. Is voor mij makkelijk praten vanaf de zijlijn omdat ik intrinsieke motivatie voor hardlopen en fietsen heb. Maar begrijp dat het niet makkelijk kan zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
kree is wel wat gewend hoor.quote:Op zondag 13 april 2025 20:17 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik meen het en ik ga die uitleg niet nog eens geven al kost het me moeite.![]()
* Moeraskat spreekt zichzelf streng aan. Niet over bewaartermijnen van voedsel beginnen. Niet doen, niet doen.
Je weet dat zwervers die hun vreten uit vuilnisbakken halen een veel sterker immuunsysteem hebben dan anderen?quote:Op zondag 13 april 2025 20:17 schreef kree het volgende:
[..]
puur toeval idd
maar ok het leek mij nog te eten en zonde om weg te gooien.
Moet wel zeggen heb de koelkast middernacht toen ik over had vrijdag hem op 2 graden gezet.
het leek mij allemaal nog ok om te eten iig. smaakte oke nog steeds.
maar oke als ik helemaal doodziek ben morgen dan horen jullie het
Ik denk dat jouw immuunsysteem ook echt wel prima zal zijn inmiddels!![]()
![]()
TOEVALLIG begint hij er zelf net over!quote:Op zondag 13 april 2025 20:17 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
* Moeraskat spreekt zichzelf streng aan. Niet over bewaartermijnen van voedsel beginnen. Niet doen, niet doen.![]()
![]()
Ik heb nog kip die sinds vorige week zondag onverpakt op het aanrecht ligt. Kan ik nog best eten toch?quote:Op zondag 13 april 2025 20:17 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
* Moeraskat spreekt zichzelf streng aan. Niet over bewaartermijnen van voedsel beginnen. Niet doen, niet doen.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
quote:Op zondag 13 april 2025 20:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Je weet dat zwervers die hun vreten uit vuilnisbakken halen een veel sterker immuunsysteem hebben dan anderen?
Ik denk dat jouw immuunsysteem ook echt wel prima zal zijn inmiddels!
Liggen er al dode vliegen naast?quote:Op zondag 13 april 2025 20:19 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik heb nog kip die sinds vorige week zondag onverpakt op het aanrecht ligt. Kan ik nog best eten toch?![]()
haha ja dat is wellicht wel een beetje waar, ben er meestal niet te moeilijk in.quote:Op zondag 13 april 2025 20:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Je weet dat zwervers die hun vreten uit vuilnisbakken halen een veel sterker immuunsysteem hebben dan anderen?
Ik denk dat jouw immuunsysteem ook echt wel prima zal zijn inmiddels!
hoewel haal ook weer niet uit vuilnisbakken dan.Do what you love, love what you do!![]()
Ik zeg lekker niks meer hieroverquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Jij wel jaquote:Op zondag 13 april 2025 20:19 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik heb nog kip die sinds vorige week zondag onverpakt op het aanrecht ligt. Kan ik nog best eten toch?
Ik vind two point museum echt leuk
zou dat dan weer niet doen, in koelkast en goed gebraden?quote:Op zondag 13 april 2025 20:19 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik heb nog kip die sinds vorige week zondag onverpakt op het aanrecht ligt. Kan ik nog best eten toch?
weekje, zou nog durven.Do what you love, love what you do!![]()
Nee die zijn nog levend. Dus dan kan het nog prima.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Spelletjequote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Misschienquote:Op zondag 13 april 2025 20:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Welke kleurtjes hebben die puntjes? Mooi roze?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
kip? Een week ongekoeld?quote:Op zondag 13 april 2025 20:21 schreef kree het volgende:
[..]
zou dat dan weer niet doen, in koelkast en goed gebraden?
weekje, zou nog durven.
Nee, die gaat de kliko in.How can I make this topic about me?![]()
Ik moet nog steeds verder met campus.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
het is wel beetje dat iedereen zo angstvallig is over eten en THT data. dat jullie weerstand natuurlijk tot een 0 is gedaald.
LOL. allemaal onheilspellend is het meer als wat het erg is, ik ben gewoon echt nog nooit ziek geworden van eten die ff over tht was?
ok je ruikt het wel he als niet goed, of zien, en dan is weggooien goeie optie. maar meeste kun je week erna nog prima eten.Do what you love, love what you do!![]()
ik zei ook in de koelkast he? daarbuiten zou niet doen neequote:Op zondag 13 april 2025 20:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
kip? Een week ongekoeld?
Nee, die gaat de kliko in.
Goeie vraag.quote:Op zondag 13 april 2025 20:00 schreef DJMO het volgende:
Vraag aan @:swj
Zou DTS uit respect voor @:sinterklaaskapoentje tijdens de uitvaart om 13:30 uur op slot kunnen tot de uitvaart is afgelopen?
Hoe kijkt de rest hier tegenaan?F.K.A. SuperwormJim
Forum Opties Forumhop: Hop naar: