En nog veel knapper: Hij werd een keer kampioen met Feyenoord.quote:Op donderdag 10 april 2025 19:37 schreef klaasweetalles het volgende:
[ link | afbeelding ]
Dit is toch geen misselijk lijstje.......
3x met real Madrid kampioen
Spel van Feyenoordquote:Op donderdag 10 april 2025 19:37 schreef Hyaenidae het volgende:
RIPje
Maar waaraan overleden? Vaccinatieschade?
Edward Linskensquote:Op donderdag 10 april 2025 19:37 schreef Hyaenidae het volgende:
RIPje
Maar waaraan overleden? Vaccinatieschade?
Dat duurde na hem wel weer een tijdje.quote:Op donderdag 10 april 2025 19:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En nog veel knapper: Hij werd een keer kampioen met Feyenoord.
Zijn voorouder was zeer waarschijnlijk slager. Eeuwen geleden naast beenhakker ook wel beenhouwer genoemd.quote:Op donderdag 10 april 2025 19:43 schreef halfway het volgende:
Vraag mij af wie die naam ooit gekozen heeft?
Verhaal? Het moest Cruijff worden dat gebeurde niet einde WK.quote:Op donderdag 10 april 2025 19:51 schreef TweedeKlum het volgende:
Hopelijk ligt zijn verhaal over het WK'90 in een kluis ergens, ik wacht al 35 jaar.
Ook maar er is veel meer gebeurd daar.quote:Op donderdag 10 april 2025 19:52 schreef Nober het volgende:
[..]
Verhaal? Het moest Cruijff worden dat gebeurde niet einde WK.
Was dit bekend?quote:Op donderdag 10 april 2025 19:54 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ook maar er is veel meer gebeurd daar.
Als dat altijd zo ging snap ik wel dat De Boer en Vink altijd bijschnabbelen bij ESPN en Ziggoquote:
Schuld van de walgelijke Michels, die waarschijnlijk bang was dat Cruijff WK werd en zijn EK titel in de schaduw zou zetten.quote:Op donderdag 10 april 2025 19:52 schreef Nober het volgende:
[..]
Verhaal? Het moest Cruijff worden dat gebeurde niet einde WK.
Haben Sie eine Stunde?quote:Op donderdag 10 april 2025 19:29 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Don Leo, nog steeds geen idee of het nou een goede coach was.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |