Nou, dochter was aan het huilen. Had pijn. Pas om een uur of 2, na veel voorlezen, viel ze rustig in slaap.quote:
O dat is minder, is ze nu al wat beter dan?quote:Op maandag 7 april 2025 07:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nou, dochter was aan het huilen. Had pijn. Pas om een uur of 2, na veel voorlezen, viel ze rustig in slaap.
Dus denk gewoon dat ik te moe was om te beseffen dat ik mijn wekker wegdrukte.
ftfyquote:Op maandag 7 april 2025 07:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Buuh, stramme poten. Weer last van m'n knie. Maar even wat minderen met de pizza's hoor daag.
Ook niet in mij?quote:
* TheStigsDutchCousin huilt onder zijn helmquote:
Katquote:
quote:Op maandag 7 april 2025 08:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
* TheStigsDutchCousin huilt onder zijn helm
Bedankt Trump hiervoorquote:
Ze sliep nog toen ik wegreed om kwart over 6, dus denk het wel.quote:Op maandag 7 april 2025 07:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is minder, is ze nu al wat beter dan?
Sell to flip.quote:
Ik al 2 uur.quote:Op maandag 7 april 2025 09:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Intussen een half uur op kantoor.
Wat is dat?quote:
Amaquote:
Hierdoor is Nederland welvarend.quote:Op maandag 7 april 2025 09:35 schreef Koen66 het volgende:
Ik 1.5, de deur hier in Zoetermeer is pas om 8 uur open. Andere dagen start ik om uur of 7 in Almere
Als je maar contra doet wat hij belooft dan zit je goed.quote:Op maandag 7 april 2025 08:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met een beetje vertrouwen in Trump ben je binnen 2 jaar financieel onafhankelijk.
Ja, echt niet. Mijn vertrouwen is negatief momenteel.quote:
Mijn haat voor die teringlul komt voor 90% van het feit dat hij mijn investeringen en mijn toekomst in een verlengde daarvan om zeep helpt.quote:
Zodra hij zijn aandelenportefeuille heeft aangesterkt verdwijnen de tariffs en schiet alles weer de lucht inquote:Op maandag 7 april 2025 09:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, echt niet. Mijn vertrouwen is negatief momenteel.
Switch 2 besteld.
Nattekat zal gewoon ploeteren tot hij 70 isquote:Op maandag 7 april 2025 09:53 schreef CherryLips het volgende:
Het is geen FIRE meer als je het op je 86e bereikt he
Ongeveer een paar jaar na zijn overlijden gok ikquote:Op maandag 7 april 2025 10:02 schreef Ama het volgende:
Komt er ook een dag voorbij dat die Amerikaanse sinaasappel niet steeds in het nieuws is?
Dit gaat nog wel even duren.quote:Op maandag 7 april 2025 10:02 schreef Ama het volgende:
Komt er ook een dag voorbij dat die Amerikaanse sinaasappel niet steeds in het nieuws is?
Helaas.quote:Op maandag 7 april 2025 10:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ongeveer een paar jaar na zijn overlijden gok ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |