Ik al 2 uur.quote:Op maandag 7 april 2025 09:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Intussen een half uur op kantoor.
Wat is dat?quote:
Amaquote:
Hierdoor is Nederland welvarend.quote:Op maandag 7 april 2025 09:35 schreef Koen66 het volgende:
Ik 1.5, de deur hier in Zoetermeer is pas om 8 uur open. Andere dagen start ik om uur of 7 in Almere
Als je maar contra doet wat hij belooft dan zit je goed.quote:Op maandag 7 april 2025 08:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met een beetje vertrouwen in Trump ben je binnen 2 jaar financieel onafhankelijk.
Ja, echt niet. Mijn vertrouwen is negatief momenteel.quote:
Mijn haat voor die teringlul komt voor 90% van het feit dat hij mijn investeringen en mijn toekomst in een verlengde daarvan om zeep helpt.quote:
Zodra hij zijn aandelenportefeuille heeft aangesterkt verdwijnen de tariffs en schiet alles weer de lucht inquote:Op maandag 7 april 2025 09:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, echt niet. Mijn vertrouwen is negatief momenteel.
Switch 2 besteld.
Nattekat zal gewoon ploeteren tot hij 70 isquote:Op maandag 7 april 2025 09:53 schreef CherryLips het volgende:
Het is geen FIRE meer als je het op je 86e bereikt he
Ongeveer een paar jaar na zijn overlijden gok ikquote:Op maandag 7 april 2025 10:02 schreef Ama het volgende:
Komt er ook een dag voorbij dat die Amerikaanse sinaasappel niet steeds in het nieuws is?
Dit gaat nog wel even duren.quote:Op maandag 7 april 2025 10:02 schreef Ama het volgende:
Komt er ook een dag voorbij dat die Amerikaanse sinaasappel niet steeds in het nieuws is?
Helaas.quote:Op maandag 7 april 2025 10:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ongeveer een paar jaar na zijn overlijden gok ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |