quote:Op zondag 13 april 2025 19:47 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja kan stoppen met het als een wekelijkse verplichting zien. Als je dan een keer zin hebt kan je altijd een keer pizza o.i.d. halen
Ik heb een keer van iemand op FOK! een enorme anonieme donatie gekregen toen ik diep in de shit zat.quote:Op zondag 13 april 2025 19:44 schreef DJMO het volgende:
Het grappige is wel dat ik door de afgelopen vier acties al zonder naar het bericht bij het tikkie te kijken, weet wie de donateur in kwestie is. Dat komt er van als je in een half jaar tijd vier van die acties voert in DTS
Dit is heel herkenbaar hoor. Zo'n omslagpunt, van het een op het andere moment....quote:Op zondag 13 april 2025 19:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Klopt. Maar t voelt wel zo. Al een tijdje. Dus ik deed net de pizzadoos open. En toen dacht ik: nee. Dit moet nu echt klaar zijn.
Het voelt ook steeds alsof ik voor niks sport.
Haha goed ideequote:Op zondag 13 april 2025 19:49 schreef JustinK het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook nog steeds elke week een pizza halen/maken en 'm dan aan mij geven
Ja? Gelukkigquote:Op zondag 13 april 2025 19:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dit is heel herkenbaar hoor. Zo'n omslagpunt, van het een op het andere moment....
Je sport wat toch ook iets is om je goed over te mogen voelenquote:Op zondag 13 april 2025 19:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Klopt. Maar t voelt wel zo. Al een tijdje. Dus ik deed net de pizzadoos open. En toen dacht ik: nee. Dit moet nu echt klaar zijn.
Het voelt ook steeds alsof ik voor niks sport.
Precies, en soms is dat idd echt een omslagpunt en hou je je er aan, maar soms sluipt het er toch weer in.quote:Op zondag 13 april 2025 19:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dit is heel herkenbaar hoor. Zo'n omslagpunt, van het een op het andere moment....
Ja en dat is nu niet.quote:Op zondag 13 april 2025 19:50 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Je sport wat toch ook iets is om je goed over te mogen voelen
Deze begrijp ik niet 🙂quote:Op zondag 13 april 2025 19:47 schreef Fogel het volgende:
[..]
Als je arts dat vind is het tijd om dingen te gaan doen![]()
/ervaring
Soms zit ik ruim 2 uur in de sportschool. Maar er zijn ook sessies geweest, dat ik na werkelijk 2 apparaten weer wegging... zo van wtf doe ik hier!quote:Op zondag 13 april 2025 19:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Precies, en soms is dat idd echt een omslagpunt en hou je je er aan, maar soms sluipt het er toch weer in.
Mijn buikje begint weer wat te groeien, wil ik nu ook weer wat aan gaan doen.
De sportzaal was vandaag ff geen succes.
2 uur in de sportschool heb ik al behoorlijk lang niet meer gedaan. Sowieso niet meer sinds de scheiding.quote:Op zondag 13 april 2025 19:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Soms zit ik ruim 2 uur in de sportschool. Maar er zijn ook sessies geweest, dat ik na werkelijk 2 apparaten weer wegging... echt van wtf doe ik hier!
Nog geen 10 minuten binnen.
Ik ben ook weleens met paniek weggegaan omdat ik me bekeken voelde en niet wist hoe de apparaten werkte en ik dacht dat ze me zouden uitlachenquote:Op zondag 13 april 2025 19:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Soms zit ik ruim 2 uur in de sportschool. Maar er zijn ook sessies geweest, dat ik na werkelijk 2 apparaten weer wegging... echt van wtf doe ik hier!
Nog geen 10 minuten binnen.
Ahhwwquote:Op zondag 13 april 2025 19:54 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik ben ook weleens met paniek weggegaan omdat ik me bekeken voelde en niet wist hoe de apparaten werkte en ik dacht dat ze me zouden uitlachen
3 jaar geleden zat ik elke werkdag 2 uur in de sportschool. Het werd ook een verslaving en afleiding, sporten.quote:Op zondag 13 april 2025 19:54 schreef ToT het volgende:
[..]
2 uur in de sportschool heb ik al behoorlijk lang niet meer gedaan. Sowieso niet meer sinds de scheiding.
quote:Op zondag 13 april 2025 19:55 schreef StevenHyde het volgende:
Ik ben nog nooit een seconde in een sportschool geweest
Wat veel tijd kost is de loopband....quote:Op zondag 13 april 2025 19:56 schreef Moeraskat het volgende:
Oh ik hang tegenwoordig wel met gemak 2u in de sportschool
In mijn jongere jaren zat ik 3x per week iets van 4,5 uur per dag in de sportschool!quote:Op zondag 13 april 2025 19:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
3 jaar geleden zat ik elke werkdag 2 uur in de sportschool. Het werd ook een verslaving en afleiding, sporten.
#metoo. Ik ga er alleen nooit naar binnen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |