Krijgen 2 goals cadeau.quote:Op zondag 6 april 2025 15:18 schreef GGMM het volgende:
Paul kan hier zo een hoop mensen gaan uitlachen
Dat moment gun ik hem ook wel weer.quote:Op zondag 6 april 2025 15:18 schreef GGMM het volgende:
Een voetbalscore praat infantiel gedrag niet goed.quote:Op zondag 6 april 2025 15:18 schreef GGMM het volgende:
Het wanstaltige Utrecht mazzelt zich hier weer naar 2-2.quote:Op zondag 6 april 2025 15:25 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Een voetbalscore praat infantiel gedrag niet goed.
Twee punten behaald sinds de winterstop.quote:
Go Ahead miste na rust ook het vernuft.quote:Op zondag 6 april 2025 16:21 schreef fetX het volgende:
Het walgelijke Utrecht glibbert zich naar een gelijkspel.
Was je echt bang voor Utrecht?quote:Op zondag 6 april 2025 16:35 schreef klaasweetalles het volgende:
Mooi Feyenoord 2 punten uitgelopen op Utrecht
goed weekend weer
Je bent een goed mensquote:Op zondag 6 april 2025 16:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik wens mijn Ajax-vrienden weer alle succes van de wereld.
Wij noemen hem hier gekscherend de megafoonmongool. (omdat hij een megafoon heeft en een mongool is)quote:Op zondag 6 april 2025 16:56 schreef tong80 het volgende:
Pleur die schreeuwert effe het stadion uit.
Maar dit is een van de voornaamste redenen dat jullie kampioen worden.quote:Op zondag 6 april 2025 16:55 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zou op zich niet verkeerd zijn als Farioli daar een keer voor wordt afgestraft.
Die man is gevaarlijk heb ik begrepenquote:Op zondag 6 april 2025 16:56 schreef tong80 het volgende:
Pleur die schreeuwert effe het stadion uit.
Hoe gevaarlijk?quote:Op zondag 6 april 2025 16:57 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Die man is gevaarlijk heb ik begrepen
anders was dat natuurlijk allang gebeurd
Eigenlijk is dit een belediging voor de echte oprechte mongool.quote:Op zondag 6 april 2025 16:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wij noemen hem hier gekscherend de megafoonmongool. (omdat hij een megafoon heeft en een mongool is)
Ik zal er even een schepje bovenop doenquote:Op zondag 6 april 2025 17:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
In het Ajax-topic slaat de paniek al toe.
Terwijl Ajax wss lachend naar 3-1 gaat in de tweede helft.
Biefstuk (al op)quote:Op zondag 6 april 2025 17:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe boerenomelet en een soepje.
sow mods gaan tegen elkaar tekeerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |