Alsof het weer Abu Dhabi 2021 wasquote:
Omdat de auto die zoals ze bij F1TV zeggen een kwart seconde langzamer hoort te zijn dan de McLarens hier pole paktquote:Op zaterdag 5 april 2025 09:11 schreef heywoodu het volgende:
Boeiend wie er pole pakt, top-3 binnen 0,044 seconden is áltijd fantastisch![]()
Nu wel extra leuk
Het komt uiteraard op het conto van het hele team inderdaad.quote:Op zaterdag 5 april 2025 09:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hoezo komt dit ook op het conto van "Lambiase die heel hard werkt om de auto goed af te stellen"?![]()
![]()
Morgen pasquote:
Nee die is morgen pas hoorquote:
Jajaquote:
Vast wel.quote:Op zaterdag 5 april 2025 09:13 schreef TwenteFC het volgende:
Ben nu wel benieuwd of Max een RB ook gewoon op pole zou zetten.
jawel Zijn eerste race in de RBRquote:Op zaterdag 5 april 2025 09:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Max nog nooit zo blij gehoord
Het zit zo dicht bij elkaar dat zo'n foutje funest is.quote:Op zaterdag 5 april 2025 09:12 schreef Peterselieman het volgende:
Piastri heeft in sector 1 alles laten liggen, anders had hij ruim pole gehad
Uiteraardquote:Op zaterdag 5 april 2025 09:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het komt uiteraard op het conto van het hele team inderdaad.
@Nattekat en ik vinden hier wat van.quote:Op zaterdag 5 april 2025 09:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Uiteraard
Maar hoe het gezegd werd op Viaplay sloeg nergens op
En zijn eerste WK :-)quote:
Geen gelul meer hoe de rijder op deze baan het verschil maakt van Sky dit weekend.quote:
MasiGODquote:Op zaterdag 5 april 2025 09:14 schreef RAVW het volgende:
[..]
En zijn eerste WK :-)
toen die Ham even naaide in de laatste ronden
Tenzij hij Max Verstappen heet.quote:Op zaterdag 5 april 2025 09:15 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Geen gelul meer hoe de rijder op deze baan het verschil maakt van Sky dit weekend.
Dit inderdaad.quote:Op zaterdag 5 april 2025 09:13 schreef Jane het volgende:
Kijk, DIT is waarom ik fan ben van Max Verstappen. Omdat 'ie DIT soort dingen doet.![]()
![]()
Dat heeft niks met een oranje bril te maken.
We gaan het zienquote:
Die twee halve zolen weten nog net dat de auto 4 wielen heeft. Dat je nog steeds naar die pannenkoeken luistert verbaasd me nog meer.quote:Op zaterdag 5 april 2025 09:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Uiteraard
Maar hoe het gezegd werd op Viaplay sloeg nergens op
Die kan nog wel WK word- oh wacht.quote:Op zaterdag 5 april 2025 09:16 schreef Tijn het volgende:
Ik begin te denken dat die Max Verstappen zo slecht nog niet is!
Ik luister niet, ik hoor ze nou eenmaalquote:Op zaterdag 5 april 2025 09:16 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Die twee halve zolen weten nog net dat de auto 4 wielen heeft. Dat je nog steeds naar die pannenkoeken luistert verbaasd me nog meer.
Het seizoen duurt lang. Misschien doet Max wat Norris vorig jaar niet lukte.quote:Op zaterdag 5 april 2025 09:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die kan nog wel WK word- oh wacht.
Zou wel genot zijn, Suzuka regenracequote:
'Dames en heren, we hebben een courreur!'quote:Op zaterdag 5 april 2025 09:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die kan nog wel WK word- oh wacht.
Wat is de zender waar de ekte ekte naar kijken / luisteren dan?quote:Op zaterdag 5 april 2025 09:16 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Die twee halve zolen weten nog net dat de auto 4 wielen heeft. Dat je nog steeds naar die pannenkoeken luistert verbaasd me nog meer.
Was een garpjequote:Op zaterdag 5 april 2025 09:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Het seizoen duurt lang. Misschien doet Max wat Norris vorig jaar niet lukte.
F1tv internationaal commentaar.quote:Op zaterdag 5 april 2025 09:19 schreef manny het volgende:
[..]
Wat is de zender waar de ekte ekte naar kijken / luisteren dan?
#durftevragen
Ik luister zelf graag naar Sky. Maar of dat nou voor de ekte is…. Die twee van Viaplay kan ik eigenlijk niet aanhoren.quote:Op zaterdag 5 april 2025 09:19 schreef manny het volgende:
[..]
#durftevragen
Check. Ik schakel over.quote:Op zaterdag 5 april 2025 09:20 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
F1tv internationaal commentaar.
Ik vind Ho Pin ook goed, hoor. Was vroeger bij Ziggo ook een van de betere tafelgasten.quote:Op zaterdag 5 april 2025 09:23 schreef manny het volgende:
[..]
Check. Ik schakel over.
Mag ik dan zeggen dat ik die meneer Ho Pin altijd wel aardige dingen vind zeggen op Viaplay. Excuus voor deze mening.
Dat is al jaren de beste analist.quote:Op zaterdag 5 april 2025 09:23 schreef manny het volgende:
[..]
Check. Ik schakel over.
Mag ik dan zeggen dat ik die meneer Ho Pin altijd wel aardige dingen vind zeggen op Viaplay. Excuus voor deze mening.
Ho Pin is goed. Het zijn de anderen die het verpesten.quote:Op zaterdag 5 april 2025 09:23 schreef manny het volgende:
[..]
Check. Ik schakel over.
Welk commentaar je luistert boeit niks. Zolang je maar de race kijkt. Viaplay wat mij betreft prima.quote:Op zaterdag 5 april 2025 09:19 schreef manny het volgende:
[..]
#durftevragen
Ik kom zo.quote:
Hoe heet die knakker ook alweer die in het begin van DRS kwam uitleggen dat het extra PK's op het rechte stuk gaf?quote:Op zaterdag 5 april 2025 09:26 schreef Donderkonijn het volgende:
Tja, iedereen zn voorkeur qua commentaar. Ik kan zelf de tandarts niet uitstaan maar Mol's enthousiasme vind ik leuk, al ziet ie veel niet/verkeerd en kan ik me dood ergeren als DRS voor de honderedduizendste keer word uitgelegd of we beginners zijn, ongeacht welke zender.
Omdat niet elke kijker dat weet. Dus een kijkersvriendelijke commmentator legt dat uitquote:Op zaterdag 5 april 2025 09:26 schreef Donderkonijn het volgende:
Tja, iedereen zn voorkeur qua commentaar. Ik kan zelf de tandarts niet uitstaan maar Mol's enthousiasme vind ik leuk, al ziet ie veel niet/verkeerd en kan ik me dood ergeren als DRS voor de honderedduizendste keer word uitgelegd of we beginners zijn, ongeacht welke zender.
Maar tussen iets uitleggen en auditie doen voor het jeugdjournaal zit nog wel wat speling.quote:Op zaterdag 5 april 2025 09:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Omdat niet elke kijker dat weet. Dus een kijkersvriendelijke commmentator legt dat uit
Leiding. Banden. Gevecht.quote:Op zaterdag 5 april 2025 09:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
Morgen maar even kijken of Max hem ook in de lead kan houden. Zal wel weer om tyres draaien. Wordt mooie battle.
is ook beter om niet te doen, maar het is een draak van een autoquote:Op zaterdag 5 april 2025 09:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
Lawson wil RBR duidelijk niet afvallen
Ja, eens hoorquote:Op zaterdag 5 april 2025 09:40 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
is ook beter om niet te doen, maar het is een draak van een auto
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |