quote:Op zondag 13 april 2025 20:14 schreef kree het volgende:
rest sushi maar opgegeten enzo nog van vrijdag ....
quote:Op zondag 13 april 2025 20:14 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Je bent een lieverd.
Ik zal mezelf soms op sushi trakteren
Als DAT geen...quote:
Jawel ik wil morgen regenquote:Op zondag 13 april 2025 18:38 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hier niet, dinsdag wel.maar niet veel gelukkig
puur toeval iddquote:
Wel in de vriezer bewaard?quote:Op zondag 13 april 2025 20:14 schreef kree het volgende:
rest sushi maar opgegeten enzo nog van vrijdag ....
Ik meen het en ik ga die uitleg niet nog eens geven al kost het me moeite.quote:
quote:Op zondag 13 april 2025 20:10 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik ook niet, meestal een halfuur tot een heel uurJa je hebt een mooi leven van wat ik ervan meekrijg. En knap om dan die knop om te zetten om te gaan sporten. Is voor mij makkelijk praten vanaf de zijlijn omdat ik intrinsieke motivatie voor hardlopen en fietsen heb. Maar begrijp dat het niet makkelijk kan zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bastognekoeken koekoek jonguh!
kree is wel wat gewend hoor.quote:Op zondag 13 april 2025 20:17 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik meen het en ik ga die uitleg niet nog eens geven al kost het me moeite.![]()
* Moeraskat spreekt zichzelf streng aan. Niet over bewaartermijnen van voedsel beginnen. Niet doen, niet doen.
Je weet dat zwervers die hun vreten uit vuilnisbakken halen een veel sterker immuunsysteem hebben dan anderen?quote:Op zondag 13 april 2025 20:17 schreef kree het volgende:
[..]
puur toeval idd
maar ok het leek mij nog te eten en zonde om weg te gooien.
Moet wel zeggen heb de koelkast middernacht toen ik over had vrijdag hem op 2 graden gezet.
het leek mij allemaal nog ok om te eten iig. smaakte oke nog steeds.
maar oke als ik helemaal doodziek ben morgen dan horen jullie het
TOEVALLIG begint hij er zelf net over!quote:Op zondag 13 april 2025 20:17 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
* Moeraskat spreekt zichzelf streng aan. Niet over bewaartermijnen van voedsel beginnen. Niet doen, niet doen.
Ik heb nog kip die sinds vorige week zondag onverpakt op het aanrecht ligt. Kan ik nog best eten toch?quote:Op zondag 13 april 2025 20:17 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
quote:Op zondag 13 april 2025 20:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Je weet dat zwervers die hun vreten uit vuilnisbakken halen een veel sterker immuunsysteem hebben dan anderen?
Ik denk dat jouw immuunsysteem ook echt wel prima zal zijn inmiddels!
Liggen er al dode vliegen naast?quote:Op zondag 13 april 2025 20:19 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik heb nog kip die sinds vorige week zondag onverpakt op het aanrecht ligt. Kan ik nog best eten toch?
haha ja dat is wellicht wel een beetje waar, ben er meestal niet te moeilijk in.quote:Op zondag 13 april 2025 20:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Je weet dat zwervers die hun vreten uit vuilnisbakken halen een veel sterker immuunsysteem hebben dan anderen?
Ik denk dat jouw immuunsysteem ook echt wel prima zal zijn inmiddels!
Ik zeg lekker niks meer hieroverquote:
Jij wel jaquote:Op zondag 13 april 2025 20:19 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik heb nog kip die sinds vorige week zondag onverpakt op het aanrecht ligt. Kan ik nog best eten toch?
zou dat dan weer niet doen, in koelkast en goed gebraden?quote:Op zondag 13 april 2025 20:19 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee die zijn nog levend. Dus dan kan het nog prima.quote:
Spelletjequote:
Misschienquote:Op zondag 13 april 2025 20:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Welke kleurtjes hebben die puntjes? Mooi roze?
kip? Een week ongekoeld?quote:Op zondag 13 april 2025 20:21 schreef kree het volgende:
[..]
zou dat dan weer niet doen, in koelkast en goed gebraden?
weekje, zou nog durven.
Ik moet nog steeds verder met campus.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |