Oké, zo leer je nog eens wat.quote:Op zaterdag 5 april 2025 13:11 schreef -XOR- het volgende:
en een succesvol uitstapje als hoofdcoach van Juventus.
Ooit running gag op de achterpagina van de Volkskrant.quote:
Sad but true!quote:Op zaterdag 5 april 2025 13:24 schreef heywoodu het volgende:
Ook dit jaar weer veel BN'ers die ons verlaten
Zoals elk jaarquote:Op zaterdag 5 april 2025 13:24 schreef heywoodu het volgende:
Op zich begrijpelijk. De media is vanaf de jaren 80 snel flink breder geworden, dus kwamen er meer BN'ers bij voor de meer beschikbare schermtijd. En de oudsten van die generatie zijn zoetjes aan aan het sterven..quote:Op zaterdag 5 april 2025 13:05 schreef Scjvb het volgende:
Oud-journaalpresentator Harmen Siezen overleden op 84-jarige leeftijd
het gaat hard de laatste tijd met overlijdens van zoal bn-ers!
Dat valt helaas niet te ontkennen.quote:Op zaterdag 5 april 2025 13:36 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Op zich begrijpelijk. De media is vanaf de jaren 80 snel flink breder geworden, dus kwamen er mee BN'ers bij voor de meer beschikbare schermtijd. En de oudsten van die generatie zijn zoetjes aan aan het sterven..
En nog veel meer ON'ersquote:Op zaterdag 5 april 2025 13:24 schreef heywoodu het volgende:
Haha zoals Ruud Lubbers in mijn jongste jaren de politiek was, was Harmen Siezen het nieuws.quote:Op zaterdag 5 april 2025 13:28 schreef Scjvb het volgende:
[..]
Sad but true!
Bekijk deze YouTube-video
Één van de meest oudere beelden! (1982)
Ik merk het ook in m'n eigen omgeving. Het houdt momenteel maar niet op. Maar Harmen.......quote:Op zaterdag 5 april 2025 13:36 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Op zich begrijpelijk. De media is vanaf de jaren 80 snel flink breder geworden, dus kwamen er mee BN'ers bij voor de meer beschikbare schermtijd. En de oudsten van die generatie zijn zoetjes aan aan het sterven..
Ja die wilde ik ook posten, de Sovjet Unie is nu gewoon vervangen door Poetin.quote:Op zaterdag 5 april 2025 13:28 schreef Scjvb het volgende:
[..]
Sad but true!
Bekijk deze YouTube-video
Één van de meest oudere beelden! (1982)
Zijn net mensen, als het leven een schaakspel is, eindigen we net zoals schaakstukken allemaal uiteindelijk in een opberg doos.quote:
Lippiquote:Op zaterdag 5 april 2025 13:15 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ooit running gag op de achterpagina van de Volkskrant.
[ afbeelding ]
Legendarisch was dat, de enige keer dat hij zijn lach niet kon inhouden.quote:Op zaterdag 5 april 2025 13:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik merk het ook in m'n eigen omgeving. Het houdt momenteel maar niet op. Maar Harmen.......Zadelpijn.....
Minister van den Broek belde ooit live in het journaal om een item niet uit te zenden. Over Iran en slipjes dacht ik. Of was dat in een andere uitzending ?quote:Op zaterdag 5 april 2025 13:45 schreef DrTokkie het volgende:
[..]
Ja die wilde ik ook posten, de Sovjet Unie is nu gewoon vervangen door Poetin.
En kijk dan die telefoon, ik heb nog nooit gezien dat die telefoon over is gegaan. Maar vond het echt indrukwekkend dat iemand een eigen telefoon had en dat nog wel op de nationale televisie.
Edit aanvulling: Ik ben nu die uitzending aan het kijken, en het is eigenlijk hetzelfde nieuws zoals nu, zoals ook chemische rotzooi door bedrijven, oorlog,
Verder natuurlijk Harmen had zo'n kenmerkende rol in die tijd. Rust zacht.
Die verbreding was pas van later eigenlijk. Daarom ook dat Harmen meer in het collectieve geheugen zit dan latere nieuwslezers of bn'ers. Toen keek iedereen bij Nederland 1 en 2. Later kwam Nederland 3 erbij en nog later, pas tegen het eind van zijn loopbaan kwamen de commerciëlen. Meer bn'ers, maar minder gedeelde ervaring.quote:Op zaterdag 5 april 2025 13:36 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Op zich begrijpelijk. De media is vanaf de jaren 80 snel flink breder geworden, dus kwamen er meer BN'ers bij voor de meer beschikbare schermtijd. En de oudsten van die generatie zijn zoetjes aan aan het sterven..
Klopt maar bijvoorbeeld Loretta Schrijver, John Bernard en Manuela Kemp, die ook tot de recente overledenen behoren, die zijn wel van die generatie. Dus dat verbreed de golf aan omvallende oude BN'ers.quote:Op zaterdag 5 april 2025 15:30 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Die verbreding was pas van later eigenlijk. Daarom ook dat Harmen meer in het collectieve geheugen zit dan latere nieuwslezers of bn'ers. Toen keek iedereen bij Nederland 1 en 2. Later kwam Nederland 3 erbij en nog later, pas tegen het eind van zijn loopbaan kwamen de commerciëlen. Meer bn'ers, maar minder gedeelde ervaring.
Volgens zijn dochter is Kees van Kooten de laatste echte BNer.quote:Op zaterdag 5 april 2025 15:30 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Die verbreding was pas van later eigenlijk. Daarom ook dat Harmen meer in het collectieve geheugen zit dan latere nieuwslezers of bn'ers. Toen keek iedereen bij Nederland 1 en 2. Later kwam Nederland 3 erbij en nog later, pas tegen het eind van zijn loopbaan kwamen de commerciëlen. Meer bn'ers, maar minder gedeelde ervaring.
Dat is niet Erwin Krollquote:Op zaterdag 5 april 2025 13:22 schreef Dutch_view het volgende:
RIP. Samen met Erwin Kroll altijd een leuk duo bij het Journaal.
Hier de meest recente foto die ik kon vinden.
[ afbeelding ]
De telefoon ging nooit over, maar er werd wel weleens met een correspondent in het buitenland gebeld.quote:Op zaterdag 5 april 2025 13:45 schreef DrTokkie het volgende:
[..]
Ja die wilde ik ook posten, de Sovjet Unie is nu gewoon vervangen door Poetin.
En kijk dan die telefoon, ik heb nog nooit gezien dat die telefoon over is gegaan. Maar vond het echt indrukwekkend dat iemand een eigen telefoon had en dat nog wel op de nationale televisie.
Edit aanvulling: Ik ben nu die uitzending aan het kijken, en het is eigenlijk hetzelfde nieuws zoals nu, zoals ook chemische rotzooi door bedrijven, oorlog,
Verder natuurlijk Harmen had zo'n kenmerkende rol in die tijd. Rust zacht.
...of pot.quote:Op zaterdag 5 april 2025 13:50 schreef DrTokkie het volgende:
[..]
Zijn net mensen, als het leven een schaakspel is, eindigen we net zoals schaakstukken allemaal uiteindelijk in een opberg doos.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |