SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekijk deze YouTube-video![]()
Heb alles in berekenhet.nl gegooid, ik weet wat mijn bruto wajong is geweest, dus dat is het probleem niet. De vraag is, hoe wordt het opgedeeld want heb het 7 maanden ontvangen als loon uit werk, en 5 maanden als uitkeringquote:Op zaterdag 5 april 2025 07:09 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja. Wie weet is er een fout gemaakt. Hoewel ik de kans daarop klein acht.
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 05-04-2025 07:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 964 / +333 / +9 / 2625 / 2801
2. KillemWieft / 280 / +73 / +29 / 92 / 158
3. Dr.Mikey / 178 / +21 / +14 / 112 / 165
4. _UserName_ / 139 / +53 / +74 / 140 / 185
5. Moeraskat / 130 / +37 / +0 / 192 / 240
6. hemarookworst / 115 / +21 / +6 / 222 / 286
7. Bally-b / 84 / +0 / +35 / 36 / 49
8. Lovely / 82 / +44 / +0 / 736 / 847
9. sp3c / 80 / +41 / +5 / 37 / 65
10. loveyoulongtime / 69 / +2 / +59 / 106 / 136
11. gebrokenglas / 66 / +32 / +9 / 433 / 519
12. Sally / 65 / +0 / +9 / 31 / 50
13. HappyCharly / 61 / +19 / +18 / 174 / 219
14. greysbones / 60 / +0 / +0 / 401 / 436
15. StevenHyde / 56 / +9 / +3 / 301 / 380
16. aeque / 47 / +0 / +0 / 140 / 173
17. Soury / 46 / +5 / +12 / 52 / 85
18. ieniminimuis / 46 / +27 / +0 / 99 / 118
19. Grotetijd / 46 / +25 / +0 / 45 / 59
20. Fogel / 39 / +3 / +0 / 166 / 218SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
ja idd, er zit een pauzeknop op dus dan is het na de voeding verder
Op dat kind?quote:Op zaterdag 5 april 2025 07:33 schreef _UserName_ het volgende:
ja idd, er zit een pauzeknop op dus dan is het na de voeding verder![]()
![]()
ja ach, dat wist ik bij aankoop, was ook een aanbieding "wegens ontbreken pauzeknop"..Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
MogguhI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
* gebrokenglas komt erachter dat het geen koffie is maar thee...
How can I make this topic about me?![]()
![]()
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
De mute knop is ook afgebroken?quote:Op zaterdag 5 april 2025 07:37 schreef _UserName_ het volgende:
ja ach, dat wist ik bij aankoop, was ook een aanbieding "wegens ontbreken pauzeknop"..How can I make this topic about me?![]()
die is nog ingedrukt, fingers crossed tot 9uquote:Op zaterdag 5 april 2025 08:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De mute knop is ook afgebroken?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Dus je pakt nog even een uurtje.quote:Op zaterdag 5 april 2025 08:03 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
die is nog ingedrukt, fingers crossed tot 9u
Nee, F1quote:Op zaterdag 5 april 2025 08:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dus je pakt nog even een uurtje.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Dankbaarheidsbolkwanthetistenslottebijnaweekendbolk'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Succesvandaagbolkquote:Op zaterdag 5 april 2025 08:26 schreef Borrelnootje00 het volgende:
GeenzininwerkbolkmaarmoetmaargewoonbolkHow can I make this topic about me?![]()
Dit maakt mijn dag ook tot een topdag!quote:Op zaterdag 5 april 2025 08:45 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Beste dag van mijn leven dankjewel. En jij?![]()
Sjonge, heb je zo even 25 punten gepakt. En dat voor een zaterdagochtend..... Waar het normaal vrij druk is hier...How can I make this topic about me?![]()
Vrije baan bolkquote:Op zaterdag 5 april 2025 09:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik moet straks weg, dus dan heb je weer vrij baan.![]()
Kunnen we straks weer schaatsenquote:Op zaterdag 5 april 2025 09:44 schreef Lovely het volgende:
[..]
Het gaat zelfs twee nachten weer vriezen![]()
![]()
Nou zeg dat wel ja man o manquote:Op zaterdag 5 april 2025 09:46 schreef JustinK het volgende:
[..]
Wat een gekke praat weer van die Justie
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ja wat een gekkie is dat zeg!quote:Op zaterdag 5 april 2025 09:48 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dan heb je het wel van de beste geleerd![]()
Heb nog geen plannen
Jij wel of lekker bolken, wandelen en van de zon genieten?"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Altijd toch?quote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Ziet eruit als een flesje water.quote:Op zaterdag 5 april 2025 00:07 schreef Soury het volgende:
[..]
ik kreeg nu deze [ link | afbeelding ]
Hoe smaakte het?![]()
Naar waterquote:Op zaterdag 5 april 2025 09:55 schreef maily het volgende:
[..]
Ziet eruit als een flesje water.
Hoe smaakte het?![]()
![]()
H2OI'm surrounded by morons!
Oh noes, mijn vlucht heeft vertraging.I'm surrounded by morons!
Hopelijk zijn de voorzieningen in de lounge ruimte prima om het nog even uit te houden...quote:
[ Bericht 8% gewijzigd door gebrokenglas op 05-04-2025 10:21:14 ]How can I make this topic about me?![]()
Gaat deze TT over een medewerker op Bali?
Tevens bolk.
Tevens even 1,5u home alone en cod spelen.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Klopt jaquote:Op zaterdag 5 april 2025 10:10 schreef StevenHyde het volgende:
Gaat deze TT over een medewerker op Bali?
Tevens bolk.
Tevens even 1,5u home alone en cod spelen.
![]()
![]()
Morguh
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Neem je nog even een koffie na, krijg je de rekening toegeschoven (op een schoteltje, met wat pepermuntjes), neem je net een slok koffie terwijl je naar het eindbedrag kijkt en naar de pinpas tast....
Vervolgens verslik je je in de koffie
Ja maar dat heb jij nogal snelquote:Op zaterdag 5 april 2025 10:17 schreef gebrokenglas het volgende:
Neem je nog even een koffie na, krijg je de rekening toegeschoven (op een schoteltje, met wat pepermuntjes), neem je net een slok koffie terwijl je naar het eindbedrag kijkt en naar de pinpas tast....
Vervolgens verslik je je in de koffie![]()
![]()
Weleensquote:Op zaterdag 5 april 2025 10:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou iedereen verslikt zich wel eens.
Niet tien keer op een dag.![]()
En jij bijna dagelijksquote:Op zaterdag 5 april 2025 10:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou iedereen verslikt zich wel eens.![]()
![]()
Hey Jussiequote:
Morguh GGquote:Morguh Steven. Ja heerlijk had een entriquotequote:Op zaterdag 5 april 2025 10:13 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Hey goedemorgen lekker gegeten met je dochter?
Het wordt met de dag gekker. Ik had dat besteld, normaal krijg je er gebakken aardappeltje of patat en wat groenten of salade bij.
Hier helemaal niets, moest je ook nog eens apart er bij kopen. Dan heb je dus voor 28 euro alleen een stukje vlees![]()
Daar ga ik dus nooit meer naar toe, voor een kleine schaaltje patat 4 euro wil je een sausje bij je vlees ook weer 1 euroWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
duur.quote:Op zaterdag 5 april 2025 10:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Jussie
[..]
Morguh GG
[..]
Morguh Steven. Ja heerlijk had een entriquote
Het wordt met de dag gekker. Ik had dat besteld, normaal krijg je er gebakken aardappeltje of patat en wat groenten of salade bij.
Hier helemaal niets, moest je ook nog eens apart er bij kopen. Dan heb je dus voor 28 euro alleen een stukje vlees![]()
Daar ga ik dus nooit meer naar toe, voor een kleine schaaltje patat 4 euro wil je een sausje bij je vlees ook weer 1 euro
De cheesetaart is lekkerrrrrr. Volgende keer iets minder suiker in doen. Vond hem vrij zoetquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
SJonge jonge. Bestek was wel inclusief of moest t met de handen?quote:Op zaterdag 5 april 2025 10:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Jussie
[..]
Morguh GG
[..]
Morguh Steven. Ja heerlijk had een entriquote
Daar ga ik dus nooit meer naar toe, voor een kleine schaaltje patat 4 euro wil je een sausje bij je vlees ook weer 1 euroBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Garderobe, ook 2 euro.quote:Op zaterdag 5 april 2025 10:24 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
SJonge jonge. Bestek was wel inclusief of moest t met de handen?How can I make this topic about me?![]()
Ja een kaasfondeu ook 28 euro, zit geen stukje vlees bij Schandalig die prijzenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
hey collega!!!!!!!!quote:Op zaterdag 5 april 2025 10:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja een kaasfondeu ook 28 euro, zit geen stukje vlees bij Schandalig die prijzenWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Nee, dat zat er nog wel bij.quote:Op zaterdag 5 april 2025 10:24 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
SJonge jonge. Bestek was wel inclusief of moest t met de handen?
Is bij Loetje ook he, m oet je ook alles apart er bij kopen
Maar was in dit restaurant nooitWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zoetekauwquote:Op zaterdag 5 april 2025 10:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De cheesetaart is lekkerrrrrr. Volgende keer iets minder suiker in doen. Vond hem vrij zoet![]()
![]()
quote:Op zaterdag 5 april 2025 10:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja een kaasfondeu ook 28 euro, zit geen stukje vlees bij Schandalig die prijzen![]()
Bizar.How can I make this topic about me?![]()
Hey Collegaquote:al afgekickt
Had je niet van te voren op de kaart gekeken?quote:Op zaterdag 5 april 2025 10:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja een kaasfondeu ook 28 euro, zit geen stukje vlees bij Schandalig die prijzen
En bij kaasfondu zit meestal geen vlees.![]()
Ik ben ook een zoetekauw, maar sinds ik suiker heb kijk ik daar wel mee uitquote:
Dus als ik dan al iets met suiker eet is het ook gelijk heel zoekWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ze was toen al van de kaartquote:Op zaterdag 5 april 2025 10:26 schreef maily het volgende:
[..]
Had je niet van te voren op de kaart gekeken?![]()
![]()
Het is een hoop geld. Maar een uitsmijter is ook snel 9 euro....How can I make this topic about me?![]()
Ik van het streamen wel, maar hou in een keer tijd over. Niet veel te modden meer nu.quote:
Ja wist ik, maar daarom vind ik het nog wel knap duurquote:Op zaterdag 5 april 2025 10:26 schreef maily het volgende:
[..]
Had je niet van te voren op de kaart gekeken?
En bij kaasfondu zit meestal geen vlees.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Er is een opstand uitgebroken in CRE.quote:Op zaterdag 5 april 2025 10:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik van het streamen wel, maar hou in een keer tijd over. Niet veel te modden meer nu..
Bavette bij de Lidl 429 gram voor 10,51 euro.quote:Op zaterdag 5 april 2025 10:27 schreef Paul het volgende:
weet je wat ook duur is hee
Rundvlees in de supermarkt![]()
Ik was laatst ergens zelfs al 13 euroquote:Op zaterdag 5 april 2025 10:27 schreef gebrokenglas het volgende:
Het is een hoop geld. Maar een uitsmijter is ook snel 9 euro....Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
wat is dat heequote:Op zaterdag 5 april 2025 10:28 schreef maily het volgende:
[..]
Bavette bij de Lidl 429 gram voor 10,51 euro.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Ongezien kan ik zeggen dat dat niet het geval isquote:Op zaterdag 5 april 2025 10:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Er is een opstand uitgebroken in CRE..
Ik cre is het altijd rustig en Hob ook RLS En GC wil nog wel eens wat zijn. Maar ook niet veel
BB was echt ergWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Als je dat lekker klaarmaakt is het heerlijkquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zellufquote:Op zaterdag 5 april 2025 10:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als je dat lekker klaarmaakt is het heerlijk![]()
Klaar makenquote:
ok ik kom een keer dat bij u etenquote:Op zaterdag 5 april 2025 10:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als je dat lekker klaarmaakt is het heerlijkWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Heb het zelf nog nooit gemaakt. Heb het een keer bij mijn zoon gegeten en een keer in een restaurantquote:
Bij mijn zoon was héérlijk maar in het restaurant weer niet, te hard doorgebakken en niet echt warmWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nog nooit geweest. Maar denk een beetje hetzelfde als t zusje. Daar mag ik wel graag eten (maar betaal je ook voor friet/patat)quote:Op zaterdag 5 april 2025 10:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, dat zat er nog wel bij.
Is bij Loetje ook he, m oet je ook alles apart er bij kopen
Maar was in dit restaurant nooitBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Niet te lang bakken inderdaad. En een warm bord is verplicht.quote:Op zaterdag 5 april 2025 10:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb het zelf nog nooit gemaakt. Heb het een keer bij mijn zoon gegeten en een keer in een restaurant
Bij mijn zoon was héérlijk maar in het restaurant weer niet, te hard doorgebakken en niet echt warm![]()
Ja.quote:Op zaterdag 5 april 2025 10:36 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Nog nooit geweest. Maar denk een beetje hetzelfde als t zusje. Daar mag ik wel graag eten (maar betaal je ook voor friet/patat)
Niet zo gek ook eigenlijk. Dan gaan mensen bewuster bestellen.![]()
Nee vind ik idd daar ook primaquote:Op zaterdag 5 april 2025 10:37 schreef maily het volgende:
[..]
Ja.
Niet zo gek ook eigenlijk. Dan gaan mensen bewuster bestellen.Sowieso altijd genieten daar
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Mijn verhuizing gaat toch niet door. De gigantische wesp heeft toch besloten dat mijn huis niets voor haar was.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Gelukkig.quote:Op zaterdag 5 april 2025 10:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn verhuizing gaat toch niet door. De gigantische wesp heeft toch besloten dat mijn huis niets voor haar was.
Kun je 'm niet doorsturen naar de buurman van Dt.Mikey?![]()
Mooiquote:Op zaterdag 5 april 2025 10:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn verhuizing gaat toch niet door. De gigantische wesp heeft toch besloten dat mijn huis niets voor haar was.![]()
Het waren idd geen hommels in het hotelletje. Heb gister even gecontroleerd.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Die houdt van wespen die op zoek zijn naar een plek om een nest te bouwen?quote:Op zaterdag 5 april 2025 10:46 schreef maily het volgende:
[..]
Gelukkig.
Kun je 'm niet doorsturen naar de buurman van Dt.Mikey?Trotste mama van Ambar
En gelijk de hele familie meenemenquote:Op zaterdag 5 april 2025 10:46 schreef maily het volgende:
[..]
Gelukkig.
Kun je 'm niet doorsturen naar de buurman van Dt.Mikey?![]()
![]()
Nee. Maar dan gaat hij hopelijk verhuizenquote:Op zaterdag 5 april 2025 10:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Die houdt van wespen die op zoek zijn naar een plek om een nest te bouwen?![]()
![]()
Primaquote:Op zaterdag 5 april 2025 10:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Die maakt die koningin zelf wel![]()
![]()
Ik kan ook nog wel een paar spinnen meenemen enzo?quote:Op zaterdag 5 april 2025 10:48 schreef maily het volgende:
[..]
Nee. Maar dan gaat hij hopelijk verhuizenTrotste mama van Ambar
Neem alles maar meequote:Op zaterdag 5 april 2025 10:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik kan ook nog wel een paar spinnen meenemen enzo?![]()
Wel naar een plek met velen drank & drugs dan!quote:![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ver weg van muisquote:Op zaterdag 5 april 2025 11:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wel naar een plek met velen drank & drugs dan!![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 5 april 2025 11:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wel naar een plek met velen drank & drugs dan!
quote:![]()
![]()
Waar denk je dat ik die drugs voor nodig heb? Mijn plezier ofzoquote:
Trondheim heeft geen lounge meer helaas. Maar kwam een professor tegen en heb een hele poos mer haar zitten praten. Goede tijdbesteding.quote:Op zaterdag 5 april 2025 10:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hopelijk zijn de voorzieningen in de lounge ruimte prima om het nog even uit te houden...
Zometeen in Kopenhagen wel lekker loungen
I'm surrounded by morons!
Voor muis?quote:Op zaterdag 5 april 2025 11:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Waar denk je dat ik die drugs voor nodig heb? Mijn plezier ofzo![]()
![]()
En bolkenquote:I'm surrounded by morons!
Nee, voor mijn. Anders is het niet vol te houden om met een vrouwmensch samen te levenquote:
Alleen geen internet in dit vliegtuig dus gedwongen bolkpauze zometeen.quote:I'm surrounded by morons!
Klaag het vliegtuig aan! Dit soort praktijken zijn mens onterend!quote:Op zaterdag 5 april 2025 11:05 schreef Fogel het volgende:
[..]
Alleen geen internet in dit vliegtuig dus gedwongen bolkpauze zometeen.
Mooi toch. Het is ook niet gezond om nonstop te bolken.quote:Op zaterdag 5 april 2025 11:05 schreef Fogel het volgende:
[..]
Alleen geen internet in dit vliegtuig dus gedwongen bolkpauze zometeen.![]()
Is het al wijntijd?quote:Op zaterdag 5 april 2025 11:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Klaag het vliegtuig aan! Dit soort praktijken zijn mens onterend!I'm surrounded by morons!
Moet je aan de bolkpleisters in zo’n gevallen?quote:Op zaterdag 5 april 2025 11:06 schreef JustinK het volgende:
[..]
Mooi toch. Het is ook niet gezond om nonstop te bolken.I'm surrounded by morons!
Evt bolkkauwgum.I'm surrounded by morons!
Nee aan de drank & drugsquote:Op zaterdag 5 april 2025 11:07 schreef Fogel het volgende:
[..]
Moet je aan de bolkpleisters in zo’n gevallen?![]()
Drank lukt welquote:I'm surrounded by morons!
Legale drugsquote:I'm surrounded by morons!
Ik ga even naar de winkel om saufen in te kopen voor vanavond. Hopelijk hebben ze nog 5 tree's lauwe schultenbrau staan
Maar goed, moet wel echt even naar de winkel, anders hebben we vanavond geen avond eten
Kloptquote:Op zaterdag 5 april 2025 11:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Daar moet jij zeker niks van weten![]()
![]()
T zusje ken ik dan weer nietquote:Op zaterdag 5 april 2025 10:36 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Nog nooit geweest. Maar denk een beetje hetzelfde als t zusje. Daar mag ik wel graag eten (maar betaal je ook voor friet/patat)
Loetje staat bekend om zijn biefstukWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Snap ik welquote:Op zaterdag 5 april 2025 11:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee, voor mijn. Anders is het niet vol te houden om met een vrouwmensch samen te levenTrotste mama van Ambar
woest nu?quote:Op zaterdag 5 april 2025 11:16 schreef Lovely het volgende:
De vloer net schoongemaakt wat een stof en zand zegHow can I make this topic about me?![]()
Heel woest.. morgen ligt er vast wel weer wat..quote:
Is het de Sahara geworden daarquote:Op zaterdag 5 april 2025 11:16 schreef Lovely het volgende:
De vloer net schoongemaakt wat een stof en zand zegUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
In de Sahara ligt nu niks meerquote:Op zaterdag 5 april 2025 11:25 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Is het de Sahara geworden daar![]()
Nog net niet.. maar scheelt niet veelquote:Op zaterdag 5 april 2025 11:25 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Is het de Sahara geworden daar
Vaker schoonmaken een optie, dan heb je in ieder geval minder stofquote:Op zaterdag 5 april 2025 11:16 schreef Lovely het volgende:
De vloer net schoongemaakt wat een stof en zand zeg
Voortaan per kameel verplaatsen daarquote:Op zaterdag 5 april 2025 11:26 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nog net niet.. maar scheelt niet veelUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
De halve Sahara plakt nog aan mijn auto.quote:
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Echt hequote:Op zaterdag 5 april 2025 11:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De halve Sahara plakt nog aan mijn auto.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: