quote:Op donderdag 30 april 2026 13:24 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Hij schijnt hier af en toe wat te delen onder een ander account, maar daar kan ik niet veel over zeggen.
quote:Op donderdag 30 april 2026 09:38 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Chippie, ik vergeet je niet zomaar hoor.
Ik moet op mijn woorden passen omtrent dit onderwerp. In KLB is het er heftig aan toe gegaan toen dit werd besproken.quote:Op donderdag 30 april 2026 13:41 schreef maily het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Maar "hij schijnt" en "daar kan ik niet veel over zeggen".
Zeg dan niks.
Daarom ook.quote:Op donderdag 30 april 2026 13:47 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Ik moet op mijn woorden passen omtrent dit onderwerp. In KLB is het er heftig aan toe gegaan toen dit werd besproken.
DS4 is er nog wel, onder een kloon!quote:Op vrijdag 16 januari 2026 14:39 schreef raptorix het volgende:
Ik zat eens in mijn DM history te kijken, maar DS4 en Mwanatabu mis ik wel.
Was het niet met DS4 dat hij in 1 keer zakelijk heel veel tegenwind had ofzo?
Heb ik me in het begin ook wel afgevraagd maar vond haar wel consistent over komen. De meeste trollen gaan door tot ze ontmaskerd worden of hun punt gemaakt hebben. Zij stopte omdat ze ging trouwen.quote:Op donderdag 30 april 2026 09:30 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Bij haar vroeg ik me altijd af of zij wel echt was of gewoon een troll (of zelfs een catfish of kloon,).
Mocht het een troll zijn, dan kan het natuurlijk ook zijn dat deze onder het excuus van ‘trouwen’ pleite is gegaan. Om het ontmaskeren te voorkomen.quote:Op donderdag 30 april 2026 17:35 schreef 215 het volgende:
[..]
Heb ik me in het begin ook wel afgevraagd maar vond haar wel consistent over komen. De meeste trollen gaan door tot ze ontmaskerd worden of hun punt gemaakt hebben. Zij stopte omdat ze ging trouwen.
Aan de andere kant zou je een week/maand/jaar of zo na het trouwen nog wel een berichtje verwachten.
Erg fascinerend, ik denk dat ik er een hoop van geleerd heb hoe rechtlijnig mensen kunnen zijn in hun leer en tevens iets van de Marokkaanse cultuur. Mocht het inderdaad een trol zijn geweest dan ben ik er volledig in gegaan.
Hé? Hoezo dat dan?quote:Op donderdag 30 april 2026 13:47 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Ik moet op mijn woorden passen omtrent dit onderwerp. In KLB is het er heftig aan toe gegaan toen dit werd besproken.
Ik heb nog nooit een ban of waarschuwing gehad en dat wil ik inderdaad graag zo houden.quote:Op donderdag 30 april 2026 19:05 schreef maily het volgende:
[..]
Dat wordt hier nou juist NIET verder besproken.
quote:Op donderdag 30 april 2026 19:07 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een ban of waarschuwing gehad en dat wil ik inderdaad graag zo houden.
Een 1.000+ punten daling (ook niet 1 keer, 2 keer) die zogenaamd geen waarschuwing of ban was. Zo'n daling krijg je niet zomaarquote:
Oh huh, kan je waarschuwingen ergens terugvinden?quote:Op donderdag 30 april 2026 19:24 schreef Masberum het volgende:
[..]
Een 1.000+ punten daling die zogenaamd geen waarschuwing of ban was. Zo'n daling krijg je niet zomaar
Dan zou ik een random naam zoals Warmekip of een variant hierop niet laten vallen!quote:Op donderdag 30 april 2026 19:07 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een ban of waarschuwing gehad en dat wil ik inderdaad graag zo houden.
Wat een kul.quote:Op donderdag 30 april 2026 19:24 schreef Masberum het volgende:
[..]
Een 1.000+ punten daling (ook niet 1 keer, 2 keer) die zogenaamd geen waarschuwing of ban was. Zo'n daling krijg je niet zomaar
En als je kijkt naar je notes zie je ook niks staan van 5 jaar geleden?quote:Op donderdag 30 april 2026 19:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat een kul.
Ik heb ook een daling. Nog nooit een ban gehad.
Nee.quote:Op donderdag 30 april 2026 19:39 schreef Masberum het volgende:
[..]
En als je kijkt naar je notes zie je ook niks staan van 5 jaar geleden?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een 800+ drop in 1 dag. Ik zeg niet dat het een ban was, we hebben het ook over waarschuwingen. Zoiets krijg je niet voor niks
Niet 800+ punten binnen 1 dagquote:Op donderdag 30 april 2026 19:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee.
Elke dag in live topics met tv posten, en veel likes krijgen, en dan ineens niet posten.
Hangt van veel factoren af.
Gisteren nog.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 00:21 schreef Näsenbar het volgende:
Al een tijdje niks meer gehoord van @:Kip_Frites_Appelmoes
quote:Op donderdag 30 april 2026 22:43 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Ik heb dus naar dat adres privacy@fok.nl een e-mail gestuurd.
quote:
Ik vermoed dat het een grap was, van Näsenbar.quote:Op donderdag 30 april 2026 14:46 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Dit is weliswaar geen luchthaven, dus het is niet nodig om je vertrek aan te kondigen, maar ik doe het toch. Ik heb al weer een tijdje genoeg van dit forum, dus ik heb inmiddels een verzoek gestuurd om mijn registratie te verwijderen dan wel op anoniem te zetten. Dus jullie zullen mij moeten missen.
Héquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |