SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dotteke in GC / In memoriam #2
Dit gelieve te laten staan tot na zijn crematie
Voor iedereen die gedoneerd heeft, Dotteke in ONZ / [ronde 80 Het Dodetopicspel #18272] Rust zacht lieve sintWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Nou ja, de rojesdagen liggen in het verschietquote:Op dinsdag 8 april 2025 23:52 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nou vooruit, maar dan gaan we het niet over werk hebben.Heerlijk vertoeven op de rijnprommenade met een hot prospect voor de verkoop die het laat afweten achteraf
Lach met een schone bips![]()
Heb het zo koud. Lig onder twee dekens te rillenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ai, echt goed ziekjes?quote:Op dinsdag 8 april 2025 23:54 schreef Moeraskat het volgende:
Heb het zo koud. Lig onder twee dekens te rillenLach met een schone bips![]()
Best moeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Nee geen idee. Nergens last van verderquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Das wel kak dan.quote:Op dinsdag 8 april 2025 23:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee geen idee. Nergens last van verderLach met een schone bips![]()
Naar welke stad moet ik dan?quote:Op dinsdag 8 april 2025 23:54 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nou ja, de rojesdagen liggen in het verschietHeerlijk vertoeven op de rijnprommenade met een hot prospect voor de verkoop die het laat afweten achteraf
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Kruip tegen je partner aan?quote:Op dinsdag 8 april 2025 23:54 schreef Moeraskat het volgende:
Heb het zo koud. Lig onder twee dekens te rillenI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Knapquote:Op dinsdag 8 april 2025 23:56 schreef hemarookworst het volgende:
Alleen als er ijs op de weg ligt heb ik het koud
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Heb ook altijd dat ik echt 5 minuten lig te rillen als ik m'n bed in duik. Is zo koouuudd
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Niet ziek en toch zo koud?quote:Op dinsdag 8 april 2025 23:54 schreef Moeraskat het volgende:
Heb het zo koud. Lig onder twee dekens te rillen
Trust nobody![]()
Straks. Ik lig nog op de bankquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Even wat eten. Helpt wellichtquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Zomers ook ? Ik bij deze temperaturen al niet.quote:Op dinsdag 8 april 2025 23:57 schreef Grotetijd het volgende:
Heb ook altijd dat ik echt 5 minuten lig te rillen als ik m'n bed in duik. Is zo koouuuddThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Doar woar de Rijn het land in stroomt, een plek waar je begroet gaat worden met een bord Welcome to Hell. Een plek waar je hard voor moet vechten om weg te komen, een plek waarvan ik blij ben er al 20 jaar weg te zijn en er alleen nog voor werk te moeten komen. Een plek dat niks meer heeft, geen kroeg niksquote:Makkelijk te vinden nu wel.
Nee zomers wil ik het liefst op m'n balkon slapen, het is in de slaapkamer echt 24 graden zomers in de avond, niet leuk meerquote:Op dinsdag 8 april 2025 23:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zomers ook ? Ik bij deze temperaturen al niet.
Well, life can be a riot
Airco een optie?quote:Op woensdag 9 april 2025 00:00 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nee zomers wil ik het liefst op m'n balkon slapen, het is in de slaapkamer echt 24 graden zomers in de avond, niet leuk meerWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Doenquote:Op woensdag 9 april 2025 00:00 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nee zomers wil ik het liefst op m'n balkon slapen, het is in de slaapkamer echt 24 graden zomers in de avond, niet leuk meer
Buiten
Trust nobody![]()
Heet het daar geen Waal?quote:Op dinsdag 8 april 2025 23:59 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Doar woar de Rijn het land in stroomt, een plek waar je begroet gaat worden met een bord Welcome to Hell. Een plek waar je hard voor moet vechten om weg te komen, een plek waarvan ik blij ben er al 20 jaar weg te zijn en er alleen nog voor werk te moeten komen. Een plek dat niks meer heeft, geen kroeg niksMakkelijk te vinden nu wel.
Niks mis mee, in Thailand staat mijn airco nooit lager dan 28 graden.quote:Op woensdag 9 april 2025 00:00 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nee zomers wil ik het liefst op m'n balkon slapen, het is in de slaapkamer echt 24 graden zomers in de avond, niet leuk meerLach met een schone bips![]()
Ze noemen het de oude waal, maar de mensen daar roepen dat ze geboren en getogen zijn aan de Rijnquote:
Net als trump en de golf van…quote:Op woensdag 9 april 2025 00:02 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ze noemen het de oude waal, maar de mensen daar roepen dat ze geboren en getogen zijn aan de RijnWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Zit dat wel te overwegen jaquote:Well, life can be a riot
Is wel echt geweldigquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja hou ook van buiten. Maar om nou in een tentje op m'n balkon te gaan slapen met hoogtevreesquote:
Well, life can be a riot
Ja maar hallo, ik heb daar op weg naar werk geen oranje mensen gezienquote:Denk ze zijn daar nog wel nuttiger dan die malloot die op 1 stoel zit. Maar nee, ik ben er niet geboren, wel aantal jaren gewoond. En supertof volk als je de juiste mensen kent. Anders ben je fucked.
Heb hier nog geen zomers meegemaakt maar in het vorige huis was dat geen pretje.quote:Op woensdag 9 april 2025 00:00 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nee zomers wil ik het liefst op m'n balkon slapen, het is in de slaapkamer echt 24 graden zomers in de avond, niet leuk meerThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Herkenbaarquote:Op woensdag 9 april 2025 00:05 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja maar hallo, ik heb daar op weg naar werk geen oranje mensen gezienDenk ze zijn daar nog wel nuttiger dan die malloot die op 1 stoel zit. Maar nee, ik ben er niet geboren, wel aantal jaren gewoond. En supertof volk als je de juiste mensen kent. Anders ben je fucked.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Kan echt zorgen voor een poepnacht.quote:Op woensdag 9 april 2025 00:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Heb hier nog geen zomers meegemaakt maar in het vorige huis was dat geen pretje.Well, life can be a riot
Zonder tentje natuurlijkquote:Op woensdag 9 april 2025 00:04 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja hou ook van buiten. Maar om nou in een tentje op m'n balkon te gaan slapen met hoogtevrees
Gewoon matje en slaapzakTrust nobody![]()
Eensquote:Op woensdag 9 april 2025 00:07 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Zonder tentje natuurlijk
Gewoon matje en slaapzakWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Vrouw en stiefvader gingen uit elkaar, was een feest op de kade. Stonden haar kinderen op hoofd van stiefvader te springen en omstanders vonden dat wel leuk en deden mee want ze kenden de springers op het hoofdquote:
Mensen zijn achterlijkquote:Op woensdag 9 april 2025 00:08 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Vrouw en stiefvader gingen uit elkaar, was een feest op de kade. Stonden haar kinderen op hoofd van stiefvader te springen en omstanders vonden dat wel leuk en deden mee want ze kenden de springers op het hoofdWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ach, ik verloor daar een kies door een barkruk in mijn gezicht toen we hem daar weg sleepten. Ik ben zo blij dat ik daar weg ben.quote:Lach met een schone bips![]()
Ja, maar die shit gebeurt op meer plaatsen hè. Dus het wil echt niet zeggen dat je het nooit meer tegenkomtquote:Op woensdag 9 april 2025 00:10 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ach, ik verloor daar een kies door een barkruk in mijn gezicht toen we hem daar weg sleepten. Ik ben zo blij dat ik daar weg ben.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
@hemarookworst kijk jij nog Fomo show ?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Klopt, maar de Vrijdagavond erop zitten ze dan weer lekker naast elkaar in een kroeg alsof er nooit iets gebeurt isquote:Op woensdag 9 april 2025 00:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, maar die shit gebeurt op meer plaatsen hè. Dus het wil echt niet zeggen dat je het nooit meer tegenkomtHet is gewoon zo dom allemaal. Alleen ja die ene niet, die moest wat langer herstellen.
In Brabant waar het altijd zo gezellig is vinden ze geen slaapplek
R.I.P DTS.![]()
Niks tegen Brabantquote:Op woensdag 9 april 2025 00:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
In Brabant waar het altijd zo gezellig is vinden ze geen slaapplek
Was volgens mij met Eddy Zoey toentertijd ook al.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op woensdag 9 april 2025 00:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
In Brabant waar het altijd zo gezellig is vinden ze geen slaapplekHier als geboren Brabander sta ik op en sta voor Moeraskat!quote:Lach met een schone bips![]()
“De organisatie achter de Viswijzer adviseert om geen makreel meer te kopen omdat de vangst van de vis niet meer duurzaam zou zijn.”
Wat een onzin weerWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Wiequote:Op woensdag 9 april 2025 00:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
In Brabant waar het altijd zo gezellig is vinden ze geen slaapplekTrust nobody![]()
Dank jequote:Op woensdag 9 april 2025 00:15 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
[..]
Hier als geboren Brabander sta ik op en sta voor Moeraskat!![]()
quote:Op woensdag 9 april 2025 00:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
@:hemarookworst kijk jij nog Fomo show ?
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Geen vis eten is duurzaam voor vis.I'm surrounded by morons!
Die gasten van fomo show Tobias Jasper en Daan.quote:
Dit seizoen gaan ze elke provincie langs kijken of ze ergens mogen mee eten slapen etc eigenlijk hetzelfde als Eddy vroeger.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nooit meer etenquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
En Chantalquote:Op woensdag 9 april 2025 00:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die gasten van fomo show Tobias Jasper en Daan.
Dit seizoen gaan ze elke provincie langs kijken of ze ergens mogen mee eten slapen etc eigenlijk hetzelfde als Eddy vroeger.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Duurzaam voor de mensheid, maar niet bevorderlijk voor jezelf.quote:I'm surrounded by morons!
Die belde niet bij vreemden aan toch?quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ohhhhhquote:Op woensdag 9 april 2025 00:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die gasten van fomo show Tobias Jasper en Daan.
Dit seizoen gaan ze elke provincie langs kijken of ze ergens mogen mee eten slapen etc eigenlijk hetzelfde als Eddy vroeger.Trust nobody![]()
Vreemdquote:Op woensdag 9 april 2025 00:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die belde niet bij vreemden aan toch?I'm surrounded by morons!
Ging wel logerenquote:Op woensdag 9 april 2025 00:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die belde niet bij vreemden aan toch?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Truste
Chantal was toch een interview programma met bekende Nederlanders?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik snap t nietquote:Op woensdag 9 april 2025 00:15 schreef Moeraskat het volgende:
“De organisatie achter de Viswijzer adviseert om geen makreel meer te kopen omdat de vangst van de vis niet meer duurzaam zou zijn.”
Wat een onzin weer
Dat is toch goed?Trust nobody![]()
Ja en daar bleef ze logerenquote:Op woensdag 9 april 2025 00:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
Chantal was toch een interview programma met bekende Nederlanders?Trust nobody![]()
Ben klaar met der gezeik over duurzaamquote:Op woensdag 9 april 2025 00:21 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik snap t niet
Dat is toch goed?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Nooit gezien op wat fragmenten na.quote:
Deze gasten bellen op de bonnefooi ergens aan hopen dat ze kunnen blijven slapen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nu we er toch zijnquote:Op woensdag 9 april 2025 00:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Was volgens mij met Eddy Zoey toentertijd ook al.
Well, life can be a riot
Ohquote:Op woensdag 9 april 2025 00:22 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ben klaar met der gezeik over duurzaamTrust nobody![]()
Ja mooie televisie was dat altijd heel die BNN Bart begintijd was mooi. Denk niet dat hij blij zou zijn met wat er nu van zijn omroep geworden is.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Iddquote:Op woensdag 9 april 2025 00:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja mooie televisie was dat altijd heel die BNN Bart begintijd was mooi. Denk niet dat hij blij zou zijn met wat er nu van zijn omroep geworden is.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Nee ben er ook bang voor.. Arme Bartquote:Op woensdag 9 april 2025 00:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja mooie televisie was dat altijd heel die BNN Bart begintijd was mooi. Denk niet dat hij blij zou zijn met wat er nu van zijn omroep geworden is.
101TV was ook mooi
Well, life can be a riot
Bartje met zijn stalkshow en wkijsvwm show
R.I.P DTS.![]()
TrustenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op woensdag 9 april 2025 00:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
Bartje met zijn stalkshow en wkijsvwm show![]()
R.I.P DTS.![]()
Die had toen ook nog een lekker wijf aan de haak geslagen, maar Bartje leefde iets langer dan zij wildequote:Op woensdag 9 april 2025 00:28 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nee ben er ook bang voor.. Arme Bart
101TV was ook mooi
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Om half 6 in de ochtend bij Gerard Joling aankloppen met een gedekte tafel met eitjes en jus 'd orangequote:Op woensdag 9 april 2025 00:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
Bartje met zijn stalkshow en wkijsvwm show
Well, life can be a riot
https://youtube.com/shorts/Egi0b1PAne4?si=QPZw3E1me7-DE6RL
En van deze man zijn omroep hebben ze een soort weekdieren paradijs gemaakt
R.I.P DTS.![]()
Ik vind het concept niksWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Zo zie je maar, heb je geld/status. Krijg je alles voor elkaarquote:Op woensdag 9 april 2025 00:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Die had toen ook nog een lekker wijf aan de haak geslagen, maar Bartje leefde iets langer dan zij wilde
Well, life can be a riot
Een van mijn favoriete tv momenten is als hij Georgina Verbaan de hele dag al heeft gevolgd en vervolgens als ze aangeschoten is met haar eindigt in een caravan waar ze samen slapen.quote:Op woensdag 9 april 2025 00:43 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Om half 6 in de ochtend bij Gerard Joling aankloppen met een gedekte tafel met eitjes en jus 'd orangeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja maar je hebt er uiteindelijk niks aan, dat wijf bedoel ik.quote:Op woensdag 9 april 2025 00:46 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Zo zie je maar, heb je geld/status. Krijg je alles voor elkaarIedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Nee geen fuck.quote:Op woensdag 9 april 2025 00:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar je hebt er uiteindelijk niks aan, dat wijf bedoel ik.Well, life can be a riot
quote:Op woensdag 9 april 2025 00:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar je hebt er uiteindelijk niks aan, dat wijf bedoel ik.
niet allesquote:Op woensdag 9 april 2025 00:46 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Zo zie je maar, heb je geld/status. Krijg je alles voor elkaarOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Heb jij ook al zo'n irritante vaste pi. Dammquote:Iedereen is een kutlultrut
Die is ook mooiquote:Op woensdag 9 april 2025 00:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Een van mijn favoriete tv momenten is als hij Georgina Verbaan de hele dag al heeft gevolgd en vervolgens als ze aangeschoten is met haar eindigt in een caravan waar ze samen slapen.
Wat ik ook zo'n mooi fragment vind, over Georgina gesproken. Dat Bart de Graaff bij Bassie en Adriaan van alles gaat kopen, en op 't laatst Georgina op de foto gaat met Bassie en die er uitgooit "WAT ZIJN ZE GEGROOEEEIIIDDD"
Well, life can be a riot
Ik verander 'm met regelmaat, naar iets wat toepasselijk is. Nu niet echt aan gedachtquote:Op woensdag 9 april 2025 00:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb jij ook al zo'n irritante vaste pi. DammWell, life can be a riot
Nee, maar wel heul veul.quote:Well, life can be a riot
Ja dat is diezelfde aflevering Georgina kon er niet mee lachen.quote:Op woensdag 9 april 2025 00:48 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Die is ook mooi
Wat ik ook zo'n mooi fragment vind, over Georgina gesproken. Dat Bart de Graaff bij Bassie en Adriaan van alles gaat kopen, en op 't laatst Georgina op de foto gaat met Bassie en die er uitgooit "WAT ZIJN ZE GEGROOEEEIIIDDD"
R.I.P DTS.![]()
heul veul dingen kosten heul veul geldquote:
als je die wil hebben dan hebt het als je veel geld hebt, als je er niet zoveel om geeft maakt het niet uit hoeveel geld je hebtOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
De truck is dat je de profiteurs kan onderscheidenquote:Iedereen is een kutlultrut
En tegenwoordig is BNN de deug omroep met die zelfbenoemde Jesus Christus Tim Hofman voorop maar ook figuren als die Emma Wortelenboer.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Geld maakt niet gelukkig is best lastig het maakt het leven wel een stuk makkelijkerquote:Op woensdag 9 april 2025 00:51 schreef sp3c het volgende:
[..]
heul veul dingen kosten heul veul geld
als je die wil hebben dan hebt het als je veel geld hebt, als je er niet zoveel om geeft maakt het niet uit hoeveel geld je hebtIedereen is een kutlultrut
Iddquote:Op woensdag 9 april 2025 00:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
En tegenwoordig is BNN de deug omroep met die zelfbenoemde Jesus Christus Tim Hofman voorop maar ook figuren als die Emma Wortelenboer.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
surequote:Op woensdag 9 april 2025 00:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Geld maakt niet gelukkig is best lastig het maakt het leven wel een stuk makkelijker
als je te weinig hebt is het moeilijk gelukkig zijn dat snap ik maar als je genoeg hebt ga je van meer niet gelukkig worden imoOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Neeeee hahahaha vond ze kut. Toen was ze nog niet lesbischquote:Op woensdag 9 april 2025 00:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja dat is diezelfde aflevering Georgina kon er niet mee lachen.
Well, life can be a riot
Whutquote:Op woensdag 9 april 2025 01:00 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Neeeee hahahaha vond ze kut. Toen was ze nog niet lesbischWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Emma Worteldoek vind ik nog wel aandoenlijk in die serie met Maarten van Rossumquote:Op woensdag 9 april 2025 00:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
En tegenwoordig is BNN de deug omroep met die zelfbenoemde Jesus Christus Tim Hofman voorop maar ook figuren als die Emma Wortelenboer.Well, life can be a riot
Well, life can be a riot
Ik vind haar zo irritantquote:Op woensdag 9 april 2025 01:00 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Emma Worteldoek vind ik nog wel aandoenlijk in die serie met Maarten van RossumWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Vind haar op een bepaalde manier wel aantrekkelijk, ze heeft wel wat. Maar kan er ook m'n vinger niet echt opleggenquote:Want vind het over het algemeen ook wel een aandachtsprostituee.
Well, life can be a riot
Hangt er vanaf hoe je er mee omgaat denk ik. Persoonlijk zou ik niet gelukkig worden van een tasje van 20.000 euro. En mooie auto weer wel maar één of twee (één voor de boodschappenquote:Op woensdag 9 april 2025 00:58 schreef sp3c het volgende:
[..]
sure
als je te weinig hebt is het moeilijk gelukkig zijn dat snap ik maar als je genoeg hebt ga je van meer niet gelukkig worden imo) is wel genoeg.
Vind haar ook iets viezigs hebben.quote:Op woensdag 9 april 2025 01:02 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Vind haar op een bepaalde manier wel aantrekkelijk, ze heeft wel wat. Maar kan er ook m'n vinger niet echt opleggenWant vind het over het algemeen ook wel een aandachtsprostituee.
R.I.P DTS.![]()
En iemand die totaal geen aandacht verdientquote:Iedereen is een kutlultrut
Kwam er laatst wel achter dat ze uit Deventer komt
R.I.P DTS.![]()
Ze heeft ook iets goors over zich heen. Het is dubbel, ergens lijkt 't mij een leuk mens. Ergens anders denk ikquote:
Well, life can be a riot
Ik zou haar nog niet eens met een tak aanrakenquote:Op woensdag 9 april 2025 01:07 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ze heeft ook iets goors over zich heen. Het is dubbel, ergens lijkt 't mij een leuk mens. Ergens anders denk ikWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ze heeft ook ooit eens ergens geroepen dat ze zich een keer lekker uit elkaar had laten trekken in een Amsterdamse kelderbox door meerdere donkere heren
R.I.P DTS.![]()
zolang je kunt doen wat je wil heb je genoeg denk ikquote:Op woensdag 9 april 2025 01:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoe je er mee omgaat denk ik. Persoonlijk zou ik niet gelukkig worden van een tasje van 20.000 euro. En mooie auto weer wel maar één of twee (één voor de boodschappen) is wel genoeg.
gelukkig is nederland supermatig met ijshockey, dat drukt de prijs van de tickets
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
![]()
R.I.P DTS.![]()
Lekkerquote:Op woensdag 9 april 2025 01:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ze heeft ook ooit eens ergens geroepen dat ze zich een keer lekker uit elkaar had laten trekken in een Amsterdamse kelderbox door meerdere donkere herenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Dat is de aandacht die ze wil, of het waar is is nog maar de vraag. Prima hoor maar als je zoiets openbaart zoek je iets op.quote:Op woensdag 9 april 2025 01:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ze heeft ook ooit eens ergens geroepen dat ze zich een keer lekker uit elkaar had laten trekken in een Amsterdamse kelderbox door meerdere donkere herenIedereen is een kutlultrut
Ja precies. Lekker leven en geen sores, dat wil iedereen toch?quote:Op woensdag 9 april 2025 01:10 schreef sp3c het volgende:
[..]
zolang je kunt doen wat je wil heb je genoeg denk ik
gelukkig is nederland supermatig met ijshockey, dat drukt de prijs van de ticketsIedereen is een kutlultrut
@mario390 al een tijdje niet gezien.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hij was er vannacht kortquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Hi mutske
R.I.P DTS.![]()
Hallo muts
Well, life can be a riot
Al Bobotie gegetenquote:
quote:
Well, life can be a riot
Hier ook weer lawaai.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nou nacht ploeg weer compleet.quote:Iedereen is een kutlultrut
Ik ga denk ik maar verplaatsen naar bovenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Hier ook op bed gaan liggen, lekker frisjes in het huisje hier!![]()
En de dekens (dekbed) zijn lekker warm
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Ik heb het nu ook eigenlijk warmquote:Op woensdag 9 april 2025 01:33 schreef Sally het volgende:
Hier ook op bed gaan liggen, lekker frisjes in het huisje hier!![]()
En de dekens (dekbed) zijn lekker warmWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
@KillemWieftquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Het is relatief stil zo ook
R.I.P DTS.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 09-04-2025 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 1912 / +201 / +0 / 3916 / 4302
2. Dr.Mikey / 402 / +153 / +16 / 270 / 399
3. KillemWieft / 326 / +0 / +0 / 159 / 255
4. Moeraskat / 292 / +15 / +33 / 487 / 616
5. Lovely / 183 / +15 / +0 / 1248 / 1461
6. _UserName_ / 182 / +9 / +0 / 196 / 264
7. Fogel / 171 / +7 / +0 / 309 / 433
8. hemarookworst / 170 / +21 / +0 / 350 / 455
9. gebrokenglas / 160 / +21 / +0 / 707 / 871
10. HappyCharly / 142 / +17 / +0 / 441 / 541
11. loveyoulongtime / 137 / +17 / +0 / 382 / 468
12. Bally-b / 127 / +0 / +0 / 88 / 127
13. Soury / 118 / +27 / +2 / 118 / 172
14. StevenHyde / 114 / +14 / +0 / 493 / 635
15. greysbones / 114 / +8 / +0 / 627 / 691
16. Pinnenmutske / 107 / +49 / +0 / 111 / 155
17. mario390 / 102 / +41 / +0 / 11 / 30
18. sp3c / 98 / +0 / +4 / 47 / 82
19. Sally / 97 / +20 / +3 / 75 / 105
20. Grotetijd / 81 / +4 / +10 / 139 / 180SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
SlaapbolkIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Freddy aduThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Morguh
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
![]()
Hop hopWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik moest er gewoon iets in kwijt over ons kapoentje, al gaat het over het leven van Jyske maar vond dit toch wel een mooi bruggetjeTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Het was ook zo stom, alsof het zo moest zijn want ik zou al naar de kringloop gaan, niet wetende dat.. En dan ben je aan het opruimen en kom je die spullen tegen. Alsof het zo moest zijn en dan ook nog je vrouw die met de kleine dame binnen komt.. Was best wel ja, mooi moet ik zeggen. Mooi om te zien hoe dichtbij leven en dood bij elkaar zittenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Mag ik ook de link via dm?quote:Op woensdag 9 april 2025 05:38 schreef _UserName_ het volgende:
ik moest er gewoon iets in kwijt over ons kapoentje, al gaat het over het leven van Jyske maar vond dit toch wel een mooi bruggetjeWerewolf![]()
quote:Op woensdag 9 april 2025 05:45 schreef _UserName_ het volgende:
Het was ook zo stom, alsof het zo moest zijn want ik zou al naar de kringloop gaan, niet wetende dat.. En dan ben je aan het opruimen en kom je die spullen tegen. Alsof het zo moest zijn en dan ook nog je vrouw die met de kleine dame binnen komt.. Was best wel ja, mooi moet ik zeggen. Mooi om te zien hoe dichtbij leven en dood bij elkaar zitten![]()
![]()
Ik loop achter, maar dat is altijd begin van de maand. Ik hoop mijn tweede stek "gewoon" te kunnen pakken al lijkt het deze maand lastiger dan vorige maandTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
We worden allemaal net wakker nuquote:Op woensdag 9 april 2025 05:58 schreef _UserName_ het volgende:
Maar als iedereen 5 uurtjes stil is, is er niks aan de hand
How can I make this topic about me?![]()
Klopt, gezelligheid is ook punten, en dat is meer waard dan 1 per minuutquote:Op woensdag 9 april 2025 06:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
We worden allemaal net wakker nu
![]()
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
6u12 en 20 gradenquote:Op woensdag 9 april 2025 06:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
We worden allemaal net wakker nu
Werewolf![]()
vandaag eens een paar ritjes naar de stort maken, puin ruimenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
het is idd lekker fris buiten, al een tijdje. Maar overdag is et dan wel prima te doenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
HelloWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey UNquote:
Niet echt.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hallo allemaal nieuwe dagI never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
quote:Op woensdag 9 april 2025 02:30 schreef Monitor het volgende:
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 09-04-2025 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
2. Dr.Mikey / 402 / +153 / +16 / 270 / 399
5. Lovely / 183 / +15 / +0 / 1248 / 1461
6. _UserName_ / 182 / +9 / +0 / 196 / 264
7. Fogel / 171 / +7 / +0 / 309 / 433
8. hemarookworst / 170 / +21 / +0 / 350 / 455
9. gebrokenglas / 160 / +21 / +0 / 707 / 871
12. Bally-b / 127 / +0 / +0 / 88 / 127
13. Soury / 118 / +27 / +2 / 118 / 172
14. StevenHyde / 114 / +14 / +0 / 493 / 635
15. greysbones / 114 / +8 / +0 / 627 / 691
16. Pinnenmutske / 107 / +49 / +0 / 111 / 155
20. Grotetijd / 81 / +4 / +10 / 139 / 180Wat leuk sta al in de lijstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
Ja is niet andersquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat goed zeg hahaquote:I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
In de lijst staat 1 toch?quote:I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
Hey Jij hierquote:
Ja de link werd gedeelte in cos denk ga even kijkje nemen haha Hoi Dottekequote:![]()
I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 09-04-2025 07:30
2. Dr.Mikey / 501 / +153 / +115 / 270 / 400
5. _UserName_ / 235 / +9 / +53 / 204 / 285
6. gebrokenglas / 196 / +21 / +36 / 709 / 881
7. Lovely / 183 / +15 / +0 / 1248 / 1461
8. Fogel / 171 / +7 / +0 / 309 / 433
9. hemarookworst / 170 / +21 / +0 / 350 / 455
12. Pinnenmutske / 129 / +49 / +22 / 112 / 163
13. Bally-b / 127 / +0 / +0 / 88 / 127
14. Soury / 118 / +27 / +2 / 118 / 172
15. StevenHyde / 114 / +14 / +0 / 493 / 635
16. greysbones / 114 / +8 / +0 / 627 / 691
20. Grotetijd / 81 / +4 / +10 / 139 / 180SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
O leuk wie deelde die link dan?quote:Op woensdag 9 april 2025 07:29 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Ja de link werd gedeelte in cos denk ga even kijkje nemen haha Hoi Dotteke
Hey Moon. Het is rustig hier
Ja wordt steeds rustigerquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Klopt, even refreshen, de scores wordt elke 5 minuten geupdatequote:
kan nog net voor de volgende voeding, ze zal wel op tij komen. Jyske is deze nacht de Japanse treindienst, tot tweemaal toe op de minuut 3 uur dat ze komtquote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Aah zo even lezenquote:Op woensdag 9 april 2025 07:58 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
nieuwe column is er weer
https://frontpage.fok.nl/(...)ereld-ontdekken.html![]()
![]()
Oh gelukkig toch redelijk geslapenquote:Op woensdag 9 april 2025 07:57 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Aah fijn. Kon niet echt in slaap komen eerst, maar later wel redelijk geslapen
En nu alweer vroeg uit de veren
![]()
![]()
Morguh Jussiequote:
Vandaag weer aan de opruim, deze keer is de zolder aan de beurt en wat ritjes naar het MBS brengen
Als iedereen nu even de column gaat lezen, dan pak ik even wat punten.
Nou ja, ik heb 'm al gelezenquote:Op woensdag 9 april 2025 08:04 schreef gebrokenglas het volgende:
Als iedereen nu even de column gaat lezen, dan pak ik even wat punten.
Echt supergoed, de auteur zouden ze een lintje moeten geven, als Faber dat ook zou willenquote:
Ik heb ook wel eens een stuk geplaatst ergens, heel trots, lees je het terug, zit er een taalfout in.
Vergeet het dan maarquote:Op woensdag 9 april 2025 08:07 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Echt supergoed, de auteur zouden ze een lintje moeten geven, als Faber dat ook zou willen![]()
![]()
Daarom laat ik 'm checken door ons aller @mailyquote:Op woensdag 9 april 2025 08:07 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik heb ook wel eens een stuk geplaatst ergens, heel trots, lees je het terug, zit er een taalfout in.
Dan zit het wel goed. Niemand is zo nauwkeurig als @maily .quote:Op woensdag 9 april 2025 08:07 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Daarom laat ik 'm checken door ons aller @:maily
Ze corrigeert mij zelfs
Mijn toetsenbord laat mij ook nog wel eens in de steek, denk dat ik 75% van de posts wel een letter mis oidquote:Op woensdag 9 april 2025 08:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dan zit het wel goed. Niemand is zo nauwkeurig als @:maily .
Ze corrigeert mij zelfsTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Jij hebt soms ook wel een corrigerende tik nodigquote:Op woensdag 9 april 2025 08:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dan zit het wel goed. Niemand is zo nauwkeurig als @:maily .
Ze corrigeert mij zelfs![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 9 april 2025 08:10 schreef Moonlight het volgende:
Wat een super mooi column @:_username_![]()
O, dat is best wel veel. Ik heb autocorrect die woorden corrigeert in iets verkeerds maar dan heb ik invoeren al ingedrukt...quote:Op woensdag 9 april 2025 08:10 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Mijn toetsenbord laat mij ook nog wel eens in de steek, denk dat ik 75% van de posts wel een letter mis oid
Kun je weer je post editten....How can I make this topic about me?![]()
Whut?quote:Op woensdag 9 april 2025 08:10 schreef JustinK het volgende:
[..]
Jij hebt soms ook wel een corrigerende tik nodig![]()
Autocorrect heb ik niet op de laptop, ik kan met gerust hart zeggen dat je een kanjer bent!quote:Op woensdag 9 april 2025 08:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
O, dat is best wel veel. Ik heb autocorrect die woorden corrigeert in iets verkeerds maar dan heb ik invoeren al ingedrukt...
Kun je weer je post editten....Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
MogguhOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:Op woensdag 9 april 2025 08:12 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Autocorrect heb ik niet op de laptop, ik kan met gerust hart zeggen dat je een kanjer bent!![]()
![]()
Thanks, nee jij danquote:Op woensdag 9 april 2025 08:12 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Autocorrect heb ik niet op de laptop, ik kan met gerust hart zeggen dat je een kanjer bent!
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ja, een warm bad, een gezellige club, met een spel-element erbij.quote:
Ja, eigenlijk zou er iets van een meet georganiseerd moeten wordenquote:Op woensdag 9 april 2025 08:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, een warm bad, een gezellige club, met een spel-element erbij.
Ow geen SC?quote:Op woensdag 9 april 2025 08:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, een warm bad, een gezellige club, met een spel-element erbij.![]()
![]()
Live bolken?quote:Op woensdag 9 april 2025 08:15 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk zou er iets van een meet georganiseerd moeten worden![]()
BolkOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: