Ik heb een ticket ingeschoten en verwacht een refund. Ik betaal niet voor errors.quote:Op zaterdag 5 april 2025 08:05 schreef Zorro het volgende:
[..]
HAd ik ook.
Op de site alle devices uitloggen hielp
Jep banden grippen nietquote:Op zaterdag 5 april 2025 08:08 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Max klaagt weer over niet genoeg grip
Bij Aston MArtin is de hand van Newey anders ook nog niet echt zichtbaarquote:Op zaterdag 5 april 2025 08:10 schreef Red_85 het volgende:
Sinds Newey blijkbaar de scepter niet meer zwaaide is het een zooitje met de auto.
Nu zit er dus een fransoos als hoofd. En mijn ervaring? Alles wat fransozen aanraken (behalve kaas) is kut.
Misschien wel beide?quote:Op zaterdag 5 april 2025 08:11 schreef greysbones het volgende:
Hadjar issue met zichzelf ?
Of zijn stoel ?
Ik denk eerder met zichzelfquote:Op zaterdag 5 april 2025 08:11 schreef greysbones het volgende:
Hadjar issue met zichzelf ?
Of zijn stoel ?
Ze kunnen moeilijk Hadjar zelf repositionenquote:
Zelfs met kaas zijn Nederlanders beter dan Fransen, maar dat is mijn meningquote:Op zaterdag 5 april 2025 08:10 schreef Red_85 het volgende:
Sinds Newey blijkbaar de scepter niet meer zwaaide is het een zooitje met de auto.
Nu zit er dus een fransoos als hoofd. En mijn ervaring? Alles wat fransozen aanraken (behalve kaas) is kut.
Nou franse kaas is ook niet zo geweldigquote:Op zaterdag 5 april 2025 08:10 schreef Red_85 het volgende:
Hijzelf?quote:Op zaterdag 5 april 2025 08:13 schreef greysbones het volgende:
Hadjar dus last van iets in de auto en daarom afgeleid
F1, grijpt je bij de ballen.quote:Op zaterdag 5 april 2025 08:14 schreef ESF1Gamer het volgende:
Hadjar zijn zaakjes wordt afgeknepen door de gordels
Nopequote:
Skattiequote:Op zaterdag 5 april 2025 08:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nope
Er is iets wat ze veranderd hebben waar hij tijdens het rijden last van heeft
Ja, dat vermoed ik ook.quote:Op zaterdag 5 april 2025 08:14 schreef ESF1Gamer het volgende:
Beter laat dan nooit tochquote:
Te grote ballen.quote:Op zaterdag 5 april 2025 08:14 schreef ESF1Gamer het volgende:
Voorruit dan maarquote:Op zaterdag 5 april 2025 08:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Beter laat dan nooit toch
quote:
Senna was dan ook een klasse apart.quote:Op zaterdag 5 april 2025 08:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
Senna verbeet de pijn en ging gewoon racen
Die heb je wel nodig bij de red bull raceteamsquote:
Erg netjesquote:
Moet Hadjar maar kleinere ballen hebben.quote:Op zaterdag 5 april 2025 08:18 schreef Nober het volgende:
Ze proberen er alles aan te doen om Lawson voor Hadjar te krijgen.
Had sowieso de voorkeur moeten krijgen voor 't RBR zitje.quote:Op zaterdag 5 april 2025 08:18 schreef bedachtzaam het volgende:
Echt belachelijk goed wat Tsunoda laat zien.
Absoluut.quote:Op zaterdag 5 april 2025 08:19 schreef Nober het volgende:
[..]
Had sowieso de voorkeur moeten krijgen voor 't RBR zitje.
13.quote:
Zitten veel Italianenquote:Op zaterdag 5 april 2025 08:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Racing Bulls ook al question.
Please confirm.quote:
Die heeft het stoeltje omdat zijn pa eigenaar is van het team isquote:Op zaterdag 5 april 2025 08:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Stroll doet het ook weer volgens verwachting.
Die heeft er ook geen zin meer in.quote:Op zaterdag 5 april 2025 08:22 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die heeft het stoeltje omdat zijn pa eigenaar is van het team is
Question.quote:
Kunnen we de discussie Yuki <> Big Dick Hadjar opstartenquote:Op zaterdag 5 april 2025 08:20 schreef Zorro het volgende:
Ik geloof dat het gezeur over de wissel Lawson <> Yuki nu wel mag stoppen.
Op je muilquote:Op zaterdag 5 april 2025 08:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die heeft er ook geen zin meer in.
[..]
Question.
Mozarella <3quote:
Smaakt naar niks. Alleen gesmolten in de lasagna of op een pizza kan het me wel enigszins bekorenquote:
Klappen!quote:
Hollandse mozzarella smaakt naar niksquote:Op zaterdag 5 april 2025 08:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Smaakt naar niks. Alleen gesmolten in de lasagna of op een pizza kan het me wel enigszins bekoren
Big balls toch?quote:Op zaterdag 5 april 2025 08:23 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Kunnen we de discussie Yuki <> Big Dick Hadjar opstarten
Wat heeft hij daar exact aan gedaan?quote:Op zaterdag 5 april 2025 08:11 schreef Zorro het volgende:
[..]
Bij Aston MArtin is de hand van Newey anders ook nog niet echt zichtbaar
Die is dan ook gehaald voor de auto van volgend jaar.quote:Op zaterdag 5 april 2025 08:11 schreef Zorro het volgende:
[..]
Het was al bekend dat dit jaar die problemen bij AM niet opgelost gaan worden. Volgend jaar mogelijk ook nog niet.quote:Op zaterdag 5 april 2025 08:11 schreef Zorro het volgende:
[..]
Heeft 10 punten meer dan Alonso dus is eigenlijk tegen de verwachting.quote:Op zaterdag 5 april 2025 08:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Stroll doet het ook weer volgens verwachting.
Zolang Lance er nog in zit worden die problemen helemaal niet opgelost.quote:Op zaterdag 5 april 2025 08:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het was al bekend dat dit jaar die problemen bij AM niet opgelost gaan worden. Volgend jaar mogelijk ook nog niet.
Maar wel een beretijd.quote:Op zaterdag 5 april 2025 08:28 schreef Peterselieman het volgende:
Je ziet aan Max dat die auto lastig te besturen is
En ze zijn er nog trots op ook. Ik kom voor mijn werk veel in Frankrijk en veel in Parijs. Ik snap het niet, waarom ze zo trots zijn. Stad is lelijk en stinkt overal, overal zwervers, tentenkampen langs de snelweg. Alsof je 50/60 jaar terug gaat in de tijd daar.quote:Op zaterdag 5 april 2025 08:10 schreef Red_85 het volgende:
Met dank aan Alonsoquote:
Dat is een gewaagde uitspraakquote:Op zaterdag 5 april 2025 08:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
McLaren gaat als de brandweer. Die staan vooraan straks.
quote:Op zaterdag 5 april 2025 08:13 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Zelfs met kaas zijn Nederlanders beter dan Fransen, maar dat is mijn mening
Ik zou wedden.quote:
Yep, staat de regen voor morgen nog?quote:Op zaterdag 5 april 2025 08:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Volgens mij wel.quote:
quote:Op zaterdag 5 april 2025 08:27 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Wat heeft hij daar exact aan gedaan?
Maar het is het punt niet wat ik maak. Het punt is fransen niks kunnen.
Realistisch vooralquote:
Kloptquote:Op zaterdag 5 april 2025 08:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
McLaren gaat als de brandweer.
quote:Op zaterdag 5 april 2025 08:27 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Wat heeft hij daar exact aan gedaan?
Maar het is het punt niet wat ik maak. Het punt is fransen niks kunnen.
quote:Op zaterdag 5 april 2025 08:28 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Die is dan ook gehaald voor de auto van volgend jaar.
Het was maar een grapje hoorquote:Op zaterdag 5 april 2025 08:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het was al bekend dat dit jaar die problemen bij AM niet opgelost gaan worden. Volgend jaar mogelijk ook nog niet.
Overal gravel!quote:Op zaterdag 5 april 2025 08:33 schreef greysbones het volgende:
Kunnen ze niet dat gras gewoon affikken
Na de quali
Uh huhquote:
Gewoon even de brander erover heen na de qualiquote:
Omdat Japan.quote:Op zaterdag 5 april 2025 08:34 schreef heywoodu het volgende:
Maar hoe komt dit eigenlijk, is het zķ bizar droog dat dit spontaan in de fik vliegt ook al is het niet warm?
Klimaatverandering.quote:Op zaterdag 5 april 2025 08:34 schreef heywoodu het volgende:
Maar hoe komt dit eigenlijk, is het zķ bizar droog dat dit spontaan in de fik vliegt ook al is het niet warm?
dat en door de vonken die onder de auto's vandaan komenquote:Op zaterdag 5 april 2025 08:33 schreef Donderkonijn het volgende:
Hoe gaat dat gras steeds in de fik? Is het zo kurkdroog daar?
Ik dacht dat ze daar al mee bezig waren.quote:Op zaterdag 5 april 2025 08:33 schreef greysbones het volgende:
Kunnen ze niet dat gras gewoon affikken
Na de quali
Waarschijnlijk net als waarom er hier in het oefengebied zo'n grote brand kon ontstaan.quote:Op zaterdag 5 april 2025 08:33 schreef Donderkonijn het volgende:
Hoe gaat dat gras steeds in de fik? Is het zo kurkdroog daar?
Maar er zijn toch wel andere circuits met gras ernaast?quote:Op zaterdag 5 april 2025 08:34 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
dat en door de vonken die onder de auto's vandaan komen
Ja, droogte. Is nu in Nederland ook, daarom mag je soms in de duinen ook niet roken tijdens droge zomers. Om de haverklap vliegt er weer wat in de fik.quote:Op zaterdag 5 april 2025 08:34 schreef heywoodu het volgende:
Het is erg droog daar.quote:Op zaterdag 5 april 2025 08:35 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar er zijn toch wel andere circuits met gras ernaast?
Tv's kunnen uit.quote:Op zaterdag 5 april 2025 08:35 schreef Zorro het volgende:
Hoorde ik nou "We are expecting a dry Japanese Grand Prix"?
We worden beflikkerd!
Daar is het gras niet afgefikt tot hooiquote:Op zaterdag 5 april 2025 08:35 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die brandweer kunnen ze goed gebruiken met al die fikkiesquote:Op zaterdag 5 april 2025 08:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Dit.quote:Op zaterdag 5 april 2025 08:30 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
En ze zijn er nog trots op ook. Ik kom voor mijn werk veel in Frankrijk en veel in Parijs. Ik snap het niet, waarom ze zo trots zijn. Stad is lelijk en stinkt overal, overal zwervers, tentenkampen langs de snelweg. Alsof je 50/60 jaar terug gaat in de tijd daar.
En ze zijn ook trots op hun autoindustrie.... de laatste goede auto die ze hebben gemaakt is de 205 gti eind jaren 80/begin 90.
Allemaal sproeiers op de auto's.quote:Op zaterdag 5 april 2025 08:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die brandweer kunnen ze goed gebruiken met al die fikkies
quote:Op zaterdag 5 april 2025 08:34 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze daar al mee bezig waren.
Dat zeg ik de hele tijd al. Regen is 's morgens. Tijdens de GP is de kans op een bui klein.quote:Op zaterdag 5 april 2025 08:35 schreef Zorro het volgende:
We worden beflikkerd!
vast welquote:Op zaterdag 5 april 2025 08:35 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dan starten ze maar eerderquote:Op zaterdag 5 april 2025 08:37 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dat zeg ik de hele tijd al. Regen is 's morgens. Tijdens de GP is de kans op een bui klein.
Clowd seeding uitgesteld tot na GPquote:Op zaterdag 5 april 2025 08:35 schreef Zorro het volgende:
We worden beflikkerd!
Krijg je zo'n schoongespoeld circuit met al het rubber er af en niemand gripquote:Op zaterdag 5 april 2025 08:37 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dat zeg ik de hele tijd al. Regen is 's morgens. Tijdens de GP is de kans op een bui klein.
Glijpartijenquote:Op zaterdag 5 april 2025 08:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Krijg je zo'n schoongespoeld circuit met al het rubber er af en niemand grip
Gewoon met spikes gaan rijden dan :-)quote:Op zaterdag 5 april 2025 08:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
iig geen gekloot met afgetrapte heidebrandjesquote:Op zaterdag 5 april 2025 08:37 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Gaat Lewis iedereen weer wheelbangen en hebben ze allemaal lekke bandjesquote:
En niet met Heideroosjesquote:Op zaterdag 5 april 2025 08:40 schreef Red_85 het volgende:
[..]
iig geen gekloot met afgetrapte heidebrandjes
Zal wel meevallen.quote:Op zaterdag 5 april 2025 08:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gaat Lewis iedereen weer wheelbangen en hebben ze allemaal lekke bandjes
Die hebben weer andere problemenquote:Op zaterdag 5 april 2025 08:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En niet met Heideroosjes
RIP alle rookies + Alonsoquote:Op zaterdag 5 april 2025 08:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En Stroll.quote:
En Leclercquote:
"I am idiot."quote:
Geeft eens te meer aan hoe waanzinnig goed Verstappen is.quote:Op zaterdag 5 april 2025 08:48 schreef pmponer het volgende:
Hadjar naar RBR?
Wat een ballen auto is die RBR eigenlijk
Hadjar heeft big ballsquote:Op zaterdag 5 april 2025 08:48 schreef pmponer het volgende:
Hadjar naar RBR?
Wat een ballen auto is die RBR eigenlijk
Idd, en nog steeds zijn er mensen die zeggen dat het vooral de auto is. Bizar eigenlijkquote:Op zaterdag 5 april 2025 08:48 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Geeft eens te meer aan hoe waanzinnig goed Verstappen is.
Extra balans.quote:
Fucking kansloos idd!!quote:Op zaterdag 5 april 2025 08:49 schreef Peterselieman het volgende:
WTF. Ze laten die laatste ronde van Leclerc niet eens meer zijn op ViaPlee ...
Die missen een paar hersencellenquote:Op zaterdag 5 april 2025 08:49 schreef pmponer het volgende:
[..]
Idd, en nog steeds zijn er mensen die zeggen dat het vooral de auto is. Bizar eigenlijk
Starten ze daar weer een extra reclameblok dan?quote:Op zaterdag 5 april 2025 08:49 schreef Peterselieman het volgende:
WTF. Ze laten die laatste ronde van Leclerc niet eens meer zijn op ViaPlee ...
Dit jaar wel ja.quote:Op zaterdag 5 april 2025 08:49 schreef Tijn het volgende:
Zonder Verstappen was RBR een van de zwakkere teams op de grid.
Max haalt uit die auto wat er eigenlijk niet in zit.quote:Op zaterdag 5 april 2025 08:49 schreef ZaZoe het volgende:
Bewijst de klasse van Max maar weer, rijdt alle ploegmaatjes aan gort
Scorebordjournalistiekquote:Op zaterdag 5 april 2025 08:48 schreef greysbones het volgende:
Yuki staat niet stijf onder aan
Door naar Q2
Tis in ieder geval beter dan dat Lawson het deed
Meh.quote:Op zaterdag 5 april 2025 08:50 schreef Zorro het volgende:
1 slecht rondje in het weekend van Yuki. Wel net op het verkeerde moment.
Die komt nog wel terug in de race
Dit is de eerste race van Yukiquote:Op zaterdag 5 april 2025 08:51 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Scorebordjournalistiek
Het gat met Verstappen was in China niet groter dan tussen Perez en Verstappen. Alleen ging Perez toen wel door en Lawson niet, omdat de RBR een stuk minder goed is dan begin vorig jaar.
Dat is echt een hele goeie, kan ook dingen met die auto die niet normaal zijn.quote:Op zaterdag 5 april 2025 08:52 schreef Zorro het volgende:
Bearman toch wel de beste rookie, niet alleen nu maar laat het dit hele seizoen tot nu toe al zien.
Teams mogen volgens mij maar 4 coureurs per jaar inzettenquote:Op zaterdag 5 april 2025 08:50 schreef FireFox1 het volgende:
Ok, hoeveel andere junioren heeft RB nog in de kast zitten om Yuki te vervangen?
Yuki heeft 4 jaar ervaring tegenover een halve van Lawson.quote:Op zaterdag 5 april 2025 08:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dit is de eerste race van Yuki
Was de 2de van Lawson
Kreeg ook zn titels cadeau door die franse leiding bij de fia.quote:
waren daar nog twijfels over dan?quote:Op zaterdag 5 april 2025 08:52 schreef Rnie het volgende:
Kunnen we nu concluderen dat Max toch best wel goed is?
Klopt!quote:Op zaterdag 5 april 2025 08:53 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Teams mogen volgens mij maar 4 coureurs per jaar inzetten
Nu?quote:Op zaterdag 5 april 2025 08:52 schreef Rnie het volgende:
Kunnen we nu concluderen dat Max toch best wel goed is?
Kan nog een keer wisselenquote:
You’re rightquote:Op zaterdag 5 april 2025 08:53 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Yuki heeft 4 jaar ervaring tegenover een halve van Lawson.
De vergelijking die werd getroffen is Lawson-Yuki, Perez wordt buiten beschouwing gelaten.quote:Op zaterdag 5 april 2025 08:51 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Scorebordjournalistiek
Het gat met Verstappen was in China niet groter dan tussen Perez en Verstappen. Alleen ging Perez toen wel door en Lawson niet, omdat de RBR een stuk minder goed is dan begin vorig jaar.
Tsunoda heeft veel meer ervaring. En niet alleen dat, maar die heeft héle seizoenen gereden in plaats van 2x een paar races..quote:Op zaterdag 5 april 2025 08:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dit is de eerste race van Yuki
Was de 2de van Lawson
Dat is ook zo. Rijdende container.quote:Op zaterdag 5 april 2025 08:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
You’re right
Maar denk dat al heb je zoveel ervaring als Hulk
Die RBR gewoon een bagger auto is
Ik ben niet tegen Lawsonquote:Op zaterdag 5 april 2025 08:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tsunoda heeft veel meer ervaring. En niet alleen dat, maar die heeft héle siezoenen gereden in plaats van 2x een paar races..
Nogal een verschilletje me dunkt...
En ook nog eens een goede prestatie! (lol)quote:
Veel te vroeg.quote:Op zaterdag 5 april 2025 08:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik ben niet tegen Lawson
Die hadden ze nooit in die RBR moeten zetten
Perez moest dan ook vervangen worden.quote:Op zaterdag 5 april 2025 08:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
De vergelijking die werd getroffen is Lawson-Yuki, Perez wordt buiten beschouwing gelaten.
Dat dusquote:
Zonder twijfel. Die gaat het nog ver schoppen.quote:
Idd. Ik was eerst ook pro-Lawson maar dit was gewoon te snel.quote:Op zaterdag 5 april 2025 08:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat dus
Laat hem wennen aan een middenmoot auto
Voor ze hem in zo’n hok zetten
Eens.quote:Op zaterdag 5 april 2025 08:57 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Perez moest dan ook vervangen worden.
Alleen is dit een circuit dat Lawson wel kent, dus het verschil zou imho kleiner geweest zijn.quote:Op zaterdag 5 april 2025 08:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
De vergelijking die werd getroffen is Lawson-Yuki, Perez wordt buiten beschouwing gelaten.
Dat roep ik al vanaf de 1e race in Zandvoort (en daarvķķr ook al): laat Lawson zijn opleiding rustig afmaken bij het tweede teamquote:Op zaterdag 5 april 2025 08:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik ben niet tegen Lawson
Die hadden ze nooit in die RBR moeten zetten
Net de A2 in de ochtend.quote:Op zaterdag 5 april 2025 08:58 schreef Peterselieman het volgende:
Altijd leuk die strijd in de pits om vooraan in de rij te komen
Geen last van. Ik kan rustig naar mijn werk fietsenquote:Op zaterdag 5 april 2025 08:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Net de A2 in de ochtend.
Momentje gehad.quote:
Dat had je wel verwacht?quote:
Ik ga ook niet verwachten dat Max een poll pakt hierquote:
Uiteraardquote:
Ik ook niet. 2e rij maximaal.quote:Op zaterdag 5 april 2025 09:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik ga ook niet verwachten dat Max een poll pakt hier
Hoi jijquote:
Het is weekendquote:Op zaterdag 5 april 2025 09:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je bent wel ietwat sloom vandaag hč
quote:Op zaterdag 5 april 2025 09:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je bent wel ietwat sloom vandaag hč
Dat verandert ook niets aan mijn statementquote:Op zaterdag 5 april 2025 09:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je weet dat elke gp in het weekend is hč
Rond een halve seconde achter op Verstappen is inmiddels alweer 5 jaar de normale toestand voor stoeltje 2. Ze proberen het binnen 3 tienden te krijgen maar een seconde erachter zoals bij Lawson is geen uitgangangspositie daarvoor.quote:Op zaterdag 5 april 2025 08:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Eens.
Maar als je nu Yuki Lawson vergelijkt dan gaan ze erop vooruit met Yuki zo te zien.
ja, een schouderklopjequote:Op zaterdag 5 april 2025 09:03 schreef Nober het volgende:
Krijg je nog een bonus voor een baanrecord?
Welke seconde erachter?quote:Op zaterdag 5 april 2025 09:05 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Rond een halve seconde achter op Verstappen is inmiddels alweer 5 jaar de normale toestand voor stoeltje 2. Ze proberen het binnen 3 tienden te krijgen maar een seconde erachter zoals bij Lawson is geen uitgangangspositie daarvoor.
En een pitspoes- oh wacht.quote:
ja, die zijn gecanceld ...quote:Op zaterdag 5 april 2025 09:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En een pitspoes- oh wacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |