Die is er nog wel toch?quote:Op donderdag 15 januari 2026 23:54 schreef poolmetuitkering het volgende:
Britneycheers
Heerlijke pittige tante met leuke topics was dat
SeLangquote:Op vrijdag 16 januari 2026 13:01 schreef Bargehassus het volgende:
Die gast die altijd aan de wandel was, meestal alleen, en daar prachtige verslagen met foto's over schreef. Ben zijn naam kwijt,maar die heb ik volgens mij ook al lang niet meer gezien.
Die verwacht ik wel weer terug als ze weer eens een verkeerde vriend heeft opgedoken. Al is het al wel verdacht lang stil op dat gebied voor haar doen.quote:Op donderdag 15 januari 2026 23:54 schreef poolmetuitkering het volgende:
Britneycheers
Heerlijke pittige tante met leuke topics was dat
Volgens mij de meest genoemde user in dit topic. Ik hoop voor hem dat hij nog vele mooie reizen heeft gemaakt sinds zijn laatste topic hier!quote:
Maghrebijnse was ook echt een hottie!quote:Op vrijdag 16 januari 2026 13:14 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Maghrebijnse. Elke post die zij maakte zorgde voor reuring. Zij maakte echt iets los bij andere users. Uiterst vermakelijk om te lezen en te volgen.
Koningdavid: Altijd interessant om te lezen hoe hij z'n geloof bleef verdedigen en zich overal wel (soort van) uitlulde als een volleerde William Lane Craig.
Was dat niet Remqo?quote:Op vrijdag 16 januari 2026 14:47 schreef raptorix het volgende:
Die gast met die stripjes vond ik ook altijd leuk, van die hele goede paints waar ook altijd muisjes in zaten.
Haha die ken ik ook nog, heerlijke dame!quote:Op vrijdag 16 januari 2026 14:40 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Maghrebijnse was ook echt een hottie!
Hoop dat ze terug komtquote:Op vrijdag 16 januari 2026 14:22 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Die verwacht ik wel weer terug als ze weer eens een verkeerde vriend heeft opgedoken. Al is het al wel verdacht lang stil op dat gebied voor haar doen.
Yess gevonden!quote:Op donderdag 15 januari 2026 23:43 schreef poolmetuitkering het volgende:
SanaSoufi
Die had echt briljante topics. Ik wil gewoon Louis, hoe moet je bellen. Hahahaha.
KLB / Mensen die naar de verkeerde dokter gaan
KLB / Waarom bestaan er kassa's?
Dat ze alles eng vindt: KLB / HBO lijkt zo moeilijk
Of reacties als 'ik heb nog nooit gewerkt alleen modellenwerk gedaan' WGR / Ervaring werken bij de Action
Of van hierboven 'Ik doe geen rechtenstudieNooit gedaan! Dat schreef ik alleen maar om indruk te maken.'
!!!!!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |