@Fylax Fridayquote:Op zaterdag 20 december 2025 20:27 schreef Droopie het volgende:
Ik mis @:fylax op Fok!
Oke, ook omdat ik met hem online speelde (op de ps5), t was toch een beetje onze puber van Fok!
hij is nu een wijf lolquote:Op maandag 22 december 2025 16:20 schreef vosss het volgende:
Had hem inmiddels wel op 3FM verwacht als DJ. Minstens.
Fylax zei, en geen idee of dit klopt, dat hij tegenwoordig als vrouw door het leven gaat.quote:
Funny, because its true ja.quote:
Ongetwijfeld een lekkere dan.quote:Op maandag 22 december 2025 16:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Fylax zei, en geen idee of dit klopt, dat hij tegenwoordig als vrouw door het leven gaat.
Was inderdaad top, De Gouden Kooi op Fok! Zeker door de combinatie met Fok! Waar ook weer allerlei verhaallijnen / intriges ontstonden, en vaak 's nachts werd doorgehaald door aardig wat usertsquote:Op maandag 22 december 2025 13:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik mis de tijd van De Gouden kooi. Toen had iedereen zo' n beetje z'n eigen forum
Ja ik zat op de grens en dan heb je in goirle pas weer I-net.quote:Op maandag 22 december 2025 18:20 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Was inderdaad top, De Gouden Kooi op Fok! Zeker door de combinatie met Fok! Waar ook weer allerlei verhaallijnen / intriges ontstonden, en vaak 's nachts werd doorgehaald door aardig wat userts![]()
Zag je nog als rode akela bij nieuwsuur. Hier een beetje links profileren, maar wel business class klm vliegen om de Donald te supporten!@:.
Ff verplicht reclametje kijken, maar dat zijn we gewend. Op 10 minuten en 5 seconden:
https://nos.nl/nieuwsuur/(...)cumenten-vrijgegeven
quote:Op maandag 22 december 2025 18:20 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Was inderdaad top, De Gouden Kooi op Fok! Zeker door de combinatie met Fok! Waar ook weer allerlei verhaallijnen / intriges ontstonden, en vaak 's nachts werd doorgehaald door aardig wat userts![]()
Zag je nog als rode akela bij nieuwsuur. Hier een beetje links profileren, maar wel business class klm vliegen om de Donald te supporten!@:.
Ff verplicht reclametje kijken, maar dat zijn we gewend. Op 10 minuten en 5 seconden:
https://nos.nl/nieuwsuur/(...)cumenten-vrijgegeven
quote:
hoi nee ik ben er nog steeds alleen heel soms hierquote:Op maandag 22 december 2025 15:05 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Heb soms het idee dat hij onder een kloontje wel eens post, maar is eigenlijk nergens op gebaseerd behalve een liefde voor gametopics en algemeen enthousiasme.
haha geen fase maar hoiquote:Op maandag 22 december 2025 16:28 schreef Droopie het volgende:
[..]
Funny, because its true ja.
Eerst zat ie achter mijn nichtje aan, en toen opeens zag ik zijn foto op telegram.
Maar hey, bijna 2026, als hij daar gelukkig van wordt.
Of mssn is het een fase.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |