abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Spellchecker donderdag 30 april 2026 @ 13:34:49 #203
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_220683097
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 13:24 schreef Näsenbar het volgende:

[..]
Hij schijnt hier af en toe wat te delen onder een ander account, maar daar kan ik niet veel over zeggen.
:')
  donderdag 30 april 2026 @ 13:37:37 #204
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_220683115
quote:
1s.gif Op donderdag 30 april 2026 13:34 schreef maily het volgende:

[..]
:')
Is dit niet waar?
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
pi_220683129
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 09:38 schreef Bargehassus het volgende:

[..]
Chippie, ik vergeet je niet zomaar hoor. :@
:@ :*.

Dit is weer een mooie quote voor in mijn fobo (zolang dat nog bestaat :'( ).
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  Spellchecker donderdag 30 april 2026 @ 13:41:27 #206
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_220683132
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 13:37 schreef Näsenbar het volgende:

[..]
Is dit niet waar?
Dat zeg ik niet. Maar "hij schijnt" en "daar kan ik niet veel over zeggen".
Zeg dan niks.
  donderdag 30 april 2026 @ 13:47:07 #207
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_220683155
quote:
1s.gif Op donderdag 30 april 2026 13:41 schreef maily het volgende:

[..]
Dat zeg ik niet. Maar "hij schijnt" en "daar kan ik niet veel over zeggen".
Zeg dan niks.
Ik moet op mijn woorden passen omtrent dit onderwerp. In KLB is het er heftig aan toe gegaan toen dit werd besproken.
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
  Spellchecker donderdag 30 april 2026 @ 13:49:14 #208
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_220683164
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 13:47 schreef Näsenbar het volgende:

[..]
Ik moet op mijn woorden passen omtrent dit onderwerp. In KLB is het er heftig aan toe gegaan toen dit werd besproken.
Daarom ook. :X
pi_220683263
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 14:39 schreef raptorix het volgende:
Ik zat eens in mijn DM history te kijken, maar DS4 en Mwanatabu mis ik wel.
Was het niet met DS4 dat hij in 1 keer zakelijk heel veel tegenwind had ofzo?
DS4 is er nog wel, onder een kloon!
  donderdag 30 april 2026 @ 14:16:32 #210
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220683325
quote:
17s.gif Op donderdag 30 april 2026 14:08 schreef Anne het volgende:

[..]
DS4 is er nog wel, onder een kloon!
Wie dan?
Eventueel via dm.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_220683470
Dit is weliswaar geen luchthaven, dus het is niet nodig om je vertrek aan te kondigen, maar ik doe het toch. Ik heb al weer een tijdje genoeg van dit forum, dus ik heb inmiddels een verzoek gestuurd om mijn registratie te verwijderen dan wel op anoniem te zetten. Dus jullie zullen mij moeten missen.
pi_220684332
quote:
17s.gif Op donderdag 30 april 2026 09:30 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Bij haar vroeg ik me altijd af of zij wel echt was of gewoon een troll (of zelfs een catfish of kloon, :+).
Heb ik me in het begin ook wel afgevraagd maar vond haar wel consistent over komen. De meeste trollen gaan door tot ze ontmaskerd worden of hun punt gemaakt hebben. Zij stopte omdat ze ging trouwen.

Aan de andere kant zou je een week/maand/jaar of zo na het trouwen nog wel een berichtje verwachten.

Erg fascinerend, ik denk dat ik er een hoop van geleerd heb hoe rechtlijnig mensen kunnen zijn in hun leer en tevens iets van de Marokkaanse cultuur. Mocht het inderdaad een trol zijn geweest dan ben ik er volledig in gegaan.
Verstand is eerlijk verdeeld, iedereen heeft er zat van.
pi_220684564
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 17:35 schreef 215 het volgende:

[..]
Heb ik me in het begin ook wel afgevraagd maar vond haar wel consistent over komen. De meeste trollen gaan door tot ze ontmaskerd worden of hun punt gemaakt hebben. Zij stopte omdat ze ging trouwen.

Aan de andere kant zou je een week/maand/jaar of zo na het trouwen nog wel een berichtje verwachten.

Erg fascinerend, ik denk dat ik er een hoop van geleerd heb hoe rechtlijnig mensen kunnen zijn in hun leer en tevens iets van de Marokkaanse cultuur. Mocht het inderdaad een trol zijn geweest dan ben ik er volledig in gegaan.
Mocht het een troll zijn, dan kan het natuurlijk ook zijn dat deze onder het excuus van ‘trouwen’ pleite is gegaan. Om het ontmaskeren te voorkomen.

Ik weet niet hoe lang je hier al rondloopt maar Krentenbol. was een catfisher die het tot mod had geschopt en mega popi was op het forum, _O-.

Ook ik was er ingetrapt, ;(.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_220684869
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 13:47 schreef Näsenbar het volgende:

[..]
Ik moet op mijn woorden passen omtrent dit onderwerp. In KLB is het er heftig aan toe gegaan toen dit werd besproken.
Hé? Hoezo dat dan?
  Spellchecker donderdag 30 april 2026 @ 19:05:58 #215
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_220684882
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 19:03 schreef Masberum het volgende:

[..]
Hé? Hoezo dat dan?
Dat wordt hier nou juist NIET verder besproken.
  donderdag 30 april 2026 @ 19:07:56 #216
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_220684897
quote:
1s.gif Op donderdag 30 april 2026 19:05 schreef maily het volgende:

[..]
Dat wordt hier nou juist NIET verder besproken.
Ik heb nog nooit een ban of waarschuwing gehad en dat wil ik inderdaad graag zo houden.
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 30 april 2026 @ 19:08:54 #217
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_220684902
Porsche1
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_220684994
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 19:07 schreef Näsenbar het volgende:

[..]
Ik heb nog nooit een ban of waarschuwing gehad en dat wil ik inderdaad graag zo houden.


Jaja...
  donderdag 30 april 2026 @ 19:22:26 #219
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_220685008
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 19:20 schreef Masberum het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Jaja...
Wat is die daling?
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
pi_220685022
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 19:22 schreef Näsenbar het volgende:

[..]
Wat is die daling?
Een 1.000+ punten daling (ook niet 1 keer, 2 keer) die zogenaamd geen waarschuwing of ban was. Zo'n daling krijg je niet zomaar
  donderdag 30 april 2026 @ 19:26:24 #221
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_220685030
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 19:24 schreef Masberum het volgende:

[..]
Een 1.000+ punten daling die zogenaamd geen waarschuwing of ban was. Zo'n daling krijg je niet zomaar
Oh huh, kan je waarschuwingen ergens terugvinden?
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
pi_220685068
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 19:07 schreef Näsenbar het volgende:

[..]
Ik heb nog nooit een ban of waarschuwing gehad en dat wil ik inderdaad graag zo houden.
Dan zou ik een random naam zoals Warmekip of een variant hierop niet laten vallen!
pi_220685076
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 19:24 schreef Masberum het volgende:

[..]
Een 1.000+ punten daling (ook niet 1 keer, 2 keer) die zogenaamd geen waarschuwing of ban was. Zo'n daling krijg je niet zomaar
Wat een kul.

Ik heb ook een daling. Nog nooit een ban gehad. :')
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_220685154
quote:
1s.gif Op donderdag 30 april 2026 19:31 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Wat een kul.

Ik heb ook een daling. Nog nooit een ban gehad. :')
En als je kijkt naar je notes zie je ook niks staan van 5 jaar geleden?





Een 800+ drop in 1 dag. Ik zeg niet dat het een ban was, we hebben het ook over waarschuwingen. Zoiets krijg je niet voor niks
pi_220685226
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 19:39 schreef Masberum het volgende:

[..]
En als je kijkt naar je notes zie je ook niks staan van 5 jaar geleden?

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Een 800+ drop in 1 dag. Ik zeg niet dat het een ban was, we hebben het ook over waarschuwingen. Zoiets krijg je niet voor niks
Nee.

Elke dag in live topics met tv posten, en veel likes krijgen, en dan ineens niet posten.
Hangt van veel factoren af.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_220685285
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 19:48 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Nee.

Elke dag in live topics met tv posten, en veel likes krijgen, en dan ineens niet posten.
Hangt van veel factoren af.
Niet 800+ punten binnen 1 dag
pi_220685289
Braddie natuurlijk, maar voor hemzelf is het goed natuurlijk.
  Moderator donderdag 30 april 2026 @ 21:43:53 #228
388664 crew  Dotteke
pi_220686065
Het gaat hier niet om punten om notes of band maar welke FOK!ker er gemist wordt
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220686074
Ik mis @Nine. :Y
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  vrijdag 1 mei 2026 @ 00:21:53 #230
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_220687077
Al een tijdje niks meer gehoord van @Kip_Frites_Appelmoes
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
pi_220688430
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 00:21 schreef Näsenbar het volgende:
Al een tijdje niks meer gehoord van @:Kip_Frites_Appelmoes
Gisteren nog.

quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 22:43 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Ik heb dus naar dat adres privacy@fok.nl een e-mail gestuurd.
  vrijdag 1 mei 2026 @ 11:24:38 #232
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_220688523
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 11:05 schreef Blues het volgende:

[..]
Gisteren nog.
[..]

quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 14:46 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Dit is weliswaar geen luchthaven, dus het is niet nodig om je vertrek aan te kondigen, maar ik doe het toch. Ik heb al weer een tijdje genoeg van dit forum, dus ik heb inmiddels een verzoek gestuurd om mijn registratie te verwijderen dan wel op anoniem te zetten. Dus jullie zullen mij moeten missen.
Ik vermoed dat het een grap was, van Näsenbar. :+
The love you take is equal to the love you make.
pi_220689180
Ow. :P
  dinsdag 5 mei 2026 @ 22:23:09 #234
4640 scarefreak
Exsequiae
pi_220724634
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 11:47 schreef Chandler het volgende:
@:Scarefreak! :+
Upon initial contact with ScareFreak
I had envisioned him to be an ill-mannered and psychologically unstable man
  Admin dinsdag 5 mei 2026 @ 23:10:34 #235
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_220725018
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 22:23 schreef scarefreak het volgende:

[..]
[ link | afbeelding ]
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
pi_220725443
@Brunette
@Meloewa

Ik vermoed dat @Mikeytt een van deze twee zou kunnen zijn.

Ach en @Lanterfanter

En nog een meisje met (naar eigen zeggen) autisme. Was ze half hindoestaanse? Stuk voor stuk heel naief maar dus ook heel authentiek. Dit vind ik een mooie persoonlijkheidstrekje vandaag de dag.

[ Bericht 12% gewijzigd door Spring_Sale op 06-05-2026 03:17:24 ]
pi_220729141
@Phoenyx (later @PhoenyxGod ), toffe gozer, soms wat te fel naar mijn idee maar hij had zijn hart op de juiste plek
pi_220729296
@Redux ;-)))
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  vrijdag 22 mei 2026 @ 20:55:32 #239
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_220863655
quote:
80s.gif Op vrijdag 19 december 2025 21:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
@:2Happy4U omdat hij mijn neger was.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  vrijdag 22 mei 2026 @ 21:11:14 #240
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_220863741
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2026 16:46 schreef Masberum het volgende:
@:Phoenyx (later @:PhoenyxGod ), toffe gozer, soms wat te fel naar mijn idee maar hij had zijn hart op de juiste plek
Bro maar dat ben jij.

@-supergirl- in haar brunette fase sowieso.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
pi_220863886
Comp_Lex , ontmoet bij een FOK! meeting, aardige gast

Zijn avatar
DoctorHurtAvatar.jpg
  zondag 24 mei 2026 @ 05:51:22 #243
491502 EvilSkittle
Marsbreker
pi_220873372
...hier om je mars te breken.
  Moderator zondag 24 mei 2026 @ 07:25:39 #244
388664 crew  Dotteke
pi_220873462
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  maandag 25 mei 2026 @ 14:13:11 #245
480145 Edding345
Bro ik wil neuken man
pi_220885241
StephanP en SanaSoufi en die ene TU delfter die in London ging werken voor goldman sachs
Afghanistan duurde 20 jaar om de Taliban door de Taliban te vervangen.
Hier duurde het minder dan een week om Khamenei met Khamenei te vervangen.
PluggieOD in NWS / Amerikaans tankvliegtuig stort neer in Irak
  Moderator / Redactie FP maandag 25 mei 2026 @ 17:19:25 #246
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_220886455
quote:
17s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 20:55 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

O+
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_220908909
@pieterdegallier, ongeveer een jaar sinds zijn laatste bezoek
  Admin donderdag 28 mei 2026 @ 22:02:17 #248
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_220909011
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 21:46 schreef Masberum het volgende:
Comp_Lex , ontmoet bij een FOK! meeting, aardige gast

Zijn avatar
[ afbeelding ]
Whut? Welke meeting?!
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
pi_220909025
quote:
17s.gif Op donderdag 30 april 2026 14:08 schreef Anne het volgende:

[..]
DS4 is er nog wel, onder een kloon!
Howard Roark? Zou me niets verbazen.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_220909034
quote:
17s.gif Op donderdag 28 mei 2026 22:02 schreef yvonne het volgende:

[..]
Whut? Welke meeting?!
In Groningen vroeger, misschien 15 jaar geleden met @moemoe en ook @TheStigsDutchCousin. En nog wel anderen maar die zijn op anoniem gegaan zoals hungry_joe, Eefje, Daan, redfever007.

Ik heb toen gewonnen met Risk

[ Bericht 4% gewijzigd door Masberum op 28-05-2026 22:13:37 ]
  Admin donderdag 28 mei 2026 @ 22:54:20 #251
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_220909283
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 22:07 schreef Masberum het volgende:

[..]
In Groningen vroeger, misschien 15 jaar geleden met @:moemoe en ook @:TheStigsDutchCousin. En nog wel anderen maar die zijn op anoniem gegaan zoals hungry_joe, Eefje, Daan, redfever007.

Ik heb toen gewonnen met Risk
En sebasser?
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
pi_220909325
quote:
17s.gif Op donderdag 28 mei 2026 22:54 schreef yvonne het volgende:

[..]
En sebasser?
Die was daar toen niet bij volgens mij. 1 keer kort ontmoet bij de V&D per toeval met moemoe

[ Bericht 7% gewijzigd door Masberum op 29-05-2026 10:36:13 ]
  maandag 8 juni 2026 @ 04:41:11 #253
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_220983327
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 05:51 schreef EvilSkittle het volgende:
@:-Miauw-
O+
With the stars as her umbrella
pi_220983442
Skaai ;( zij was lief en leuk, geen idee waarom maar ik dacht ineens aan haar gisteren.
pi_220983460
@FANN lief mens en kon altijd vreselijk lachen over haar verhalen met de Griek
  maandag 8 juni 2026 @ 08:39:34 #256
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_220983712
De oude ik
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
  maandag 8 juni 2026 @ 09:27:55 #257
6941 APK
Factual, I think.
pi_220983873
Missen is een groot woord, maar ik ben wel benieuwd hoe het met @starla gaat.
Had altijd intrigerende verhalen over redelijk heftig drugsgebruik en daarnaast 'gewoon' een baan als arts.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  maandag 8 juni 2026 @ 10:29:21 #258
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_220984547
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 06:56 schreef Prego het volgende:
Skaai ;( zij was lief en leuk, geen idee waarom maar ik dacht ineens aan haar gisteren.
Ik mis haar heel vaak, maar vooral op Schiphol omdat ze ons daar af en toe uit kwam zwaaien.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_220984773
quote:
2s.gif Op maandag 8 juni 2026 10:29 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
Ik mis haar heel vaak, maar vooral op Schiphol omdat ze ons daar af en toe uit kwam zwaaien.
:*
  Moderator maandag 8 juni 2026 @ 13:24:51 #260
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_220985507
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 06:56 schreef Prego het volgende:
Skaai ;( zij was lief en leuk, geen idee waarom maar ik dacht ineens aan haar gisteren.
Af en toe schiet ze ook door mijn gedachten. ;(

quote:
2s.gif Op maandag 8 juni 2026 10:29 schreef SEMTEX het volgende:
Ik mis haar heel vaak, maar vooral op Schiphol omdat ze ons daar af en toe uit kwam zwaaien.
Op Schiphol inderdaad. Ze kwam ons ook wel eens terug verwelkomen.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  zaterdag 13 juni 2026 @ 11:49:30 #261
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_221026883
Ik mis @JJdJ1984, zijn ongekende lompheid zorgde vaak voor humorvolle situaties
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_221032794
Ik hoop dat @Oriente nog WK komt kijken :)
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  zondag 14 juni 2026 @ 14:53:55 #263
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_221038359
Ygritte.
With the stars as her umbrella
pi_221039251
Weet iemand waar roos94 naartoe is? Deze user (ik weet nog steeds niet of het nou een zij of een hij is) kon ik wel waarderen en bracht wat leven in de brouwerij vond ik. Ik mis deze user wel een beetje ;(
pi_221039287
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 16:10 schreef Sunshine1982 het volgende:
Weet iemand waar roos94 naartoe is? Deze user (ik weet nog steeds niet of het nou een zij of een hij is) kon ik wel waarderen en bracht wat leven in de brouwerij vond ik. Ik mis deze user wel een beetje ;(
Was zij niet op anoniem gegaan?
  zondag 14 juni 2026 @ 16:18:23 #266
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221039341
quote:
1s.gif Op zondag 14 juni 2026 16:13 schreef DoubleDip het volgende:

[..]
Was zij niet op anoniem gegaan?
Nee, gewoon weggegaan.

roos94
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_221039420
quote:
1s.gif Op zondag 14 juni 2026 16:13 schreef DoubleDip het volgende:

[..]
Was zij niet op anoniem gegaan?
Oh? Geen idee? Wel jammer!
  dinsdag 16 juni 2026 @ 18:44:03 #268
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_221062391
@straatcommando :W

Maar deze topic https://forum.fok.nl/topicchain/last/13144 :')
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
Be kind, you'll never know what a person is going through deep inside.
Epidemics are not just biological problems. They’re social and political problems too.
  dinsdag 16 juni 2026 @ 18:49:41 #269
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_221062456
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 06:56 schreef Prego het volgende:
Skaai ;( zij was lief en leuk, geen idee waarom maar ik dacht ineens aan haar gisteren.
Ja, ;(. Heel sneu.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  dinsdag 16 juni 2026 @ 18:50:10 #270
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_221062459
En volgens mij loopt ze nog wel rond maar echt minimaal @Greys ;(.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  Moderator / Miss SHO dinsdag 16 juni 2026 @ 18:52:29 #271
22592 crew  Ole
pi_221062482
quote:
17s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 18:50 schreef ChipsZak. het volgende:
En volgens mij loopt ze nog wel rond maar echt minimaal @:Greys ;(.
Daar dacht ik gister nog aan O+ Die is wel op andere socials.

En zeker op dit moment Cynix!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  dinsdag 16 juni 2026 @ 19:05:12 #272
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_221062586
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 18:52 schreef Ole het volgende:

[..]
Daar dacht ik gister nog aan O+ Die is wel op andere socials.

En zeker op dit moment Cynix!
Ja what happened to Greys, ;(?! Ik heb haar wel op Insta, maar toch. Misschien verzin ik dit wel maar ergens vaag meende ik dat er iets van gezeik was geweest waardoor ze doei zei tegen de rest van het forum (muv ESF natuurlijk!).

Ik wil Greys weer vaker zichtbaar, :(. Zeg, @Greys Doe eens.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  woensdag 17 juni 2026 @ 12:41:02 #273
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_221068841
quote:
17s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 18:50 schreef ChipsZak. het volgende:
En volgens mij loopt ze nog wel rond maar echt minimaal @:Greys ;(.
Ik volg haar op Insta O+
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  Moderator / Miss SHO woensdag 17 juni 2026 @ 12:43:07 #274
22592 crew  Ole
pi_221068852
quote:
2s.gif Op woensdag 17 juni 2026 12:41 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
Ik volg haar op Insta O+
Ja.. Bonk overleden :'(
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  woensdag 17 juni 2026 @ 12:53:51 #275
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_221068901
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 12:43 schreef Ole het volgende:

[..]
Ja.. Bonk overleden :'(
Ja, zo kut :( maar wel fijn dat-ie nog liefdevolle jarne buiten die broodfokschuur heeft gekend ;(
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  Moderator / Miss SHO woensdag 17 juni 2026 @ 12:54:46 #276
22592 crew  Ole
pi_221068910
quote:
2s.gif Op woensdag 17 juni 2026 12:53 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
Ja, zo kut :( maar wel fijn dat-ie nog liefdevolle jarne buiten die broodfokschuur heeft gekend ;(
Kon niet beter O+
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_221075903
quote:
19s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 11:49 schreef Toekito het volgende:
Ik mis @:JJdJ1984, zijn ongekende lompheid zorgde vaak voor humorvolle situaties
Val dood mafkees
Op vrijdag 28 september 2012 20:00 schreef roos85 het volgende:
Je kunt wel merken dat JJ wel verstand van zaken heeft..
pi_221084157
Nou ja weten we direct wel wie een kloon van wie is in ieder geval
  vrijdag 19 juni 2026 @ 07:54:02 #279
483584 incel
they/them
pi_221085231
quote:
16s.gif Op dinsdag 8 april 2025 12:23 schreef Servieskast het volgende:

Waar is @:Socios ?

Spoorloos
  donderdag 25 juni 2026 @ 11:53:33 #280
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_221144248
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
Be kind, you'll never know what a person is going through deep inside.
Epidemics are not just biological problems. They’re social and political problems too.
pi_221144472
quote:
Ow, nu ook echt anoniem ipv gewoon zwart.

Gaat lekker.

:{
  donderdag 25 juni 2026 @ 12:31:21 #282
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221144546
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 12:27 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Ow, nu ook echt anoniem ipv gewoon zwart.

Gaat lekker.

:{
En ook TheFreshPrince is weg.
Weliswaar niet op anoniem, maar heeft gezegd er klaar mee te zijn en niet meer te posten.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_221144558
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 12:31 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
En ook TheFreshPrince is weg.
Weliswaar niet op anoniem, maar heeft gezegd er klaar mee te zijn en niet meer te posten.
Ow echt??
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
  roze donderdag 25 juni 2026 @ 12:33:21 #284
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_221144566
quote:
11s.gif Op donderdag 25 juni 2026 12:32 schreef vosss het volgende:

[..]
Ow echt??
Ja
Your beauty never ever scared me.
pi_221144598
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 12:33 schreef Ama het volgende:

[..]
Ja
Jammer. Ik vond hem wel een geschikt heerschap. -O-
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
  donderdag 25 juni 2026 @ 12:38:55 #286
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221144610
quote:
11s.gif Op donderdag 25 juni 2026 12:32 schreef vosss het volgende:

[..]
Ow echt??
Yep.
En dat is extra zuur omdat hij zeer waarschijnlijk de anonieme weldoener was die paar maanden geleden tientallen willekeurige users een 180 dagen abo a 30 euro heeft gegeven.

Financieel was ie al heel lang binnen, dat was geen geheim, en hij had het beste met Fok voor.

En als je dan als hoger management zelfs hem wegjaagt...
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_221144618
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 12:38 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Yep.
En dat is extra zuur omdat hij zeer waarschijnlijk de anonieme weldoener was die paar maanden geleden tientallen willekeurige users een 180 dagen abo a 30 euro heeft gegeven.

Financieel was ie al heel lang binnen, dat was geen geheim, en hij had het beste met Fok voor.

En als je dan als hoger management zelfs hem wegjaagt...
Ja hij heeft ook met kerst donaties gedaan dacht ik.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
  roze donderdag 25 juni 2026 @ 13:20:29 #288
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_221144890
quote:
7s.gif Op donderdag 25 juni 2026 12:40 schreef vosss het volgende:

[..]
Ja hij heeft ook met kerst donaties gedaan dacht ik.
Klopt. Althans hij deed alles een like geven wat was gekocht via die donatie.
Your beauty never ever scared me.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')