weet ik... ik linkte vanaf mobiel en tweetformule was niet te activeren.quote:Op donderdag 10 april 2025 22:42 schreef capricia het volgende:
[..]
Voor jou ook het vriendelijke verzoek om niet zomaar kale links te posten.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 10 april 2025 22:58 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
weet ik... ik linkte vanaf mobiel en tweetformule was niet te activeren.
En ook moeilijk mijn verhaal te plaatsen.
Maar.... mijn punt is .. wat gaat Trump doen met zijn plan de palestijnen van het eigen land weg te jagen.
Dan moet hij of Israel daar toe aanzetten of een leger sturen. Hoeveel doden erbij ?
En wil het congress een aanval op de gazastrook goedkeuren. Weer een nieuwe oorlog. Niet alleen met de Palestijnen, misschien
Toch..... de oorspronkelijke bevolking wegjagen, hun land inpikken....zo is Amerika groot geworden.
Zeer traditievol idee van Trump
Nog eens de tweet proberen
[ x ]
Wat een grenzeloze hardvochtigheid.... toont hij hier.
Nou ja, het is daar al oorlog.quote:Op donderdag 10 april 2025 22:58 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
En wil het congress een aanval op de gazastrook goedkeuren. Weer een nieuwe oorlog. Niet alleen met de Palestijnen, misschien
Dit hele topic gaat over hoe erg het is wat er in de VS plaatsvindt.quote:Op donderdag 10 april 2025 23:29 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Nou ja, het is daar al oorlog.
Heb trouwens de indruk dat sommige mensen het niet zo veel kan schelen wanneer er iets in Amerika zou gebeuren. Maar misschien ben ik wel slecht geworden in het lezen tussen de regels door.
Heel slim antwoordquote:Op vrijdag 11 april 2025 00:19 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Dit hele topic gaat over hoe erg het is wat er in de VS plaatsvindt.
Ah, je zat te stoken. Ik heb er familie wonen, uiteraard vind ik alles wat daar gebeurd. Ga anders ergens anders net doen alsof je iets op het spoor bent, terwijl je vooral het spoor bijster bent, blijkbaar.quote:
tenzij alle wespen dood zijnquote:Op donderdag 10 april 2025 22:33 schreef phpmystyle het volgende:
Geloof er geen reet van dat Trump gaza wil. Een groot wespennest.
Ach, ik ben in het algemeen niet zo van het geweld en moorden. Ben altijd wel een watje geweest op dat gebied en dus niet echt geschikt voor extremisme.quote:Op vrijdag 11 april 2025 00:34 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Wel vreemd dat dan je reactie is, terwijl een wereldleider openlijk praat over etnische zuivering plegen. Iets met je moreel kompas ondersteboven houden.
Dan zal je zeker weinig met de VS hebben. Veel moordlustiger en geweldadiger worden landen niet.quote:Op vrijdag 11 april 2025 02:11 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Ach, ik ben in het algemeen niet zo van het geweld en moorden. Ben altijd wel een watje geweest op dat gebied en dus niet echt geschikt voor extremisme.
We praten volledig langs elkaar heen. Waar haal je ineens extremisme vandaan? Omdat 1 user het heeft over geweld, wat vrij snel verwijderd werd en veroordeelt? Of heb je meer gezien?quote:Op vrijdag 11 april 2025 02:11 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Ach, ik ben in het algemeen niet zo van het geweld en moorden. Ben altijd wel een watje geweest op dat gebied en dus niet echt geschikt voor extremisme.
Ik weet niet of je het als nederlaag kan zien als het toch geen impact heeft.quote:Op vrijdag 11 april 2025 01:07 schreef Kijkertje het volgende:
Weer een grote nederlaag voor Trump:
[ afbeelding ]
https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lmil5ewd2525
Met een 9-0 unanieme uitspraak
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er zit wel een addertje onder het gras![]()
https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lmilgfq7ls2u
[ afbeelding ]
Dat betekent dus dat ze daar weer rechtszakken over aan gaan spannen![]()
Ja zijn familie heeft daar niets aanquote:Op vrijdag 11 april 2025 02:42 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het als nederlaag kan zien als het toch geen impact heeft.
Alle vertrouwen is door het putje. En dat maak je niet zomaar weer goed.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |