SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dotteke in GC / In memoriam #2
Dit gelieve te laten staan tot na zijn crematie
Voor iedereen die gedoneerd heeft, Dotteke in ONZ / [ronde 80 Het Dodetopicspel #18272] Rust zacht lieve sint![]()
Ja, de bolk....
Bedoeld om wel te posten maar je hebt op dat moment ook niet even iets relevants te zeggen.How can I make this topic about me?![]()
Of:quote:Op donderdag 10 april 2025 07:48 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja, de bolk....
Bedoeld om wel te posten maar je hebt op dat moment ook niet even iets relevants te zeggen.
![]()
![]()
![]()
![]()
Geef dr maar een klein bolkjequote:Op donderdag 10 april 2025 07:52 schreef _UserName_ het volgende:
De kleine maar naar beneden gehaald, die heeft de slaap uit![]()
![]()
ok dus als iemand binnen die minuut post is het een bolk??quote:Op donderdag 10 april 2025 07:47 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dan blok (bolk) je de ander om punten te pakken. Elke minuut niet gepost na jou, is een puntI never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
Yep!quote:Op donderdag 10 april 2025 07:54 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ok dus als iemand binnen die minuut post is het een bolk??Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
omdat net Hanos bolk werd gezegd dus vandaar mijn vraag
I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
Soms wordt het leidende onderwerp ge of misbruikt om te bolkenquote:Op donderdag 10 april 2025 07:56 schreef Joyce-43 het volgende:
omdat net Hanos bolk werd gezegd dus vandaar mijn vraag
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ja iets rustiger gelukkig, dingen blijven wat door mn hoofd spoken, maar het beheerst me nu niet!quote:
Hoe is het met jou jus![]()
![]()
Oh fijn dat het iets rustiger isquote:Op donderdag 10 april 2025 08:10 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja iets rustiger gelukkig, dingen blijven wat door mn hoofd spoken, maar het beheerst me nu niet!
Hoe is het met jou jus![]()
Met mij gaat ie goed hoor![]()
Ja gelukkig wel !!quote:Op donderdag 10 april 2025 08:12 schreef JustinK het volgende:
[..]
Oh fijn dat het iets rustiger is![]()
Met mij gaat ie goed hoor
Fijn om te horen![]()
![]()
quote:Op donderdag 10 april 2025 08:14 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja gelukkig wel !!
Fijn om te horen![]()
![]()
Had hem DM gestuurd.quote:Op donderdag 10 april 2025 00:10 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja, maar laatste keer was het wel gezellig en vond hij dat ook. Dus hopelijk druk met werk idd![]()
We kunnen pas eind juniquote:
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja, ik had nog gebeld of het eerder kon. Maar kennelijk konden we eigenlijk pas in augustus en hebben ze ons ertussen gepropt. Zo voelt het eigenlijk écht niet.quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Knuffelquote:Op donderdag 10 april 2025 08:27 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, ik had nog gebeld of het eerder kon. Maar kennelijk konden we eigenlijk pas in augustus en hebben ze ons ertussen gepropt. Zo voelt het eigenlijk écht niet.![]()
![]()
quote:Bedanktquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op donderdag 10 april 2025 08:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
[..]
BedanktDat is enorm logisch !!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
He bah ....quote:Op donderdag 10 april 2025 08:27 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, ik had nog gebeld of het eerder kon. Maar kennelijk konden we eigenlijk pas in augustus en hebben ze ons ertussen gepropt. Zo voelt het eigenlijk écht niet.![]()
![]()
Ja heb gelukkig wel redelijk geslapen! Lekker op tijd naar bed gegaan.quote:Op donderdag 10 april 2025 08:34 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Hey gurl, lekker geslapen?😘
En jij? en hoe is het met je ?![]()
![]()
quote:Op donderdag 10 april 2025 08:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
[..]
BedanktSnap ik helemaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ja, misschien ook wel. Maar ook die afspraak eind juni is geen start. Dan krijgt kater alleen z'n onderzoek en afhankelijk van wat daar dan uit komt wordt de route bepaald. Maar ik denk gewoon, start lekker met die isci, ik heb gewoon het gevoel dat dat onderzoek bij hem op niks uitdraait en we dan wéér moeten wachten. Want ze kunnen nu ook geen nieuwe afspraak inplannen met de gyn omdat ze niet weten wat eruit komt.quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ah gelukkig.. een goed slaapje doet goed.quote:Op donderdag 10 april 2025 08:35 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja heb gelukkig wel redelijk geslapen! Lekker op tijd naar bed gegaan.
En jij? en hoe is het met je ?
Aan het ontwaken.. was al om 7 uur wakker. Grijs en grauw hoop dat het zonnetje gaat doorbreken.
Nog geen koffie gehad en misschien ga ik ook geen koffie nemen
'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Echt onduidelijk ook ja, hopelijk gaat het daarna allemaal wat snellerquote:Op donderdag 10 april 2025 08:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, misschien ook wel. Maar ook die afspraak eind juni is geen start. Dan krijgt kater alleen z'n onderzoek en afhankelijk van wat daar dan uit komt wordt de route bepaald. Maar ik denk gewoon, start lekker met die isci, ik heb gewoon het gevoel dat dat onderzoek bij hem op niks uitdraait en we dan wéér moeten wachten. Want ze kunnen nu ook geen nieuwe afspraak inplannen met de gyn omdat ze niet weten wat eruit komt.![]()
![]()
Ik heb een vrije dag genomen vandaag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Lekker op tijd net als mijquote:Op donderdag 10 april 2025 08:38 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ah gelukkig.. een goed slaapje doet goed.
Aan het ontwaken.. was al om 7 uur wakker. Grijs en grauw hoop dat het zonnetje gaat doorbreken.
Nog geen koffie gehad en misschien ga ik ook geen koffie nemenJaaa dat is wel te hopen.
Geen koffie?wat dan?
![]()
quote:Op donderdag 10 april 2025 08:38 schreef Moeraskat het volgende:
Ik heb een vrije dag genomen vandaag.Even aan je zelf denkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik heb een vrije dag genomen vandaag.Even een balansdag!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Heb geen melk.quote:Op donderdag 10 april 2025 08:38 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Lekker op tijd net als mijJaaa dat is wel te hopen.
Geen koffie?wat dan?
Maar wil doseren leren mbt koffie drinken.
Dus de rem erop:P nu is het makkelijker want heb geen melk in huis dus vind het niet te drinken
Ook geen thee echt slecht inkoopbeleid heb 1 soort smaak over en dat is mandarijn. Not my cup of tea
WATER.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Ff wat minder cafeinequote:Op donderdag 10 april 2025 08:40 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Heb geen melk.
Maar wil doseren leren mbt koffie drinken.
Dus de rem erop:P nu is het makkelijker want heb geen melk in huis dus vind het niet te drinkenGoed van je
![]()
![]()
Ik voelde dit vorig jaar al aan.quote:Op donderdag 10 april 2025 08:38 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Echt onduidelijk ook ja, hopelijk gaat het daarna allemaal wat snellerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja, minder dat opgefokte onrustige gevoel.quote:Op donderdag 10 april 2025 08:42 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ff wat minder cafeineGoed van je
Ja eigenlijk wel jaquote:
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Snap ik wel dat je het nodig hebt. Lekker dat het nu kan. You time.quote:'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Ja, ik neem het gewoon. Heb geen afspraken staan dus dan kan het wel.quote:Op donderdag 10 april 2025 08:44 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Snap ik wel dat je het nodig hebt. Lekker dat het nu kan. You time.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op donderdag 10 april 2025 08:42 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik voelde dit vorig jaar al aan.Ik begrijp je gevoel wel , dat je het soort van aanvoelde ook, maakt het niet minder vervelend! En het is echt geen onzinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Thanksquote:Op donderdag 10 april 2025 08:45 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ik begrijp je gevoel wel , dat je het soort van aanvoelde ook, maakt het niet minder vervelend! En het is echt geen onzin![]()
Nu vechten dan als afleiding en om af te reageren?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Opeens had ik het.
Muntthee. Heb verse munt dus dat kan wel'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Zo is dat. Snel een shirt aangetrokken, zodat ik representatief was tijdens de interne dagelijkse meeting. Nu maar even de onderkant ook
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ach jouw ongemak voelen ze niet.quote:Op donderdag 10 april 2025 09:04 schreef StevenHyde het volgende:
Had wel een broek aan, maar een joggingbroek. Ter verduidelijking
Ochtendbolk met koffie.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
De Amerikanen in de kamer naast me zijn weg![]()
Dat weet ik vooral omdat hun alarm afging om 645
En 655
En 705
En omdat ze erover spraken
En omdat ze om 725 met hun koffers over de stenen vloer rolde
Maar misschien kan ik morgen uitslapenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Afzwaai bolk
Hopelijk een mooie zonnige dag voor iedereen
Doei'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Idemquote:Op donderdag 10 april 2025 09:08 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Afzwaai bolk
Doei![]()
![]()
Ook voor jou toegewenstquote:Op donderdag 10 april 2025 09:08 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Afzwaai bolk
Doei
25 graden in Zuid Afrikaquote:Op donderdag 10 april 2025 09:08 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Afzwaai bolk
Doei
UitrustdagjeWerewolf![]()
Amerikanen zijn vaak niet erg goed in stil zijn.quote:Op donderdag 10 april 2025 09:08 schreef loveislikeakiss het volgende:
De Amerikanen in de kamer naast me zijn weg![]()
Dat weet ik vooral omdat hun alarm afging om 645
En 655
En 705
En omdat ze erover spraken
En omdat ze om 725 met hun koffers over de stenen vloer rolde
Maar misschien kan ik morgen uitslapenI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Even rustig aan doen na gisterenquote:Op donderdag 10 april 2025 09:17 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
25 graden in Zuid Afrika
Uitrustdagje![]()
![]()
En ze hebben totaal lak aan anderen. Ik eerst.quote:Op donderdag 10 april 2025 09:18 schreef Fogel het volgende:
[..]
Amerikanen zijn vaak niet erg goed in stil zijn.How can I make this topic about me?![]()
quote:Op donderdag 10 april 2025 08:48 schreef aeque het volgende:
[..]
Nu vechten dan als afleiding en om af te reageren?
Liefffffquote:Op donderdag 10 april 2025 09:21 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas biedt zich aan als boksbalWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op donderdag 10 april 2025 09:21 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas biedt zich aan als boksbal![]()
![]()
Het tikkie voor de bloemen actie voor sinterklaaskapoentje had de limiet bereikt dus die werkt niet meer. Aangezien er in het In Memoriam topic nog mensen wilden dineren, heb ik een nieuwe link aangemaakt die ik hier ook nog even wil delen : https://tikkie.me/pay/8diphar5bl5mq3dqg957
De tussenstand staat op 305 euro namens 30 tikkies, een toegezegde die ik voorschiet, en daar komt mijn eigen donatie nog bij.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
I'm surrounded by morons!
Nooitquote:Op donderdag 10 april 2025 09:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Doe jij nog domme dingen Jus?![]()
![]()
Ik heb een vrije dag genomen vandaag.BeterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lief zijn voor jezelf![]()
![]()
Ik weet uit ervaring dat domme dingen doen gewoon voor herhaling vatbaar isquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Ja. Neem het er maar even van. Heb je morgen ook vrij Moeraskat?quote:How can I make this topic about me?![]()
Valideren door herhaling is belangrijk, met als bonus dat je het dan wetenschap kan gaan noemenquote:Op donderdag 10 april 2025 09:36 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ik weet uit ervaring dat domme dingen doen gewoon voor herhaling vatbaar is
I'm surrounded by morons!
Valideren tegen een schema aan is het beste. Maar ik heb geen schema.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Hoezo zuur, als ik zeg dat Black Mirror kree bezig houdt?
Zelfs Dr.Mikey wist het en tipte kree over nieuw seizoen.
Echt... Zei ik wat verkeerds, of vat jij het niet helemaal juist op?quote:Op donderdag 10 april 2025 02:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat klopt dat weet ikSnap de zure reactie van Sally ook niet
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Mijn werkmotivatie is nog niet aanwezig...I'm surrounded by morons!
Hier is ie ook nietquote:Op donderdag 10 april 2025 09:54 schreef Fogel het volgende:
Mijn werkmotivatie is nog niet aanwezig...![]()
Gisteren was er eentje die de gangen aan het roepenquote:Op donderdag 10 april 2025 09:18 schreef Fogel het volgende:
[..]
Amerikanen zijn vaak niet erg goed in stil zijn.
Eergisteren had ik een lege ontbijtzaal op 1 Amerikaans koppel na aan de andere kant van de ruimte, ik kom dud0r een voice message sturen en dan hoorde hij woord voor woord wat ze zei
Dus nu weten we waar haar moeder het contant geld verstoptHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Kringloop wordt vandaag niet wat, vrouwlief wil straks even rusten nog dus zo nog even de tuin in. Wat bamboe op het containerscherm plaatsen.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ik wil even een pittig gesprek met mijn blaas
Was net in het hotel, klaarmaken om te gaan, ga plassen
Ben nu 10 minuten onderweg, stop bij een supermarkt voor wat drinken
En wie denk je dat er een wc wil?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik durf niks slechts over mijn blaas te zeggen. Hoef snachts nooit eruit om te plassen, dus ik en mijn blaas zijn homies 3 life.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Als je ouder wordt ....quote:Op donderdag 10 april 2025 10:03 schreef StevenHyde het volgende:
Ik durf niks slechts over mijn blaas te zeggen. Hoef snachts nooit eruit om te plassen, dus ik en mijn blaas zijn homies 3 life.How can I make this topic about me?![]()
Gewoon mind over body doen. Fuck this shit, later blaas, komt goed.quote:Op donderdag 10 april 2025 10:01 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik wil even een pittig gesprek met mijn blaas
Was net in het hotel, klaarmaken om te gaan, ga plassen
Ben nu 10 minuten onderweg, stop bij een supermarkt voor wat drinken
En wie denk je dat er een wc wil?I'm surrounded by morons!
Ja is heeel goed voor je blaasquote:Op donderdag 10 april 2025 10:07 schreef Fogel het volgende:
[..]
Gewoon mind over body doen. Fuck this shit, later blaas, komt goed.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Jussiequote:![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Tegelijk komen is wel lastig. Al helemaal als het binnen 2 minuten moet.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
quote:Op donderdag 10 april 2025 10:20 schreef StevenHyde het volgende:
Tegelijk komen is wel lastig. Al helemaal als het binnen 2 minuten moet.Eikel
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
quote:Op donderdag 10 april 2025 10:20 schreef StevenHyde het volgende:
Tegelijk komen is wel lastig. Al helemaal als het binnen 2 minuten moet.![]()
Jij komt nooit tegelijk?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op donderdag 10 april 2025 10:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jussie![]()
Ja ben druk bezig heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
JUSSIEquote:Op woensdag 9 april 2025 20:00 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ken je die topper, zie je dr gaan?
dat kan er maar één zijn, dat is onze Maan!
Ik ken dr van het tellen, daar gaat ze als een buffel
Maar nu gaat het even minder en krijgt ze een dikke knuffel
Dat heeft deze topper wel verdiend
dat zag ik als bolker maar ook als vriend
Dus lieve Moon, hopelijk voel je je snel weer top
een bolk op je neus, maar ook een kusje erop!![]()
@:Moonlightdankjewel
![]()
![]()
Dat heb ik ookquote:Op donderdag 10 april 2025 10:03 schreef StevenHyde het volgende:
Ik durf niks slechts over mijn blaas te zeggen. Hoef snachts nooit eruit om te plassen, dus ik en mijn blaas zijn homies 3 life.
Maar het is het alsof thee in de ochtend de boel versneldHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Hello
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Dit is iets beterquote:Op donderdag 10 april 2025 10:39 schreef JustinK het volgende:
[..]
VerdullemeDaar zaten @:Lovely en @:Dotteke ook al mee te klooien
![]()
zo lief
![]()
Straks hebben we allemaal JustinK onder onze berichten staanquote:
Hij is ook zo speciaalquote:Op donderdag 10 april 2025 10:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Straks hebben we allemaal JustinK onder onze berichten staan![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 10 april 2025 10:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Straks hebben we allemaal JustinK onder onze berichten staan![]()
![]()
![]()
Hij verliest wel specialteit hoor, teveel wat om hem heen hangtquote:![]()
![]()
![]()
Hey Moon,quote:voel je je niet goed
quote:Op donderdag 10 april 2025 10:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij verliest wel specialteit hoor, teveel wat om hem heen hangt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het gaat gelukkig weer wat beter dan gisteren, toen was het echt ff heel naar ook.quote:
Hoe is het met jou dot, lukt het allemaal nog?![]()
![]()
quote:
A vervelend te horen. Had niet mee gekregen dat het niet lekker met je ging, ben te druk momenteel om alles mee te krijgen hier.quote:Op donderdag 10 april 2025 10:43 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Het gaat gelukkig weer wat beter dan gisteren, toen was het echt ff heel naar ook.
Hoe is het met jou dot, lukt het allemaal nog?
Hier gaat het wel alleen heel moe van die aanval van gisteren.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oh joh dat geeft helemaal niks hoor! Vind al lief dat je er naar vraagtquote:Op donderdag 10 april 2025 10:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
A vervelend te horen. Had niet mee gekregen dat het niet lekker met je ging, ben te druk momenteel om alles mee te krijgen hier.
Hier gaat het wel alleen heel moe van die aanval van gisteren.
En dat heb ik dan weer niet mee gekregenwat is er gebeurd?
![]()
Hey Steven, tot nu nog niet. Maar gaat goed komenquote:Op donderdag 10 april 2025 10:45 schreef StevenHyde het volgende:
Goedemorgen DotHoop dat je een wat rustigere dag hebt vandaag
Het bankstel is b innen dus die drukte hebik gehad. Maar ben best druk met dingen regelen voor ons KlaasjeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heb een heftige aanval van boezemfibrileren gehad, heb van dinsdag op woensdag nacht een paar uurtjes in het ziekenhuis gelegen.quote:Op donderdag 10 april 2025 10:46 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Oh joh dat geeft helemaal niks hoor! Vind al lief dat je er naar vraagt
En dat heb ik dan weer niet mee gekregenwat is er gebeurd?
Och jeetje dat meen je nietquote:Op donderdag 10 april 2025 10:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb een heftige aanval van boezemfibrileren gehad, heb van dinsdag op woensdag nacht een paar uurtjes in het ziekenhuis gelegen.Wat kloten!!!
Doe maar rustig aan![]()
![]()
Gister weer een aanval?quote:Op donderdag 10 april 2025 10:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb een heftige aanval van boezemfibrileren gehad, heb van dinsdag op woensdag nacht een paar uurtjes in het ziekenhuis gelegen.![]()
How can I make this topic about me?![]()
Van dinsdag op woensdag nacht. Niet afgelopen nacht dat is van woensdag op donderdagquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Pak aub ook wat uurtjes voor jezelf waar je even helemaal niks doet. Denk aan jezelf en mentaal en fysiek.quote:Op donderdag 10 april 2025 10:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Steven, tot nu nog niet. Maar gaat goed komen
Het bankstel is b innen dus die drukte hebik gehad. Maar ben best druk met dingen regelen voor ons KlaasjeBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
achterstallige declaraties ingediend.Toch een paar honderd euro
Gerecyclede koffiequote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
quote:Op donderdag 10 april 2025 10:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Steven, tot nu nog niet. Maar gaat goed komen
Het bankstel is b innen dus die drukte hebik gehad. Maar ben best druk met dingen regelen voor ons Klaasje
Altijd leukquote:Op donderdag 10 april 2025 11:00 schreef Moeraskat het volgende:
achterstallige declaraties ingediend.Toch een paar honderd euro
![]()
![]()
Ook maar direct m'n IKB uit laten betalen voor komende maand.quote:
Ik zag net een rij containers staan bij de parkeerplaats, dus ik pak mijn lege plastic flessen om weg te gooien
Heb je een pas nodig...Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Oh je kunt ook je sport abonnement doen las ik. Maar ik snap daar geen kut van. Ik ben altijd iemand die vrijwel nooit declaraties indient. Voelt zo gierig. Maar vandaag had ik ineens motivatie.
Ik weet dat het diefstal van je eigen portemonnee is. Maar ja..Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op donderdag 10 april 2025 11:02 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik zag net een rij containers staan bij de parkeerplaats, dus ik pak mijn lege plastic flessen om weg te gooien
Heb je een pas nodig...
Dat doe ik normaal ook wel hoor, maar had gewoon veel staan voor maandag en dinsdag.quote:Op donderdag 10 april 2025 10:54 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Pak aub ook wat uurtjes voor jezelf waar je even helemaal niks doet. Denk aan jezelf en mentaal en fysiek.
Maar voor nu heb ik niets meer staan. Ben nu nog voor Klaasje aan de gang.
Mensen in DM en zo benaderen maar ik heb geen verdere afspraken meer
De hulp loopt de boel schoon te maken en als zij straks naar huis is er geen afspraak meerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey lief moeraskatjequote:
O, dat is raar? Zijn die van de apartementen daar of zo?quote:Op donderdag 10 april 2025 11:02 schreef loveislikeakiss het volgende:
Heb je een pas nodig...
Lever jij die niet in, krijg je toch geld voor terug?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Over half uurtje mijn middagpauze maar gebruiken voor een rondje hardlopen. Alleen twijfel of ik een lange of korte broek aan moet doen. Ziet er van binnen fris uit. Mensen die buiten zijn geweest al (in Nederland)?
Vaak werkt dat zo om dumpingen tegen te gaan vanuit andere wijken/dorpen/steden. Er zijn mensen die echt hun zooi in een openbare bak flikkeren omdat ze in hun eigen wijk/woonplaats voor een lediging of per gewicht moeten betalen. Dus kan zomaar zijn dat de bewoners passen hebben die je dan moet aanvragen.quote:Op donderdag 10 april 2025 11:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, dat is raar? Zijn die van de apartementen daar of zo?
Lever jij die niet in, krijg je toch geld voor terug?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik vind he tfris, het is hier 9 gr en geen zonquote:Op donderdag 10 april 2025 11:07 schreef StevenHyde het volgende:
Over half uurtje mijn middagpauze maar gebruiken voor een rondje hardlopen. Alleen twijfel of ik een lange of korte broek aan moet doen. Ziet er van binnen fris uit. Mensen die buiten zijn geweest al (in Nederland)?
ik vind het ook maar fris ja.quote:Op donderdag 10 april 2025 11:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind he tfris, het is hier 9 gr en geen zonWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Dan ik ook denk ik. Voordat ik dan opgewarmd ben door het lopen ben ik al thuis. Ga een lange broek aan doen.quote:Op donderdag 10 april 2025 11:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind he tfris, het is hier 9 gr en geen zonBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ja daarom vraag ik ook of het voor apartementen isquote:Op donderdag 10 april 2025 11:07 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Vaak werkt dat zo om dumpingen tegen te gaan vanuit andere wijken/dorpen/steden. Er zijn mensen die echt hun zooi in een openbare bak flikkeren omdat ze in hun eigen wijk/woonplaats voor een lediging of per gewicht moeten betalen. Dus kan zomaar zijn dat de bewoners passen hebben die je dan moet aanvragen.
Hier staat er een bij het winkelcentrum die is voor de omwonende
En bij de lidl staat er een die is voor iedereen, ook papier, glas en kledingWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ah ja, dat moet wel kunnen idd.quote:Op donderdag 10 april 2025 11:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja daarom vraag ik ook of het voor apartementen is
Hier staat er een bij het winkelcentrum die is voor de omwonende
En bij de lidl staat er een die is voor iedereen, ook papier, glas en kledingWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Weer bezig in Disney Dreamlight. Is misschien een kinderspel, maar het geeft wel ontspanning
Er is alleen een vanaf leeftijd aan spelletjesquote:Op donderdag 10 april 2025 11:13 schreef Moeraskat het volgende:
Weer bezig in Disney Dreamlight. Is misschien een kinderspel, maar het geeft wel ontspanning
Geen totHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
eensquote:Op donderdag 10 april 2025 11:14 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Er is alleen een vanaf leeftijd aan spelletjes
Geen totWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
100%quote:Op donderdag 10 april 2025 11:14 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Er is alleen een vanaf leeftijd aan spelletjes
Geen totBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
![]()
![]()
Bedoel ik ga naar Italië om te wandelen
En ik ben nog geen 70
Zou ook niet mogen danHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Al heb ik weleens op een gezelschapspel een tot leeftijd zien staan. Tot 100 jaar meen ik. Wel sneu dat je dan zo oud mag worden en niet meer mee mag doen met een potje mens erger je niet.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
quote:Op donderdag 10 april 2025 11:16 schreef StevenHyde het volgende:
Al heb ik weleens op een gezelschapspel een tot leeftijd zien staan. Tot 100 jaar meen ik. Wel sneu dat je dan zo oud mag worden en niet meer mee mag doen met een potje mens erger je niet.
Ja vaak staat er 99 opquote:Op donderdag 10 april 2025 11:16 schreef StevenHyde het volgende:
Al heb ik weleens op een gezelschapspel een tot leeftijd zien staan. Tot 100 jaar meen ik. Wel sneu dat je dan zo oud mag worden en niet meer mee mag doen met een potje mens erger je niet.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Zo, eindelijk aan de wandel
3 uur te gaan vandaag
15 kmHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
zing je dan ook liederen onderweg?quote:Op donderdag 10 april 2025 11:26 schreef loveislikeakiss het volgende:
Zo, eindelijk aan de wandel
3 uur te gaan vandaag
15 kmWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Neequote:Op donderdag 10 april 2025 11:27 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
zing je dan ook liederen onderweg?
Had mijn korte broek aan moeten trekkenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Jammerquote:Op donderdag 10 april 2025 11:28 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Nee
Had mijn korte broek aan moeten trekkenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Liefquote:Op donderdag 10 april 2025 11:30 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
23 augustus wel in de Efteling
Je mag meeWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
De wereld is van iedereen
Iedereen is van de wereld
En de wereld is van iedereenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Jawel, met jou?quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Normaal zijn er bankjes langs wandel routes, wil mijn veters strikkenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Er zijn weer mensen op cursus geweest hoor. Direct hele lijsten met vragen of we dingen hebben/doen etc.
Kijk eerst gewoon zelf even.Er liggen hele protocollen.
Gelijk weer beginnen over actualiseren voordat je kijkt wat er al is.
Lolquote:Op donderdag 10 april 2025 11:50 schreef Moeraskat het volgende:
Er zijn weer mensen op cursus geweest hoor. Direct hele lijsten met vragen of we dingen hebben/doen etc.
Kijk eerst gewoon zelf even.Er liggen hele protocollen.
Gelijk weer beginnen over actualiseren voordat je kijkt wat er al is.
Zelf dingen opzoeken
GrapjasHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Kort geslapen en genoeg stroomquote:Op donderdag 10 april 2025 11:50 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja beetje lang geslapen. En stroom ligt eraf hier.
En met jou?![]()
Maar balen man, hopelijk werkt het snel weer![]()
Was geplanned. Was alleen vergeten. Kan via laptop en telefoon wel internetten.quote:Op donderdag 10 april 2025 11:52 schreef JustinK het volgende:
[..]
Kort geslapen en genoeg stroom![]()
Maar balen man, hopelijk werkt het snel weer![]()
![]()
Echt he...quote:Op donderdag 10 april 2025 11:52 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Lol
Zelf dingen opzoeken
GrapjasWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: