Buy low, sell highquote:Op maandag 7 april 2025 10:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn gezonde verstand schreeuwt dat ik moet verkopen. Mijn emotie zegt dat ik moet hodlen.
En klagen dat hij moet ploeteren.quote:Op maandag 7 april 2025 10:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nattekat zal gewoon ploeteren tot hij 70 is
Ik wil een nieuwe baan omdat ik nu vast loop, dit heeft oprecht potentie om mijn complete carrière te vernietigen.quote:Op maandag 7 april 2025 10:08 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Als ik over paar maanden weer aan het werk ben, dan maak ik me geen zorgen om mijn baan.
Ik zou niet gek opkijken als Trump de 4 jaar niet gaat halen. Hij heeft alleen wel 10 miljoen beveiligers tegenwoordig volgens mij.quote:Op maandag 7 april 2025 10:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oh ik dacht meer aan moord dan aan beleggen
Ik woon dichtbij de vliegbasis, dus zal wel 1 van eersten eraan gaan.quote:Op maandag 7 april 2025 10:09 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
M'n moeder begon laatst over dat ik wel een noodpakket moest hebben en naar haar toe moest komen als de oorlog uitbrak. Dacht echt, doe even normaal zeg___!
Komt er weer een andere gek voor terug.quote:Op maandag 7 april 2025 10:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zou niet gek opkijken als Trump de 4 jaar niet gaat halen. Hij heeft alleen wel 10 miljoen beveiligers tegenwoordig volgens mij.
Het verbaast mij vooral dat Elon er nog isquote:Op maandag 7 april 2025 10:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zou niet gek opkijken als Trump de 4 jaar niet gaat halen. Hij heeft alleen wel 10 miljoen beveiligers tegenwoordig volgens mij.
Misschien glijdt hij een keer uit ergens. Heel toevalligquote:Op maandag 7 april 2025 10:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Die gebruikt zijn kind gewoon als human shieldquote:Op maandag 7 april 2025 10:10 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Het verbaast mij vooral dat Elon er nog is
Daar heb je een punt.quote:Op maandag 7 april 2025 10:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Komt er weer een andere gek voor terug.
Alleen je erfgenamen hebben er wat aan en anders de belastingdienst.quote:Op maandag 7 april 2025 10:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Je hebt niets aan je beleggingen als je dood bent
Aan niets meer.quote:Op maandag 7 april 2025 10:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Je hebt niets aan je beleggingen als je dood bent
Jij kunt wel een maandje of twee zonder eten toch?quote:Op maandag 7 april 2025 10:09 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
M'n moeder begon laatst over dat ik wel een noodpakket moest hebben en naar haar toe moest komen als de oorlog uitbrak. Dacht echt, doe even normaal zeg___!
Als belegger niet allemaal al in paniek waren geraakt dan hoeft de beurs helemaal niet zo hard onderuit te gaan.quote:Op maandag 7 april 2025 10:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn gezonde verstand schreeuwt dat ik moet verkopen. Mijn emotie zegt dat ik moet hodlen.
Melania die "per ongeluk" iets in zijn drinken doet.quote:Op maandag 7 april 2025 10:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Misschien glijdt hij een keer uit ergens. Heel toevallig
Dat is minder.quote:Op maandag 7 april 2025 10:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik wil een nieuwe baan omdat ik nu vast loop, dit heeft oprecht potentie om mijn complete carrière te vernietigen.
Is er nog iemand over in jouw omgeving die je niet om kulredenen hier afgezeken hebt?quote:Op maandag 7 april 2025 10:09 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
#JDVANCEquote:Op maandag 7 april 2025 10:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Komt er weer een andere gek voor terug.
Welke van de 14?quote:Op maandag 7 april 2025 10:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Die gebruikt zijn kind gewoon als human shield
Wat moet mijn huisspin met een miljoen?quote:Op maandag 7 april 2025 10:11 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Alleen je erfgenamen hebben er wat aan en anders de belastingdienst.
Er veranderd eigenlijk niets voor je dus?quote:Op maandag 7 april 2025 10:12 schreef Ama het volgende:
Ik ga gewoon met Hedwig in een hoekje zitten huilen als de oorlog uitbreekt.
Verslikte me.quote:Op maandag 7 april 2025 10:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er veranderd eigenlijk niets voor je dus?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |