quote:Op zaterdag 5 april 2025 13:24 schreef Cat-astrophe het volgende:
Postbezorging in mijn buurt heeft vertraging… postbode staat al een uur boos voor mijn huis te bellen.
Eerst met haar ex (iets met naleven van afspraken) en nu is ze dat gesprek aan het bespreken met een vriend(in).
Oh ja Leyduin wil ik ook nog eens wandelen!quote:Op zaterdag 5 april 2025 12:29 schreef borisz het volgende:
Dag begonnen met rondje Leyduin. Zo naar met de fam naar de de fam in de Betuwe..
Trekvogelpad moet even twee weken wachten![]()
Vrijdag wel weer Marskrameren in het oosten des lands.
Verder weer genoten van Cees en Stella.
Bekijk deze YouTube-video
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 5 april 2025 16:21 schreef flipsen het volgende:
Mariela en Willem zojuist tweede geeindigd (van de 71) en daarmee gekwalificeerd voor de finales van morgen![]()
Internationale agility kampioenschappen on santiago de Chile, fotos en videos op haar Instagram (crisolderazas)
Wij worden hier ondertussen stapel gekek van motorrijders die de geluidsdempers uit de uitlaat gesloopt hebben. Stoplicht voor de deur dus even extra laten ronken en met heel veel herrie optrekken. En doorgaande weg dus het gaat van ‘s morgens vroeg tot ‘s avonds laat.quote:Op zaterdag 5 april 2025 17:51 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Aan het helpen bij een motorevent hier in het dorp. Stempelpost voor een route van 500 kilometer. De stempel is geleend van Abel; de burgemeester. In ieder boekje de officiële gemeentestempel
Hier allemaal heel beschaafd. Wel cider bij iedere stop, zie je het in Nederland gebeurenquote:Op zaterdag 5 april 2025 18:03 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Wij worden hier ondertussen stapel gekek van motorrijders die de geluidsdempers uit de uitlaat gesloopt hebben. Stoplicht voor de deur dus even extra laten ronken en met heel veel herrie optrekken. En doorgaande weg dus het gaat van ‘s morgens vroeg tot ‘s avonds laat.
Oef, nee denk niet dat veel mensen dat doen.quote:Op zaterdag 5 april 2025 18:06 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Hier allemaal heel beschaafd. Wel cider bij iedere stop, zie je het in Nederland gebeurenOh je moet nog vierhonderd kilometer op een motor zitten? Neem wel een glas of twee alcohol voor je weer opstapt
De wielrenners zijn ook weer uit de winterslaap.quote:Op zaterdag 5 april 2025 18:03 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Wij worden hier ondertussen stapel gekek van motorrijders die de geluidsdempers uit de uitlaat gesloopt hebben. Stoplicht voor de deur dus even extra laten ronken en met heel veel herrie optrekken. En doorgaande weg dus het gaat van ‘s morgens vroeg tot ‘s avonds laat.
Niet alleen Willem.quote:
quote:Op zaterdag 5 april 2025 18:50 schreef derLudolf het volgende:
Vragen mensen om je mening, geef je die is het weer niet goed.
Ik parkeerde bij de Jumbo vrij netjes midden in het vak en zag toen dat de auto links van me een enorme deuk in de deur had, dus hup, stukje vooruit en weer achteruit en de auto iets naar rechts in het vak.
Ik doe m'n deur open, dat kon makkelijk. Komen die mensen van die auto er aan "ja, wat denk je, er zit toch al een deuk dus maakt niet uit of ik m'n deur er tegenaan gooi"
Toen antwoorde ik dat ik dus dacht dat auto misschien van aso's was die het niet boeide als ze schade zouden rijden bij een ander en ik de auto daarom verder van hun auto had geparkeerd.
Vonden ze volgens mij niet leuk
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 5 april 2025 18:40 schreef flipsen het volgende:
[ afbeelding ]
Vrouwlief happy
[ afbeelding ]
Willem ook, want 50+ border collies achter zich gelaten![]()
REDDIT BANquote:Op zaterdag 5 april 2025 10:50 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Als mensen al verzekerd zijn, dan zijn er een miljoen uitsluitingsclausules, en zelfs als dat allemaal in theorie zou kloppen wordt er nog van alles en nog wat afgewezen.
Vandaar deny, defend, depose.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door vlindertje89 op 06-04-2025 07:45:43 ]
De koopwoningen hier in de wijk die qua huis vergelijkbaar zijn met het huis waar ik nu keek, zijn zeker zo'n ¤100-150k duurderquote:Op zaterdag 5 april 2025 21:40 schreef Kaatje1 het volgende:
Goed overdacht dus @:vlindertje89 Tuurlijk kan je overal vrienden maken maar je weet wat je hebt en niet wat je krijgt.
Zijn er in jouw huidige woonwijk geen koopwoningen of zijn die veel te duur?
Oh mag dat ook al niet meer.quote:Op zaterdag 5 april 2025 19:53 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
REDDIT BAN![]()
![]()
Maar toch: Deny. Defend. Depose
iPhone pro zou in de vs van 1599 naar 2300 gaan.quote:Op zaterdag 5 april 2025 21:53 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Oh mag dat ook al niet meer.
Onderstaande leek ook verdwenen. Nintendo Switch release in de vs uitgesteld en prijs fors hoger door de tarrifs.
[ afbeelding ]
Deze vind ik best goed bedacht, maar ook erg fout...quote:Op zaterdag 5 april 2025 21:53 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Oh mag dat ook al niet meer.
Onderstaande leek ook verdwenen. Nintendo Switch release in de vs uitgesteld en prijs fors hoger door de tarrifs.
[ afbeelding ]
Geweldigquote:Op zaterdag 5 april 2025 19:34 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!Knap gedaan!
Ik weet niet of je FB hebt, maar dit vond ik ook wel een mooie (soort doggydancing/agility, met 12 honden, in 1 take!)![]()
https://www.facebook.com/(...)did=FJrPcw6LSORNhIma
@Lonaa Plan jij wel vaker eens een vrije dag? Structureel zal niet makkelijk gaan, vermoed ik.quote:Op zondag 6 april 2025 07:58 schreef Lonaa het volgende:
Gisteren was zo'n fijne vrije dag![]()
Uitslapen na een borrel vrijdagavond, beetje rondprutsen, beetje lief doen tegen elkaar, beetje in de zon zitten, beetje op de bank liggen.![]()
Vandaag bouwen voor evenement van morgen. Netwerkding met alleen maar vrouwen. Ik moet morgen ook, voor het eerst, mijn eigen sessies schuiven, want ze zijn in 2 zalen tegelijk.
Structureel vrij plannen is niet te doen. Maar als ik in de agenda zie dat er Heel Veel werk is en er zit nog 1 dag tussen die leeg is, blok ik die wel zodat er in ieder geval geen buiten-de-deur-werk is.quote:Op zondag 6 april 2025 08:25 schreef AnneX het volgende:
[..]
@:Lonaa Plan jij wel vaker eens een vrije dag? Structureel zal niet makkelijk gaan, vermoed ik.
En zeg je/zeggen jullie wel eens nee tegen verzoeken om bijstand en opbouw?
Wakker worden en 12 x niezen is een vreemde gewaarwording. Hatsjoe.
Ongelooflijk wat een omslag!quote:Op zondag 6 april 2025 08:30 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Structureel vrij plannen is niet te doen. Maar als ik in de agenda zie dat er Heel Veel werk is en er zit nog 1 dag tussen die leeg is, blok ik die wel zodat er in ieder geval geen buiten-de-deur-werk is.![]()
Het was vooral fijn en *echt* vrij omdat er ook echt niks moest. Dat is normaal wel anders. Dan moet er nog een bus uitgepakt, of ingepakt. Dan moet de was nog, of de vaatwasser. Nu was alles al gedaan want ik had 2 dagen werk-vrij en W. was vrijdag op tijd thuis om te doen wat nog moest.
Nee zeggen zit niet in onze aard. Gebeurt eigenlijk alleen als het echt niet kan. Of als we echt uitgespeeld zijn.
Zou ik sowieso doen. ¤1600, daar kan ik meer dan 5x een telefoon voor kopen.quote:Op zaterdag 5 april 2025 21:59 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
iPhone pro zou in de vs van 1599 naar 2300 gaan.Moet je wel zuinig zijn op je telefoon
Mijn telefoon was 230 euroquote:Op zondag 6 april 2025 10:27 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Zou ik sowieso doen. ¤1600, daar kan ik meer dan 5x een telefoon voor kopen.
Dus de mindere plek valt ook weer meequote:Op zondag 6 april 2025 11:00 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Vanmorgen om 7u opgestaan om de F1 race te kijken. Daarna nog een uurtje geslapen en nu weer onderweg naar het festivalterrein.
Gisteren aan het eind van de dag hadden wel al meer munten dan vorig jaar in totaal dus we zijn wel al tevreden
Vooral meer bezoekers dan vorig jaarquote:
Waardeloos. 😘quote:Op zondag 6 april 2025 11:30 schreef Blues het volgende:
Gisterochtend om 7 uur de eerste 50mg Metropolol genomen, gisteravond om 2200 een aanval![]()
Totaal geen spanning, had een heerlijke dag.
Ik monitor hoor dok
Oorontsteking?quote:Op zondag 6 april 2025 11:55 schreef AnneX het volgende:
[..]
Waardeloos. 😘
Zijn de aanvallen wisselend in intensiteit? Monitor je ook een vas score?
Vanmorgen begonnen met oordruppelen. Alles klonk heel dof en monotoon.
Nu nog erger.
zag op Facebook wat langskomen van iemand die dacht dat de prijzen voor iPhones en zo omlaag zouden gaan. Vroeg iemand of hij soms "homeschooled by a pigeon" wasquote:Op zaterdag 5 april 2025 21:59 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
iPhone pro zou in de vs van 1599 naar 2300 gaan.Moet je wel zuinig zijn op je telefoon
Ik ga het een maand slikken, na 2 weken heb ik even contact met h.a., ik verwacht er niets van, maar wil het wel proberen. Als het niks doet stop ik met alles, ik wil geen overbodige middelen in mijn lijf hebben.quote:Op zondag 6 april 2025 12:00 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge (nog net)
Misschien moet het nog even inwerken @:blues
Wilde net de nieuwe lichtslang op het balkon bevestigen maar ik wacht wel even tot daar de zon svhijn, best koud daar
Ja, je ziet rare dingen langskomen komen. Geweldig Instagram account is jason selvig met zijn interviews.quote:Op zondag 6 april 2025 12:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
zag op Facebook wat langskomen van iemand die dacht dat de prijzen voor iPhones en zo omlaag zouden gaan. Vroeg iemand of hij soms "homeschooled by a pigeon" was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |