abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 6 april 2025 @ 18:31:51 #276
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_217306627
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2025 17:48 schreef Monolith het volgende:

[..]
Je bent niet heel erg thuis in de Duitse taal? :P
Wahl. Now I get it.
Where law ends, tyrrany begins.
  zondag 6 april 2025 @ 18:34:42 #277
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_217306661
quote:
7s.gif Op zondag 6 april 2025 18:02 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Jaja, 02-2022 all over again.
Was heel slim van de Europa.

Er is geen enkele reden voor Europa op dit moment om ook maar enig zelfvertrouwen uit te stralen.
Je bent wel heel erg anti ons he? Je zou nog liever zien dat de nazi's hier binnenvallen dan dat de EU een ding is.
  zondag 6 april 2025 @ 18:49:34 #278
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_217306790
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2025 18:12 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Oh nee hoor. Anne Frank staat er ook al jaren op in bepaalde gekkie scholen daar
Dat is meer omdat het bij Annie een beetje begon te kriebelen tussen de lendenen.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  zondag 6 april 2025 @ 18:51:59 #279
319979 Fok-it
All is well
pi_217306812
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2025 18:49 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Dat is meer omdat het bij Annie een beetje begon te kriebelen tussen de lendenen.
Het zou niet echt uit moeten maken wat die ziekelingen als redenen gebruiken
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  zondag 6 april 2025 @ 18:53:33 #280
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_217306819
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2025 18:51 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Het zou niet echt uit moeten maken wat die ziekelingen als redenen gebruiken
Rechtsen vinden seks vaak een beetje jakkiebah en rechtsen in de VS helemaal.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_217306903
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2025 18:04 schreef Vallon het volgende:
Trump vindt dat het een God's gift is hoe iemand is geboren en het kennelijk geen daad van God dat te kunnen veranderen.
Hier hadden we 20 jaar geleden nog even goed om gelachen (nu zou je dat op sommige plaatsen een ban opleveren).
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_217307019
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2025 18:12 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Oh nee hoor. Anne Frank staat er ook al jaren op in bepaalde gekkie scholen daar
Ik...

Wat...

:{ 2
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_217307152
quote:
7s.gif Op zondag 6 april 2025 17:59 schreef phpmystyle het volgende:
Ik zat eens te denken. Volgens mij kun je het beste die discussie over de tarieven niet te veel op de spits drijven, geef Trump een way out om die keutel weer in te trekken zonder gezichtsverlies
Waarom?

Hij moest toch de EU vernederen?
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  zondag 6 april 2025 @ 19:42:42 #284
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_217307159
quote:
1s.gif Op zondag 6 april 2025 19:41 schreef Wantie het volgende:

[..]
Waarom?

Hij moest toch de EU vernederen?
O dat kan die ook wel hoor.
Uiteindelijk kunnen ze aan knopen zitten zoals starlink, microsoft producten, en defensie producten. Tegen hogen kosten kunnen ze er ons prima onder krijgen. Dat winnen ze wel.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
  zondag 6 april 2025 @ 19:45:16 #285
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_217307195
quote:
7s.gif Op zondag 6 april 2025 17:59 schreef phpmystyle het volgende:
Ik zat eens te denken. Volgens mij kun je het beste die discussie over de tarieven niet te veel op de spits drijven, geef Trump een way out om die keutel weer in te trekken zonder gezichtsverlies
Maar er is niets op de spits gedreven en toch heeft Trump het al maandenlang over importheffingen. Trump trekt geen keutel in, die loopt continu met volle luier rond.
Géén kloon van tvlxd!
pi_217307196
quote:
7s.gif Op zondag 6 april 2025 18:02 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Jaja, 02-2022 all over again.
Was heel slim van de Europa.
02-2022 is de schuld van Trump.

quote:
Er is geen enkele reden voor Europa op dit moment om ook maar enig zelfvertrouwen uit te stralen.
Elk moment is reden om zelfvertrouwen uit te stralen.
pi_217307205
quote:
7s.gif Op zondag 6 april 2025 19:42 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Uiteindelijk kunnen ze aan knopen zitten zoals starlink, microsoft producten, en defensie producten. Tegen hogen kosten kunnen ze er ons prima onder krijgen. Dat winnen ze wel.
Dat is nogal slecht voor de staatsschuld.
pi_217307214
quote:
7s.gif Op zondag 6 april 2025 19:42 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Waarom moet Europa iemand sparen wiens taak het volgens jou is om ons te vernederen?

En waarom zou je überhaupt een bondgenoot willen vernederen?
pi_217307229
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2025 19:45 schreef Ulx het volgende:

[..]
Nee joh.
Het is juist heel slim om je dienstensector volledig om zeep te helpen door je afnemers te vernederen....

Of zoiets...
  zondag 6 april 2025 @ 19:50:07 #290
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_217307274
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2025 19:45 schreef Ulx het volgende:

[..]
Klopt. Kost usa bakken met geld.
Maar ik zou Trump niet in een hoek gaan drukken waardoor hij Europa hard gaat schaden om de aandacht van binnenlandse problemen af te leiden.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  zondag 6 april 2025 @ 19:53:41 #291
136 V.
Like tears in rain...
pi_217307319
Voor mijn werkzaamheden heb ik eind vorig jaar een Macbook Pro gekocht.
Even overwogen om nog een tijdje te wachten, maar heb toen al besloten dat dat ding in de loop van dit jaar nog veel duurder zou worden. Ik wist dat het erg zou worden, maar zó erg?
Ja inderdaad, V. ja.
pi_217307354
quote:
7s.gif Op zondag 6 april 2025 19:50 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Maar ik zou Trump niet in een hoek gaan drukken waardoor hij Europa hard gaat schaden om de aandacht van binnenlandse problemen af te leiden.
Je stelt je wel bijzonder zwak op

Ik had verwacht je Trump zou willen vernederen voor de arrogante wijze waarop hij Europa en de rest van de wereld op hun knieën probeert te krijgen.

Waarom zulk gedrag belonen?
pi_217307362
quote:
14s.gif Op zondag 6 april 2025 19:53 schreef V. het volgende:
Voor mijn werkzaamheden heb ik eind vorig jaar een Macbook Pro gekocht.
Even overwogen om nog een tijdje te wachten, maar heb toen al besloten dat dat ding in de loop van dit jaar nog veel duurder zou worden. Ik wist dat het erg zou worden, maar zó erg?
Hoeveel duurder is een MacBook geworden?
pi_217307366
quote:
7s.gif Op zondag 6 april 2025 19:50 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
De EU kan verder met de rest van de wereld omdat Trump daar ook ruzie mee maakt. Dus de VS komt er gewoon als grotere verliezer uit.
pi_217307370
trumpie zet zichzelf toch wel in een hoekje. Niemand drukt hem erin. Pisvlek weet altijd wel een reden om slachtoffer te spelen.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  zondag 6 april 2025 @ 20:03:01 #296
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_217307409
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2025 19:58 schreef Ulx het volgende:

[..]
De EU kan verder met de rest van de wereld omdat Trump daar ook ruzie mee maakt. Dus de VS komt er gewoon als grotere verliezer uit.
We kunnen sowieso met andere landen handelen, maar er is een reden waarom wij liever met USA handelen.

Je kan meegaan - en terugslaan- maar dan kom je in een dynamiek uit dat Trump terugslaat, wij terugslaan en dan eindigt het ongeveer met dat hij gaat dreigen de navo te verlaten, actieve steun in te trekken, digitale ecosystemen te sluiten, en op andere punten strategische diensten/goederen blokkeert.

Heb je alsnog verloren. De escalatieladder bij USA is hoger.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_217307460
USA vs EU is net zoiets als Mike Tyson vs Peter McNeeley.
Als je beiden mannen ziet zonder wat van ze af te weten dan denk je dat het wat word maar zodra McNeeley begint te praten voel je al nattigheid.
Als ze in de ring stappen dan word het pas echt hilarisch.

Bekijk deze YouTube-video

Bekijk deze YouTube-video
pi_217307461
quote:
7s.gif Op zondag 6 april 2025 20:03 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
We kunnen sowieso met andere landen handelen, maar er is een reden waarom wij liever met USA handelen.

Je kan meegaan - en terugslaan- maar dan kom je in een dynamiek uit dat Trump terugslaat, wij terugslaan en dan eindigt het ongeveer met dat hij gaat dreigen de navo te verlaten,
Doen ze al.
quote:
actieve steun in te trekken
Zijn ze al mee begonnen
quote:
, digitale ecosystemen te sluiten,
Houden we al rekening mee.
quote:
en op andere punten strategische diensten/goederen blokkeert.
Zoeken we een andere leverancier.
quote:
Het vaagt wel eerst de hele VS economie weg.
  zondag 6 april 2025 @ 20:13:14 #299
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_217307503
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2025 20:08 schreef Ulx het volgende:

[..]
Doen ze al.
[..]
Zijn ze al mee begonnen
[..]
Houden we al rekening mee.
[..]
Zoeken we een andere leverancier.
[..]
Het vaagt wel eerst de hele VS economie weg.
Je kan dat allemaal wel heel makkelijk wegwuiven, maar op veel van die punten zijn er helemaal geen substituten. Onze moderne manier van leven is gebaseerd op veelal Amerikaanse diensten en goederen. Dat fix je niet ff in 4 maand ofzo.

Ik blijf erbij, die heffingen lijken mij een slecht plan van hem. Als je hem de ruimte geeft om er zonder gezichtsverlies uit te komen dan kies je de weg van wijsheid.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_217307515
quote:
7s.gif Op zondag 6 april 2025 20:03 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Je kan meegaan - en terugslaan- maar dan kom je in een dynamiek uit dat Trump terugslaat, wij terugslaan en dan eindigt het ongeveer met dat hij gaat dreigen de navo te verlaten, actieve steun in te trekken, digitale ecosystemen te sluiten, en op andere punten strategische diensten/goederen blokkeert.

Grote voordeel is dat de VS een handelsoorlog uitlokt met de hele wereld, inclusief haar belangrijkste handelspartners Canada, China en Mexico.

Dit gaat de Amerikanen daardoor veel meer pijn doen. Andere handelsreuzen zoeken alternatieve afzetmarkten. Dat is voor de VS een stuk lastiger, omdat zij het met werkelijk iedereen aan de stok heeft.

Het Congres begint al te mopperen, zelfs een aantal Republikeinen keert zich tegen Trumps tariffs. En dan moet de echte economische pijn nog komen.

Vooral niet toegeven aan Trump, en gericht terugslaan.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')