Gemiste kans van de VAR zie ik.quote:Op zaterdag 5 april 2025 21:36 schreef klaasweetalles het volgende:
dit was buitenspel joh
nog meer buitenspel dan die goal van feyenoord die afgekeurd werd
als dit niet afgekeurd wordt ga ik gelijk weg hier
Jammer dat het buitenspel is dan.quote:Op zaterdag 5 april 2025 21:36 schreef klaasweetalles het volgende:
dit was buitenspel joh
nog meer buitenspel dan die goal van feyenoord die afgekeurd werd
als dit niet afgekeurd wordt ga ik gelijk weg hier
Wanneer is hij het ooit wel eens met een beslissing?quote:
Jankhoofd kan het niet geloven.quote:Op zaterdag 5 april 2025 21:38 schreef fetX het volgende:
Gewoon een meter buitenspel.
En daar hebben ze dan 3 minuten voor nodig.
Ze zullen dan wel heel zeker van hun zaak willen zijnquote:Op zaterdag 5 april 2025 21:38 schreef fetX het volgende:
Dit had ik zelfs buitenspel gevonden als het een Feyenoorder was geweestquote:Op zaterdag 5 april 2025 21:38 schreef fetX het volgende:
Mwa, het zijn 2 klikkenquote:
Hij moet ook iedere keer een domme post tikkenquote:Op zaterdag 5 april 2025 21:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa, het zijn 2 klikken
Dit in tegenstelling tot het aanmaken van een nieuw account, wat zo'n 20 minuten duurt lol
Dat is niet bewustquote:Op zaterdag 5 april 2025 21:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hij moet ook iedere keer een domme post tikken
Dan hoop ik dat ze er drie pakken!quote:Op zaterdag 5 april 2025 21:40 schreef fetX het volgende:
Overigens gaat Groningen hier geen punt pakken.
Hij bespaart wel tijd om zonder hoofdletters te typen.quote:Op zaterdag 5 april 2025 21:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hij moet ook iedere keer een domme post tikken
Nu is ie heel boos op je, en moet ie twintig minuten doen om een nieuw account te maken om dat te zeggen (en dat Fok! hem verder helemaal niks meer kan schelen)quote:
Dus eigenlijk pakt hij dit heel snugger aan.quote:Op zaterdag 5 april 2025 21:40 schreef fetX het volgende:
[..]
Hij bespaart wel tijd om zonder hoofdletters te typen.
quote:Op zaterdag 5 april 2025 21:41 schreef Zorro het volgende:
Ik zag dat Rob Maas op zijn jas zijn initialen had staan. RM. Leuk
Stijn Schaars zit er ook met zo'n jas.
SS?quote:Op zaterdag 5 april 2025 21:41 schreef Zorro het volgende:
Ik zag dat Rob Maas op zijn jas zijn initialen had staan. RM. Leuk
Stijn Schaars zit er ook met zo'n jas.
VPersie doet ook een opzichtige imitatie van Wenger met een lange jas.quote:
Dat zou je denken tochquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |