Wahl. Now I get it.quote:Op zondag 6 april 2025 17:48 schreef Monolith het volgende:
[..]
Je bent niet heel erg thuis in de Duitse taal?
Je bent wel heel erg anti ons he? Je zou nog liever zien dat de nazi's hier binnenvallen dan dat de EU een ding is.quote:Op zondag 6 april 2025 18:02 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jaja, 02-2022 all over again.
Was heel slim van de Europa.
Er is geen enkele reden voor Europa op dit moment om ook maar enig zelfvertrouwen uit te stralen.
Dat is meer omdat het bij Annie een beetje begon te kriebelen tussen de lendenen.quote:Op zondag 6 april 2025 18:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh nee hoor. Anne Frank staat er ook al jaren op in bepaalde gekkie scholen daar
Het zou niet echt uit moeten maken wat die ziekelingen als redenen gebruikenquote:Op zondag 6 april 2025 18:49 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dat is meer omdat het bij Annie een beetje begon te kriebelen tussen de lendenen.
Rechtsen vinden seks vaak een beetje jakkiebah en rechtsen in de VS helemaal.quote:Op zondag 6 april 2025 18:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het zou niet echt uit moeten maken wat die ziekelingen als redenen gebruiken
Hier hadden we 20 jaar geleden nog even goed om gelachen (nu zou je dat op sommige plaatsen een ban opleveren).quote:Op zondag 6 april 2025 18:04 schreef Vallon het volgende:
Trump vindt dat het een God's gift is hoe iemand is geboren en het kennelijk geen daad van God dat te kunnen veranderen.
Ik...quote:Op zondag 6 april 2025 18:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh nee hoor. Anne Frank staat er ook al jaren op in bepaalde gekkie scholen daar
Waarom?quote:Op zondag 6 april 2025 17:59 schreef phpmystyle het volgende:
Ik zat eens te denken. Volgens mij kun je het beste die discussie over de tarieven niet te veel op de spits drijven, geef Trump een way out om die keutel weer in te trekken zonder gezichtsverlies
O dat kan die ook wel hoor.quote:Op zondag 6 april 2025 19:41 schreef Wantie het volgende:
[..]
Waarom?
Hij moest toch de EU vernederen?
Maar er is niets op de spits gedreven en toch heeft Trump het al maandenlang over importheffingen. Trump trekt geen keutel in, die loopt continu met volle luier rond.quote:Op zondag 6 april 2025 17:59 schreef phpmystyle het volgende:
Ik zat eens te denken. Volgens mij kun je het beste die discussie over de tarieven niet te veel op de spits drijven, geef Trump een way out om die keutel weer in te trekken zonder gezichtsverlies
02-2022 is de schuld van Trump.quote:Op zondag 6 april 2025 18:02 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jaja, 02-2022 all over again.
Was heel slim van de Europa.
Elk moment is reden om zelfvertrouwen uit te stralen.quote:Er is geen enkele reden voor Europa op dit moment om ook maar enig zelfvertrouwen uit te stralen.
Dat is nogal slecht voor de staatsschuld.quote:Op zondag 6 april 2025 19:42 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
O dat kan die ook wel hoor.
Uiteindelijk kunnen ze aan knopen zitten zoals starlink, microsoft producten, en defensie producten. Tegen hogen kosten kunnen ze er ons prima onder krijgen. Dat winnen ze wel.
Waarom moet Europa iemand sparen wiens taak het volgens jou is om ons te vernederen?quote:Op zondag 6 april 2025 19:42 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
O dat kan die ook wel hoor.
Uiteindelijk kunnen ze aan knopen zitten zoals starlink, microsoft producten, en defensie producten. Tegen hogen kosten kunnen ze er ons prima onder krijgen. Dat winnen ze wel.
Nee joh.quote:
Klopt. Kost usa bakken met geld.quote:
Je stelt je wel bijzonder zwak opquote:Op zondag 6 april 2025 19:50 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Klopt. Kost usa bakken met geld.
Maar ik zou Trump niet in een hoek gaan drukken waardoor hij Europa hard gaat schaden om de aandacht van binnenlandse problemen af te leiden.
Hoeveel duurder is een MacBook geworden?quote:Op zondag 6 april 2025 19:53 schreef V. het volgende:
Voor mijn werkzaamheden heb ik eind vorig jaar een Macbook Pro gekocht.
Even overwogen om nog een tijdje te wachten, maar heb toen al besloten dat dat ding in de loop van dit jaar nog veel duurder zou worden. Ik wist dat het erg zou worden, maar zó erg?
De EU kan verder met de rest van de wereld omdat Trump daar ook ruzie mee maakt. Dus de VS komt er gewoon als grotere verliezer uit.quote:Op zondag 6 april 2025 19:50 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Klopt. Kost usa bakken met geld.
Maar ik zou Trump niet in een hoek gaan drukken waardoor hij Europa hard gaat schaden om de aandacht van binnenlandse problemen af te leiden.
We kunnen sowieso met andere landen handelen, maar er is een reden waarom wij liever met USA handelen.quote:Op zondag 6 april 2025 19:58 schreef Ulx het volgende:
[..]
De EU kan verder met de rest van de wereld omdat Trump daar ook ruzie mee maakt. Dus de VS komt er gewoon als grotere verliezer uit.
Doen ze al.quote:Op zondag 6 april 2025 20:03 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
We kunnen sowieso met andere landen handelen, maar er is een reden waarom wij liever met USA handelen.
Je kan meegaan - en terugslaan- maar dan kom je in een dynamiek uit dat Trump terugslaat, wij terugslaan en dan eindigt het ongeveer met dat hij gaat dreigen de navo te verlaten,
Zijn ze al mee begonnenquote:actieve steun in te trekken
Houden we al rekening mee.quote:, digitale ecosystemen te sluiten,
Zoeken we een andere leverancier.quote:en op andere punten strategische diensten/goederen blokkeert.
Het vaagt wel eerst de hele VS economie weg.quote:Heb je alsnog verloren. De escalatieladder bij USA is hoger.
Je kan dat allemaal wel heel makkelijk wegwuiven, maar op veel van die punten zijn er helemaal geen substituten. Onze moderne manier van leven is gebaseerd op veelal Amerikaanse diensten en goederen. Dat fix je niet ff in 4 maand ofzo.quote:Op zondag 6 april 2025 20:08 schreef Ulx het volgende:
[..]
Doen ze al.
[..]
Zijn ze al mee begonnen
[..]
Houden we al rekening mee.
[..]
Zoeken we een andere leverancier.
[..]
Het vaagt wel eerst de hele VS economie weg.
Grote voordeel is dat de VS een handelsoorlog uitlokt met de hele wereld, inclusief haar belangrijkste handelspartners Canada, China en Mexico.quote:Op zondag 6 april 2025 20:03 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
We kunnen sowieso met andere landen handelen, maar er is een reden waarom wij liever met USA handelen.
Je kan meegaan - en terugslaan- maar dan kom je in een dynamiek uit dat Trump terugslaat, wij terugslaan en dan eindigt het ongeveer met dat hij gaat dreigen de navo te verlaten, actieve steun in te trekken, digitale ecosystemen te sluiten, en op andere punten strategische diensten/goederen blokkeert.
Heb je alsnog verloren. De escalatieladder bij USA is hoger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |