SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Baby darling doll face honey
quote:Op zondag 6 april 2025 22:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik mag hier niet meer koken op dit tijdstip
Op naar de volgende danquote:Op zondag 6 april 2025 22:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Is die voor mij?thanks en proost
[..]
Vooral net wat anders irl dan op de foto's denk ik, niet per se bewust maar bewegend is ook wat anders dan op een foto.
[..]
Preciesen daar heb ik vooral veel zin in
en heel blij dat die eerste date voorbij is
Nee. Er is maar 1 keuken open. En dat is meer omdat die toegang geeft tot het rokersbalkonquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
Oh, hmm. Op zich maakt het niet heel veel uit maar het idee dat het niet kan lijkt me wel vervelendquote:Op zondag 6 april 2025 22:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee. Er is maar 1 keuken open. En dat is meer omdat die toegang geeft tot het rokersbalkon
Koken mag niet meer nu
Ja, als ik weer een echt eigen plekje heb, maakt het niet meer uit. Weet alleen nog steeds niet op welke termijn.quote:Op zondag 6 april 2025 22:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, hmm. Op zich maakt het niet heel veel uit maar het idee dat het niet kan lijkt me wel vervelend. Maar binnenkort maakt het allemaal niet meer zoveel uit?
Iets concreter zou fijn zijn, september is snel hoor!quote:Op zondag 6 april 2025 22:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, als ik weer een echt eigen plekje heb, maakt het niet meer uit. Weet alleen nog steeds niet op welke termijn.
(behalve dat het voor September is)
Maar eerst even een lekker weekje vrij, ook geen gleuf vullen..
Gleuven in de deuren of muren. of te wel brievenbussenquote:Op zondag 6 april 2025 22:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Iets concreter zou fijn zijn, september is snel hoor!
en ehh, gleuf vullen pardon
quote:Op zondag 6 april 2025 22:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Gleuven in de deuren of muren. of te wel brievenbussen![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 6 april 2025 23:01 schreef DeZwabber het volgende:
Nou, ik had gehoopt dat ik me na een dagje beter zou voelen. Maar het wordt eigenlijk alleen maar erger.
En dan is het morgen nog maandag ookquote:Op zondag 6 april 2025 23:01 schreef DeZwabber het volgende:
Nou, ik had gehoopt dat ik me na een dagje beter zou voelen. Maar het wordt eigenlijk alleen maar erger.
Je hebt dus ook een jaar lang geen familie gezien?quote:Op zondag 6 april 2025 23:21 schreef DeZwabber het volgende:
Ik weet niet. Voel me gewoon erg ongewild op het moment, en niet echt gewenst als gezelschap. De laatste keer dat ik iets sociaals deed buiten m'n werk is meer dan een jaar geleden. Ik kom mensen tegen tijdens activiteiten maar daar daar komt niets uit. Als ik mensen direct vraag ook niet. En dan gaat het gewoon voelen alsof ik een beetje mislukt ben.
Ik ken je alleen maar van dat ik af en toe hier lees en post in KSC en laatst dus van de posts over de moestuinquote:Op zondag 6 april 2025 23:21 schreef DeZwabber het volgende:
Ik weet niet. Voel me gewoon erg ongewild op het moment, en niet echt gewenst als gezelschap. De laatste keer dat ik iets sociaals deed buiten m'n werk is meer dan een jaar geleden. Ik kom mensen tegen tijdens activiteiten maar daar daar komt niets uit. Als ik mensen direct vraag ook niet. En dan gaat het gewoon voelen alsof ik een beetje mislukt ben.
dit @DeZwabberquote:Op zondag 6 april 2025 23:05 schreef Crack_ het volgende:
Ik weet niet zo goed wat ik kan zeggen maar zou graag iets willen zeggen dat helpt
wie weet wat er allemaal gebeurd in die weekquote:Op zondag 6 april 2025 22:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, als ik weer een echt eigen plekje heb, maakt het niet meer uit. Weet alleen nog steeds niet op welke termijn.
(behalve dat het voor September is)
Maar eerst even een lekker weekje vrij, ook geen gleuf vullen..
Dotjequote:
Hey Stigquote:
Dat is dan weer minder dat je vroeger wakker bentquote:Op maandag 7 april 2025 05:58 schreef Karzai het volgende:
moin, ik ben juist een uur te vroeg wakker![]()
![]()
we kunnen sinds gisteren weer 4 nieuwe schildpadden verwelkomen
https://www.nu.nl/dieren/(...)ouders-geworden.html
mja, ik moet wat later naar bed gaanquote:Op maandag 7 april 2025 06:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is dan weer minder dat je vroeger wakker bent
O dat is toch lekker 6 uurtje slapenquote:Op maandag 7 april 2025 06:05 schreef Karzai het volgende:
[..]
mja, ik moet wat later naar bed gaan, 6 uurtjes geslapen
O en dan nog tijd om snel ff hier te kletsenquote:Op maandag 7 april 2025 06:09 schreef kwiwi het volgende:
MorgenOver 20 min staat de timmerman al voor de deur en moet nog douchen.
Lekker hoor nog even rustig aan doenquote:Op maandag 7 april 2025 06:43 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik lig weer in bed nog even soezelen. Hoef pas om 8.30 te gaan fietsen naar het werk
Tja of je meld je ziek, of je neemt een snipperdag of je gaat gewoon werkenquote:
Ja, zal toch dat laatste worden dan.quote:Op maandag 7 april 2025 06:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tja of je meld je ziek, of je neemt een snipperdag of je gaat gewoon werken
Dan hop hop bakkie koffie douchen en gaan 🤣quote:Op maandag 7 april 2025 06:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, zal toch dat laatste worden dan.
Schatjequote:
Jij maakt mij dag weer goedquote:
Balletjequote:
Nou, dochter was aan het huilen. Had pijn. Pas om een uur of 2, na veel voorlezen, viel ze rustig in slaap.quote:
O dat is minder, is ze nu al wat beter dan?quote:Op maandag 7 april 2025 07:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nou, dochter was aan het huilen. Had pijn. Pas om een uur of 2, na veel voorlezen, viel ze rustig in slaap.
Dus denk gewoon dat ik te moe was om te beseffen dat ik mijn wekker wegdrukte.
ftfyquote:Op maandag 7 april 2025 07:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Buuh, stramme poten. Weer last van m'n knie. Maar even wat minderen met de pizza's hoor daag.
Ook niet in mij?quote:
* TheStigsDutchCousin huilt onder zijn helmquote:
Katquote:
quote:Op maandag 7 april 2025 08:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
* TheStigsDutchCousin huilt onder zijn helm
Bedankt Trump hiervoorquote:
Ze sliep nog toen ik wegreed om kwart over 6, dus denk het wel.quote:Op maandag 7 april 2025 07:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is minder, is ze nu al wat beter dan?
Sell to flip.quote:
Ik al 2 uur.quote:Op maandag 7 april 2025 09:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Intussen een half uur op kantoor.
Wat is dat?quote:
Amaquote:
Hierdoor is Nederland welvarend.quote:Op maandag 7 april 2025 09:35 schreef Koen66 het volgende:
Ik 1.5, de deur hier in Zoetermeer is pas om 8 uur open. Andere dagen start ik om uur of 7 in Almere
Als je maar contra doet wat hij belooft dan zit je goed.quote:Op maandag 7 april 2025 08:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met een beetje vertrouwen in Trump ben je binnen 2 jaar financieel onafhankelijk.
Ja, echt niet. Mijn vertrouwen is negatief momenteel.quote:
Mijn haat voor die teringlul komt voor 90% van het feit dat hij mijn investeringen en mijn toekomst in een verlengde daarvan om zeep helpt.quote:
Zodra hij zijn aandelenportefeuille heeft aangesterkt verdwijnen de tariffs en schiet alles weer de lucht inquote:Op maandag 7 april 2025 09:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, echt niet. Mijn vertrouwen is negatief momenteel.
Switch 2 besteld.
Nattekat zal gewoon ploeteren tot hij 70 isquote:Op maandag 7 april 2025 09:53 schreef CherryLips het volgende:
Het is geen FIRE meer als je het op je 86e bereikt he
Ongeveer een paar jaar na zijn overlijden gok ikquote:Op maandag 7 april 2025 10:02 schreef Ama het volgende:
Komt er ook een dag voorbij dat die Amerikaanse sinaasappel niet steeds in het nieuws is?
Dit gaat nog wel even duren.quote:Op maandag 7 april 2025 10:02 schreef Ama het volgende:
Komt er ook een dag voorbij dat die Amerikaanse sinaasappel niet steeds in het nieuws is?
Helaas.quote:Op maandag 7 april 2025 10:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ongeveer een paar jaar na zijn overlijden gok ik
quote:Op maandag 7 april 2025 10:02 schreef Ama het volgende:
Jeej.quote:Op maandag 7 april 2025 10:04 schreef CherryLips het volgende:
Is ook niet gek want de pleuris breekt wel een beetje uit nu.
Is een beetje lastig aangezien sommige van zijn beslissingen effect hebben op de halve / hele wereld.quote:Op maandag 7 april 2025 10:02 schreef Ama het volgende:
Over eenjaar of 4.quote:Op maandag 7 april 2025 10:02 schreef Ama het volgende:
Dan krijgen we JD Vance voor terugquote:
Zo voorspelbaar.quote:Op maandag 7 april 2025 09:59 schreef rival het volgende:
[..]
Zodra hij zijn aandelenportefeuille heeft aangesterkt verdwijnen de tariffs en schiet alles weer de lucht in
Na dat was toen ook niet. Toen wist die ook nog weer steeds in het nieuws te komen met zijn gejank enz.quote:
Ja, gewoon niet in paniek raken als belegger. Maar gewoon je gezonde verstand blijven gebruiken.quote:
Maar wel minder en niet dagelijks.quote:Op maandag 7 april 2025 10:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Na dat was toen ook niet. Toen wist die ook nog weer steeds in het nieuws te komen met zijn gejank enz.
Oh ik dacht meer aan moord dan aan beleggenquote:Op maandag 7 april 2025 10:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, gewoon niet in paniek raken als belegger. Maar gewoon je gezonde verstand blijven gebruiken.
Mijn gezonde verstand schreeuwt dat ik moet verkopen. Mijn emotie zegt dat ik moet hodlen.quote:Op maandag 7 april 2025 10:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, gewoon niet in paniek raken als belegger. Maar gewoon je gezonde verstand blijven gebruiken.
Dat is wel waar.quote:Op maandag 7 april 2025 10:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar wel minder en niet dagelijks.
Als ik over paar maanden weer aan het werk ben, dan maak ik me geen zorgen om mijn baan.quote:Op maandag 7 april 2025 10:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zo voorspelbaar.
Maar ik hou toch ook mijn hart vast voor een recessie.
Ik ookquote:Op maandag 7 april 2025 10:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oh ik dacht meer aan moord dan aan beleggen
Misschien blijven ze totdat de wereldhandel niet meer zo krom is. Wie weetquote:Op maandag 7 april 2025 10:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zo voorspelbaar.
Maar ik hou toch ook mijn hart vast voor een recessie.
Nee dat is FIRLquote:Op maandag 7 april 2025 09:53 schreef CherryLips het volgende:
Het is geen FIRE meer als je het op je 86e bereikt he
M'n moeder begon laatst over dat ik wel een noodpakket moest hebben en naar haar toe moest komen als de oorlog uitbrak. Dacht echt, doe even normaal zegquote:Op maandag 7 april 2025 10:07 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik heb ook geen noodpakket in huis. Als de oorlog komt, dan overleef ik het toch niet.
Buy low, sell highquote:Op maandag 7 april 2025 10:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn gezonde verstand schreeuwt dat ik moet verkopen. Mijn emotie zegt dat ik moet hodlen.
En klagen dat hij moet ploeteren.quote:Op maandag 7 april 2025 10:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nattekat zal gewoon ploeteren tot hij 70 is
Ik wil een nieuwe baan omdat ik nu vast loop, dit heeft oprecht potentie om mijn complete carričre te vernietigen.quote:Op maandag 7 april 2025 10:08 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Als ik over paar maanden weer aan het werk ben, dan maak ik me geen zorgen om mijn baan.
Ik zou niet gek opkijken als Trump de 4 jaar niet gaat halen. Hij heeft alleen wel 10 miljoen beveiligers tegenwoordig volgens mij.quote:Op maandag 7 april 2025 10:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oh ik dacht meer aan moord dan aan beleggen
Ik woon dichtbij de vliegbasis, dus zal wel 1 van eersten eraan gaan.quote:Op maandag 7 april 2025 10:09 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
M'n moeder begon laatst over dat ik wel een noodpakket moest hebben en naar haar toe moest komen als de oorlog uitbrak. Dacht echt, doe even normaal zeg___!
Komt er weer een andere gek voor terug.quote:Op maandag 7 april 2025 10:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zou niet gek opkijken als Trump de 4 jaar niet gaat halen. Hij heeft alleen wel 10 miljoen beveiligers tegenwoordig volgens mij.
Het verbaast mij vooral dat Elon er nog isquote:Op maandag 7 april 2025 10:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zou niet gek opkijken als Trump de 4 jaar niet gaat halen. Hij heeft alleen wel 10 miljoen beveiligers tegenwoordig volgens mij.
Misschien glijdt hij een keer uit ergens. Heel toevalligquote:Op maandag 7 april 2025 10:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Die gebruikt zijn kind gewoon als human shieldquote:Op maandag 7 april 2025 10:10 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Het verbaast mij vooral dat Elon er nog is
Daar heb je een punt.quote:Op maandag 7 april 2025 10:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Komt er weer een andere gek voor terug.
Alleen je erfgenamen hebben er wat aan en anders de belastingdienst.quote:Op maandag 7 april 2025 10:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Je hebt niets aan je beleggingen als je dood bent
Aan niets meer.quote:Op maandag 7 april 2025 10:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Je hebt niets aan je beleggingen als je dood bent
Jij kunt wel een maandje of twee zonder eten toch?quote:Op maandag 7 april 2025 10:09 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
M'n moeder begon laatst over dat ik wel een noodpakket moest hebben en naar haar toe moest komen als de oorlog uitbrak. Dacht echt, doe even normaal zeg___!
Als belegger niet allemaal al in paniek waren geraakt dan hoeft de beurs helemaal niet zo hard onderuit te gaan.quote:Op maandag 7 april 2025 10:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn gezonde verstand schreeuwt dat ik moet verkopen. Mijn emotie zegt dat ik moet hodlen.
Melania die "per ongeluk" iets in zijn drinken doet.quote:Op maandag 7 april 2025 10:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Misschien glijdt hij een keer uit ergens. Heel toevallig
Dat is minder.quote:Op maandag 7 april 2025 10:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik wil een nieuwe baan omdat ik nu vast loop, dit heeft oprecht potentie om mijn complete carričre te vernietigen.
Is er nog iemand over in jouw omgeving die je niet om kulredenen hier afgezeken hebt?quote:Op maandag 7 april 2025 10:09 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
#JDVANCEquote:Op maandag 7 april 2025 10:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Komt er weer een andere gek voor terug.
Welke van de 14?quote:Op maandag 7 april 2025 10:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Die gebruikt zijn kind gewoon als human shield
Wat moet mijn huisspin met een miljoen?quote:Op maandag 7 april 2025 10:11 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Alleen je erfgenamen hebben er wat aan en anders de belastingdienst.
Er veranderd eigenlijk niets voor je dus?quote:Op maandag 7 april 2025 10:12 schreef Ama het volgende:
Ik ga gewoon met Hedwig in een hoekje zitten huilen als de oorlog uitbreekt.
Verslikte me.quote:Op maandag 7 april 2025 10:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er veranderd eigenlijk niets voor je dus?
AEX lijkt me wel passend.quote:
Verwacht ik hier ookquote:Op maandag 7 april 2025 10:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik woon dichtbij de vliegbasis, dus zal wel 1 van eersten eraan gaan.
Op zich zijn tariffs van Trump voorspelbaar.quote:Op maandag 7 april 2025 10:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als belegger niet allemaal al in paniek waren geraakt dan hoeft de beurs helemaal niet zo hard onderuit te gaan.
Pessimistisch wel.quote:Op maandag 7 april 2025 10:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij kunt wel een maandje of twee zonder eten toch?
Stop ze in je noodpakket!quote:Op maandag 7 april 2025 10:14 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb trouwens knakworstjes voor vanmiddag.
quote:Op maandag 7 april 2025 10:14 schreef CherryLips het volgende:
Eten geeft Foqueville troost, vergeten we alle andere shizzlequote:
Maar dan is ie toch te oud?quote:Op maandag 7 april 2025 10:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Als ie niet ala Putin z'n 3e termijn in kan
Jammer dat er geen maximum leeftijd zit op het presidentschapquote:Op maandag 7 april 2025 10:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Als ie niet ala Putin z'n 3e termijn in kan
De Lays Mac en cheese smaak val tegen.quote:Op maandag 7 april 2025 10:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Eten geeft Foqueville troost, vergeten we alle andere shizzle
Dat boek is hard op weg om redundant te worden ja.quote:Op maandag 7 april 2025 10:19 schreef ESF1Gamer het volgende:
Morgen staat de nieuwe aflevering van de Handmaid Tales online![]()
Eigenlijks begint die serie meer werkelijkheid te worden dankzij trump
Wanneer wij vrouwen zeggen dat we zouden willen dat fictie werkelijkheid zou worden, bedoelden we iets anders. Maarja een man zou toch eens daadwerkelijk eens luisterenquote:Op maandag 7 april 2025 10:19 schreef ESF1Gamer het volgende:
Is dat 1 aflevering of een hele serie?quote:Op maandag 7 april 2025 10:19 schreef ESF1Gamer het volgende:
ik heb vies brood. Pain de boulogne, dat donkere wat naar kopieerpapier smaakt. AH had niks anders meer. Vegan, ook dat nog.quote:Op maandag 7 april 2025 10:14 schreef CherryLips het volgende:
Elke week 1 afleveringquote:Op maandag 7 april 2025 10:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Is dat 1 aflevering of een hele serie?
Brood is toch bijna standaard vegan?quote:Op maandag 7 april 2025 10:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik heb vies brood. Pain de boulogne, dat donkere wat naar kopieerpapier smaakt. AH had niks anders meer. Vegan, ook dat nog.
Ja, ok. Maar dan is ie nog ouder dan zijn voorganger.quote:
Vorige pogingen waren matig ingezetquote:Op maandag 7 april 2025 10:23 schreef Nattekat het volgende:
Trump zal zomaar iemand kunnen zijn wiens dood alle beurzen de lucht in laat vliegen
JD Vance: Hold my American Flagquote:Op maandag 7 april 2025 10:23 schreef Nattekat het volgende:
Trump zal zomaar iemand kunnen zijn wiens dood alle beurzen de lucht in laat vliegen
Hoe weet jij hoe kopieerpapier smaakt?quote:Op maandag 7 april 2025 10:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik heb vies brood. Pain de boulogne, dat donkere wat naar kopieerpapier smaakt. AH had niks anders meer. Vegan, ook dat nog.
quote:Op maandag 7 april 2025 10:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jammer dat die gozer zo slecht kon richten. Dacht altijd dat het nog erger zou zijn, maar dat kan bijna niet.quote:
Beetje van beide.quote:Op maandag 7 april 2025 10:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Is dat 1 aflevering of een hele serie?
Hoezo weet jij dat niet?quote:Op maandag 7 april 2025 10:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoe weet jij hoe kopieerpapier smaakt?
Jij nooit eens je broodtrommeltje vergeten en dan maar een plaatje van ern boterham met kaas uitgeprint?quote:Op maandag 7 april 2025 10:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoe weet jij hoe kopieerpapier smaakt?
Jawel maar ik krijg altijd dikke aders van dat alomtegenwoordige activismequote:Op maandag 7 april 2025 10:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Brood is toch bijna standaard vegan?
Dat zou toch Startrek wat dichterbij brengen, Food replicatorquote:Op maandag 7 april 2025 10:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Jij nooit eens je broodtrommeltje vergeten en dan maar een plaatje van ern boterham met kaas uitgeprint?
Liever een plaatje van een broodje kroketquote:Op maandag 7 april 2025 10:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Jij nooit eens je broodtrommeltje vergeten en dan maar een plaatje van ern boterham met kaas uitgeprint?
Zit er geen melk in?quote:Op maandag 7 april 2025 10:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zin in kroket.quote:Op maandag 7 april 2025 10:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Liever een plaatje van een broodje kroket
Zou niet horen.quote:
Is dat dan nog vegan?quote:Op maandag 7 april 2025 10:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Liever een plaatje van een broodje kroket
Van die meegehakselde muizen en mensenhaar.quote:Op maandag 7 april 2025 10:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
en eventueel gist voor rijzen van het deeg.quote:Op maandag 7 april 2025 10:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zou niet horen.
Brood is water en meel
Ik ga wel weer aan de werkjesquote:Op maandag 7 april 2025 10:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Van die meegehakselde muizen en mensenhaar.
Wat fluimen van Ali en Pjotr.quote:Op maandag 7 april 2025 10:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Met desem heb je dat zelfs niet nodigquote:Op maandag 7 april 2025 10:29 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
en eventueel gist voor rijzen van het deeg.
Voor mensenhaar heeft niemand hoeven lijden dus an sich best veganquote:Op maandag 7 april 2025 10:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien is het uitgetrokken haar, met de haarzakjes er nog aan.quote:Op maandag 7 april 2025 10:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Voor mensenhaar heeft niemand hoeven lijden dus an sich best vegan
"Is dat geelwitte rijst? Nee uitgetrokken ontstoken haarzakjes"quote:Op maandag 7 april 2025 10:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien is het uitgetrokken haar, met de haarzakjes er nog aan.
Hebben we brood al voor je verpest?quote:Op maandag 7 april 2025 10:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Is dat geelwitte rijst? Nee uitgetrokken ontstoken haarzakjes"
Gemalen varkensbotquote:Op maandag 7 april 2025 10:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, vaak niet vegan. Worden dierlijke hulpstoffen in het productieproces gebruikt.quote:Op maandag 7 april 2025 10:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jawel maar ik krijg altijd dikke aders van dat alomtegenwoordige activisme
Bier is ook vegan. Hoor je nooit iemand over
Ja, ik weet het . Een wereld gaat voor je open.quote:
Dit weten we natuurlijk niet zeker.quote:Op maandag 7 april 2025 10:43 schreef Grotetijd het volgende:
Papier wordt gemaakt van vezels uit het hout van bomen. Dit hout komt uit gecertificeerde en duurzaam beheerde bossen. Zowel naaldhout als loofhout wordt gebruikt als grondstof voor papier. Daarnaast worden ook vezels die afkomstig zijn van oud papier gebruikt voor het maken van nieuw papier.
Deutsches Reinheitsgebotquote:Op maandag 7 april 2025 10:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, vaak niet vegan. Worden dierlijke hulpstoffen in het productieproces gebruikt.
Net een boek.quote:Op maandag 7 april 2025 10:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, ik weet het . Een wereld gaat voor je open.
Papyrus, is dat de voornaam van de Latijnse broer van Holle Bolle Gijs? De Papyrus Hyrus?quote:Op maandag 7 april 2025 10:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Papier kan ook gemaakt worden van katoen en papyrus
Nee Papyrus papyrus is een rietachtige plant in Egyptequote:Op maandag 7 april 2025 10:50 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Papyrus, is dat de voornaam van de Latijnse broer van Holle Bolle Gijs? De Papyrus Hyrus?
Nee dat is nodig door Putin. Wel op blijven letten he.quote:Op maandag 7 april 2025 10:51 schreef Nattekat het volgende:
Nooit gedacht dat het noodpakket door Trump nodig zou zijn.
Ik heb vorig jaar nog washipapier gemaakt van plantvezel.quote:Op maandag 7 april 2025 10:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Papier kan ook gemaakt worden van katoen en papyrus
Ik let op.quote:Op maandag 7 april 2025 10:53 schreef rival het volgende:
[..]
Nee dat is nodig door Putin. Wel op blijven letten he.
The Rowring.quote:
Ik snap broodbeleg.quote:Op maandag 7 april 2025 10:59 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb toch de ballen verstand van beleggen.
Zelfs met broodbeleg gaat 't soms misquote:Op maandag 7 april 2025 10:59 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb toch de ballen verstand van beleggen.
Piramidespel.quote:Op maandag 7 april 2025 11:14 schreef UitStraling het volgende:
Beleggen is voor gokkers, net als Crypogokken, gewoon kleinschalig investeren mensen.
Sweet chili?quote:
Mijn broer eet datquote:Op maandag 7 april 2025 11:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Soms, kokosbroodbeleg is dan weer niet te snappen
Fair.quote:Op maandag 7 april 2025 11:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Soms, kokosbroodbeleg is dan weer niet te snappen
Jaquote:
Op zich wel de plaats voor broodbeleg.quote:
Had niet verwacht dat jij zo'n gestoorde in je familie had zittenquote:
quote:Kokosbrood is een type broodbeleg, met als hoofdbestanddeel kokos. De gesneden plakjes kunnen op een boterham gelegd worden of worden gegeten als tussendoortje.
quote:Op maandag 7 april 2025 11:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Op zich wel de plaats voor broodbeleg.
Och, ik at vroeger wel vaker speculaas op brood ook.quote:Op maandag 7 april 2025 11:31 schreef Crack_ het volgende:
Zelfde als bolletje en die chocoladeplakjes. Hartstikke lekker maar wie eet dat nou daadwerkelijk op brood?! Denk dat die chocolaatjes wel heerlijk zijn op een croissantje
Ah dus jij bent hier bekend mee lees ik.quote:Op maandag 7 april 2025 11:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dacht dat dit zoetwaar voor arme mensen was?
ja trouwens, nu je dit zegt, dat deden wij ookquote:Op maandag 7 april 2025 11:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Och, ik at vroeger wel vaker speculaas op brood ook.
Ik had vroeger een arm vriendje en daar aten ze dit thuis bijna elke dag, dat zag je zelfs aan zijn gezicht.quote:
Ach, was je al zo vroeg zo verpest dat alles om status draait?quote:Op maandag 7 april 2025 11:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik had vroeger een arm vriendje en daar aten ze dit thuis bijna elke dag, dat zag je zelfs aan zijn gezicht.
quote:Op maandag 7 april 2025 11:33 schreef IJsdraakje het volgende:
Kokosbrood dan weer niet, maar ik en kokos (zelfs als het voornamelijk suiker is) is een no-go.
oh, dat vind ik dan weer niet zo lolquote:
Of van die dunne jodenkoekenquote:Op maandag 7 april 2025 11:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Och, ik at vroeger wel vaker speculaas op brood ook.
Ik ben ook geen fan van kokosquote:Op maandag 7 april 2025 11:33 schreef IJsdraakje het volgende:
Kokosbrood dan weer niet, maar ik en kokos (zelfs als het voornamelijk suiker is) is een no-go.
Ahja verdamt. Bruin brood that isquote:Op maandag 7 april 2025 10:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zou niet horen.
Brood is water en meel
Nee joh, niksquote:Op maandag 7 april 2025 11:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
oh, dat vind ik dan weer niet zo lol
Wat voor kokosbrood was dat dan dat het zo aan zijn gezicht bleef plakken?quote:Op maandag 7 april 2025 11:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik had vroeger een arm vriendje en daar aten ze dit thuis bijna elke dag, dat zag je zelfs aan zijn gezicht.
Nooit geprobeerd.quote:
quote:
Zelfs te arm voor een washandje over de toet.quote:Op maandag 7 april 2025 11:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat voor kokosbrood was dat dan dat het zo aan zijn gezicht bleef plakken?
Van Davelaar ofzo? Was lekkerquote:
Of hij had gewoon een snack mee voor onderwegquote:Op maandag 7 april 2025 11:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zelfs te arm voor een washandje over de toet.
Ja, ik weet welke koeken je bedoelt, maar nooit op brood geprobeerd.quote:
Nee totaal niet maar je ziet afkomst wel degelijk aan gezichten, eigenlijk aan alles.quote:Op maandag 7 april 2025 11:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ach, was je al zo vroeg zo verpest dat alles om status draait?
Van alles, ham kaas hagelslag etc. Destijds toch wel veel minder variëteit dan nuquote:Op maandag 7 april 2025 11:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Wat kreeg jij als kleine Koen op je broodje?
Ohquote:Op maandag 7 april 2025 11:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, ik weet welke koeken je bedoelt, maar nooit op brood geprobeerd.
Oh, danquote:Op maandag 7 april 2025 11:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee joh, niksaan, meer voor jou.
Het valt best mee hoeveel ik niet lust, maar kokos trek ik qua smaak en structuur gewoon niet.
*slabbetjequote:
Kinderen hebben dat niet door man.quote:Op maandag 7 april 2025 11:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee totaal niet maar je ziet afkomst wel degelijk aan gezichten, eigenlijk aan alles.
Frans Bauer in een witte doktersjas aan je ziektebed, dat effect zeg maar.
Ham kaas hagelslag vind ik wel een rare combi. De eerste twee snap ik nog wel samen.quote:Op maandag 7 april 2025 11:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Van alles, ham kaas hagelslag etc. Destijds toch wel veel minder variëteit dan nu
domme mensen beweren dit wel vaker, maarja domme mensenquote:Op maandag 7 april 2025 11:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee totaal niet maar je ziet afkomst wel degelijk aan gezichten, eigenlijk aan alles.
Frans Bauer in een witte doktersjas aan je ziektebed, dat effect zeg maar.
Ohhhh jaquote:Op maandag 7 april 2025 11:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ham kaas hagelslag vind ik wel een rare combi. De eerste twee snap ik nog wel samen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |