SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekijk deze YouTube-videoThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ja weet ik veel of hij staat al 4 dagen met ballonnen op Schiphol.quote:Op zaterdag 5 april 2025 00:34 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Die ging toch heel niet weg?Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Mooiquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Het is toch vrijdag?Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
ZaterdagThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Moet morgen nog naar de winkel en dan ga ik er 1 kopen, ben benieuwd. Proberen kan nooit kwaadquote:Op zaterdag 5 april 2025 00:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja die Leffe was echt een verrassend cadeautje. En ik heb dat ook opengemaakt vroeg in de middag dat je niet aan de alcohol wil maar ik zat lekker op balkon in de zon en dacht nou wat let me. Biertje erbij
Lach met een schone bips![]()
Oh ja maar ik mis kree.quote:Iedereen is een kutlultrut
Geen idee, hij heeft mij geen datum genoemd... Of misschien wel. KUT!quote:Op zaterdag 5 april 2025 00:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja weet ik veel of hij staat al 4 dagen met ballonnen op Schiphol.Lach met een schone bips![]()
Zo is datquote:Op zaterdag 5 april 2025 00:42 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Moet morgen nog naar de winkel en dan ga ik er 1 kopen, ben benieuwd. Proberen kan nooit kwaadIedereen is een kutlultrut
Ik vraag het nummer wel aan Sallyquote:
Iedereen is een kutlultrut
Zolang je niet met "plantaardig vlees" komt aanzetten wil ik je advies om te proberen wel aannemenquote:
TrusteI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Hoe bedoel je? Zou nieuwe mevrouw Tot hierheen komenquote:Op zaterdag 5 april 2025 00:43 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Geen idee, hij heeft mij geen datum genoemd... Of misschien wel. KUT!
Ja, als Visum rond was... Kon wel eens rond deze data zijn... Ik app hem ff.quote:Op zaterdag 5 april 2025 00:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Zou nieuwe mevrouw Tot hierheen komenLach met een schone bips![]()
En toch ga ik het doen, vrees niet ik ben een vleeseter. Maar mocht je vervangers nodig hebben voor visite die geen vlees eten (al kan je die missen als kiespijn, grapje Shii) Oesterzwammen en die behandelen al schnitzel door ei en door broodkruim. Heerlijkquote:Op zaterdag 5 april 2025 00:44 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Zolang je niet met "plantaardig vlees" komt aanzetten wil ik je advies om te proberen wel aannemen
Wat denk je zelf?quote:Op zaterdag 5 april 2025 00:47 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja, als Visum rond was... Kon wel eens rond deze data zijn... Ik app hem ff.Iedereen is een kutlultrut
Want ik eet alleen vleesquote:Op zaterdag 5 april 2025 00:49 schreef Soury het volgende:
[..]
En toch ga ik het doen, vrees niet ik ben een vleeseter. Maar mocht je vervangers nodig hebben voor visite die geen vlees eten (al kan je die missen als kiespijn, grapje Shii) Oesterzwammen en die behandelen al schnitzel door ei en door broodkruim. HeerlijkLach met een schone bips![]()
Het is een tip, erg lekkerquote:Iedereen is een kutlultrut
Het is wel een beetje de waarheid he?quote:Iedereen is een kutlultrut
Ik weet, ken het ook. Is ook lekker. Ben ook niet vies van groenten hoor. En helemaal niet van paddestoelen. Helemaal lekker boven de kolen op de BBQquote:
Dat zeg ik toch ook niet dat je vies van groeten bent maar het is een prima vleesvervanger. Ik heb een hekel aan die zooi die bijna naast het vlees ligt en het niet is. De ookworst en de vega kip. Ik heb me al een paar keer vergistquote:Op zaterdag 5 april 2025 00:53 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik weet, ken het ook. Is ook lekker. Ben ook niet vies van groenten hoor. En helemaal niet van paddestoelen. Helemaal lekker boven de kolen op de BBQ
Daar word ik zelfs vrolijk van, dat ik hem niet ben.quote:Iedereen is een kutlultrut
Nee vind ik niet, je kunt er echt wel een onderscheid in maken. Ik vind de opinie hier nogal biased. Tot Corona had ik een Thaise vriendin die 10 jaar ouder was dan ik. Goede baan als manager van een hotel en alles. Goed inkomen. Ja die zijn er ook in Azië. Mijn huidige vriendin verdient ook haar eigen geld, die wil niet eens hier heen komen. Het zijn niet meer allemaal arme meisjes die een snel een westerling willen voor het geld. Ja ik snap dat dat sentiment nog steeds leeft, maar voor velen in Azië is de wereld ook niet stil blijven staan. Daar zijn ze ook in welvaart erop vooruit gegaan. Tuurlijk niet iedereen, maar veel wel.quote:Lach met een schone bips![]()
Reclame op de radio de hele dag op het werk, "als het eruit ziet als kip, smaakt als kip dan is het waarschijnlijk Valess" Plantaardige soja meuk die ik niet ga vreten. En waarvan ze zeggen dat het ook nog beter voor klimaat is`quote:Op zaterdag 5 april 2025 00:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook niet dat je vies van groeten bent maar het is een prima vleesvervanger. Ik heb een hekel aan die zooi die bijna naast het vlees ligt en het niet is. De ookworst en de vega kip. Ik heb me al een paar keer vergist
Ik heb een hele lange post weggeflikkerd. Ik waag me er niet meer aanquote:Op zaterdag 5 april 2025 00:59 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee vind ik niet, je kunt er echt wel een onderscheid in maken. Ik vind de opinie hier nogal biased. Tot Corona had ik een Thaise vriendin die 10 jaar ouder was dan ik. Goede baan als manager van een hotel en alles. Goed inkomen. Ja die zijn er ook in Azië. Mijn huidige vriendin verdient ook haar eigen geld, die wil niet eens hier heen komen. Het zijn niet meer allemaal arme meisjes die een snel een westerling willen voor het geld. Ja ik snap dat dat sentiment nog steeds leeft, maar voor velen in Azië is de wereld ook niet stil blijven staan. Daar zijn ze ook in welvaart erop vooruit gegaan. Tuurlijk niet iedereen, maar veel wel.Iedereen is een kutlultrut
Mag best hoor, ik sta open voor die discussie welquote:Op zaterdag 5 april 2025 01:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb een hele lange post weggeflikkerd. Ik waag me er niet meer aan
Die kaas dingen zijn ook wel lekker, maar ja iets met kaas kan nooit fout gaan.quote:Op zaterdag 5 april 2025 01:01 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Reclame op de radio de hele dag op het werk, "als het eruit ziet als kip, smaakt als kip dan is het waarschijnlijk Valess" Plantaardige soja meuk die ik niet ga vreten. En waarvan ze zeggen dat het ook nog beter voor klimaat is`Iedereen is een kutlultrut
Ik heb me eerder uitgelaten over de relatie en daar gingen meerde mensen niet zo goed op. Ik zie het persoonlijk niet en ben bang dat iemand beschadigd gaat worden door iets wat er niet is.quote:Op zaterdag 5 april 2025 01:09 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Mag best hoor, ik sta open voor die discussie welIedereen is een kutlultrut
Maar ik denk dat ik je wel snap, want ja tuurlijk is dat sekstoerisme er en dat zal de komende 20 jaar ook zo blijven. Maar feit is wel dat meer en meer jonge vrouwen eindelijk hun universiteit kunnen afmaken en beter terecht gaan komen. Niet voor niets dat ik dat voor mijn stiefdochter ook allemaal betaal aangezien mijn ex tegenwoordig meer in ziekenhuis is dan werktquote:Op zaterdag 5 april 2025 01:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb een hele lange post weggeflikkerd. Ik waag me er niet meer aanMaar dat kind moet gewoon in Mei of Juni haar universiteit afronden
En gaat haar lukken
Opzoek naar jong geluk?quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja het is allemaal cool voor jou, echt hulde en fijn dat het voor de wind gaat. Maar Tot leeft in een roze donderwolkquote:Op zaterdag 5 april 2025 01:12 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Maar ik denk dat ik je wel snap, want ja tuurlijk is dat sekstoerisme er en dat zal de komende 20 jaar ook zo blijven. Maar feit is wel dat meer en meer jonge vrouwen eindelijk hun universiteit kunnen afmaken en beter terecht gaan komen. Niet voor niets dat ik dat voor mijn stiefdochter ook allemaal betaal aangezien mijn ex tegenwoordig meer in ziekenhuis is dan werktMaar dat kind moet gewoon in Mei of Juni haar universiteit afronden
En gaat haar lukken
Mwah hoor wel wat.quote:
Maar gelukkig al geen praat programma.
Vannacht maar oordoppen in gedaan rond vier uur om nog iets van slaap te pakken.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ah, je hebt eindelijk oordopjes gehaald.quote:Op zaterdag 5 april 2025 01:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Mwah hoor wel wat.
Vannacht maar oordoppen in gedaan rond vier uur om nog iets van slaap te pakken.
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Klote dingen zijn dat vind het nog steeds omgekeerde wereld buurtbemiddeling gaat hem wel dreigen met politie nog en we zijn nog aan het kijken naar andere oplossingen.quote:Op zaterdag 5 april 2025 01:18 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ah, je hebt eindelijk oordopjes gehaald.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Volgens mij hoor je de herrie maar wat gedempter als een bas.quote:Op zaterdag 5 april 2025 01:18 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ah, je hebt eindelijk oordopjes gehaald.Iedereen is een kutlultrut
Poehquote:Op zaterdag 5 april 2025 01:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Mwah hoor wel wat.
Vannacht maar oordoppen in gedaan rond vier uur om nog iets van slaap te pakken.Trust nobody![]()
Vervelende man in september al 3x aan de deur geweest dat het zachter moet, begeleiding van hem erover gesproken buurtbemiddeling en meneer luistert maar niet zou er niet rouwig om zijn als hem wat overkomt eigenlijk.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Tot 27 dB demping met doppen van Alpine. Niet slecht!quote:Op zaterdag 5 april 2025 01:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Volgens mij hoor je de herrie maar wat gedempter als een bas.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ok geen idéé wat het betekend maar klinkt goedquote:Op zaterdag 5 april 2025 01:24 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Tot 27 dB demping met doppen van Alpine. Niet slecht!
Nou nou!quote:Op zaterdag 5 april 2025 01:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vervelende man in september al 3x aan de deur geweest dat het zachter moet, begeleiding van hem erover gesproken buurtbemiddeling en meneer luistert maar niet zou er niet rouwig om zijn als hem wat overkomt eigenlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Wat zeggie!?quote:Op zaterdag 5 april 2025 01:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Ok geen idéé wat het betekend maar klinkt goed
OF JE WORST LUSTquote:Iedereen is een kutlultrut
Maar terug over het vorige onderwerp vroeger haalde mannen ze uit Azie en of Oekraïne/Rusland die kanten. En Vrouwen gingen helpen in Afrika bij zo iets als artsen zonder grenzen en kwamen met een donkere meneer terug naar Nederland en dan heb je nog bepaalde landen in zuid Amerika wat weer voor 50 plus dames is zo heb ik ze allemaal toch?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Van die blanke ouwe wijven die Mandingo pik gaan zoeken in Jamaica.quote:Op zaterdag 5 april 2025 01:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
Maar terug over het vorige onderwerp vroeger haalde mannen ze uit Azie en of Oekraïne/Rusland die kanten. En Vrouwen gingen helpen in Afrika bij zo iets als artsen zonder grenzen en kwamen met een donkere meneer terug naar Nederland en dan heb je nog bepaalde landen in zuid Amerika wat weer voor 50 plus dames is zo heb ik ze allemaal toch?Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Goh, Soury heeft het over worst en kijk eens wie we daar hebben!quote:Op zaterdag 5 april 2025 01:31 schreef hemarookworst het volgende:
Laat ze lekker hun liefde daar halenProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ik had vroeger een lerares op school die ook op reis geweest was in Afrika die man kwam toen naar school hij rook wel wat apart ging ons toen djembe lessen geven. Die lerares was ook zo een typische met bril iets overgewicht en een kort pittig kapsel.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Maar dan gaat de poen naar die slimme kerels, kijkquote:Op zaterdag 5 april 2025 01:32 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Van die blanke ouwe wijven die Mandingo pik gaan zoeken in Jamaica.
Ja een lekkere overjarigequote:Op zaterdag 5 april 2025 01:33 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Goh, Soury heeft het over worst en kijk eens wie we daar hebben!
Toen die documentaire gezien van die vent die eerst in een Oekraïense was getrapt en daarna in Azië ging zoeken uiteindelijk moesten hij moeders en die zus kleiner gaan wonen omdat ze door zijn schulden het ouderlijk huis niet meer konden betalen en vervolgens trapte hij er weer in.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wanneer was die meet ook alweer? Oh en heeft hij een goed betaalde baan, gewoon zomaar een vraagjequote:Iedereen is een kutlultrut
Aw zieligquote:Op zaterdag 5 april 2025 01:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
Toen die documentaire gezien van die vent die eerst in een Oekraïense was getrapt en daarna in Azië ging zoeken uiteindelijk moesten hij moeders en die zus kleiner gaan wonen omdat ze door zijn schulden het ouderlijk huis niet meer konden betalen en vervolgens trapte hij er weer in.Trust nobody![]()
TV / [RTL] From Russia With Love - 2014quote:Op zaterdag 5 april 2025 01:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
Toen die documentaire gezien van die vent die eerst in een Oekraïense was getrapt en daarna in Azië ging zoeken uiteindelijk moesten hij moeders en die zus kleiner gaan wonen omdat ze door zijn schulden het ouderlijk huis niet meer konden betalen en vervolgens trapte hij er weer in.
31 mei en ja.quote:Op zaterdag 5 april 2025 01:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Wanneer was die meet ook alweer? Oh en heeft hij een goed betaalde baan, gewoon zomaar een vraagje
Ok mag ik ook een @quote:
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
quote:Op zaterdag 5 april 2025 01:50 schreef Sally het volgende:
[..]
Theater Huis Oostpool in Arnhem?
https://www.oostpool.nl/
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ohw.quote:
Ik wil trouwens even een positieve mention geven vanavond, doe ik niet vaak. Maar @Soury is heul nie zo zuur als ik dacht![]()
Lief mens wel
Oh wow.... Ik?!quote:
Hippie!quote:Op zaterdag 5 april 2025 02:05 schreef loveyoulongtime het volgende:
Ik wil trouwens even een positieve mention geven vanavond, doe ik niet vaak. Maar @:Soury is heul nie zo zuur als ik dacht![]()
Lief mens welProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
#hoeweetjijdatnoudan ?quote:![]()
Je kent me niet irl, toch?Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Kijk eens achter je gordijnquote:Op zaterdag 5 april 2025 02:10 schreef Sally het volgende:
[..]
#hoeweetjijdatnoudan ?![]()
Je kent me niet irl, toch?
@Sally Als je nu nog geen camera's achter het gordijn hebt gevonden ben ik blijkbaar al een jaar de verkeerde aan het stalken. Dan kun je rustig slapen
Het zit ook in de naam he?quote:Op zaterdag 5 april 2025 02:05 schreef loveyoulongtime het volgende:
Ik wil trouwens even een positieve mention geven vanavond, doe ik niet vaak. Maar @:Soury is heul nie zo zuur als ik dacht![]()
Lief mens welIedereen is een kutlultrut
Oei die fout heeft kree ook al een keer gemaakt.quote:Op zaterdag 5 april 2025 02:22 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ze was een beetje zoet, en zuur en zout en smaakte naar @:SallyIedereen is een kutlultrut
Bibbert in stoel.....quote:Op zaterdag 5 april 2025 02:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Oei die fout heeft kree ook al een keer gemaakt.Lach met een schone bips![]()
Sally welkom. Ik heb wel zin in een zweep op mijn bil
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 05-04-2025 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 955 / +333 / +0 / 2615 / 2790
2. KillemWieft / 259 / +73 / +8 / 72 / 121
3. Dr.Mikey / 168 / +21 / +4 / 101 / 150
4. Moeraskat / 130 / +37 / +0 / 192 / 240
5. hemarookworst / 114 / +21 / +5 / 221 / 285
6. Lovely / 82 / +44 / +0 / 736 / 847
7. sp3c / 75 / +41 / +0 / 28 / 48
8. _UserName_ / 65 / +53 / +0 / 129 / 162
9. Sally / 64 / +0 / +8 / 29 / 47
10. HappyCharly / 61 / +19 / +18 / 169 / 212
11. greysbones / 60 / +0 / +0 / 401 / 436
12. gebrokenglas / 57 / +32 / +0 / 433 / 512
13. StevenHyde / 56 / +9 / +3 / 301 / 380
14. Bally-b / 49 / +0 / +0 / 24 / 33
15. aeque / 47 / +0 / +0 / 140 / 173
16. ieniminimuis / 46 / +27 / +0 / 99 / 118
17. Grotetijd / 46 / +25 / +0 / 45 / 59
18. Soury / 42 / +5 / +8 / 42 / 70
19. Fogel / 39 / +3 / +0 / 166 / 218
20. Shii / 39 / +2 / +0 / 101 / 135SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Morgen weerquote:Op zaterdag 5 april 2025 02:31 schreef KillemWieft het volgende:
Gvd fucking sambal was wel heel erg pittig!
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 5 april 2025 02:29 schreef Soury het volgende:
Sally welkom. Ik heb wel zin in een zweep op mijn bil![]()
![]()
Biertje erbij helemaal goed.quote:Iedereen is een kutlultrut
Meestal niet. Ik kan wel wat hebben, maar sambal van adjuma’s is geen grap.quote:Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ik vind pittig wel lekker maar echt heet eten verpest alle smaak voor me. Wasabi is wel ok dat duurt maar evenquote:Op zaterdag 5 april 2025 02:33 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Meestal niet. Ik kan wel wat hebben, maar sambal van adjuma’s is geen grap.Iedereen is een kutlultrut
Enniewais.![]()
Ik had vanmiddag Dorrito's flaming hot... het is er nog niet uit maar begint al te branden.Lach met een schone bips![]()
Staat nog wel op youtube was ook geen snuggere gozer.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
“Wasabi” lust ik niet.quote:Op zaterdag 5 april 2025 02:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind pittig wel lekker maar echt heet eten verpest alle smaak voor me. Wasabi is wel ok dat duurt maar evenProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Toch wel zieligquote:Op zaterdag 5 april 2025 02:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Staat nog wel op youtube was ook geen snuggere gozer.
Gunje m nietTrust nobody![]()
Vooral die moeder niet op der ouwe dag nog het huis waar ze veertig jaar verbleef.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Moest ze t huid uit,mquote:Op zaterdag 5 april 2025 02:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Vooral die moeder niet op der ouwe dag nog het huis waar ze veertig jaar verbleef.Trust nobody![]()
R.I.P DTS.![]()
Van een Thaise naar OekraïenseThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Een kleine ontploffing in je mond, ik hou er van.quote:Iedereen is een kutlultrut
Ik had een keer een zak van deze shit gekregen.quote:Op zaterdag 5 april 2025 02:37 schreef loveyoulongtime het volgende:
Ik had vanmiddag Dorrito's flaming hot... het is er nog niet uit maar begint al te branden.
Kon er net 10 curls van eten. Was best heftig, maar wel lekker. Laatst trouwens zo’n zak gehaald bij de Action maar die was echt veel en veel minder pittig. Denk dat ze het recept hebben aangepast.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ik heb pre corona een Carolina reaper peper zo op gegeten en ja dat was fakking hot maar kon er tegen.... Nu na Corona en pas 2x weer in Thailand geweest doet alles me pijn in mijn kont... En dat is bij de uitgang. Je verleert het snel dat pittig eten.quote:Op zaterdag 5 april 2025 02:44 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik had een keer een zak van deze shit gekregen.
[ afbeelding ]
Kon er net 10 curls van eten. Was best heftig, maar wel lekker. Laatst trouwens zo’n zak gehaald bij de Action maar die was echt veel en veel minder pittig. Denk dat ze het recept hebben aangepast.Lach met een schone bips![]()
HallonOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
plasboljkeOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Mijn vader vrat ook alles heet, was soldaat in Indonesië. ik kreeg het niet wegquote:Op zaterdag 5 april 2025 02:47 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik heb pre corona een Carolina reaper peper zo op gegeten en ja dat was fakking hot maar kon er tegen.... Nu na Corona en pas 2x weer in Thailand geweest doet alles me pijn in mijn kont... En dat is bij de uitgang. Je verleert het snel dat pittig eten.
3 jaar geen spicy ik ben die hele zooi verleerd te eten....quote:Op zaterdag 5 april 2025 02:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn vader vrat ook alles heet, was soldaat in Indonesië. ik kreeg het niet wegLach met een schone bips![]()
Maar wtf eet je hier in Nederland dan? Alleen saai vreten?quote:Op zaterdag 5 april 2025 02:54 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
3 jaar geen spicy ik ben die hele zooi verleerd te eten....Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Nu wel veel lawaaiThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Valt wel meeOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Tja, probleem was dat ik mantelzorg deed voor moeders en dus AVG moest koken en dan eet je ook maar hetzelfde mee. Had niet mijn voorkeur maar was niet anders toen.quote:Op zaterdag 5 april 2025 02:57 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Maar wtf eet je hier in Nederland dan? Alleen saai vreten?Lach met een schone bips![]()
Ah, okay. Hoewel ook bv ook een madame Jeannette in m’n pompoensoep gooi en flikker ook te pas en onpas chiliflakes op m’n eten.quote:Op zaterdag 5 april 2025 02:59 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Tja, probleem was dat ik mantelzorg deed voor moeders en dus AVG moest koken en dan eet je ook maar hetzelfde mee. Had niet mijn voorkeur maar was niet anders toen.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Broer was ooit aan koken toen ik thuis kwam uit werk en dacht grappig te zijn "hoe vind je deze kleine paprika?" geen last van dat madammeke... Nu zou ik kapot gaan.quote:Op zaterdag 5 april 2025 03:01 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ah, okay. Hoewel ook bv ook een madame Jeannette in m’n pompoensoep gooi en flikker ook te pas en onpas chiliflakes op m’n eten.Lach met een schone bips![]()
Dat trek ik echt niet hoor, wel gebruikt met koken maar sooooooooooo weinigquote:Op zaterdag 5 april 2025 03:07 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Broer was ooit aan koken toen ik thuis kwam uit werk en dacht grappig te zijn "hoe vind je deze kleine paprika?" geen last van dat madammeke... Nu zou ik kapot gaan.
Ik nu ook echt niet meerquote:Op zaterdag 5 april 2025 03:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat trek ik echt niet hoor, wel gebruikt met koken maar sooooooooooo weinigWeg met die zooi
Alleen zout en zwarte peper?quote:Op zaterdag 5 april 2025 03:10 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik nu ook echt niet meerWeg met die zooi
Ik heb wel altijd tabasco in huis. Dat gaat door de soep, pasta over pizza en ik vergeet nog wel wat denk ik. Als dat flesje half leeg is koop ik een nieuwequote:Op zaterdag 5 april 2025 03:01 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ah, okay. Hoewel ook bv ook een madame Jeannette in m’n pompoensoep gooi en flikker ook te pas en onpas chiliflakes op m’n eten.Iedereen is een kutlultrut
Oorwurm muziekThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Zout is slecht voor je zegt men dus ook niet. Peper dan weer welquote:Chili flakes kan ik weer verdragen, ben weer aan opbouwen.
Tabasco vind ik niet lekker.quote:Op zaterdag 5 april 2025 03:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb wel altijd tabasco in huis. Dat gaat door de soep, pasta over pizza en ik vergeet nog wel wat denk ik. Als dat flesje half leeg is koop ik een nieuwe
Eens, al is de smoked tabasco wel weer lekker qua smaak vind ik persoonlijk.quote:Lach met een schone bips![]()
Daar heb ik een hutspot mee verknalt, het was geen peper molen maar chili molen. Het was niet zo lekkerquote:Op zaterdag 5 april 2025 03:14 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Zout is slecht voor je zegt men dus ook niet. Peper dan weer welChili flakes kan ik weer verdragen, ben weer aan opbouwen.
Wat een kut tijd joh wie verzint dat.quote:Op zaterdag 5 april 2025 03:17 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Mikey, Mikey, wat gaan we doen vandáág!?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik kan niet zonder, ik heb zelfs een flesje bij mijn moeder staan voor het gevalquote:
quote:Op zaterdag 5 april 2025 03:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar heb ik een hutspot mee verknalt, het was geen peper molen maar chili molen. Het was niet zo lekker![]()
![]()
Ik aspergesoep met zout ipv knoflookpoederLach met een schone bips![]()
M’n dag is echt verziekt als m’n avondeten niet smaakt.quote:Op zaterdag 5 april 2025 03:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar heb ik een hutspot mee verknalt, het was geen peper molen maar chili molen. Het was niet zo lekkerProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Jaquote:Op zaterdag 5 april 2025 03:21 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
M’n dag is echt verziekt als m’n avondeten niet smaakt.
Echt hè, zondag 16:45 gaat nog wel, maar zaterdag 16:30 is gewoon kut.quote:Op zaterdag 5 april 2025 03:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wat een kut tijd joh wie verzint dat.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Dit is geen doen!quote:Op zaterdag 5 april 2025 03:22 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Echt hè, zondag 16:45 gaat nog wel, maar zaterdag 16:30 is gewoon kut.Lach met een schone bips![]()
Ja belachelijk en dan ook nog eens zo een wedstrijd plan dan een wedstrijd Almere Fortuna rond die tijd in ofzo.quote:Op zaterdag 5 april 2025 03:22 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Echt hè, zondag 16:45 gaat nog wel, maar zaterdag 16:30 is gewoon kut.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Die hele kutzooi is verneukt, CL wedstrijden al om 18:45 slaat ook nergens op. Meeste mensen zijn dan net pas thuis uit werk.quote:Op zaterdag 5 april 2025 03:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja belachelijk en dan ook nog eens zo een wedstrijd plan dan een wedstrijd Almere Fortuna rond die tijd in ofzo.Lach met een schone bips![]()
Thierry gaat kamervragen stellen over familie vloggers binnenkort en terecht.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op zaterdag 5 april 2025 03:27 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Zou tijd worden, komt Thierry ook?
Wat is dat nou weer voor fenomeen?quote:Op zaterdag 5 april 2025 03:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
Thierry gaat kamervragen stellen over familie vloggers binnenkort en terecht.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Er is ook een topic hier op fok erover daar gaat de vlam ook vaak in de panquote:Op zaterdag 5 april 2025 03:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
Thierry gaat kamervragen stellen over familie vloggers binnenkort en terecht.Iedereen is een kutlultrut
Ouders die zoveel mogelijk kinderen maken om er daarna grappige content mee te maken.quote:Op zaterdag 5 april 2025 03:31 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor fenomeen?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Deeltje 113 al SHO / Familievloggers #113 - The mystery guestquote:Op zaterdag 5 april 2025 03:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ouders die zoveel mogelijk kinderen maken om er daarna grappige content mee te maken.Iedereen is een kutlultrut
Misschien had ik de naam Thierry niet moeten noemen, ik bedoelde eigenlijk Frits BOLKensteinLach met een schone bips![]()
Het valt wat de lawaai betreft wel mee broer!quote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Bolkquote:Op zaterdag 5 april 2025 03:37 schreef sp3c het volgende:
[..]
Het valt wat de lawaai betreft wel mee broer!Lach met een schone bips![]()
Swa, ik zegde tegen jou, doe rustig met die dingetje!quote:Op zaterdag 5 april 2025 03:37 schreef sp3c het volgende:
[..]
Het valt wat de lawaai betreft wel mee broer!Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ik doe rustig
Ik ben rustig
Ik ben kalm nuOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Poehh........Iedereen is een kutlultrut
Blij dat ik dat soort bagger nooit heb gezien. Sowieso verbaast het me dat mensen nog vlogs kijken.quote:Op zaterdag 5 april 2025 03:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ouders die zoveel mogelijk kinderen maken om er daarna grappige content mee te maken.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ik verbaas me dat er nog kinderen worden gemaakt, uitgezonderd van de daadquote:Op zaterdag 5 april 2025 03:40 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Blij dat ik dat soort bagger nooit heb gezien. Sowieso verbaast het me dat mensen nog vlogs kijken.Iedereen is een kutlultrut
Niet, kalm, zenquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Als ik mijn collega's zo hoor wordt er echt niet meer geneuktquote:Op zaterdag 5 april 2025 03:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik verbaas me dat er nog kinderen worden gemaakt, uitgezonderd van de daad
Zitten daar ook echt “fans” ?quote:Op zaterdag 5 april 2025 03:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Deeltje 113 al SHO / Familievloggers #113 - The mystery guest
Meer mensen moeten die documentaire gaan kijken op Disney+over die Ruby devil in the family.
En later werd dat natuurlijk wel helemaal extreem toen die verknipte psycholoog erbij kwam maar ook het begin ging al te ver met kinderen die verplicht leuk mee moesten doen en anders gingen ze maar op een kaal matras in de kelder slapen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ZennerOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Sowieso volwassen die dat kijken en dan bedoel ik geen twintigers die daar mee opgegroeid zijn maar mensen over de 37 die echt fan zijn van die figuren ala die Enzo Knol.quote:Op zaterdag 5 april 2025 03:40 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Blij dat ik dat soort bagger nooit heb gezien. Sowieso verbaast het me dat mensen nog vlogs kijken.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op zaterdag 5 april 2025 03:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik verbaas me dat er nog kinderen worden gemaakt, uitgezonderd van de daad![]()
Wel kinderen maken, maar opvoeden, ho maar!
Wie ze krijgt mag ze houdenquote:Op zaterdag 5 april 2025 03:49 schreef KillemWieft het volgende:
[..]![]()
Wel kinderen maken, maar opvoeden, ho maar!
Inderdaad kan nog wel als je 36 bent, maar 37 nee dan is het niet okay.quote:Op zaterdag 5 april 2025 03:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Sowieso volwassen die dat kijken en dan bedoel ik geen twintigers die daar mee opgegroeid zijn maar mensen over de 37 die echt fan zijn van die figuren ala die Enzo Knol.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
De breezer sletjes zijn nú ouders en worden binnen tien jaar opa en oma.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Werkt welquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dan ook al niet maar had ooit een collega van toen 38 die altijd hele verhalen had over die vloggers.quote:Op zaterdag 5 april 2025 03:51 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Inderdaad kan nog wel als je 36 bent, maar 37 nee dan is het niet okay.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Rot op! Broeder sp3c werkt gewoon. Jij denkt dat alle Surinamers lui zijn!?quote:
Zeg! tegen mij rot op zeggen... Dan blijf ik nog ffquote:Op zaterdag 5 april 2025 03:55 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Rot op! Broeder sp3c werkt gewoon. Jij denkt dat alle Surinamers lui zijn!?Lach met een schone bips![]()
Dan blijf ik ookOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Nou, dan ga ik zelf wel weg!quote:Op zaterdag 5 april 2025 03:57 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Zeg! tegen mij rot op zeggen... Dan blijf ik nog ff
![]()
R.I.P DTS.![]()
![]()
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Wel een stijffie?quote:Op zaterdag 5 april 2025 04:09 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
ik heb eigenlijk geen woorden hiervoorProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
True, na dat gifje totale waarheid. Maar dat jij ze zoekt zegt meer over jou dan mijquote:
Ik zoek ze niet alleen, ik vind ze ook nog eens! Als een ekte baas dus.quote:Op zaterdag 5 april 2025 04:14 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
True, na dat gifje totale waarheid. Maar dat jij ze zoekt zegt meer over jou dan mij
En nu ben ik écht weg!
Soms beter omquote:Op zaterdag 5 april 2025 04:16 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik zoek ze niet alleen, ik vind ze ook nog eens! Als een ekte baas dus.
En nu ben ik écht weg!![]()
te doenLach met een schone bips![]()
quote:Op zaterdag 5 april 2025 04:18 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Soms beter om
[ afbeelding ]
te doen
Ja kutlul ik ga ook lekker slapenquote:Doe jij de volgende keer ook wat meer lekkere plaatjes?
quote:Op zaterdag 5 april 2025 04:22 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja kutlul ik ga ook lekker slapenDoe jij de volgende keer ook wat meer lekkere plaatjes?
Dit neigt naar racisme.quote:Op zaterdag 5 april 2025 04:25 schreef loveyoulongtime het volgende:
@:KillemWieft speciaal omdat je vroeg om een plaatje als dit te vinden voor boven je bed! I did it
[ afbeelding ]Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ja met die 10 cm van jou wel waar jaquote:Op zaterdag 5 april 2025 04:26 schreef KillemWieft het volgende:
Zij kan je pijpen en tegelijkertijd ook rimmen!
BolkOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Doorsnede van m’n ster gaat richting de 25cm, meneertje!quote:Op zaterdag 5 april 2025 04:27 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja met die 10 cm van jou wel waar jaProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Owke, dus er moet een voet in je ster?quote:Op zaterdag 5 april 2025 04:30 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Doorsnede van m’n ster gaat richting de 25cm, meneertje!Lach met een schone bips![]()
Je hoeft me trouwens geen meneertje te noemen hoor. LYLT is goed.quote:Op zaterdag 5 april 2025 04:30 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Doorsnede van m’n ster gaat richting de 25cm, meneertje!Lach met een schone bips![]()
totaal niet langzaamOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
fati marioOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Lekker manquote:Op zaterdag 5 april 2025 05:20 schreef _UserName_ het volgende:
F1 erbij, kleine slaapt weer, hopelijk tot 9 uur![]()
Was bij mij donderdag al begonnen weekend, nu weekendje weg met fam uitje.quote:
Broers zussen zwagers schoonzusters
Zo plat om 10.00 er weer op uit![]()
![]()
Ik moet vandaag nog werkenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Altijdquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Maar ik was woensdag en donderdag vrij dus ik klaag niet
EchtOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Geen reet gedaan ookOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
BolkOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Kijk aanquote:Op zaterdag 5 april 2025 06:45 schreef _UserName_ het volgende:
maar belangrijker is koffie, ook dat heb ik gepakt![]()
How can I make this topic about me?![]()
Wat resulteert in eenquote:Op zaterdag 5 april 2025 06:55 schreef _UserName_ het volgende:
berekenbolk (iets met vakantiegeld en aankopen willen doen)schrikbolk?
How can I make this topic about me?![]()
ja, nou ja, het is lastig want een deel is mijn wajong naar de werkgever gegaan (werd via hem uitbetaald zodat de belastingdienst wajong+loon als 1 inkomen ziet) en een deel heb ik geen werkgever gehad. Maar ik zie dat er dus dik 40% verschil tussen bruto en netto zit, dat wekt wel vragen op, dus ff navragen straks bij de sociaal juristTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ja. Wie weet is er een fout gemaakt. Hoewel ik de kans daarop klein acht.How can I make this topic about me?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: