SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
KUT TT!!!quote:Op zaterdag 5 april 2025 21:51 schreef loveyoulongtime het volgende:
Kan iemand iets zeggen over de TT? Ik wil het niet zelf doen.![]()
Definieer 'lekker' ?quote:Op zaterdag 5 april 2025 21:51 schreef loveyoulongtime het volgende:
Kan iemand iets zeggen over de TT? Ik wil het niet zelf doen.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Slaap lekker birdiequote:Op zaterdag 5 april 2025 21:56 schreef Kissingbird het volgende:
Ook naar bed. Nog even netflixen![]()
fijne avond/ nacht allemaal.![]()
![]()
![]()
Slaap lekker Kibiquote:Op zaterdag 5 april 2025 21:56 schreef Kissingbird het volgende:
Ook naar bed. Nog even netflixen![]()
fijne avond/ nacht allemaal.
Lach met een schone bips![]()
Oehquote:Op zaterdag 5 april 2025 21:59 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Nah heb ter compensatie een warm (nat) bad![]()
![]()
Oehquote:Op zaterdag 5 april 2025 21:52 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
De definitie van lekker volgens LYLT AI is Sally
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Nu ja, het ging om "slapen".quote:
Wat is dan "lekker" als het gaat om "slapen".................................Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Een dikke vette....quote:Op zaterdag 5 april 2025 22:00 schreef Sally het volgende:
[..]
Nu ja, het ging om "slapen".
Wat is dan "lekker" als het gaat om "slapen".................................SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hoofd uitquote:Op zaterdag 5 april 2025 22:00 schreef Sally het volgende:
[..]
Wat is dan "lekker" als het gaat om "slapen".................................Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
LYLT AI zegt moe worden voor het slapen in bed.quote:Op zaterdag 5 april 2025 22:00 schreef Sally het volgende:
[..]
Wat is dan "lekker" als het gaat om "slapen".................................Lach met een schone bips![]()
quote:Op zaterdag 5 april 2025 22:01 schreef JustinK het volgende:
[..]
Een dikke vette....Nou, die ontbreekt wel een beetje de laatste tijd hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Moet je mijn bed eens proberenquote:Op zaterdag 5 april 2025 22:02 schreef Sally het volgende:
[..]
Nou, die ontbreekt wel een beetje de laatste tijd hier![]()
![]()
![]()
![]()
ik stel me nu Jus in een kinderbedje voorquote:Op zaterdag 5 april 2025 22:03 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
En waar slaap jij dan? Je ledikantje heeft maar plaats voor 1Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op zaterdag 5 april 2025 22:03 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
En waar slaap jij dan? Je ledikantje heeft maar plaats voor 1quote:![]()
Gek genoeg deed ik dat ook terwijl ik nooit in plaatjes denk.quote:Op zaterdag 5 april 2025 22:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik stel me nu Jus in een kinderbedje voorLach met een schone bips![]()
echt nietquote:Op zaterdag 5 april 2025 22:04 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Gek genoeg deed ik dat ook terwijl ik nooit in plaatjes denk.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op zaterdag 5 april 2025 22:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik stel me nu met Jus in een kinderbedje voor![]()
![]()
Niks, noppes, nadaquote:Op zaterdag 5 april 2025 22:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
dus als ik zeg
@:Hemarookworst is een knalworstje
dan heb jij daar geen beeld bij in je hoofdLach met een schone bips![]()
Die ligt sabbelklaarquote:Op zaterdag 5 april 2025 22:08 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Heb je je speentje al klaar liggen?![]()
quote:Op zaterdag 5 april 2025 22:09 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Awww cutie sabbelaar bende ook.![]()
![]()
Ik zie geen plaatjes bij wat ik zeg of lees. Ik denk juist dat de meeste mensen dat hebben en jij raar bentquote:![]()
Denk je dat cutie pie speen sabbelende @JustinK er beeld bij heeft met wat ie allemaal uitkraamt?Lach met een schone bips![]()
Jaquote:Op zaterdag 5 april 2025 22:11 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik zie geen plaatjes bij wat ik zeg of lees. Ik denk juist dat de meeste mensen dat hebben en jij raar bent![]()
Denk je dat cutie pie speen sabbelende @:JustinK er beeld bij heeft met wat ie allemaal uitkraamt?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 5 april 2025 22:11 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik zie geen plaatjes bij wat ik zeg of lees. Ik denk juist dat de meeste mensen dat hebben en jij raar bent![]()
Denk je dat cutie pie speen sabbelende @:JustinK er beeld bij heeft met wat ie allemaal uitkraamt?![]()
met luier en al
![]()
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Als mensen geen beeld krijgen bij tekstquote:
vind jij die mensen dan raarrr?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Nee, dat is een punt. Een heel groot punt.quote:MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Misschien ben ik dan wel raar hoor, maar ik kan alles zeggen, aanhoren en totaal geen beeld wat zich erbij vormt in mijn hoofd.quote:Op zaterdag 5 april 2025 22:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als mensen geen beeld krijgen bij tekst
vind jij die mensen dan raarrr?Lach met een schone bips![]()
Ik doe niet zoveel met punten. Sorry.quote:Op zaterdag 5 april 2025 22:15 schreef Homijn het volgende:
[..]
Nee, dat is een punt. Een heel groot punt.Lach met een schone bips![]()
Ohw, en jij ligt er dan ook?quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
is ook wel handigquote:Op zaterdag 5 april 2025 22:15 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Misschien ben ik dan wel raar hoor, maar ik kan alles zeggen, aanhoren en totaal geen beeld wat zich erbij vormt in mijn hoofd.
ik heb soms beelden in mijn hoofd die ik er niet in wil
Ik heb juist vaak beelden in mijn hoofd die ik wel wilquote:Op zaterdag 5 april 2025 22:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
is ook wel handig
ik heb soms beelden in mijn hoofd die ik er niet in wil
Nee hoorquote:Op zaterdag 5 april 2025 22:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als mensen geen beeld krijgen bij tekst
vind jij die mensen dan raarrr?Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Het ding is, alles wat ik zeg of hoor heb ik niks mee. Geen beeld niks. Maar als ik in bed lig dan is mijn hoofd net een rollercoaster en daar gaat dan vanalles in om. Ik kan ook wakker worden en kwariertje nog liggen en dan weer de raarste dromen terwijl ik dacht wakker te zijn.quote:Op zaterdag 5 april 2025 22:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
is ook wel handig
ik heb soms beelden in mijn hoofd die ik er niet in wilLach met een schone bips![]()
Ik moest gisteren wat stalen CV-leidingen verwijderen door ze door te slijpen (waren behoorlijke dikke pijpen van 27mm). Heb mijn vrouw laten helpen de vonken op te vangen. Want die had ik nog nodig zei ik
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Ik zie alleen maar plaatjes bij wat ik denk zeg, lees of hoorquote:Op zaterdag 5 april 2025 22:11 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Denk je dat cutie pie speen sabbelende @:JustinK er beeld bij heeft met wat ie allemaal uitkraamt?
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op zaterdag 5 april 2025 22:15 schreef Homijn het volgende:
[..]
Nee, dat is een punt. Een heel groot punt.
https://www.ah.nl/producten/product/wi587921/donijn-plucheUw ADH vitamine Worst
Die wil ikquote:Op zaterdag 5 april 2025 22:23 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
https://www.ah.nl/producten/product/wi587921/donijn-plucheWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Toen ik na het slijpwerk vroeg waar de vonken waren en ze niks kon laten zien ben ik uiteraard heel boos geworden
Dat is dus het ding, ik roep soms dingen ook op het werk (bij ons kan alles) en dan kijken sommigen geschokt op en zeggen "hey ik denk in plaatjes"... Ik dus niet dus snap het niet zoquote:Op zaterdag 5 april 2025 22:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar plaatjes bij wat ik denk zeg, lees of hoor
Leuk verzonnen verhaalquote:Op zaterdag 5 april 2025 22:24 schreef Stoorzendert het volgende:
Toen ik na het slijpwerk vroeg waar de vonken waren en ze niks kon laten zien ben ik uiteraard heel boos gewordenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Waarom snap je dat niet? Ik begrijp het ook prima als iemand dat niet heeft.quote:Op zaterdag 5 april 2025 22:25 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dat is dus het ding, ik roep soms dingen ook op het werk (bij ons kan alles) en dan kijken sommigen geschokt op en zeggen "hey ik denk in plaatjes"... Ik dus niet dus snap het niet zoWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Heb je haar eens naar de vonkenboer gestuurd?quote:Op zaterdag 5 april 2025 22:24 schreef Stoorzendert het volgende:
Toen ik na het slijpwerk vroeg waar de vonken waren en ze niks kon laten zien ben ik uiteraard heel boos gewordenUw ADH vitamine Worst
Nja, ze heeft wel geholpen want ik moest op de slaapkamer slijpen. Dus ze heeft er ff een natte handdoek voorgehouden zodat de hele slaapkamer niet in de hens vloog. Had haar uiteraard wel wat werkhandschoen en een veiligheidsbril gegeven.quote:
Deed ze heel netjes hoor
Nee een plintentrapje laten halenquote:Op zaterdag 5 april 2025 22:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heb je haar eens naar de vonkenboer gestuurd?“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Liefquote:Op zaterdag 5 april 2025 22:26 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Nja, ze heeft wel geholpen want ik moest op de slaapkamer slijpen. Dus ze heeft er ff een natte handdoek voorgehouden zodat de hele slaapkamer niet in de hens vloog. Had haar uiteraard wel wat werkhandschoen en een veiligheidsbril gegeven.
Deed ze heel netjes hoorWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik kan me niet voorstellen dat als ik zeg "hey ik werd net wakker en hoorde die dikke van de buren nog ff op zijn vrouw tekeer gaan" Ik heb daar geen beeld bij, die anderen wel.quote:Op zaterdag 5 april 2025 22:26 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Waarom snap je dat niet? Ik begrijp het ook prima als iemand dat niet heeft.Lach met een schone bips![]()
Ongeveer 0,1 seconde las ik voorhuidquote:
Ik snap je punt. Maar je kunt je dus niet verplaatsen, dat vind ik haast raarder dan de manier van denkenquote:Op zaterdag 5 april 2025 22:27 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat als ik zeg "hey ik werd net wakker en hoorde die dikke van de buren nog ff op zijn vrouw tekeer gaan" Ik heb daar geen beeld bij, die anderen wel.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Een donijn?!quote:Op zaterdag 5 april 2025 22:23 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
https://www.ah.nl/producten/product/wi587921/donijn-pluche![]()
![]()
Wat is dit? Is dit wel met ons overlegd? Eerst Koning Charles die op wortels fluit, nu weer dit.MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Oké Hans Teeuwenquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
@Vonkenboerquote:Op zaterdag 5 april 2025 22:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heb je haar eens naar de vonkenboer gestuurd?![]()
Ik kan me er wel in verplaatsen, maar snap niet dat er een punt van gemaakt wordt. Kan ik er wat aan doen dat anderen in plaatjes denken? Moet ik of anderen die dat niet doen zich dan inhouden?quote:Op zaterdag 5 april 2025 22:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik snap je punt. Maar je kunt je dus niet verplaatsen, dat vind ik haast raarder dan de manier van denkenLach met een schone bips![]()
Situatie is momenteel als onderquote:Moet eerst lelijk worden voordat het mooi wordt he?
![]()
Heb een giga-planning opgesteld en hoop ergens rond september / oktober klaar te zijn
Dus alles hersteld, nieuwe vloer incl. vloerverwarming, nieuwe schuifpui, alles gestuct en nieuwe keuken.
Moet nogal wat doen de komende weken. Nog een andere muur verwijderen, leidingen herleggen, elektra opnieuw aanleggen, plafonds slopen / maken, etc. etc. Maargoe, ik vin da wel leuk![]()
1 van mijn oude klanten de Vonkenboer uit Zaltbommel. Wat een fantastische man, uren mee ouwehoeren iedere week. Heel veel persoonlijke problemen die man en zijn bedrijf ging kapot. Vroeg vorig jaar nog aan Tong of hij wist hoe het met hem ging, wij als bedrijf hadden na al die jaren zijn schuld bij ons weggeschreven. Tong vertelde me in PM dat de Vonkenboer uit Zaltbommel overleden was. Was ik wel ff stil van toen.Dus niet de user hierquote:Maar een ondernemer
Zit alleen nog te dubben of ik de vloer in de hal ook ga slopen. Die heb ik vorige jaar (visgraat) gelegd... Maar als ik het 1 geheel wil maken moet die er eigenlijk ook uit
Rustig maarquote:Op zaterdag 5 april 2025 22:30 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik kan me er wel in verplaatsen, maar snap niet dat er een punt van gemaakt wordt. Kan ik er wat aan doen dat anderen in plaatjes denken? Moet ik of anderen die dat niet doen zich dan inhouden?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Doen. Anders krijg je spijtquote:Op zaterdag 5 april 2025 22:35 schreef Stoorzendert het volgende:
Zit alleen nog te dubben of ik de vloer in de hal ook ga slopen. Die heb ik vorige jaar (visgraat) gelegd... Maar als ik het 1 geheel wil maken moet die er eigenlijk ook uitWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Okéquote:Op zaterdag 5 april 2025 22:36 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Was nog immer aan kwispelen hoor
Denk het ook. Onder de visgraat pvc ligt een tegelvloer (in cement) dus die moet er dan ook helemaal uit incl. dekvloer... Heb volgende week wat partijen over de vloer dus zal eens vragen wat hun vindenquote:“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
En achteraf of over 5 jaar ofzo kan niet meer. Of althans, denk dat het heel vervelend wordt om die vloer dan gelijk te krijgen met de woonkamer...quote:“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Beter in 1x goed doenquote:Op zaterdag 5 april 2025 22:37 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Denk het ook. Onder de visgraat pvc ligt een tegelvloer (in cement) dus die moet er dan ook helemaal uit incl. dekvloer... Heb volgende week wat partijen over de vloer dus zal eens vragen wat hun vinden
Dat wel, zal de offerte incl. hal / gang eens afwachten. Ik smijt er al ¤50K tegenaan. Ergens houdt het op he?quote:![]()
Maar ik denk dat als het meeste er toch uitgaat dat stukje extra wel eens mee kan vallen. En ik vrees ook dat ik er spijt van krijg als ik het niet doe
En daarbij dat ik zelf nog heul heul veel zelf doe“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
De Donijn... wat denken ze wel niet?!
Maar bij bijvoorbeeld infrezen van vloerverwarming en dekvloeren leggen. Daar kun je niet tegen werken. Dat is allemaal zo geoptimaliseerd dat de huur van apparaten en de tijd die daar in gaat zitten duurder is dan uitbesteden“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Ik heb daarvoor wel een goedkope tip eerlijk gezegd, is niet heel legaal maar wel goedkoopquote:Op zaterdag 5 april 2025 22:45 schreef Stoorzendert het volgende:
Maar bij bijvoorbeeld infrezen van vloerverwarming en dekvloeren leggen. Daar kun je niet tegen werken. Dat is allemaal zo geoptimaliseerd dat de huur van apparaten en de tijd die daar in gaat zitten duurder is dan uitbesteden
Nou?quote:Op zaterdag 5 april 2025 22:51 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik heb daarvoor wel een goedkope tip eerlijk gezegd, is niet heel legaal maar wel goedkoop“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Je moet een egyptenaar of syrier kennen die een kebab zaak runt. Die kun je vragen om vaklui, en ja die weten ze te trekken uit de AZC's. Die werken voor 20 euro per dag en zijn happy als je ze van eten en drinken voorziet. Ze moeten 1x in de week wel weer terug zijn op AZC om hun plek daar niet te verliezen. Maar Syriërs zijn vaklui, schilders, bouwers, alles kun je daar vinden in AZC en leuke mensen ook wel. Willen werken maar mogen niet.quote:Lach met een schone bips![]()
quote:Op zaterdag 5 april 2025 22:55 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Je moet een egyptenaar of syrier kennen die een kebab zaak runt. Die kun je vragen om vaklui, en ja die weten ze te trekken uit de AZC's. Die werken voor 20 euro per dag en zijn happy als je ze van eten en drinken voorziet. Ze moeten 1x in de week wel weer terug zijn op AZC om hun plek daar niet te verliezen. Maar Syriërs zijn vaklui, schilders, bouwers, alles kun je daar vinden in AZC en leuke mensen ook wel. Willen werken maar mogen niet.Ik zal het vragen als ik weer eens een broodje döner ga halen
Dat is zo'n beetje het werk wat ik zelf doe of kennissen voor hebquote:Op zaterdag 5 april 2025 22:55 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Je moet een egyptenaar of syrier kennen die een kebab zaak runt. Die kun je vragen om vaklui, en ja die weten ze te trekken uit de AZC's. Die werken voor 20 euro per dag en zijn happy als je ze van eten en drinken voorziet. Ze moeten 1x in de week wel weer terug zijn op AZC om hun plek daar niet te verliezen. Maar Syriërs zijn vaklui, schilders, bouwers, alles kun je daar vinden in AZC en leuke mensen ook wel. Willen werken maar mogen niet.De dingen die echt geld kosten zijn de complete vloer en de keuken
En die besteed ik liever uit aan goede bedrijven.
En kan ik ook terug naar die Egyptenaar of Syrier als het vloertje toch niet is wat ik er van verwacht had?![]()
Ik geloof best dat die mensen kunnen bouwen hoor, maar dat is mij een risico te ver“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Gewoon doen, maatje van me heeft zo dankzij zijn vader het hele huurhuis laten omtoveren tot een moderne woning in 3 weken tijd. Hijzelf Marokkaanse moeder en Egyptische vader. Maar die zei het ook, zoveel Syriërs in AZC's die echt willen werken. En ik ben bij hem geweest en ziet er beter uit dan mijn schilderwerk en opknapwerkquote:Op zaterdag 5 april 2025 22:58 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]Ik zal het vragen als ik weer eens een broodje döner ga halen
Je moet het zo zien, Syrië voor de oorlog was net zo of niet welvarender dan wij zijnquote:Op zaterdag 5 april 2025 23:00 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Dat is zo'n beetje het werk wat ik zelf doe of kennissen voor hebDe dingen die echt geld kosten zijn de complete vloer en de keuken
En die besteed ik liever uit aan goede bedrijven.
En kan ik ook terug naar die Egyptenaar of Syrier als het vloertje toch niet is wat ik er van verwacht had?![]()
Ik geloof best dat die mensen kunnen bouwen hoor, maar dat is mij een risico te verDat is geen dom bouw maar raak voor een knaak volk.
Ja zeker, ik geloof je, maar zoals ik hierboven post. Dat zie ik niet zitten. Als ik achteraf niet tevreden ben heb ik een probleemquote:Op zaterdag 5 april 2025 23:01 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Gewoon doen, maatje van me heeft zo dankzij zijn vader het hele huurhuis laten omtoveren tot een moderne woning in 3 weken tijd. Hijzelf Marokkaanse moeder en Egyptische vader. Maar die zei het ook, zoveel Syriërs in AZC's die echt willen werken. En ik ben bij hem geweest en ziet er beter uit dan mijn schilderwerk en opknapwerk
Dat weet ik. daar is de beschaving zo'n beetje begonnenquote:Op zaterdag 5 april 2025 23:03 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Je moet het zo zien, Syrië voor de oorlog was net zo of niet welvarender dan wij zijnDat is geen dom bouw maar raak voor een knaak volk.
En daar staan (of stonden
) heel kunstige bouwwerken
Nee dan laat je ze het oplossen of zegt ik stuur je terug! Nee gekkigheid, dat klopt wel. Maar het zijn ook vakmensen hoor.quote:Op zaterdag 5 april 2025 23:03 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ja zeker, ik geloof je, maar zoals ik hierboven post. Dat zie ik niet zitten. Als ik achteraf niet tevreden ben heb ik een probleemLach met een schone bips![]()
Dat betwijfel ik ook nietquote:Op zaterdag 5 april 2025 23:04 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee dan laat je ze het oplossen of zegt ik stuur je terug! Nee gekkigheid, dat klopt wel. Maar het zijn ook vakmensen hoor.
Het gaat er ook niet beter op worden daar ben ik bangquote:Op zaterdag 5 april 2025 23:04 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Dat weet ik. daar is de beschaving zo'n beetje begonnenEn daar staan (of stonden
) heel kunstige bouwwerken
Een gedeelte komt uit een bouwdepot. Dus ik kan niet aankomen met 'gemaakt door Abdul of Ramses uit AZC nogwat'quote:Op zaterdag 5 april 2025 23:04 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee dan laat je ze het oplossen of zegt ik stuur je terug! Nee gekkigheid, dat klopt wel. Maar het zijn ook vakmensen hoor.![]()
Andere dingen zoals stucwerk heb ik een kameraad die dat heel goed kan. Gedeeltes zijn zonder bonnetje zeg maar en uit een ander potje![]()
En het andere gedeelte (elektra, leidingwerk, sloop, etc.) doe ik allemaal zelf“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Ik snap jequote:Op zaterdag 5 april 2025 23:09 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Een gedeelte komt uit een bouwdepot. Dus ik kan niet aankomen met 'gemaakt door Abdul of Ramses uit AZC nogwat'![]()
Andere dingen zoals stucwerk heb ik een kameraad die dat heel goed kan. Gedeeltes zijn zonder bonnetje zeg maar en uit een ander potje![]()
En het andere gedeelte (elektra, leidingwerk, sloop, etc.) doe ik allemaal zelf
Volle maan.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Nope... Er is zowat een 'carte-blanche' gegeven om de boel daar overal plat te bombarderen. Syrië, Libanon, Jemen, Iran. de B2's staan al klaarquote:Op zaterdag 5 april 2025 23:07 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Het gaat er ook niet beter op worden daar ben ik bang“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
I see a red door...quote:
Het rare is ook al was Assad een dictator toch konden de mensen in relatieve vrijheid leven. Waarom het Westen ineens dit alles steunt vind ik een raar vraagstuk. Ook nu deze "overgangsregering" steunen. Het hoe en waarom ontgaat me. Nogmaals zeggende voor er weer jankerds gaan klagen dat Assad ook gewoon een graaiende crimineel is/was.quote:Op zaterdag 5 april 2025 23:11 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Nope... Er is zowat een 'carte-blanche' gegeven om de boel daar overal plat te bombarderen. Syrië, Libanon, Jemen, Iran. de B2's staan al klaarLach met een schone bips![]()
Assad werd gesteund door Rusland. De nieuwe is een instabiele organisatie? Wellicht zit het daar ergens inquote:Op zaterdag 5 april 2025 23:14 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Het rare is ook al was Assad een dictator toch konden de mensen in relatieve vrijheid leven. Waarom het Westen ineens dit alles steunt vind ik een raar vraagstuk. Ook nu deze "overgangsregering" steunen. Het hoe en waarom ontgaat me. Nogmaals zeggende voor er weer jankerds gaan klagen dat Assad ook gewoon een graaiende crimineel is/was.“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Ik wilde er niet te ver op ingaanquote:Op zaterdag 5 april 2025 23:17 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Assad werd gesteund door Rusland. De nieuwe is een instabiele organisatie? Wellicht zit het daar ergens inMaar je hebt wel gelijk, en daarom snap ik soms Ruslands reacties ook tegenover het westen wel als je puur kijkt naar hun standpunten Maar ik hou hier over op. Niet het topic ervoor en geen zin in gezeik.
Ja als je het zo brengt, klinkt dat natuurlijk wel heel aanlokkelijkquote:Op zaterdag 5 april 2025 23:17 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Mijn hartje, mijn liefje, mijn duifje![]()
Neuken dan maar?
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
quote:Op zaterdag 5 april 2025 23:20 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja als je het zo brengt, klinkt dat natuurlijk wel heel aanlokkelijkWil wel maar ben echt te braaf en te loyaal... virtueel neuken telt niet als vreemdgaan toch?
Hotelkamers een het avontuur van hoe moeten al deze lampen uitHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Is ook geen gezellig onderwerp, daar zijn andere topics voorquote:Op zaterdag 5 april 2025 23:19 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik wilde er niet te ver op ingaanMaar je hebt wel gelijk, en daarom snap ik soms Ruslands reacties ook tegenover het westen wel als je puur kijkt naar hun standpunten Maar ik hou hier over op. Niet het topic ervoor en geen zin in gezeik.
Maar ik snap wel wat je zegt. Laten we het over de leuke dingen hebben
Haha weet ik tochquote:Op zaterdag 5 april 2025 23:21 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]Wil wel maar ben echt te braaf en te loyaal... virtueel neuken telt niet als vreemdgaan toch?
Grapjes maken in dts lijkt me nog niet vreemdgaan nee.
Sexting zou ik eigenlijk ook al niet doen
Kaartje uit dat houdertje bij de deur trekkenquote:Op zaterdag 5 april 2025 23:22 schreef loveislikeakiss het volgende:
Hotelkamers een het avontuur van hoe moeten al deze lampen uit![]()
Hard met je schoen er naar toe gooien.quote:Op zaterdag 5 april 2025 23:22 schreef loveislikeakiss het volgende:
Hotelkamers een het avontuur van hoe moeten al deze lampen uitWell, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Ik had laatst een hotelkamer zonder dat houdertjequote:Op zaterdag 5 april 2025 23:24 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Kaartje uit dat houdertje bij de deur trekken![]()
Ik heb een paar jaar geleden de hele kamerlamp gesloopt. Met mijn zatte harses tegenaan gelopen volgens mijn vrouwquote:Op zaterdag 5 april 2025 23:24 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Hard met je schoen er naar toe gooien.Ik ben naar de receptie gelopen en geklaagd dat onze lamp helemaal kapot was!
Nee ik ook niet, vroegah single wel. Nu? nee, en ik zou me er niet eens meer prettig bij kunnen voelen op het punt waar ik nu benquote:Op zaterdag 5 april 2025 23:24 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha weet ik toch
Grapjes maken in dts lijkt me nog niet vreemdgaan nee.
Sexting zou ik eigenlijk ook al niet doenIk ben happy.. En hou van jou mijn allessie.
Dan is er eigenlijk maar een goede oplossingquote:Op zaterdag 5 april 2025 23:25 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik had laatst een hotelkamer zonder dat houdertje
Bekijk deze YouTube-video“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Hahahahahaquote:Op zaterdag 5 april 2025 23:25 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik heb een paar jaar geleden de hele kamerlamp gesloopt. Met mijn zatte harses tegenaan gelopen volgens mijn vrouwIk ben naar de receptie gelopen en geklaagd dat onze lamp helemaal kapot was!
Zo kan je 't ook oplossen
Well, life can be a riot
Fair pointquote:Op zaterdag 5 april 2025 23:24 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Kaartje uit dat houdertje bij de deur trekken
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
likker opquote:Well, life can be a riot
Gast, ik was in Berlijn... Meisje leren kennen en die wilde wel mee naar hotel. Ik stomdronken en te weinig gegeten de hele dag. Maar alles goed en wel, beetje hanky panky en spooning slapen. De volgende ochtend met koppijn wakker geworden draait ze zich om en zegt "das war neu fur mich, aber war geil".. Hele bed zeiknat, had dus zo bezopen over haar en bed heen gepist.quote:Op zaterdag 5 april 2025 23:25 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik heb een paar jaar geleden de hele kamerlamp gesloopt. Met mijn zatte harses tegenaan gelopen volgens mijn vrouwIk ben naar de receptie gelopen en geklaagd dat onze lamp helemaal kapot was!
quote:Op zaterdag 5 april 2025 23:31 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Gast, ik was in Berlijn... Meisje leren kennen en die wilde wel mee naar hotel. Ik stomdronken en te weinig gegeten de hele dag. Maar alles goed en wel, beetje hanky panky en spooning slapen. De volgende ochtend met koppijn wakker geworden draait ze zich om en zegt "das war neu fur mich, aber war geil".. Hele bed zeiknat, had dus zo bezopen over haar en bed heen gepist.
Gezellig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Mijn godquote:Op zaterdag 5 april 2025 23:31 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Gast, ik was in Berlijn... Meisje leren kennen en die wilde wel mee naar hotel. Ik stomdronken en te weinig gegeten de hele dag. Maar alles goed en wel, beetje hanky panky en spooning slapen. De volgende ochtend met koppijn wakker geworden draait ze zich om en zegt "das war neu fur mich, aber war geil".. Hele bed zeiknat, had dus zo bezopen over haar en bed heen gepist.
Kink unlocked bij die Duitse chick
Well, life can be a riot
quote:Op zaterdag 5 april 2025 23:31 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Gast, ik was in Berlijn... Meisje leren kennen en die wilde wel mee naar hotel. Ik stomdronken en te weinig gegeten de hele dag. Maar alles goed en wel, beetje hanky panky en spooning slapen. De volgende ochtend met koppijn wakker geworden draait ze zich om en zegt "das war neu fur mich, aber war geil".. Hele bed zeiknat, had dus zo bezopen over haar en bed heen gepist.![]()
![]()
![]()
![]()
En tevens Berlijn![]()
![]()
Kink hoofdstad van Europaquote:
Broodjes Donerquote:
Well, life can be a riot
quote:
Ik weet niet of ik döner gegeten heb daar. Hm.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Das ist ein bischen zu spät, oder?quote:Op zaterdag 5 april 2025 23:33 schreef loveyoulongtime het volgende:
Ik had dit nooit moeten vertellen
Ah joh. We're just taking the piss out of you.quote:Op zaterdag 5 april 2025 23:33 schreef loveyoulongtime het volgende:
Ik had dit nooit moeten vertellenWell, life can be a riot
quote:Op zaterdag 5 april 2025 23:26 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee ik ook niet, vroegah single wel. Nu? nee, en ik zou me er niet eens meer prettig bij kunnen voelen op het punt waar ik nu benIk ben happy.. En hou van jou mijn allessie.
Ik ben vorig jaar geweest samen met de vrouw. Had 3 belangrijke zaken op papier gezet; Schnitzel, currywurst en döner.quote:Op zaterdag 5 april 2025 23:34 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik döner gegeten heb daar. Hm.
Schnitzel gegeten op het dak van de Reichstag. Currywurst bij de Uber / Mercedes Arena en döner bij een bekende Turk in Oost-Berlijn![]()
Ik vind de broodjes die je hier in NL kunt krijgen nu maar erg karig en smaakloos. dus dat is wel een beetje jammer
Ik eet er nooit brood bij, dus ik kan niet oordelenquote:Op zaterdag 5 april 2025 23:37 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik ben vorig jaar geweest samen met de vrouw. Had 3 belangrijke zaken op papier gezet; Schnitzel, currywurst en döner.
Schnitzel gegeten op het dak van de Reichstag. Currywurst bij de Uber / Mercedes Arena en döner bij een bekende Turk in Oost-Berlijn![]()
Ik vind de broodjes die je hier kunt krijgen maar erg karig en smaakloos. dus dat is wel een beetje jammer![]()
Maar doel je dan op de pita-broodjes? Of op de kwarten turks brood waar ze ook nog wel in gemaakt worden?Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Leuk feitje: In de Volkswagenshop in Wolfsburg kan je echte Volkswagen Curryworst kopen, heeft zelfs een eigen onderdelennummer
Well, life can be a riot
quote:Op zaterdag 5 april 2025 23:39 schreef Grotetijd het volgende:
Leuk feitje: In de Volkswagenshop in Wolfsburg kan je echte Volkswagen Curryworst kopen, heeft zelfs een eigen onderdelennummer
Ik woon vlak aan de grens met Duitsland hier, Nederlandse döner is ruk. Maar haal mijn kalfsdöner hier in Emmerich en kipdöner in elten. Zoveel lekkerder.quote:Op zaterdag 5 april 2025 23:37 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik ben vorig jaar geweest samen met de vrouw. Had 3 belangrijke zaken op papier gezet; Schnitzel, currywurst en döner.
Ik vind de broodjes die je hier in NL kunt krijgen nu maar erg karig en smaakloos. dus dat is wel een beetje jammerLach met een schone bips![]()
Die kwart Turkse broodje inderdaad. Vol met groente, saus en een giga berg dönerquote:Op zaterdag 5 april 2025 23:39 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik eet er nooit brood bij, dus ik kan niet oordelen![]()
Maar doel je dan op de pita-broodjes? Of op de kwarten turks brood waar ze ook nog wel in gemaakt worden?![]()
Zo'n ding. Krijg je amper op zo groot. Hier in NL krijg je inderdaad zo'n slap aftreksel met slappe sla op een te klein broodje en te weinig vlees.
Ik heb boven een dönerzaak gewoond. Was goede döner, maar sindsdien nooit meer zin in döner
Oh? Woon jij dan niet al te ver van mij vandaan?quote:Op zaterdag 5 april 2025 23:40 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik woon vlak aan de grens met Duitsland hier, Nederlandse döner is ruk. Maar haal mijn kalfsdöner hier in Emmerich en kipdöner in elten. Zoveel lekkerder.![]()
Nou, hier ken ik ook wel zaken die zo'n turks broodje serveren met een boel vlees erin hoor!quote:Op zaterdag 5 april 2025 23:41 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Die kwart Turkse broodje inderdaad. Vol met groente, saus en een giga berg döner![]()
Zo'n ding. Krijg je amper op zo groot. Hier in NL krijg je inderdaad zo'n slap aftreksel met slappe sla op een te klein broodje en te weinig vlees.
[ afbeelding ]
En dit snap ik ook wel, denk dat als je boven een snackbar woont je daarna er ook geen zin meer in hebt.quote:Op zaterdag 5 april 2025 23:41 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik heb boven een dönerzaak gewoond. Was goede döner, maar sindsdien nooit meer zin in döner
Pozzeria is dan weer wat anders, daar krijg je honger van die geuren.Lach met een schone bips![]()
Meer currywurst dan auto'squote:Op zaterdag 5 april 2025 23:39 schreef Grotetijd het volgende:
"Sinds 1973 serveren de kantines van de Duitse fabrieken van de Volkswagen Groep de curryworst, een worst met currysaus. Het gerecht was zo legendarisch dat ze zelfs haar eigen Wikipedia-pagina kreeg. Maar twee jaar geleden nam de groep de beslissing om dit typische gerecht af te voeren waarvan ruim 7 miljoen eenheden per jaar werden verkocht. Deze aankondiging zorgde destijds voor zeer veel opschudding, waarbij zelfs oud-bondskanselier Gerhard Schröder in de bres sprong om deze “energiebron van arbeiderskracht” te verdedigen. De arbeiders dreigden toen zelfs met een staking."
![]()
![]()
Born again kijken.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Buufje!quote:Op zaterdag 5 april 2025 23:42 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh? Woon jij dan niet al te ver van mij vandaan?
Btw... eigen foto?quote:Op zaterdag 5 april 2025 23:41 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Die kwart Turkse broodje inderdaad. Vol met groente, saus en een giga berg döner![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
Hier nietquote:Op zaterdag 5 april 2025 23:43 schreef Sally het volgende:
[..]
Nou, hier ken ik ook wel zaken die zo'n tursk broodje serveren met een boel vlees erin hoor!![]()
Valt gewoon een beetje tegen na dat broodje in Berlijn
Nee, heb ik wel, maar die had ik al voor de helft verorberd voordat ik een foto maaktequote:
quote:Op zaterdag 5 april 2025 23:44 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Nee, heb ik wel, maar die had ik al voor de helft verorberd voordat ik een foto maakte
Op disney+They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Maar geen idee waar jij woont hoorquote:Op zaterdag 5 april 2025 23:42 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh? Woon jij dan niet al te ver van mij vandaan?![]()
Hier in de buurt bij de best aangeschreven donertent krijg je een broodje wat je volgens mij 7-8 euro kost (geen idee precies, maar is duur) en dat is 5 happen en weg.quote:Op zaterdag 5 april 2025 23:41 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Well, life can be a riot
Dat is toch absurdquote:Op zaterdag 5 april 2025 23:43 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Meer currywurst dan auto's
"Sinds 1973 serveren de kantines van de Duitse fabrieken van de Volkswagen Groep de curryworst, een worst met currysaus. Het gerecht was zo legendarisch dat ze zelfs haar eigen Wikipedia-pagina kreeg. Maar twee jaar geleden nam de groep de beslissing om dit typische gerecht af te voeren waarvan ruim 7 miljoen eenheden per jaar werden verkocht. Deze aankondiging zorgde destijds voor zeer veel opschudding, waarbij zelfs oud-bondskanselier Gerhard Schröder in de bres sprong om deze “energiebron van arbeiderskracht” te verdedigen. De arbeiders dreigden toen zelfs met een staking."
![]()
![]()
Well, life can be a riot
Ik had gisteren shoarma wraps gemaakt met komkommer sla en champignons en wat kaas was wel goeie.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Afstand vind ik binnen Nederland sowieso kolder. Als mensen zeggen "het is mij te ver" dan denk ik, je zit maximaal 2 uur in de auto, wat lul je nouquote:Op zaterdag 5 april 2025 23:46 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Maar geen idee waar jij woont hoor
Regelmatig dates gehad die bijna 2 uur rijden waren, heck m'n ex woonde bij Kree in de buurt, dat is hier ook een uur vandaan. Je zet toch gewoon je favo muziek op of een leuke podcast en je gaat karren? Ik zie 't probleem nooit zo
Well, life can be a riot
Ik ook niet waar jij woont, maar je vertelt wel net vlak bij de grens en dan ook waar jij boodschappen haaltquote:Op zaterdag 5 april 2025 23:46 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Maar geen idee waar jij woont hoor
Emmerich en Elten
Wat pas echt echt absurd is dat het tentje hier net over de grens meer Frikandellen verkoopt aan Duitsers dan Duuitse Frikadelle....quote:
Langzaam nemen we Duitsland in!Lach met een schone bips![]()
Daar was het ¤5,- geloof ik en dan hielt je nog wat over voor je ontbijtquote:Op zaterdag 5 april 2025 23:46 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Hier in de buurt bij de best aangeschreven donertent krijg je een broodje wat je volgens mij 7-8 euro kost (geen idee precies, maar is duur) en dat is 5 happen en weg.
Verteld in DMquote:Op zaterdag 5 april 2025 23:48 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik ook niet waar jij woont, maar je vertelt wel net vlak bij de grens en dan ook waar jij boodschappen haalt
Emmerich en EltenLach met een schone bips![]()
Dat is toch geweldig? Echte value for money dat soort tentenquote:Op zaterdag 5 april 2025 23:49 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Daar was het ¤5,- geloof ik en dan hielt je nog wat over voor je ontbijt![]()
Doner die je in etappes moet eten
[ Bericht 0% gewijzigd door Grotetijd op 05-04-2025 23:56:40 ]Well, life can be a riot
Nu even serie kijken sstThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Doe zelfWell, life can be a riot
Ik had het over conductor, niet conducteur.quote:Op zondag 30 maart 2025 00:00 schreef maily het volgende:
[..]
Leuk!
Er bestaan ook conductrices; zijn dat zwaaimevrouwen?
NS-conductrice paaldanst in trein vanwege tiktoktrend; Marijn Kuipers kunnen we dit normaliseren?
Oftewel.. een
Dirigent...Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Een NS Dirigent
Vandaar dat fluitjeWell, life can be a riot
Oepsquote:Op zaterdag 5 april 2025 23:58 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik had het over conductor, niet conducteur.
Oftewel.. een
Dirigent...![]()
![]()
![]()
![]()
Met @Sally in dm realiseer ik me ineens dat ik een oude lul ben omdat ik niet alles bij de supermarkt koop.Lach met een schone bips![]()
Waarom zou je een oude lul zijn als je niet alles bij de supermarkt koopt? Ik plan regelmatig een trip naar Duitsland voor grote boodschappen, maar de wat kleinere dingetjes laat ik bezorgen. En ben 34.quote:Op zondag 6 april 2025 00:01 schreef loveyoulongtime het volgende:
Met @:Sally in dm realiseer ik me ineens dat ik een oude lul ben omdat ik niet alles bij de supermarkt koop.Well, life can be a riot
Well, life can be a riot
Kaas haal ik nog immer bij de kaasboer, Asperges vers van land. Kan nog net geen vlees slachten hier maar Kippen van Bio farm. Eigenlijk alleen het non food komt uit de supermarkt. En ben ouwelul omdat ik dan naar de prijzen kijk en meeste dan in Duitsland koop.quote:Op zondag 6 april 2025 00:04 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Waarom zou je een oude lul zijn als je niet alles bij de supermarkt koopt? Ik plan regelmatig een trip naar Duitsland voor grote boodschappen, maar de wat kleinere dingetjes laat ik bezorgen. En ben 34.Lach met een schone bips![]()
Dan ben je geen oude lul maar gewoon verstandig.Well, life can be a riot
Ga ook geregeld zaken in Duitsland halen ook al is het 1.5 uur rijdenquote:Op zondag 6 april 2025 00:07 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Kaas haal ik nog immer bij de kaasboer, Asperges vers van land. Kan nog net geen vlees slachten hier maar Kippen van Bio farm. Eigenlijk alleen het non food komt uit de supermarkt. En ben ouwelul omdat ik dan naar de prijzen kijk en meeste dan in Duitsland koop.Same shit, different day
SC hopper present![]()
Nee nee, de jeugd van tegenwoordig is van gemak gediendquote:Op zondag 6 april 2025 00:08 schreef Grotetijd het volgende:
Dan ben je geen oude lul maar gewoon verstandig.
Je rummekesquote:Op zondag 6 april 2025 00:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ga ook geregeld zaken in Duitsland halen ook al is het 1.5 uur rijdenIk woon praktisch naast de grens. Het is jammer dat plaatsje waar ik iedere doorheem kom van en naar werk geen Kaufland heeft
Dan kwam ik de Jumbo hier niet meer binnen. Is alleen een Netto en Penny Markt.
Hier is 't ritje Duitsland 1.5 uur. Maar boeiend, gaan met z'n 2en (moeders gaat altijd mee) en doen even een broodje eten in 't centrum daar. Is geweldig en gezellig.
Well, life can be a riot
Dit.quote:Op zondag 6 april 2025 00:08 schreef Grotetijd het volgende:
Dan ben je geen oude lul maar gewoon verstandig.
@loveyoulongtimeOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Als je verder weg woont, is het ook een leuk uitje. Voor mij is het simpel. Ik woon op de grens.quote:Op zondag 6 april 2025 00:13 schreef Grotetijd het volgende:
Hier is 't ritje Duitsland 1.5 uur. Maar boeiend, gaan met z'n 2en (moeders gaat altijd mee) en doen even een broodje eten in 't centrum daar. Is geweldig en gezellig.
Dan is het gewoon lekker makkelijk op de centjes lettenquote:Op zondag 6 april 2025 00:15 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Als je verder weg woont, is het ook een leuk uitje. Voor mij is het simpel. Ik woon op de grens.
Well, life can be a riot
@kree Hoe doe jij je boodschappen?Well, life can be a riot
Was dat niet Elten?quote:Op zondag 6 april 2025 00:12 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Je rummekesIk woon praktisch naast de grens. Het is jammer dat plaatsje waar ik iedere doorheem kom van en naar werk geen Kaufland heeft
Dan kwam ik de Jumbo hier niet meer binnen. Is alleen een Netto en Penny Markt.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
quote:
Kom er iedere dag langs, nooit binnen geweestquote:Op zondag 6 april 2025 00:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Was paar maanden terug bij de Netto daar
Soort veredelde Lidlquote:Op zondag 6 april 2025 00:19 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Kom er iedere dag langs, nooit binnen geweestSame shit, different day
SC hopper present![]()
Maar dan ben je toch ook zo in Emmerich, daar zit wel de KauflandSame shit, different day
SC hopper present![]()
Jaja, tussen werk en thuis kom ik door Elten. Voor Boodschappen ga ik juist naar Kaufland in Emmerich. En pro tip, Ga in de middag en in diezelfde straat zit een dönertent die kalfsvlees gebruikt en ook zelf kruid en op spit steekt. Dat is döner zoals het moet zijn.quote:Op zondag 6 april 2025 00:21 schreef Koen66 het volgende:
Maar dan ben je toch ook zo in Emmerich, daar zit wel de KauflandLach met een schone bips![]()
Zonder te kijken wist ik al van wie die like was.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
En ik had al zo'n trek ;{quote:Op zondag 6 april 2025 00:24 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Jaja, tussen werk en thuis kom ik door Elten. Voor Boodschappen ga ik juist naar Kaufland in Emmerich. En pro tip, Ga in de middag en in diezelfde straat zit een dönertent die kalfsvlees gebruikt en ook zelf kruid en op spit steekt. Dat is döner zoals het moet zijn.Same shit, different day
SC hopper present![]()
Maar net voor je rechts af gaat de parkeerplaats van Kaufland op daar zit ie aan de linkerkant. Bedank me later maar als je er gegeten hebtquote:
Ik heb het genoteerdquote:Op zondag 6 april 2025 00:30 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Maar net voor je rechts af gaat de parkeerplaats van Kaufland op daar zit ie aan de linkerkant. Bedank me later maar als je er gegeten hebt
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ik was er poosje terug vrij vroeg, klaar met inkopen en zag ze inderdaad zelf de lappen vlees op spit steken ipv van kant en klare spitrollen. Dus ja dan vraag je ook door.quote:Lach met een schone bips![]()
Zomaar ergens random een döner gegeten in Berlijn en dat was echt een van de lekkerste döner die ik heb gegeten en megagrootUw ADH vitamine Worst
Berlijn ben ik serieus nog steeds niet geweestquote:Op zondag 6 april 2025 00:38 schreef hemarookworst het volgende:
Zomaar ergens random een döner gegeten in Berlijn en dat was echt een van de lekkerste döner die ik heb gegeten en megagrootSame shit, different day
SC hopper present![]()
Vind je hier ook niet in Nederland dat het dönervlees rubberachtig is vergeleken dan met wat je had in Duitsland? Daar is het vlees.quote:Op zondag 6 april 2025 00:38 schreef hemarookworst het volgende:
Zomaar ergens random een döner gegeten in Berlijn en dat was echt een van de lekkerste döner die ik heb gegeten en megagrootLach met een schone bips![]()
Ook nog nooit
Wel Kleve en Bottrop (want vroeger Warner Bros) maar nooit in Berlijn of in Oberhausen of zo, terwijl 't niet zó ver is
Well, life can be a riot
Ja en nee, ken hier ook wel hele goede, maar eentje random in NL in een kleine stad is wel vaak matig jaquote:Op zondag 6 april 2025 00:40 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Vind je hier ook niet in Nederland dat het dönervlees rubberachtig is vergeleken dan met wat je had in Duitsland? Daar is het vlees.Uw ADH vitamine Worst
Ergens deze lente/zomer ga ik eens naar Aken, zullen ze vast ook döner hebben van uitstekende kwaliteit
Uw ADH vitamine Worst
Gronau kwam ik eerst wel vaak movie park ook wel.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik heb in NL nog serieus geen fijne döner gehad In Duitsland is elke tent wel redelijk prima.quote:Op zondag 6 april 2025 00:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja en nee, ken hier ook wel hele goede, maar eentje random in NL in een kleine stad is wel vaak matig jaLach met een schone bips![]()
KapsalonThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja woon dan ook in de randstad met grote Turkse bevolking, die weten wel wat goede is. Laatst ook Syrische shoarma gegeten die was ook echt subliemquote:Op zondag 6 april 2025 00:43 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik heb in NL nog serieus geen fijne döner gehad In Duitsland is elke tent wel redelijk prima.Uw ADH vitamine Worst
Ik woon/leef half nederland en half duitsland. Dus ben ook niet echt een maatstaf. Friet in Duitsland is overigens meestal of eigenlijk altijd kut!quote:Op zondag 6 april 2025 00:41 schreef Grotetijd het volgende:
Ook nog nooit
Wel Kleve en Bottrop (want vroeger Warner Bros) maar nooit in Berlijn of in Oberhausen of zo, terwijl 't niet zó ver is
Dat past mij ook welquote:Op zondag 6 april 2025 00:44 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja woon dan ook in de randstad met grote Turkse bevolking, die weten wel wat goede is. Laatst ook Syrische shoarma gegeten die was ook echt subliem
Vroeger hadden we geen döner in Nederland.
Broodje shoarma was toen echt nog de norm tot ergens midden de 00’sThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Als je hier in NL een broodje döner besteld is het gewoon meestal rubberachtig vlees achtige zooi met veel kruiden. Maar dat is geen goeie döner.quote:Op zondag 6 april 2025 00:44 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja woon dan ook in de randstad met grote Turkse bevolking, die weten wel wat goede is. Laatst ook Syrische shoarma gegeten die was ook echt subliemLach met een schone bips![]()
Toen ik jong was, was er ook geen shoarma. En nu?quote:Op zondag 6 april 2025 00:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vroeger hadden we geen döner in Nederland.
Broodje shoarma was toen echt nog de norm tot ergens midden de 00’sLach met een schone bips![]()
Hier hadden we tot vorig jaar "pastalon" was gewoon een kapsalon maar dan met Penne of Spaghetti wat je kon laten bezorgen. Op papier was het echt niet heel best, maar in de praktijk was het serieus wel lekkerquote:
Well, life can be a riot
Ik heb een voltooid leven gehad, Bij het lezen van dit laat mij stervenquote:Op zondag 6 april 2025 00:49 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Hier hadden we tot vorig jaar "pastalon" was gewoon een kapsalon maar dan met Penne of Spaghetti wat je kon laten bezorgen. Op papier was het echt niet heel best, maar in de praktijk was het serieus wel lekker
Ja dat zeg ik, maar heb wel mijn leuke adressenquote:Op zondag 6 april 2025 00:48 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Als je hier in NL een broodje döner besteld is het gewoon meestal rubberachtig vlees achtige zooi met veel kruiden. Maar dat is geen goeie döner.Uw ADH vitamine Worst
Is toch interessant hoe de döner/kebab de shoarma totaal verdrukt hebben shoarma is nu voornamelijk iets wat mensen thuis klaarmaken.quote:Op zondag 6 april 2025 00:49 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Toen ik jong was, was er ook geen shoarma. En nu?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Jij hebt daar ook wel wat meer keuze dan ik hier heb, hoewel ik kan naar DLD. Maar de kwaliteit over het algemeenquote:Op zondag 6 april 2025 00:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik, maar heb wel mijn leuke adressenvol met die zoete knoflooksaus vreet iedereen de meuk toch wel.
Sushi werd in het begin ook gezien als iets hips voor mensen die zichzelf interessant vonden en voor homoseksuelen toen dat opkwam zo tussen 2000 en 2002 inmiddels ook wel ingeburgerd.
R.I.P DTS.![]()
Nee, het enige wat ik thuis klaar maak is je moeder.quote:Op zondag 6 april 2025 00:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Is toch interessant hoe de döner/kebab de shoarma totaal verdrukt hebben shoarma is nu voornamelijk iets wat mensen thuis klaarmaken.
Maar nee, shoarma is er nog steeds, de Pizza shoarma gaat nog steeds. Shoarma schotel is overal te krijgen.Lach met een schone bips![]()
Die rotzooi vreet ik nog immer niequote:Op zondag 6 april 2025 00:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
Sushi werd in het begin ook gezien als iets hips voor mensen die zichzelf interessant vonden en voor homoseksuelen toen dat opkwam zo tussen 2000 en 2002 inmiddels ook wel ingeburgerd.
OnnodigThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Beetje tof doen tegenover over mij om leuk gevonden te worden heel interessant kan je op whatssap zeker lekker mee pronken.quote:
R.I.P DTS.![]()
Que?quote:Op zondag 6 april 2025 01:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Beetje tof doen tegenover over mij om leuk gevonden te worden heel interessant kan je op whatssap zeker lekker mee pronken.
Genoeg aandacht gehad ga maar slapen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
HelloWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hey LYLTquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
R.I.P DTS.![]()
Als kiespijn zekers 🤣quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nou heb buikpijn. Maar mij hand er op helpt voor geen meter. Denk dat ik een buikgriepje hebquote:Op zondag 6 april 2025 01:09 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Meer als de zachte hand bij buikpijntje
Maar wat een rust hier. Waar is iedereen?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
DOE eens.quote:Op zondag 6 april 2025 01:04 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Wil je echt een eerlijk antwoord?Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ik heb ze allemaal weggejaagd zodat jij een warm badje hebt hier.quote:Op zondag 6 april 2025 01:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou heb buikpijn. Maar mij hand er op helpt voor geen meter. Denk dat ik een buikgriepje heb
Maar wat een rust hier. Waar is iedereen?Lach met een schone bips![]()
Steukertquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: