Gemiste kans van de VAR zie ik.quote:Op zaterdag 5 april 2025 21:36 schreef klaasweetalles het volgende:
dit was buitenspel joh
nog meer buitenspel dan die goal van feyenoord die afgekeurd werd
als dit niet afgekeurd wordt ga ik gelijk weg hier
Jammer dat het buitenspel is dan.quote:Op zaterdag 5 april 2025 21:36 schreef klaasweetalles het volgende:
dit was buitenspel joh
nog meer buitenspel dan die goal van feyenoord die afgekeurd werd
als dit niet afgekeurd wordt ga ik gelijk weg hier
Wanneer is hij het ooit wel eens met een beslissing?quote:
Jankhoofd kan het niet geloven.quote:Op zaterdag 5 april 2025 21:38 schreef fetX het volgende:
Gewoon een meter buitenspel.
En daar hebben ze dan 3 minuten voor nodig.
Ze zullen dan wel heel zeker van hun zaak willen zijnquote:Op zaterdag 5 april 2025 21:38 schreef fetX het volgende:
Dit had ik zelfs buitenspel gevonden als het een Feyenoorder was geweestquote:Op zaterdag 5 april 2025 21:38 schreef fetX het volgende:
Mwa, het zijn 2 klikkenquote:
Hij moet ook iedere keer een domme post tikkenquote:Op zaterdag 5 april 2025 21:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa, het zijn 2 klikken
Dit in tegenstelling tot het aanmaken van een nieuw account, wat zo'n 20 minuten duurt lol
Dat is niet bewustquote:Op zaterdag 5 april 2025 21:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hij moet ook iedere keer een domme post tikken
Dan hoop ik dat ze er drie pakken!quote:Op zaterdag 5 april 2025 21:40 schreef fetX het volgende:
Overigens gaat Groningen hier geen punt pakken.
Hij bespaart wel tijd om zonder hoofdletters te typen.quote:Op zaterdag 5 april 2025 21:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hij moet ook iedere keer een domme post tikken
Nu is ie heel boos op je, en moet ie twintig minuten doen om een nieuw account te maken om dat te zeggen (en dat Fok! hem verder helemaal niks meer kan schelen)quote:
Dus eigenlijk pakt hij dit heel snugger aan.quote:Op zaterdag 5 april 2025 21:40 schreef fetX het volgende:
[..]
Hij bespaart wel tijd om zonder hoofdletters te typen.
quote:Op zaterdag 5 april 2025 21:41 schreef Zorro het volgende:
Ik zag dat Rob Maas op zijn jas zijn initialen had staan. RM. Leuk
Stijn Schaars zit er ook met zo'n jas.
SS?quote:Op zaterdag 5 april 2025 21:41 schreef Zorro het volgende:
Ik zag dat Rob Maas op zijn jas zijn initialen had staan. RM. Leuk
Stijn Schaars zit er ook met zo'n jas.
VPersie doet ook een opzichtige imitatie van Wenger met een lange jas.quote:
Dat zou je denken tochquote:
Vente 13 Eredivisiegoalsquote:
Wat een onsportief gedragquote:Op zaterdag 5 april 2025 21:50 schreef Zorro het volgende:
Nou, dacht echt buitenspel, maar dit vind ik ook goed.
Ik heb respect voor de VAR en leg me neer bij Zijn beslissing.quote:
KNBBquote:
Genoeg tijd voor een nieuw account.quote:Op zaterdag 5 april 2025 21:51 schreef Zorro het volgende:
+7? Zolang duurde die VAR nou ook weer niet
Ik begreep dat dat 20 minuten duurde.quote:
En meer dan Carranza, Ueda en Redmond samen.quote:Op zaterdag 5 april 2025 21:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vente 13 Eredivisiegoals
Dat zijn er meer dan Brobbey en Weghorst samen
Voor RKC - Heracles?quote:Op zondag 6 april 2025 09:56 schreef SebbeSwensje het volgende:
Zitten jullie er allemaal klaar voor?
En 700 minuten meer dan deze 3 samen.quote:Op zondag 6 april 2025 09:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En meer dan Carranza, Ueda en Redmond samen.
Barney voor je.quote:Op zondag 6 april 2025 14:40 schreef Zipportal het volgende:
Het lelijke Utrecht blijft maar ontsnappen.
Hij moet ook eens een keer niet als een geestelijk gestoorde topics binnen komen wandelen. Je komt ook niet een begraafplaats op met een megafoon voor je muil.quote:
Krijgen 2 goals cadeau.quote:Op zondag 6 april 2025 15:18 schreef GGMM het volgende:
Paul kan hier zo een hoop mensen gaan uitlachen
Dat moment gun ik hem ook wel weer.quote:Op zondag 6 april 2025 15:18 schreef GGMM het volgende:
Een voetbalscore praat infantiel gedrag niet goed.quote:Op zondag 6 april 2025 15:18 schreef GGMM het volgende:
Het wanstaltige Utrecht mazzelt zich hier weer naar 2-2.quote:Op zondag 6 april 2025 15:25 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Een voetbalscore praat infantiel gedrag niet goed.
Go Ahead miste na rust ook het vernuft.quote:Op zondag 6 april 2025 16:21 schreef fetX het volgende:
Het walgelijke Utrecht glibbert zich naar een gelijkspel.
Was je echt bang voor Utrecht?quote:Op zondag 6 april 2025 16:35 schreef klaasweetalles het volgende:
Mooi Feyenoord 2 punten uitgelopen op Utrecht
goed weekend weer
Je bent een goed mensquote:Op zondag 6 april 2025 16:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik wens mijn Ajax-vrienden weer alle succes van de wereld.
Wij noemen hem hier gekscherend de megafoonmongool. (omdat hij een megafoon heeft en een mongool is)quote:Op zondag 6 april 2025 16:56 schreef tong80 het volgende:
Pleur die schreeuwert effe het stadion uit.
Maar dit is een van de voornaamste redenen dat jullie kampioen worden.quote:Op zondag 6 april 2025 16:55 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zou op zich niet verkeerd zijn als Farioli daar een keer voor wordt afgestraft.
Die man is gevaarlijk heb ik begrepenquote:Op zondag 6 april 2025 16:56 schreef tong80 het volgende:
Pleur die schreeuwert effe het stadion uit.
Hoe gevaarlijk?quote:Op zondag 6 april 2025 16:57 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Die man is gevaarlijk heb ik begrepen
anders was dat natuurlijk allang gebeurd
Eigenlijk is dit een belediging voor de echte oprechte mongool.quote:Op zondag 6 april 2025 16:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wij noemen hem hier gekscherend de megafoonmongool. (omdat hij een megafoon heeft en een mongool is)
Ik zal er even een schepje bovenop doenquote:Op zondag 6 april 2025 17:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
In het Ajax-topic slaat de paniek al toe.
Terwijl Ajax wss lachend naar 3-1 gaat in de tweede helft.
Biefstuk (al op)quote:Op zondag 6 april 2025 17:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe boerenomelet en een soepje.
sow mods gaan tegen elkaar tekeerquote:
Dat is al jaren niet meer de regel in het strafschopgebiedquote:Op zondag 6 april 2025 17:18 schreef Themeparktommy het volgende:
Dit moet rood zijn, ontnemen scoringskans
Wel bij een 100% kansquote:Op zondag 6 april 2025 17:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is al jaren niet meer de regel in het strafschopgebied
Hier ga je even de mist in.quote:Op zondag 6 april 2025 17:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is al jaren niet meer de regel in het strafschopgebied
Dat geloof ik nietquote:Op zondag 6 april 2025 17:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hier ga je even de mist in.
Nope, en hij speelt de bal. Nooit een pingel.quote:
Omcirkel even op basis waarvan er rood gegeven had moeten wordenquote:Op zondag 6 april 2025 17:19 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Tip
https://www.knvb.nl/campus/academie/arbitrageopleidingen
quote:Op zondag 6 april 2025 17:16 schreef klaasweetalles het volgende:
DIT KAN ECHT NIET
DIT IS GEEN PINGEL JOH
KNJB
quote:Op zondag 6 april 2025 17:20 schreef klaasweetalles het volgende:
dit is inderdaad geen rood
overtreding in het strafschopgebied is geel plus pingel
Maar hij probeerde de bal te pakkenquote:Op zondag 6 april 2025 17:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is wel rood als je de bal niet probeert te spelen
Hij trok letterlijk die speler naar benedenquote:Op zondag 6 april 2025 17:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Bij het ontbreken van de intentie om de bal te spelen.
bemoei je met je eigen zaken johquote:
Dan is elk duwtje in strafschopgebied rood?quote:Op zondag 6 april 2025 17:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is wel rood als je de bal niet probeert te spelen
quote:Op zondag 6 april 2025 17:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omcirkel even op basis waarvan er rood gegeven had moeten worden
Succes!
Dat ligt er aan of de speler doorgebroken is, of het een hard of zacht duwtje is, en of de scheidsrechter Bas Nijhuis isquote:Op zondag 6 april 2025 17:21 schreef Rambow het volgende:
[..]
Dan is elk duwtje in strafschopgebied rood?
Het kan alleen rood zijn als het een overtreding is die geen geel waard isquote:Op zondag 6 april 2025 17:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat ligt er aan of de speler doorgebroken is, of het een hard of zacht duwtje is, en of de scheidsrechter Bas Nijhuis is
Wat gezelligquote:Op zondag 6 april 2025 17:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Eten is op. Nu kan ik ook hier meeposten.
Toptrainer en overperformer Steijnquote:Op zondag 6 april 2025 17:36 schreef Makamba_ het volgende:
Sparta is stiekem aan een best behoorlijke reeks bezig. Spelen die straks nog playoffs ook.
MADquote:Op zondag 6 april 2025 17:45 schreef PSVCL het volgende:
3 doelpunten,inc een penal ... 0 min blessuretijd.
Corrupte zooi
neequote:
mee eensquote:Op zondag 6 april 2025 17:45 schreef PSVCL het volgende:
3 doelpunten,inc een penal ... 0 min blessuretijd.
Corrupte zooi
Aldus tong80, de man die nog minder heeft gewerkt dan een doorsnee influencer.quote:Op zondag 6 april 2025 18:15 schreef tong80 het volgende:
Van Hooijdonk de man die nog minder scoort dan Brobbey.
Flikker een kut straal op zak stront.quote:Op zondag 6 april 2025 18:17 schreef fetX het volgende:
[..]
Aldus tong80, de man die nog minder heeft gewerkt dan een doorsnee influencer.
quote:Op zondag 6 april 2025 17:36 schreef Makamba_ het volgende:
Sparta is stiekem aan een best behoorlijke reeks bezig. Spelen die straks nog playoffs ook.
Maurice Steijn-godquote:
Je moest netjes aan tafel eten ipv bord op schoot?quote:Op zondag 6 april 2025 18:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
Sow
Was net klaar met eten, loop naar die Tv En Ajax kwam met die VIES goede aanval![]()
BOEM
KOEKOEK
Wat een samenspel
quote:Op maandag 7 april 2025 03:11 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Je moest netjes aan tafel eten ipv bord op schoot?
Keihard juichen straks in Tilburg als directe degradatie wordt afgewend en er vervolgens in de play-offs uit tegen ADO, Excelsior of Dordrecht. Genot.quote:Op woensdag 9 april 2025 10:57 schreef Alaphilippe_ het volgende:
https://www.vi.nl/nieuws/(...)epen-om-vertrek-maes
@:wheeledwarrior Geen verrassing voor degenen die al langer opletten.
Historici zullen zich buigen over de vraag hoe het kan dat Feyenoord en PSV punten verspeelden tegen Willem II.quote:Op woensdag 9 april 2025 11:51 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Keihard juichen straks in Tilburg als directe degradatie wordt afgewend en er vervolgens in de play-offs uit tegen ADO, Excelsior of Dordrecht. Genot.
Sint en Piet zaten eens te denkenquote:Op woensdag 9 april 2025 11:05 schreef Caland het volgende:
Ik word altijd zo verdrietig van supporters die het rijmwoordenboek erbij pakken.
Dit spandoek is gemaakt door Tijmenquote:Op woensdag 9 april 2025 11:05 schreef Caland het volgende:
Ik word altijd zo verdrietig van supporters die het rijmwoordenboek erbij pakken.
Hoe chagrijniger Fraser kijkt hoe beter mijn avond. Lekker goaltje trouwens. NEC is net als Sparta waar ik altijd wel een zwak voor heb.quote:
Helaas head van Kramer.quote:
Ach, wat jammer. Jan Joost die alles altijd een feestje MOET vinden heeft een burnout van wat voetbalwedstrijdjes aan elkaar lullen. Het zijn gewoon ja, mietjes.quote:Op zaterdag 12 april 2025 11:29 schreef Caland het volgende:
Jan Jood heeft een burn-out
Dat gun je ook bijna niemand zeg
@:maxi-mus @:alaphilippe_
Hopelijk blijft hij helemaal wegquote:Jan Joost van Gangelen legt werkzaamheden tijdelijk neer: ‘Zit steeds vaker niet lekker in mijn vel’
Jan Joost van Gangelen (50) neemt gas terug. Dat schrijft hij zaterdag in een bericht op Instagram, waarin hij vertelt sinds enige tijd het gevoel te hebben ‘dat ik figuurlijk over de kop ben geslagen’. De presentator legt daarom tijdelijk zijn werkzaamheden voor ESPN neer. ‘Noem het een burn-out of overspannen zijn; ik heb er in ieder geval veel last van.’
Maxime Segers 12-04-25, 11:33
Ik heb besloten geen statement hierover uit te brengen, opdat ik niet een bocht uitvlieg.quote:Op zaterdag 12 april 2025 11:29 schreef Caland het volgende:
Jan Jood heeft een burn-out
Dat gun je ook bijna niemand zeg
@:maxi-mus @:alaphilippe_
Het is belachelijk dat iemand zijn eigen mentale problemen naar buiten brengt in zijn positiequote:Op zaterdag 12 april 2025 13:33 schreef GGMM het volgende:
Ik vind het niet netjes om andermans mentale problemen belachelijk te maken.
Omdat je zo’n goede vriend bent en zo eenzaam bent in dit topic zal ik wel happenquote:
Bedanktquote:Op zaterdag 12 april 2025 17:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Omdat je zo’n goede vriend bent en zo eenzaam bent in dit topic zal ik wel happen
Dat was echt nooit een strafschopJe doet dit om vervelend te doen, kan niet anders!!!
quote:Op zaterdag 12 april 2025 17:58 schreef tong80 het volgende:
Hij wordt amper geraakt en blijft liggen alsof ie gecremeerd moet worden.Kom maar met die VAR.
Benieuwd hoe het publiek in Breda zich vanavond gedraagt.quote:Op zaterdag 12 april 2025 18:48 schreef Zipportal het volgende:
Ook bij nette club Sparta waren ze een minuut stil.
Jij doet net alsof dat alles is wat ze....quote:Op zaterdag 12 april 2025 19:38 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb een pittige mening over mensen met een burn-out, vooral als ze voor een vorstelijk salaris wat voetbalwedstrijdjes aan elkaar lullen.
Is de Paus katholiek?quote:Op zaterdag 12 april 2025 17:58 schreef GGMM het volgende:
Feyenoord krijgt weer eens een onterechte penalty
Tja, als de dames het niet altijd op kunnen brengen zou ik er als seizoenkaarthouder ook wel een beetje klaar mee zijn.quote:
Die troep van Feyenoord (melaatsia en snuiver Karsdorp) zijn ook echt aanwinsten gebleken.quote:Op zaterdag 12 april 2025 20:00 schreef Zorro het volgende:
Dest is ook niet heel lang fit geweest he
Brabanted.quote:Op zaterdag 12 april 2025 20:02 schreef ISVV het volgende:
Mongool die toch even moest schreeuwen een stadionverbod geven graag
Maar ook Guus Til I Diequote:Op zaterdag 12 april 2025 20:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die troep van Feyenoord (melaatsia en snuiver Karsdorp) zijn ook echt aanwinsten gebleken.
Almere kan er echt niks van.quote:Op zaterdag 12 april 2025 20:03 schreef GGMM het volgende:
Ik zou het helemaal niet gek vinden als PSV het moeilijk krijgt (maar ik verwacht van niet)
Ik zal tot de 1-0 even meekijken in ieder geval
Toch maken ze kans, markeer mijn woorden maarquote:Op zaterdag 12 april 2025 20:04 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Almere kan er echt niks van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo heb je tenminste nog wat aan je avond hequote:Op zaterdag 12 april 2025 20:03 schreef GGMM het volgende:
Ik zou het helemaal niet gek vinden als PSV het moeilijk krijgt (maar ik verwacht van niet)
Ik zal tot de 1-0 even meekijken in ieder geval
niet waarquote:Op zaterdag 12 april 2025 20:09 schreef Zorro het volgende:
Feyenoord zou hier een strafschop krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |