Kon niet beterquote:Op woensdag 17 juni 2026 12:53 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ja, zo kutmaar wel fijn dat-ie nog liefdevolle jarne buiten die broodfokschuur heeft gekend
Val dood mafkeesquote:Op zaterdag 13 juni 2026 11:49 schreef Toekito het volgende:
Ik mis @:JJdJ1984, zijn ongekende lompheid zorgde vaak voor humorvolle situaties
En ook TheFreshPrince is weg.quote:Op donderdag 25 juni 2026 12:27 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ow, nu ook echt anoniem ipv gewoon zwart.
Gaat lekker.
Ow echt??quote:Op donderdag 25 juni 2026 12:31 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
En ook TheFreshPrince is weg.
Weliswaar niet op anoniem, maar heeft gezegd er klaar mee te zijn en niet meer te posten.
Jammer. Ik vond hem wel een geschikt heerschap.quote:
Yep.quote:
Ja hij heeft ook met kerst donaties gedaan dacht ik.quote:Op donderdag 25 juni 2026 12:38 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Yep.
En dat is extra zuur omdat hij zeer waarschijnlijk de anonieme weldoener was die paar maanden geleden tientallen willekeurige users een 180 dagen abo a 30 euro heeft gegeven.
Financieel was ie al heel lang binnen, dat was geen geheim, en hij had het beste met Fok voor.
En als je dan als hoger management zelfs hem wegjaagt...
Klopt. Althans hij deed alles een like geven wat was gekocht via die donatie.quote:Op donderdag 25 juni 2026 12:40 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja hij heeft ook met kerst donaties gedaan dacht ik.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |