Met desem heb je dat zelfs niet nodigquote:Op maandag 7 april 2025 10:29 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
en eventueel gist voor rijzen van het deeg.
Voor mensenhaar heeft niemand hoeven lijden dus an sich best veganquote:Op maandag 7 april 2025 10:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Van die meegehakselde muizen en mensenhaar.
Misschien is het uitgetrokken haar, met de haarzakjes er nog aan.quote:Op maandag 7 april 2025 10:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Voor mensenhaar heeft niemand hoeven lijden dus an sich best vegan
"Is dat geelwitte rijst? Nee uitgetrokken ontstoken haarzakjes"quote:Op maandag 7 april 2025 10:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien is het uitgetrokken haar, met de haarzakjes er nog aan.
Hebben we brood al voor je verpest?quote:Op maandag 7 april 2025 10:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Is dat geelwitte rijst? Nee uitgetrokken ontstoken haarzakjes"
Gemalen varkensbotquote:Op maandag 7 april 2025 10:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Van die meegehakselde muizen en mensenhaar.
Nee, vaak niet vegan. Worden dierlijke hulpstoffen in het productieproces gebruikt.quote:Op maandag 7 april 2025 10:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jawel maar ik krijg altijd dikke aders van dat alomtegenwoordige activisme
Bier is ook vegan. Hoor je nooit iemand over
Ja, ik weet het . Een wereld gaat voor je open.quote:
Dit weten we natuurlijk niet zeker.quote:Op maandag 7 april 2025 10:43 schreef Grotetijd het volgende:
Papier wordt gemaakt van vezels uit het hout van bomen. Dit hout komt uit gecertificeerde en duurzaam beheerde bossen. Zowel naaldhout als loofhout wordt gebruikt als grondstof voor papier. Daarnaast worden ook vezels die afkomstig zijn van oud papier gebruikt voor het maken van nieuw papier.
Deutsches Reinheitsgebotquote:Op maandag 7 april 2025 10:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, vaak niet vegan. Worden dierlijke hulpstoffen in het productieproces gebruikt.
Net een boek.quote:Op maandag 7 april 2025 10:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, ik weet het . Een wereld gaat voor je open.
Papyrus, is dat de voornaam van de Latijnse broer van Holle Bolle Gijs? De Papyrus Hyrus?quote:Op maandag 7 april 2025 10:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Papier kan ook gemaakt worden van katoen en papyrus
Nee Papyrus papyrus is een rietachtige plant in Egyptequote:Op maandag 7 april 2025 10:50 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Papyrus, is dat de voornaam van de Latijnse broer van Holle Bolle Gijs? De Papyrus Hyrus?
Nee dat is nodig door Putin. Wel op blijven letten he.quote:Op maandag 7 april 2025 10:51 schreef Nattekat het volgende:
Nooit gedacht dat het noodpakket door Trump nodig zou zijn.
Ik heb vorig jaar nog washipapier gemaakt van plantvezel.quote:Op maandag 7 april 2025 10:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Papier kan ook gemaakt worden van katoen en papyrus
Ik let op.quote:Op maandag 7 april 2025 10:53 schreef rival het volgende:
[..]
Nee dat is nodig door Putin. Wel op blijven letten he.
The Rowring.quote:
Ik snap broodbeleg.quote:Op maandag 7 april 2025 10:59 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb toch de ballen verstand van beleggen.
Zelfs met broodbeleg gaat 't soms misquote:Op maandag 7 april 2025 10:59 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb toch de ballen verstand van beleggen.
Piramidespel.quote:Op maandag 7 april 2025 11:14 schreef UitStraling het volgende:
Beleggen is voor gokkers, net als Crypogokken, gewoon kleinschalig investeren mensen.
Sweet chili?quote:
Mijn broer eet datquote:Op maandag 7 april 2025 11:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Soms, kokosbroodbeleg is dan weer niet te snappen
Fair.quote:Op maandag 7 april 2025 11:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Soms, kokosbroodbeleg is dan weer niet te snappen
Jaquote:
Op zich wel de plaats voor broodbeleg.quote:
Had niet verwacht dat jij zo'n gestoorde in je familie had zittenquote:
quote:Kokosbrood is een type broodbeleg, met als hoofdbestanddeel kokos. De gesneden plakjes kunnen op een boterham gelegd worden of worden gegeten als tussendoortje.
quote:Op maandag 7 april 2025 11:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Op zich wel de plaats voor broodbeleg.
Och, ik at vroeger wel vaker speculaas op brood ook.quote:Op maandag 7 april 2025 11:31 schreef Crack_ het volgende:
Zelfde als bolletje en die chocoladeplakjes. Hartstikke lekker maar wie eet dat nou daadwerkelijk op brood?! Denk dat die chocolaatjes wel heerlijk zijn op een croissantje
Ah dus jij bent hier bekend mee lees ik.quote:Op maandag 7 april 2025 11:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dacht dat dit zoetwaar voor arme mensen was?
ja trouwens, nu je dit zegt, dat deden wij ookquote:Op maandag 7 april 2025 11:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Och, ik at vroeger wel vaker speculaas op brood ook.
Ik had vroeger een arm vriendje en daar aten ze dit thuis bijna elke dag, dat zag je zelfs aan zijn gezicht.quote:
Ach, was je al zo vroeg zo verpest dat alles om status draait?quote:Op maandag 7 april 2025 11:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik had vroeger een arm vriendje en daar aten ze dit thuis bijna elke dag, dat zag je zelfs aan zijn gezicht.
quote:Op maandag 7 april 2025 11:33 schreef IJsdraakje het volgende:
Kokosbrood dan weer niet, maar ik en kokos (zelfs als het voornamelijk suiker is) is een no-go.
oh, dat vind ik dan weer niet zo lolquote:
Of van die dunne jodenkoekenquote:Op maandag 7 april 2025 11:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Och, ik at vroeger wel vaker speculaas op brood ook.
Ik ben ook geen fan van kokosquote:Op maandag 7 april 2025 11:33 schreef IJsdraakje het volgende:
Kokosbrood dan weer niet, maar ik en kokos (zelfs als het voornamelijk suiker is) is een no-go.
Ahja verdamt. Bruin brood that isquote:Op maandag 7 april 2025 10:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zou niet horen.
Brood is water en meel
Nee joh, niksquote:Op maandag 7 april 2025 11:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
oh, dat vind ik dan weer niet zo lol
Wat voor kokosbrood was dat dan dat het zo aan zijn gezicht bleef plakken?quote:Op maandag 7 april 2025 11:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik had vroeger een arm vriendje en daar aten ze dit thuis bijna elke dag, dat zag je zelfs aan zijn gezicht.
Nooit geprobeerd.quote:
quote:
Zelfs te arm voor een washandje over de toet.quote:Op maandag 7 april 2025 11:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat voor kokosbrood was dat dan dat het zo aan zijn gezicht bleef plakken?
Van Davelaar ofzo? Was lekkerquote:
Of hij had gewoon een snack mee voor onderwegquote:Op maandag 7 april 2025 11:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zelfs te arm voor een washandje over de toet.
Ja, ik weet welke koeken je bedoelt, maar nooit op brood geprobeerd.quote:
Nee totaal niet maar je ziet afkomst wel degelijk aan gezichten, eigenlijk aan alles.quote:Op maandag 7 april 2025 11:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ach, was je al zo vroeg zo verpest dat alles om status draait?
Van alles, ham kaas hagelslag etc. Destijds toch wel veel minder variëteit dan nuquote:Op maandag 7 april 2025 11:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Wat kreeg jij als kleine Koen op je broodje?
Ohquote:Op maandag 7 april 2025 11:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, ik weet welke koeken je bedoelt, maar nooit op brood geprobeerd.
Oh, danquote:Op maandag 7 april 2025 11:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee joh, niksaan, meer voor jou.
Het valt best mee hoeveel ik niet lust, maar kokos trek ik qua smaak en structuur gewoon niet.
*slabbetjequote:
Kinderen hebben dat niet door man.quote:Op maandag 7 april 2025 11:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee totaal niet maar je ziet afkomst wel degelijk aan gezichten, eigenlijk aan alles.
Frans Bauer in een witte doktersjas aan je ziektebed, dat effect zeg maar.
Ham kaas hagelslag vind ik wel een rare combi. De eerste twee snap ik nog wel samen.quote:Op maandag 7 april 2025 11:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Van alles, ham kaas hagelslag etc. Destijds toch wel veel minder variëteit dan nu
domme mensen beweren dit wel vaker, maarja domme mensenquote:Op maandag 7 april 2025 11:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee totaal niet maar je ziet afkomst wel degelijk aan gezichten, eigenlijk aan alles.
Frans Bauer in een witte doktersjas aan je ziektebed, dat effect zeg maar.
Ohhhh jaquote:Op maandag 7 april 2025 11:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ham kaas hagelslag vind ik wel een rare combi. De eerste twee snap ik nog wel samen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |